is een kwestie van gewenning.quote:
nee, dan blijf je bezig toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
lijkt mij dat het niet permanent is? en zolang je andere haar ook nog uitvalt zal je nieuwe behandelingen nodig hebben om het niet lelijk te laten worden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je dat elke keer herhalen?
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
Das koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dan gaat de tondeuse er overheen.
Denk dat het wel meevalt hoe koud een tondeuse is.quote:
en snacken dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
ja ik heb verder ook weinig plannen maar tis nog vroeg en best lekker weerrquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Zo ik ga helemaal niks meer doen vandaag behalve serie kijken en groentesoep maken.
nee, helaas ook niet..quote:
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas ook niet..
en ik zit nog steeds met een kasteel in mn winkelmandje bij lego
wel bij bricklink 300+ lego stukjes gekocht om wat dingen uit te proberen met de basisplaten
dunno, misschien..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk volgende week mailtje dat het is verzonden? Post je een foto van het eindresultaat?
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweestquote:
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat ik naar thailand ging had ik ze ook laten maken, 16 euro
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh , ik ookzijn we weer dubbel geweest
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet pasfoto's laten maken. Wil niet.
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh,, dat zal morgen spierpijn worden dan.
Morgen ga ik niet.
Dagje rust is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ben deze week nu 4 keer geweest
@mschol vindt dit antwoord iets te bijdehandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met meerdere minuten en seconden in meerdere uren waardoor het nu 12 uur is geweest
/care not foundquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:mschol vindt dit antwoord iets te bijdehand
Ervaring leert als ik vanmiddag ook niks hoor dat ze wel even weg blijft.quote:
Nou ja van mij hoeven die honden niet dood maar ik gun ze wel een baasje die met de twee grote honden om kan gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Karzai op 18-10-2025 12:40:52 ]
Ik zit het ook weer uit te stellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest ik vorig jaar ook laten doen en ik vond dat echt kut.
tien jaar terug was ik ook al oud.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
En dan vergelijken met de vorige set van tien jaar terug en dan stilletjes huilen om m'n jeugd.
Ik heb ook echt een lelijk hoofd als ik serieus kijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit het ook weer uit te stellen.
Ik heb altijd een lelijk hoofdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een lelijk hoofd als ik serieus kijk.
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hoeft op een ov-kaart niet een officiële pasfoto.
Ik kijk altijd als een deer in headlightsquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lelijk hoofd
Ja haha daar doen ze nooit moeilijk over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.
geloof r niks vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd als een deer in headlights
Mijn pasfoto zou al leuker zijn als ik mijn haar gewoon mag dragen zoals ik wil enz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lelijk hoofd
Heb vorig jaar maar een nieuwe erop laten zetten. Kon écht niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha daar doen ze nooit moeilijk over.
The Perfect Neighbor is trouwens wel een aanrader, heb een traantje gelaten tijdens het kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb vorig jaar maar een nieuwe erop laten zetten. Kon écht niet meer
mijn paspoort is een politie mugshotquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal je volgende keer m'n paspoort eens laten zien
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn paspoort is een politie mugshot
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar dezelfde foto op m'n ov en ov-chip gehad. Zo goed kijken ze ernaar.
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoortquote:
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn paspoort is een politie mugshot
nou nee. een mugshot is al een foto.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
zijn hele paspoort is een mugshot?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nee. een mugshot is al een foto.
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het woordje foto er nog bij hoort
aannamesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was er van uit gegaan dat mensen dit wel zouden begrijpen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijne ook ongeveer. Heb die pasfoto destijds een beetje uit nood bij een turkse fotowinkel laten maken. Die kon het niet met bril op.
ik had ook kunnen googelen maar uit context weet ik nu wat er bedoeld word.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn hele paspoort is een mugshot?
of de paspoortfoto is een mugshot?
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je dikke vette spekmoeder op een bakscooter. Vervelend meisje.
Ik begreep het hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij wil johquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan er niet tegen dat ik gelijk had he....
Jij en fles horen bij de slimmere mensenquote:
Ik wel iigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slim overkomen is een keuzequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij en fles horen bij de slimmere mensen
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissenquote:
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een jong uiterlijk hebben.
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er van dat mensen me onderschatten. Scheelt een hoop ergernissen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mensen hebben toch hogere verwachtingen van je ( die je dan in zn algemeen niet kan nakomen)
Nou ja je kan ook slim zijn maar express dom doen. Je kan ook overkomen zoals je jezelf bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als je slim bent is dom overkomen een keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |