Ja, dat gaat ook gewoon naar binnen. En dan klagen over buikpijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bordje probeert die vast ook op eten
Meeste dierentuinen zitten volgens mij rond de 27 euro. Maar er zijn ook vaak aanbiedingen bij social deal enzo.quote:
Opent geen plaatjequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:42 schreef Karzai het volgende:
Speciaal voor @:cherrylips en @:ama
https://imgur.com/a/SnFyuSw#XT5IFRB
https://imgur.com/a/O9d0lWY#7ONZI75
Haha die is wel grappig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:42 schreef Karzai het volgende:
Speciaal voor @:cherrylips en @:ama
https://imgur.com/a/SnFyuSw#XT5IFRB
https://imgur.com/a/O9d0lWY#7ONZI75
Oh die vind ik eng.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
https://imgur.com/a/ozqiFjj#Oe5lC0L
Wel de zon er een keertje bij?quote:
Joepiequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon laat regen zien voor de hele week.
das een flinkertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
Ik heb wel mazzel gehad met het weer afgelopen weekquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon laat regen zien voor de hele week.
Lekker weer gehad in Londen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel mazzel gehad met het weer afgelopen week
Droogquote:
Is maar een weekje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het vakantie. Al die blagen moeten vermaakt worden binnen.
Nou ja geen regen is al fijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droogen ik vond het nog wel warm genoeg om te ontbijten in een park. Maar niet echt zon gezien.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Okay de laatste dan
Iets harigs.quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat hem niet schrikken.
Misschien heeft die wel net gedouchtquote:
Weekend abonnementquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand verstand van NS abonnementen? Ik moet morgen een flink stuk treinen en het staat me vaag bij dat je vanaf een bepaald bedrag voordeliger uit bent als je een bepaald abonnement koopt, maar ik zie door de bomen het bos niet.
heb jij die foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo mooi deze ochtend met de mist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, vanmorgen even naar Duitsland en kwamen onderweg dit tegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb jij die foto's gemaakt?
Erg mooi
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand verstand van NS abonnementen? Ik moet morgen een flink stuk treinen en het staat me vaag bij dat je vanaf een bepaald bedrag voordeliger uit bent als je een bepaald abonnement koopt, maar ik zie door de bomen het bos niet.
Hebben die Duitsers de zon gejat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen even naar Duitsland en kwamen onderweg dit tegen.
Nattekat in de bench.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?
Weekend vrij heet dat geloof ik. Is nu 28 euro.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik eens gedaan toen ik uit Groningen kwam. In Leiden gewoon achter iemand aan door de poortjes gelopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 'vergeten' in te checken toch?
Dalkorting weekend is drie euro ofzo dacht ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.
Kan je na een maand ook weer opzeggen als ik me niet vergis
Weekend abonnement van de NS kan al snel uit als je met de trein moet reizen in het weekend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan toen ik uit Groningen kwam. In Leiden gewoon achter iemand aan door de poortjes gelopen
Maar weekend vrij is met uitprobeerkorting goedkoper dan twee keer het instaptarief, dus dat is wel een topding.
Grijs en grauw zoals het al is sinds ik weer thuis benquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij jou geen zon dan? Ben nu weer thuis en strakblauwe lucht
quote:BESTE BEENTJE VOOR
Vanmiddag kregen we een melding van een winkeldief die er met een snelle pas vandoor ging. Nou ja… een halve pas, bleek even later.
Alles verliep volgens procedure: aangehouden, overgebracht naar het bureau en netjes naar binnen gebracht. Tot we in de cel iets opmerkelijks zagen.
Onze kersverse arrestant bleek ineens een been minder te hebben.
Ja u leest het goed.
Na een korte inspectie bij het dienstvoertuig troffen we het vermiste kunstbeen keurig achter de auto aan. Blijkbaar had hij tijdens zijn vlucht al zijn beste beentje voor gezet… en daar gelaten.
Het kunstbeen is inmiddels weer herenigd met de rechtmatige eigenaar. alles “loopt” weer zoals het hoort
https://nos.nl/artikel/25(...)f-achter-politieauto
Nou moet ik rekenen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben ze niet een weekend abo ofzo. Dalvrij of dalkorting hebben ze sowieso. Dacht dat die laatste 5 euro per maand was. En dan krijg je 40% korting.
Kan je na een maand ook weer opzeggen als ik me niet vergis
Wat staat hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou moet ik rekenen...
5¤ voor abo
40% korting op traject
Weekend vrij is 28¤
Kan dus maximaal 23¤ kwijt zijn met korting
Weekend vrij is dus goedkoper vanaf ¤38,33 vol tarief.
Daar kom ik wel aan, die treinen zijn echt belachelijk duur tegenwoordig
Een of andere gekke berekeningquote:
Omdat de extra reistijd me niet heel veel kan schelen in dit geval, ik met dat weekend vrij goedkoper uit ben en omdat het een stuk relaxer is voor zo'n lang stuk. Ga in het weekend altijd wel met de trein als het uit komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
Maar waarom moet je met de trein VOCHTIG POESJE?
Kan je niet met het autootje
Hij gaat je gewoon negeren he.quote:
Oke oke.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de extra reistijd me niet heel veel kan schelen in dit geval, ik met dat weekend vrij goedkoper uit ben en omdat het een stuk relaxer is voor zo'n lang stuk. Ga in het weekend altijd wel met de trein als het uit komt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grijs en grauw zoals het al is sinds ik weer thuis ben
Is er al een nieuw seizoen?quote:
Maakt niet echt een groot verschil. ¤5 is al praktisch niets eigenlijk.quote:
Eind maart weer denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Hier hebben we ook zon hoor alleen het mag nog wel iets warmer worden buiten. 🥶
[ link | afbeelding ]
Scheelt weer 2,70 in je malle berekening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet echt een groot verschil. ¤5 is al praktisch niets eigenlijk.
Heb je de berekening dan opnieuw gedaan met CL haar info?quote:
Oh. Ja ik heb seizoen 3 al afgekeken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja seizoen 2 staat nu online dus dat is voor mij nieuw.
Is toch weer een klein snackje ergensquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt weer 2,70 in je malle berekening.
Uiteraard. Oude berekening plus ¤2,70.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:24 schreef dud0r het volgende:
Heb je de berekening dan opnieuw gedaan met CL haar info?
Is goede seriequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Wel leuk dat er een nog een From fan hier is. @:dud0r
Goed zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard. Oude berekening plus ¤2,70.
Ja ik hoop dat seizoen 3 over een tijdje ook online komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
Oh ze zijn dit jaar met de opnames van s4 begonnen
Gewoon de zee bevaren. Heb je toen niet voor niks dat linkje gestuurdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat seizoen 3 over een tijdje ook online komt.
Ja klopt maar goed ik betaal ook niet voor de gein voor die streamingdiensten natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de zee bevaren. Heb je toen niet voor niks dat linkje gestuurd
Nee die stop je dan met betalen. Duh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar goed ik betaal ook niet voor de gein voor die streamingdiensten natuurlijk.
Ja dat kan niet want ik deel het met mijn vader.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die stop je dan met betalen. Duh.
Moet je het voor hem ook instellenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan niet want ik deel het met mijn vader.
wat voor vieze linkjes stuur jij om de rode zee te bevaren???quote:
Dat is prive.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat voor vieze linkjes stuur jij om de rode zee te bevaren???
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_oquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
nee, dan scheer ik gewoon alles afquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie kaal worden zouden jullie dan een haartransplantatie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |