en snacken dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
ja ik heb verder ook weinig plannen maar tis nog vroeg en best lekker weerrquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
nee, helaas ook niet..quote:
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas ook niet..
en ik zit nog steeds met een kasteel in mn winkelmandje bij lego
wel bij bricklink 300+ lego stukjes gekocht om wat dingen uit te proberen met de basisplaten
dunno, misschien..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweestquote:
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euro
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh , ik ookzijn we weer dubbel geweest
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.
Morgen ga ik niet.
Dagje rust is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweest
@mschol vindt dit antwoord iets te bijdehandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |