voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euro
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh , ik ookzijn we weer dubbel geweest
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.
Morgen ga ik niet.
Dagje rust is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweest
@mschol vindt dit antwoord iets te bijdehandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweest
/care not foundquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:mschol vindt dit antwoord iets te bijdehand
Ervaring leert als ik vanmiddag ook niks hoor dat ze wel even weg blijft.quote:
Nou ja van mij hoeven die honden niet dood maar ik gun ze wel een baasje die met de twee grote honden om kan gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 18-10-2025 12:40:52 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |