das een flinkertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
https://imgur.com/a/ozqiFjj#Oe5lC0L
Ik heb wel mazzel gehad met het weer afgelopen weekquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon laat regen zien voor de hele week.
Lekker weer gehad in Londen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel mazzel gehad met het weer afgelopen week
Droogquote:
Is maar een weekje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het vakantie. Al die blagen moeten vermaakt worden binnen.
Nou ja geen regen is al fijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droogen ik vond het nog wel warm genoeg om te ontbijten in een park. Maar niet echt zon gezien.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
https://imgur.com/a/ozqiFjj#Oe5lC0L
Iets harigs.quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat hem niet schrikken.
Misschien heeft die wel net gedouchtquote:
Weekend abonnementquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand verstand van NS abonnementen? Ik moet morgen een flink stuk treinen en het staat me vaag bij dat je vanaf een bepaald bedrag voordeliger uit bent als je een bepaald abonnement koopt, maar ik zie door de bomen het bos niet.
heb jij die foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo mooi deze ochtend met de mist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, vanmorgen even naar Duitsland en kwamen onderweg dit tegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb jij die foto's gemaakt?
Erg mooi
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand verstand van NS abonnementen? Ik moet morgen een flink stuk treinen en het staat me vaag bij dat je vanaf een bepaald bedrag voordeliger uit bent als je een bepaald abonnement koopt, maar ik zie door de bomen het bos niet.
Hebben die Duitsers de zon gejat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen even naar Duitsland en kwamen onderweg dit tegen.
Nattekat in de bench.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?
Weekend vrij heet dat geloof ik. Is nu 28 euro.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik eens gedaan toen ik uit Groningen kwam. In Leiden gewoon achter iemand aan door de poortjes gelopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |