Tja, ik weet het ook niet. Misschien vinden ze dat niet netjes genoeg staan. Ik vraag ook altujd wat ze zoeken op bijvoorbeeld Tinder ongeacht wat er al staat. En kom heel vaak toch andere antwoorden tegenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:09 schreef Ansa het volgende:
Dan stop je als je ziet dat de ander dat heeft. De meerderheid op apps wil casual, wat let je om die te daten?
Veel liegen. Zeggen monogaam te zijn, moreel etc. Maar zodra je zoent of seks hebt slaan ze om.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet. Misschien vinden ze dat niet netjes genoeg staan. Ik vraag ook altujd wat ze zoeken op bijvoorbeeld Tinder ongeacht wat er al staat. En kom heel vaak toch andere antwoorden tegen
Ik lees vooral veel woede omdat het niet ging zoals je wilde. Met andere woorden, je geeft de macht aan hen, in plaats van aan jezelf.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Veel liegen. Zeggen monogaam te zijn, moreel etc. Maar zodra je zoent of seks hebt slaan ze om.
Het is best triest eigenlijk. Mensen die gefaald zijn in hun echte leven spelen machtspelletjes. Gezonde, stabiele mensen niet. Want wie heeft er tijd om met 6 mensen tegelijk te daten? Niet een succesvolle man met een goedlopende carriere, hobby's, vrienden...
En dus is het hun morele taak om het af te kappen, en niet te doen alsof.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:30 schreef Aberkullie het volgende:
Klinkt voor mij als iemand die zijn opties openhoudt omdat hij/zij je niet leuk genoeg vindt, dan weet je zelf toch ook genoeg?
En als ze dat niet doen omdat ze jou gewoon helemaal niets verplicht zijn, dan zul je alsnóg met de situatie moeten dealen, want zij gaan het niet voor je oplossen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
En dus is het hun morele taak om het af te kappen, en niet te doen alsof.
Ik date alleen monogame mannen die niet multidaten. Op het moment dat een man uno reverse doet als ik al heb geinvesteerd ben ik inderdaad boos. En daarmee bedoel ik: claimen dat hij monogaam datet, maar zodra er gezoend is tóch anderen willen daten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:34 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, ligt aan de situatie en persoon af.
Een eerste date is ook maar gewoon een kennismaking. Als je toevallig goede gesprekken hebt met meerdere mensen tegelijk en Pietje kan op dinsdagavond en Jantje op zaterdagmiddag dan ga je ook niet lullig zijn en Jantje op pauze zetten tot je eruit bent met Pietje.
Maar uiteindelijk moet je daarin wel duidelijk en transparant zijn naar iedereen en na 2-3 dates zou je toch wel kunnen weten of je verder wil met iemand.
Maar goed, dat is een strict monogaam beeld natuurlijk en dat is voor iedereen anders. Maar zelfs dan zouden alle partijen na 2-3 dates wel duidelijkheid moet geven of gekregen hebben.
Ik geloof dat iedereen het elkaar verplicht is elkaar met fatsoen en respect te behandelen. Doe je dat niet, dan kan ik vrijwel stellen dat je uit een milieu komt waar decorum en sociale controle nietbestaand zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als ze dat niet doen omdat ze jou gewoon helemaal niets verplicht zijn, dan zul je alsnóg met de situatie moeten dealen, want zij gaan het niet voor je oplossen.
Dus wat ga je dan doen?
Ik zeg niet dat het ok is, maar dat verandert niets aan de realiteit dat het wél gebeurt. Dus áls het gebeurt, wát ga jij dan doen, want zij gaan het in ieder geval niet voor je oplossen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen het elkaar verplicht is elkaar met fatsoen en respect te behandelen. Doe je dat niet, dan kan ik vrijwel stellen dat je uit een milieu komt waar decorum en sociale controle nietbestaand zijn.
Bovendien wordt iemand ook boos als iemand hem zomaar uitscheldt, zijn fiets jat, etc. Allemaal dingen due niet netjes zijn. Maar voorliegen en ghosten, dát asociale gedrag mag wel?
Ja, leuk. En wát ga je er aan doen? Want je roept veel, maar je laat de oplossing schijnbaar wel van die mannen afhangen, maar die gaan het dus niet voor je oplossen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:
Ik doe eerst aan videobellen en chatten voor ik een man ontmoet. Ongeveer 95% valt daar af want ze traumadumpen, zijn redpilled,of niet over hun ex heen. Áls ik een man in het echt zie is dat zeldzaam, eens per 6 maanden ongeveer. Als hij dan gelogen heeft ben ik kwaad ja.
Wat ik doe is ze uiten. Heel simpel. Dit is je gedrag, nu weet mijn hele cirkel van invloed het.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ok is, maar dat verandert niets aan de realiteit dat het wél gebeurt. Dus áls het gebeurt, wát ga jij dan doen, want zij gaan het in ieder geval niet voor je oplossen.
En als zo'n man uit dat milieu komt, dan zou je verwachten dat je daar dan een neus voor ontwikkeld, maar blijkbaar heb je dat niet, anders was dit geen issue geweest.
Dus, de vraag blijft; hoe ga jij dat dan oplossen? Want zij hebben er verder geen last van, jij wel, getuige dit topic. Dus wat ga je dan doen?
Nou nou, je hele cirkel van invloed weet het. Nou, pfoe, heb jij ze even mooi tuk! Maar ondertussen, terug in de echte wereld, heb je ze helemaal niet tuk, en het gaat jou ook niet om ze te outen, het gaat jou om je eigen genoegdoening.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wat ik doe is ze uiten. Heel simpel. Dit is je gedrag, nu weet mijn hele cirkel van invloed het.
Dat gezegd hebbende klink je nu als Peterson. Emoties rationaliseren is wel erg autistisch en toondoof.
Je vergeet dat er social climbers bestaan. Die zijn geboren in een tokkie milieu, hebben zich opgetrokken aan een hogeschool of universiteit, maar hun inherente normen en waarden zitten er nog. Alleen kunnen ze het nu beter verbergen en mooi lullen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ok is, maar dat verandert niets aan de realiteit dat het wél gebeurt. Dus áls het gebeurt, wát ga jij dan doen, want zij gaan het in ieder geval niet voor je oplossen.
En als zo'n man uit dat milieu komt, dan zou je verwachten dat je daar dan een neus voor ontwikkeld, maar blijkbaar heb je dat niet, anders was dit geen issue geweest.
Dus, de vraag blijft; hoe ga jij dat dan oplossen? Want zij hebben er verder geen last van, jij wel, getuige dit topic. Dus wat ga je dan doen?
Again, daar heb je die mannen niet mee, die gaan gewoon door naar de volgende. Dat jij nu nog langer wacht is helemaal 0,0 mis mee, maar je strategie tot nu toe lijkt nog niet echt te werken. Misschien daar eens naar kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je vergeet dat er social climbers bestaan. Die zijn geboren in een tokkie milieu, hebben zich opgetrokken aan een hogeschool of universiteit, maar hun inherente normen en waarden zitten er nog. Alleen kunnen ze het nu beter verbergen en mooi lullen.
Voor mij een reden om nu nóg langer te wachten met afspreken en niet meer te zoenen tot er een bewijs is van monogamie.
Ik ben niet de enige vrouw die dit meemaakt. Dit is ook geen gender war, genoeg vrouwen die dit flikken bij mannen. Jij bent duidelijk redpilled, de vrouw wegzetten als hysterisch is daar een teken van.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou, je hele cirkel van invloed weet het. Nou, pfoe, heb jij ze even mooi tuk! Maar ondertussen, terug in de echte wereld, heb je ze helemaal niet tuk, en het gaat jou ook niet om ze te outen, het gaat jou om je eigen genoegdoening.
Geen idee, ik vind het vooral autistisch om de issues per definitie buiten jezelf te zoeken, want immers, het ligt aan de boze meneren, maar vooral niet aan de enige constante factor icm al die mannen.
Je hebt ze ermee als hun jachtvelden ze worden afgenomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Again, daar heb je die mannen niet mee, die gaan gewoon door naar de volgende. Dat jij nu nog langer wacht is helemaal 0,0 mis mee, maar je strategie tot nu toe lijkt nog niet echt te werken. Misschien daar eens naar kijken.
Natuurlijk ben je niet de enige vrouw waar mannen dit bij doen, en inderdaad ook genoeg vrouwen die dit bij mannen doen. Natuurlijk is dat zo. Maar je selectieproces lijkt niet heel waterdicht te zijn en dan zeg ik, volgens mij heb je er meer aan om te kijken naar wat je zélf kunt veranderen/aanpassen in plaats van heel erg bezig te zijn met die mannen 'te outen'.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vrouw die dit meemaakt. Dit is ook geen gender war, genoeg vrouwen die dit flikken bij mannen. Jij bent duidelijk redpilled, de vrouw wegzetten als hysterisch is daar een teken van.
Als iemand wordt ge-out op bepaalde sites en massaal wordt gerapporteerd krijgt hij een permaban op bijv Bumble.
Nee, het is niet jouw schuld dat ze immoreel zijn. Dat beweer ik ook nergens. Het ligt wel bij jou dat je je daar zo door op de kast laat jagen dat zelfs nadat ze al lang niet meer in de picture zijn, jij nog met ze bezig bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je hebt ze ermee als hun jachtvelden ze worden afgenomen.
Wat stel jij dan voor? Want volgens jou is het mijn schuld dat zij immoreel zijn.
Verontwaardiging en woede is gezond. Hadden we dat maar meer bij bepaalde zaken als geweld tegen hulpverleners etc.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, het is niet jouw schuld dat ze immoreel zijn. Het ligt wel bij jou dat je je daar zo door op de kast laat jagen dat zelfs nadat ze al lang niet meer in de picture zijn, jij nog met ze bezig bent.
Het lijkt mij dan meer zoden aan de dijk te zetten om je daar niet zo van door de leg te laten krijgen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om die mannen fatsoen bij te brengen, want die gaan zich toch niks laten bijbrengen.
Mwah, het klinkt niet heel gezond, die verbetenheid. Die heb je al een tijd ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Verontwaardiging en woede is gezond. Hadden we dat maar meer bij bepaalde zaken als geweld tegen hulpverleners etc.
Dus, wat voor testsysteem stel jij voor? Als jij het beter weet...
Ik ben inderdaad boos op mensen die voorliegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mwah, het klinkt niet heel gezond, die verbetenheid. Die heb je al een tijd ook.
Nou, ik zou, op het moment dat blijkt dat jullie geen match zijn, om welke reden dan ook, en dat kunnen er tig zijn, nou, dan niet, nothing gained nothing lost, en dan is het klaar met die persoon en hop naar de volgende. 'hij was het niet voor me, mooi dat ik daar geen tijd en energie meer in hoef te steken'. En klaar.
Die drang naar genoegdoening (want dat is wat dit is) ligt bij jou, niet bij anderen. Het komt (op mij) allemaal krampachtig over. En daar ben je volgens mij na een hele tijd nog helemaal niks in verandert.
Ja, maar een vogel landt niet op een tak in een boom omdat hij vertrouwen heeft in de tak, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad boos op mensen die voorliegen.
Je vergeet dat je,op het moment dat je zo intensief contact hebt, gevoelens hebt voor een ander. Je bent kwetsvaar, de ander heeft invloed op hoe jij je voelt. Zie het als parachutespringen. Jij vertrouwt op je partner, maar hij jat halverwege jullie parachute en laat jou neerstorten.
Iemand die intermittent reinforceme t geeft zorgt ervoor dat je in een paniekmodus schiet. Biologie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar een vogel landt niet op een tak in een boom omdat hij vertrouwen heeft in de tak, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels.
Als jij er van in paniek raakt omdat iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt laat weten dat hij niet zomaar even alles inzet op 21 Rood dan moet je misschien het daten laten voor wat het is tot je wat steviger in je schoenen staat en je dus beter kunt omgaan met situaties die niet gaan zoals jij graag wil dat het gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die intermittent reinforceme t geeft zorgt ervoor dat je in een paniekmodus schiet. Biologie.
Het was al een relatie. Non-stop appen, hem moeten troosten, dates die heel diep gaan en lang duren, dat is een prille relatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij er van in paniek raakt omdat iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt laat weten dat hij niet zomaar even alles inzet op 21 Rood dan moet je misschien het daten laten voor wat het is tot je wat steviger in je schoenen staat en je dus beter kunt omgaan met situaties die niet gaan zoals jij graag wil dat het gaat.
Het alternatief is dat je het bij alles en iedereen behalve jezelf legt als iets anders uitpakt dan jij had gehoopt dat het zou uitpakken, en dan wild om je heen gaat slaan. Dat is wat je nu doet. Lijkt me niet prettig.
Hij zag het blijkbaar anders. Ik snap prima dat je gekwetst bent, maar als je keer op keer in dezelfde situatie komt waarbij jij de enige constante factor bent in al die situaties, dan kun je steeds lastiger blijven volhouden dat het puur alleen maar 100% aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het was al een relatie. Non-stop appen, hem moeten troosten, dates die heel diep gaan en lang duren, dat is een prille relatie.
Een drankje doen,een uur kletsen, afscheid met een snelle knuffel: dát is voor mij " slechts" een date.
Dit is niet constant. Hiervoor heb ik altijd lange relaties gehad die officieel werden op date 2. Dit is na Corona de eerste date die ik had. Sinds hem date ik niet meer, al mijn matches lijken dezelfde visie te hebben. Ik unmatch iedereen binnen 2 a 3 dagen, zodra ze komen met monogamie verdienen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij zag het blijkbaar anders. Ik snap prima dat je gekwetst bent, maar als je keer op keer in dezelfde situatie komt waarbij jij de enige constante factor bent in al die situaties, dan kun je steeds lastiger blijven volhouden dat het puur alleen maar 100% aan de anderen ligt.
Dat kun je wel heel hard roepen, en dat zal vast beter slapen 's avonds, maar blijkbaar prik je niet door dat soort verhalen heen van dergelijke mannen. Het lijkt me dat dáár de winst te behalen valt.
quote:
Ik zeg dat zij willen dat ik hen verdien. Lees.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:16 schreef Stepperoller het volgende:
Als degene die multidate op zoek is naar een monogame relatie lijkt me het vooral een vorm van zelfsabotage, want op die manier gaat dat niet van de grond komen natuurlijk.
Dat jij op die manier aan het lijntje bent gehouden is vervelend, maar je betrekt het allemaal wel heel erg op je eigen zogenaamde waarde.
Er lopen nu eenmaal veel respectloze mensen rond en je gaat die niet altijd kunnen vermijden. Het leven zit vol onrecht waar je geen invloed op hebt.
[..]
Ja hele gezonde manier van denken over daten. Jij komt er wel en daar geloof je zo te zien zelf ook heel erg in, dus waarvoor is dit topic eigenlijk?
Respectloos. Als het klikt, waarom nog verder zoeken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
Ik date hooguit één iemand. Ik heb wel eens vrouwen gedate die dezelfde week nog 3 dates hadden staan. Daar moet je gewoon helemaal niet aan beginnen.
En? Dit topic gaat niet over waar jij op afknapt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik knap altijd af op vrouwen die constant Engelse termen gebruiken terwijl er prima Nederlandse woorden voor zijn.
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Sommige mensen zien dating als een sollicitatieprocedure voor een baan.
Bij een vacature voor een baan is het ook normaal dat een werkgever met meerdere sollicitanten onderhandelt en gesprekken voert voordat hij een uiteindelijke keuze maakt wie de baan krijgt. En werkgevers gaan ervan uit dat mensen die op zoek zijn naar een baan vaak meerdere sollicitaties tegelijk hebben lopen.
Jij bent de beoordelaar en je zal er beter in moeten worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.
Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden. Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite. Het is geen solliciteren, het is Calligula met een duimpje omlaag.
Multidaters daten zelden andere multidaters omdat ze in control willen zijn. Een vrouw die 5 anderen date gaat haar tijd niet verdoen aan iemand die geen moeite doet.
Daarnaast werken sollicitaties met tijdsdruk en nodigen daarom meerderen uit. Daten heeft geen tijdsdruk. Je hebt een klik, of niet. Ik hoef niet morgen een partner, een bedrijf moet morgen een IT'er hebben.
Haha ja echt like zoo annoyingquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik knap altijd af op vrouwen die constant Engelse termen gebruiken terwijl er prima Nederlandse woorden voor zijn.
Ik ben gelijkwaardig aan het kijken of we bij elkaar passen. Ik sta niet boven een man of andersom. Ik moet zeker hardere grenzen stellen, daar ben ik het eens.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent de beoordelaar en je zal er beter in moeten worden.
Trouwens, een vrouw met 5 verschillende dates doet ook geen moeite..
Liefdesbombarderen, meervoudige afspraakjes... klinkt knulligquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja echt like zoo annoying
Girl je hebt gelijk dat sounds echt zo niet slay.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Liefdesbombarderen, meervoudige afspraakjes... klinkt knullig
Eens! Idem. Nu dus nul dit jaar, tref alleen ego's.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond het knap asociaal in ieder geval. Bij elke date vraag ik of ze nog meer hebben lopen. Als ik een ja hoor dan kap ik er gewoon gelijk mee.
Persoonlijk ben ik gewoon van één date, misschien een andere chat nog, en that's it. Ik heb sowieso maar misschien 1-3 dates per jaar.
In principe hoeft dat niet zo te zijn. In principe beoordeel je bij dating elkaar of je de ander geschikt vindt voor een relatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.
Dat hangt natuurlijk ook van de economische conjunctuur af. In een tijd met een krappe arbeidsmarkt waar de banen als het ware voor het oprapen liggen moet een bedrijf een sollicitant inderdaad wel wat te bieden hebben. In een tijd van grote werkloosheid heb je als sollicitant niet zo veel te willen, dan mag je blij zijn als je een baan krijgt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden.
Als een man die tegelijk met meerdere vrouwen date zich zo opstelt, dan begrijp ik niet waarom die vrouwen dat pikken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite.
Klopt. Als een vrouw ook met andere mannen date en die andere mannen doen wel moeite, dan is de keuze gauw gemaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Multidaters daten zelden andere multidaters omdat ze in control willen zijn. Een vrouw die 5 anderen date gaat haar tijd niet verdoen aan iemand die geen moeite doet.
Ik kan me voorstellen dat je efficiënt wil daten en niet al te veel tijd kwijt wil zijn aan het vinden van een geschikte partner.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Daarnaast werken sollicitaties met tijdsdruk en nodigen daarom meerderen uit. Daten heeft geen tijdsdruk. Je hebt een klik, of niet. Ik hoef niet morgen een partner, een bedrijf moet morgen een IT'er hebben.
" De markt" is op mijn leeftijd grotendeels gescheiden mannen die vrouwen willen kleineren en dat onderbouwen met redpill.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In principe hoeft dat niet zo te zijn. In principe beoordeel je bij dating elkaar of je de ander geschikt vindt voor een relatie.
[..]
Dat hangt natuurlijk ook van de economische conjunctuur af. In een tijd met een krappe arbeidsmarkt waar de banen als het ware voor het oprapen liggen moet een bedrijf een sollicitant inderdaad wel wat te bieden hebben. In een tijd van grote werkloosheid heb je als sollicitant niet zo veel te willen, dan mag je blij zijn als je een baan krijgt.
[..]
Als een man die tegelijk met meerdere vrouwen date zich zo opstelt, dan begrijp ik niet waarom die vrouwen dat pikken.
[..]
Klopt. Als een vrouw ook met andere mannen date en die andere mannen doen wel moeite, dan is de keuze gauw gemaakt.
[..]
Ik kan me voorstellen dat je efficiënt wil daten en niet al te veel tijd kwijt wil zijn aan het vinden van een geschikte partner.
Dat is natuurlijk vervelend, maar er zullen toch ook wel goede mannen tussen zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
" De markt" is op mijn leeftijd grotendeels gescheiden mannen die vrouwen willen kleineren en dat onderbouwen met redpill.
Ik geloof niet zo in de "ware".quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
Ik date niet efficient, ik heb geen haast of kinderwens. Ik zoek de ware, en wil hem respectvol behandelen. Een goede vent wil ook geen optie zijn.
Een goede partner kan het leven wel leuker maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
Tot slot heb ik een baan nodig om te overleven. Ik heb geen partner nodig.
Ik heb niks tegen casual. Ik heb iets tegen mannen die weten dat ik monogaam ben en mijn tijd verspillen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:43 schreef Chandler het volgende:
Eens, echter als je niet specifiek op zoek bent naar iets vastigs gewoon lekker rond daten maar wees er dan wel open en eerlijk over!
Monogaam? als je niet in een relatie zit? ik denk eerder dat je dan exclusief wil daten... alleen met jou en dan niemand anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen casual. Ik heb iets tegen mannen die weten dat ik monogaam ben en mijn tijd verspillen.
Bullshit. Dat is het voor jou. Niet voor mij. Het dan toch doen is onbeschoft. Ga lekker andere vrijblijvende mensen daten. Ik verwacht op date 2 monogamie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daten is een vrijblijvend iets tot het moment dat je met elkaar beslist dat je een relatie hebt, totdat staan alle opties open. Einde verhaal.
Voor mij is het monogaam omdat zoenen voor mij intimiteit is.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:19 schreef Chandler het volgende:
[..]
Monogaam? als je niet in een relatie zit? ik denk eerder dat je dan exclusief wil daten... alleen met jou en dan niemand anders.
Leuk voor jou maar dat bepaal jij niet voor de ander. Daten is om elkaar te leren kennen, niet om al exclusief te gaan na twee bezoekjes bij de Mac.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Bullshit. Dat is het voor jou. Niet voor mij. Het dan toch doen is onbeschoft. Ga lekker andere vrijblijvende mensen daten. Ik verwacht op date 2 monogamie.
Ik bepaal wat ik toelaat. Zeggen dat je hetzelfde zoekt, 24/7 appen, mij hem laten troosten, dates die de hele dag duren... dat vind ik ook wat anders dan 2x een koffie. En dan zoenen onder valse voorwendselen en dan ineens toch anderen willen heet valse consent.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Leuk voor jou maar dat bepaal jij niet voor de ander. Daten is om elkaar te leren kennen, niet om al exclusief te gaan na twee bezoekjes bij de Mac.
Het probleem is dat iedereen daar weer anders over denkt. En als twee mensen die daar heel verschillend over denken maar dat niet van elkaar weten, met elkaar gaan daten, dan kun je dus problemen verwachten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:47 schreef Ansa het volgende:
Bullshit. Dat is het voor jou. Niet voor mij. Het dan toch doen is onbeschoft. Ga lekker andere vrijblijvende mensen daten. Ik verwacht op date 2 monogamie.
Hij wist het van mij. Hij claimde hetzelfde te willen, monogamie. Na het zoenen was er ineens een ander.quote:[..]
Het probleem is dat iedereen daar weer anders over denkt. En als twee mensen die daar heel verschillend over denken maar dat niet van elkaar weten, met elkaar gaan daten, dan kun je dus problemen verwachten.
Ik vroeg me al af wat je in een eerdere reactie bedoelde met zoenen onder valse voorwendselen. Dit dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 05:13 schreef Ansa het volgende:
Hij wist het van mij. Hij claimde hetzelfde te willen, monogamie. Na het zoenen was er ineens een ander.
Het was een whiplash. Eerst claimen monogaam te zijn, dan zoenen, dan had hij ineens een andere date en moest huilen toen ik zei dat het dan niks werd, hij zei dat hij het af ging kappen. En achteraf appen dat hij niet overtuigd was en vaak mensen afwees. Heel narcistisch.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat je in een eerdere reactie bedoelde met zoenen onder valse voorwendselen. Dit dus.
Iemand die zoiets doet is best wel een hufter.
Dan valt het misschien nog mee dat hij meteen na de eerste keer zoenen toegaf dat hij je voor de gek hield. Of was het niet de eerste keer?
Iemand claimen waar je helemaal geen relatie mee hebt, je hebt toch wel door hoe problematisch dat is?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zoenen onder valse voorwendselenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik bepaal wat ik toelaat. Zeggen dat je hetzelfde zoekt, 24/7 appen, mij hem laten troosten, dates die de hele dag duren... dat vind ik ook wat anders dan 2x een koffie. En dan zoenen onder valse voorwendselen en dan ineens toch anderen willen heet valse consent.
Iemand zoenen die je morgen weer afdankt, heb je niet door hoe problematisch dat is?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Iemand claimen waar je helemaal geen relatie mee hebt, je hebt toch wel door hoe problematisch dat is?
Dat jij mensen ziet als neukgat lijkt mij kwalijker. De meeste normale mensen hebben emoties.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:02 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zoenen onder valse voorwendselenJe zoent iemand omdat je daar zin in hebt, meer is het niet, een zoen is niet een of ander dating contract wat je daarmee onbesproken aangaat. Zelfde geld voor neuken trouwens. Vraag me af of online daten wel iets voor jou is, het klinkt alsof je er niet helemaal goed mee kan omgaan.
Ook dat. Half Gen Z schijnt soas te hebben.Als Gen Y'er kom ik uit een andere tijd. Ik wil met een persoon tegelijk daten tot ik het niet meer voel (of hij). Niet in een excel sheet worden vergeleken met 5 anderen op cupmaat, pijpskills etc.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nog afgezien van de emoties kan ik me voorstellen dat je het best wel onsmakelijk vindt om met iemand te zoenen die ook met anderen zoent.
Jeetje stel je aan meidquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ook dat. Half Gen Z schijnt soas te hebben.Als Gen Y'er kom ik uit een andere tijd. Ik wil met een persoon tegelijk daten tot ik het niet meer voel (of hij). Niet in een excel sheet worden vergeleken met 5 anderen op cupmaat, pijpskills etc.
Yep, contractbreuk is het goede woord.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:36 schreef Panthera1984 het volgende:
Zoals ik het lees gaat het hier in essentie niet eens persé over date voorkeuren (wel/niet exclusief, monogamie, maandenlang chatten) als wel over dat TS het idee heeft dat al haar voorkeuren en grenzen besproken en gecommitteerd zijn en daar vervolgens 'contractbreuk' op plaatsvind. Ik kan me de verontwaardiging voorstellen.
Gezien het hier gaat over mensen en niet over juridische afspraken denk ik ook dat je niks anders kan doen dan proberen kritischer te selecteren, of als je denkt dat je daar al alles gedaan hebt, bekijken hoe je het emotioneel wat minder heftig kan maken voor jezelf.
Heb je dit soort dingen nu al vaker meegemaakt, of is de ervaring waar je het nu over hebt de eerste keer?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:56 schreef Ansa het volgende:
Yep, contractbreuk is het goede woord.
Er over praten helpt de emoties te verwerken.
Dit was de eerste keer in zulke hoedanigheid. Vroeger weleens een vriendje gehad dat vreemdging en ineens zei dat we geen echte relatie hadden, maar die claimde niet moreel verheven te zijn. Dat laatste stuk is waar het vooral wringt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je dit soort dingen nu al vaker meegemaakt, of is de ervaring waar je het nu over hebt de eerste keer?
Meteen erna dumpen doe ik liever niet, ga altijd voor de fwb boven een one night stand. Maar mochten beide partijen hebben gezoend met wederzijds instemmen van elkaar, en een partij besluit de dag erna om geen verder contact meer te onderhouden, dan lijkt me dat iemands goed recht toch? Niemand is jou iets verplicht, en jij bent ook een ander niks verplicht. Sterker nog, zelfs al ben je al 10 jaar getrouwd, dan nog ben je niet verplicht om bij iemand te blijven als je dat niet met wilt. Je bent met iemand omdat je dat wilt en niet omdat de ander vind dat dat moetquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand zoenen die je morgen weer afdankt, heb je niet door hoe problematisch dat is?
Hele vreemde aantijgingquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat jij mensen ziet als neukgat lijkt mij kwalijker. De meeste normale mensen hebben emoties.
Je mag het altijd uitmaken. Wat niet moreel is, is zoenen/daten onder valse voorwendselen. Als hij had gezegd dat hij anderen wilde daten vooraf aan de date, dan had ik afgezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Meteen erna dumpen doe ik liever niet, ga altijd voor de fwb boven een one night stand. Maar mochten beide partijen hebben gezoend met wederzijds instemmen van elkaar, en een partij besluit de dag erna om geen verder contact meer te onderhouden, dan lijkt me dat iemands goed recht toch? Niemand is jou iets verplicht, en jij bent ook een ander niks verplicht. Sterker nog, zelfs al ben je al 10 jaar getrouwd, dan nog ben je niet verplicht om bij iemand te blijven als je dat niet met wilt. Je bent met iemand omdat je dat wilt en niet omdat de ander vind dat dat moet
Botte hork, zij. Spelen met emoties.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hele vreemde aantijging
Weet je wat ik ookns heb meegemaakt? Op tweede date begon een meid met me te zoenen, best een innige zoenpartij ook. Dag daarna reageerde ze niet meer, na navragen zei ze dat ze me zoende om te kijken of ze iets erbij voelde, maar ze zei dat dat niet zo was, en dat was dat dan. Welke conclusie trek je uit deze anecdote?
Misschien zoende je slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Botte hork, zij. Spelen met emoties.
Zelf wil ik pas zoenen als ik weet dat ik de enige ben en er meer in zit. Hij claimde van wel en daarna ineens van niet.
Ik trek de conclusie dat ze keek of ze er iets bij voelde, en toen dat niet zo bleek te zijn dacht ze 'ja, dan is dit het niet voor mij'. Welke conclusie moet je anders trekken? Dat ze je nu iets verplicht is? Dat ze de most evil woman is die er maar is?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hele vreemde aantijging
Weet je wat ik ookns heb meegemaakt? Op tweede date begon een meid met me te zoenen, best een innige zoenpartij ook. Dag daarna reageerde ze niet meer, na navragen zei ze dat ze me zoende om te kijken of ze iets erbij voelde, maar ze zei dat dat niet zo was, en dat was dat dan. Welke conclusie trek je uit deze anecdote?
Dat is de "offieciele" regel, maar er is ook nog zoiets als moraal natuurlijk. Als je merkt dat een ander wel heel invested is, dan is het natuurlijk wel respectloos om er nog van alles naast te hebbben; je kunt het dan beter afkappen als je daarin niet op 1 lijn zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat je elkaar wel leuk vindt maar beide wat afwachtender bent (en misschien ook nog wat af te sluiten hebtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daten is een vrijblijvend iets tot het moment dat je met elkaar beslist dat je een relatie hebt, totdat staan alle opties open. Einde verhaal.
Er is geen officiele regel. Daten is een contract tussen twee mensen. Als ik monogaam wil en hij niet, dan moet hij het netjes afkappen, niet liegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:41 schreef Saboo het volgende:
[..]
Dat is de "offieciele" regel, maar er is ook nog zoiets als moraal natuurlijk. Als je merkt dat een ander wel heel invested is, dan is het natuurlijk wel respectloos om er nog van alles naast te hebbben; je kunt het dan beter afkappen als je daarin niet op 1 lijn zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat je elkaar wel leuk vindt maar beide wat afwachtender bent (en misschien ook nog wat af te sluiten hebt), en dan is het weer een ander verhaal. Ik zou willen zeggen; zoiets moet je ook kunnen aanvoelen. Maar mensen voelen vaak (helaas) toch wel vooral de dingen die in hun eigen straatje passen
.
Verder is mensen aan het lijntje houden sowieso wel dieptreurig eigenlijk. Snap ook niet dat dat sociaal zo geaccepteerd is (bonuspunten om dan even flink met je vriendinnen te gaan lachen/roddelen over alle afknappers, en vervolgens wel weer afspreken)
Ik had nooit een strakke regel ofzo, en had ook wel eens met meerdere mensen een date in de week, maar ik kreeg zelf eigenlijk na 2 a 3 dates (afhankelijk van de situatie) genoeg gewetensbezwaren om een keuze te maken. Ik was er vaak ook wel gewoon open over; dan kun je er ook afstemmen. Meeste mannen vonden het opvallend genoeg niet echt boeiend in de beginfase.
Voor mij is zoenen nooit zonder gevoel. Dat weten mannen. Ik snap niet waarom ze het dan toch doen en niet focussen op hun andere vrijblijvende dates.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik trek de conclusie dat ze keek of ze er iets bij voelde, en toen dat niet zo bleek te zijn dacht ze 'ja, dan is dit het niet voor mij'. Welke conclusie moet je anders trekken? Dat ze je nu iets verplicht is? Dat ze de most evil woman is die er maar is?
Soms is zoenen gewoon dat, zoenen. Het is niet omdat je zoent, dat je dan ineens een of ander spreekwoordelijk contract hebt getekend ofzo. (maar ik snap natuurlijk prima dat jij dat ook wel snapt).
Omdat ze het kunnen, want jij gaat er in mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is zoenen nooit zonder gevoel. Dat weten mannen. Ik snap niet waarom ze het dan toch doen en niet focussen op hun andere vrijblijvende dates.
Ik denk dat je dat contract pas samen vorm gaat geven als je samen een toekomst wil vormen en daarin een consensus moet zien te krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er is geen officiele regel. Daten is een contract tussen twee mensen. Als ik monogaam wil en hij niet, dan moet hij het netjes afkappen, niet liegen.
In mijn tijd was daten ook met 1 persoon. Heel neoliberaal om van daten een wedstrijd te maken,ik ben geen optie.
Daar zijn wij niet bij geweest dus daar kan ik onmogelijk over oordelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:10 schreef Duracell het volgende:
Krijg een beetje het gevoel door dit en dat andere topic dat je zelf al aardig gevoelens voor deze date had, en je ego en zieltje een trapje hebben gehad omdat hij je dumpte na een eerste kusje.
Eens, maar liegen is in iedere verstandhouding een red flag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er is geen officiele regel. Daten is een contract tussen twee mensen. Als ik monogaam wil en hij niet, dan moet hij het netjes afkappen, niet liegen.
Dat heet rotzooien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik bepaal wat ik toelaat. Zeggen dat je hetzelfde zoekt, 24/7 appen, mij hem laten troosten, dates die de hele dag duren... dat vind ik ook wat anders dan 2x een koffie. En dan zoenen onder valse voorwendselen en dan ineens toch anderen willen heet valse consent.
Tientallen? Ik date er max 2 per jaar omdat ik nu voorsorteer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:09 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat contract pas samen vorm gaat geven als je samen een toekomst wil vormen en daarin een consensus moet zien te krijgen.
Als je committed bent en een relatie aangaat dus. En als je trouwt wordt het contract ook gedeeltelijk wettelijk.
Daten is juist zo ingewikkeld omdat je met tientallen mensen (niet zo zeer fysiek, maar op een app, in de kroeg of whatever) te maken krijgt en je in relatief korte tijd moet gaan bepalen of je op een lijn zit of dat het voorsorteren op ellende is. Dat kan niet; en je bent heel kwetsbaar, want emoties, dus altijd een potentieel slagveld tot je de juist gevonden hebt.
Hoort erbij en houdt het leven spannend zullen we maar zeggen 🥲.
(Maar toch wel blij dat ik al 8 jaar met mijn ware ben 🥲).
Dan moet hij er eerlijk over zijn voordat hij me gebruikt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daar zijn wij niet bij geweest dus daar kan ik onmogelijk over oordelen.
Wat ik wel van mening ben is wat ik al eerder zei, daten is vrijblijvend en niemand is te claimen. Als de één wel sterke gevoelens heeft en de ander niet houd het gewoon op. En dan gaat ieder weer zijn/haar weg.
Oneens. Er bestaan ook omgangsnormen. Een ervan is dat je niet liegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:09 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat contract pas samen vorm gaat geven als je samen een toekomst wil vormen en daarin een consensus moet zien te krijgen.
Als je committed bent en een relatie aangaat dus. En als je trouwt wordt het contract ook gedeeltelijk wettelijk.
Daten is juist zo ingewikkeld omdat je met tientallen mensen (niet zo zeer fysiek, maar op een app, in de kroeg of whatever) te maken krijgt en je in relatief korte tijd moet gaan bepalen of je op een lijn zit of dat het voorsorteren op ellende is. Dat kan niet; en je bent heel kwetsbaar, want emoties, dus altijd een potentieel slagveld tot je de juist gevonden hebt.
Hoort erbij en houdt het leven spannend zullen we maar zeggen 🥲.
(Maar toch wel blij dat ik al 8 jaar met mijn ware ben 🥲).
Volgens mij verwar je wat je zelf kiest te doen, en wat vervolgens 'respectloos' noemt, als iemand anders zelf voor zichzelf een andere keuze maakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
Ben ik de enige die het respectloos vindt? Ik bedoel hiermee niet, dat je na een match al meteen je apps verwijderd. Of dat je de eerste persoon die je spreekt ten huwelijk vraagt. Nee. Ik bedoel dat ik filter vooraf en tijdens een date, en als ik iemand nogmaals wil zien, ik de rest pauzeer. Dit betekent ook dat als ik twijfel ik de date afkap en netjes afwijs. En niet hem aan het lijntje houd, door hoepels laat springen, terwijl ik al swipe om zijn vervanger te vinden.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je wekenlang 24/7 appt, hele dagen samen doorbrengt, maar dan toch tegen iemand zegt dat je " niet wil inzoomen op de eerste persoon waar je van aan gaat". Komt op mij over als narcisme, alsof deze persoon degene is die mijn waarde denkt te bepalen, een soort Romeinse keizer die in de arena bepaalt wie doorgaat en wie niet.
Al waren die keizers vaak ook gek en machtsbelust...
Hij dient eerlijk te moeten zijn over zijn keuze. Dan had ik hem niet gedate.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je wat je zelf kiest te doen, en wat vervolgens 'respectloos' noemt, als iemand anders zelf voor zichzelf een andere keuze maakt.
Dat jij kennelijk alle andere contacten 'pauzeert' is je goed recht en een prima keuze, maar het wil niet zeggen dat iedereen precies diezelfde keuze maakt en als deze persoon dat doet, is hij/zij heus niet gelijk 'respectloos' of zelfs een 'narcist'....
Als je aan het daten bent, is het gewoon zo dat vrijwel iedereen opties iig enigszins open houd en dat zal vast betekenen dat het best mogelijk kan zijn dat soms een date overlapt....
na een eerste date kun je best vaststellen of het een leuk contact is en je er potentie in ziet, maar meestal is het nog te pril om gelijk al vast te stellen dat het een 'zekerheidje' is dat het op een relatie uitloopt.
Ikzelf zou daarover verder ook gewoon ook eerlijk en transparant zijn... mocht iemand dan het contact met mij afkappen, omdat het haar niet snel genoeg gaat en ik me niet genoeg vastleg, is dat overigens ook een goed teken dat het vermoedelijk toch sowieso niet zo'n goed match was...
Het punt is dus niet gelijk de ander 'respectloos' te noemen als die een andere visie op de 'commitment' na een eerste date heeft... maar vooral daar eerlijk en open over te kunnen spreken... als jij het absoluut not done vind als je date eventueel nog andere date-contacten heeft na die eerste date, moet je dat duidelijk uitspreken (met wel het gevaar dat je nogal 'claimerig' overkomt en de ander eerder afschrikt)
Maar je swipet wel eens toch? Of praat met andere single mannen? Waarbij je op basis van een korte interactie een inschatting maakt of het leuk is om eens af te spreken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tientallen? Ik date er max 2 per jaar omdat ik nu voorsorteer.
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:56 schreef Saboo het volgende:
[..]
Maar je swipet wel eens toch? Of praat met andere single mannen? Waarbij je op basis van een korte interactie een inschatting maakt of het leuk is om eens af te spreken?
Anders is je wereld wel erg klein en snap ik dat de druk er flink opstaat als je dan eens een date hebt.
Sure.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij het je kon leren, maar na 7 uur gaf hij het op.
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hij dient eerlijk te moeten zijn over zijn keuze. Dan had ik hem niet gedate.
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...quote:Het hoeft niet altijd een relatie te worden. Ik ben echter geen optie of speler in een competitie.
Voordat ik uberhaupt mijn nummer geef, in de eerste 5 minuten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?
[..]
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?
[..]
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
Heb het in beide topics toch echt benoemd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezen
wat ik wel kan teruglezen is dat je aangeeft zélf iets te doen, en vervolgens te verwachten dat die ander dat ook zomaar gaat doen..
verder ben jij ook diegenne die het heeft over "als ik ge-investeerd heb wordt ik boos "... dat klinkt mij alsof je het zelf al ziet als een winst-spelletje (wat verder niet erg is, maar wel vreemd als je dat later zélf bij anderen kritiseert)...
Laten we wel zijn, als jij vooral de hele tijd bepaalde problemen in contact met potentiele partners hebt, is de kans groot dat de oorzaak bij de grootste gemene deler in die contacten ligt, en dat ben je helaas vooral zelf...
in plaats van te jammeren over wat anderen zouden doen, is het vaak efficienter te kijken nar wat je aan je eigen gedrag en instelling kan veranderen (ik vermoed dat je zelf een heel 'verkrampt' en zwart-wit beeld hebt van relaties, en zoekt naar 'die ene prins-op-een-wit-paard' die nooit tegen je zal liegen... enkel, die zoektocht is sowieso vergeefs... iedereen heeft wel wat vlekjes, inclusief jezelf en vaak is het veel belangrijker gewoon iemand te vinden waarbij je jezelf kan zijn of mischien in jouw geval, een wat positievere versie van jezelf)
Cool story broquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Eisenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
Ja, en die aanpak werkt ook niet, want het lukt overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Eisen
Dat doe je maar bij de rechtbank.
Nou, zeg dat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
hallo 2025quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand zoenen die je morgen weer afdankt, heb je niet door hoe problematisch dat is?
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan moet hij er eerlijk over zijn voordat hij me gebruikt.
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
Ha
[..]
hallo 2025
Zoenen is niet meteen een relatie
Het is ook aftasten
Passen we bij elkaar ja of nee
De enige die schuldig is aan narcistisch gedrag is de narcist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.
Wij hoeven niet alles te weten.
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
Zoenen.. niet rond vogelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
Ik doe niet aan zulke trieste spelletjes.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.
Het is heel anders als je een maand date en het niet voelt, dan dat je zegt dat je niet voldoet aan 5 anderen in een ratrace.
En jij niet voor mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Van mij mag je lekker rondsloeren zolang je er 1) eerlijk over bent en 2) rondsloert met vrouwen die dat ook doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij niet voor mij
Je doet of jij de enige bent de recht heeft op een mening
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...
Het is lullig, en helaas het risico bij daten.
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.
Nee, maar de drempel voor seks is hoger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vind je zoenen intiemer dan sex?
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
Het salaris? Excelbestandjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.
Hoe moet ik het dan communiceren? Na dates/zoenen als ik al gevoelens heb?
Bij wijze van. Geen idee op welke criteria die competities gaan. Iemand die multidate is op zoek naar perfectie en is aan het miereneuken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het salaris? Excelbestandjes?
Nee.
Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.
Hoe moet ik het dan communiceren? Na dates/zoenen als ik al gevoelens heb?
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggen
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakketquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Niemand is voor mij een optie. Ik zeg ook niet tegen een man " ik wil dat je alles betaalt, mij 24/7 appt en mijn therapeut speelt, en gelijk langskomt als ik het eis, anders vind ik een knappere man". Dat us wel hoe die mannen doen. Ik moet me bewijzen volgens hen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.
Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakket
Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.
Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Lief is niet genoeg voor een relatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.
Recht hebben op iemand als ik, ga met jezelf daten want je vindt jezelf wel heel geweldig.
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe damequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Lief is niet genoeg voor een relatie.
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe dame
Ik heb vanmiddag een tweede date met een dame die tijdens de eerste date heel sociaal en aardig overkwam
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.
Wat is jouw type en waar hengel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Klopt maar niet iedereen is sociaal en aardig is mijn ervaringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ben het zelf ook maar eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ik ben niet hautain als ik zeg dat ik een man wil die dezelfde achtergrond heeft. Als ik topsporter was zou je niks zeggen als ik alleen fitte mannen wilde. Of als ik bijvoorbeeld moslim was en alleen moslims datete.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.
Mijn vader is mijn standaard.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar niet iedereen is sociaal en aardig is mijn ervaring
En mij boeit het niet of ze in de familie past, ik leef elke dag met haar mijn familie en sociale king niet, die moeten maar dealen met mijn keus en als ze het niet bevalt dan hebben ze pech gehad
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieuquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
In ieder geval niet heel hoog opgeleid.
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieu
Ja, je komt super gelukkig over. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieu
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.
Succes.
Ik vind mezelf geen catch. Ik heb mijn leven nu op orde na complexe PTSS, heb ik hard aan gewerkt. Ik ben verzorgd en geen gedrocht. Geen exen of kinderen in mijn leven. Waarom zou ik daarmee moeten dealen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.
Dat laatse zinnetje is schijnbaar ook wat de mannen die je treft denken want ineens zijn er die 'andere opties' die ze open willen houden. Oftewel, jij bent het niet anders waren die andere opties direct aan de kant gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen catch. Ik heb mijn leven nu op orde na complexe PTSS, heb ik hard aan gewerkt. Ik ben verzorgd en geen gedrocht. Geen exen of kinderen in mijn leven. Waarom zou ik daarmee moeten dealen?
Elk milieu zit vol rotte appels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.
Succes.
Een man die multidate denkt altijd dat er wat beters is. Dat kan je nooit winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat laatse zinnetje is schijnbaar ook wat de mannen die je treft denken want ineens zijn er die 'andere opties' die ze open willen houden. Oftewel, jij bent het niet anders waren die andere opties direct aan de kant gezet.
Ik denk zomaar dat die mannen bij jou ook denken 'ik wil hier niet mee dealen' en gezien hoe je hier overkomt denk ik dat dat stiekem best een slimme keuze is van die mannen.
Ik date niemand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je komt super gelukkig over. Niks meer aan doen.
Als mijn houding betekent dat ik redpillers nuiten de deur houd, dan werkt het.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met jou houding zal dat ook niet snel gebeuren
Maar vervolgens wel vol woede en frustratie posten over die mannen die je buiten de deur houdt in plaats van blij zijn dat je daar verder geen last van hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als mijn houding betekent dat ik redpillers nuiten de deur houd, dan werkt het.
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel vol woede en frustratie posten over die mannen die je buiten de deur houdt in plaats van blij zijn dat je daar verder geen last van hebt.
Ja, werkt uitstekend. Blijkt uit alles inderdaad.
Deal with it. Dit overkomt iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.
En je zei dat je al een jaar niemand meer gedate hebt dus dit is woede over iets wat meer dan een jaar geleden is. Mooi man. Werkt goed, die aanpak van je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deal with it. Dit overkomt iedereen.
Want iemand met een hoog EQ legt alles op zij om 24/7 voor een vent te zorgen die haar als optie ziet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je mag dan misschien een hoog IQ hebben, maar een hoog EQ heb je zeker niet. Succes met je toekomstige eenzame verbitterde bestaan
Weer een uitspraak waarvan ik denk allemachtig wat een bitchquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
Ok Tate.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weer een uitspraak waarvan ik denk allemachtig wat een bitch
En? Dat verraad zit heel diep.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En je zei dat je al een jaar niemand meer gedate hebt dus dit is woede over iets wat meer dan een jaar geleden is. Mooi man. Werkt goed, die aanpak van je.
Nee, iemand met een hoog EQ weet dat er meer is dan alleen wit of zwart.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Want iemand met een hoog EQ legt alles op zij om 24/7 voor een vent te zorgen die haar als optie ziet?
Niks met Tate te maken, daar ben ik absoluut geen fan van, dit is al de tweede keer dat je me zo weg zet terwijl ik dat soort types mannen ook niet mag.quote:
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, iemand met een hoog EQ weet dat er meer is dan alleen wit of zwart.
Ja, en jij komt maar niet door de keuring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.
Er zijn mannen die zo zijn, ja. Maar ook een heleboel die niet zo zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat zeg ik, want de mannen die TS hoog aanschrijft hebben zelf ook wat in de melk te brokkelen en hebben dus opties. Why settle for less? Dat is immers de instelling die TS ook aanhangt, maar als die mannen dat doen is het ineens een probleem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo zijn, ja. Maar ook een heleboel die niet zo zijn.
You attract what you are.
Misschien eens open staan voor wat meer dates dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Ik ken meer wanhopige single mannen die gewoon een maatje zoeken met wie ze kunnen lachen, dan het beeld dat jij hier schetst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Waarom zit dat zo diep? Dat is toch niet gezond?quote:
Precies, wat een trieste houding. Je bent geen keuringsdienst. Maar zodra ik eisen heb ben ik hautain?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en jij komt maar niet door de keuring.
Omdat het verhaal meerdere lagen bevat. Het gaat niet alleen om " man en vrouw gaan op date, vrouw wordt afgewezen".quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zit dat zo diep? Dat is toch niet gezond?
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:38 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik ken meer wanhopige single mannen die gewoon een maatje zoeken met wie ze kunnen lachen, dan het beeld dat jij hier schetst.
Maar okay.
Ik kan me wel voorstellen dat zelfs wanhopige mannen een beetje bang worden van deze houding.
Verder is het gewoon een match. Of het is geen match. Dat staat imo echt los van of er anderen in het spel zijn. Als hij op je afknapt omdat hij een andere date leuker vindt, dan kan zo iemand net zo goed op je af kunnen knappen in een relatie omdat hij die ander tegenkomt. Heb je nog meer ellende.
Wat dat betreft misschien juist goed als het selectie-moment al tijdens het daten plaatsvindt.
Als je niet consistent boven je league date zul ook jij heus wel een x de leukste zijn voor iemand.... Maar dat wordt wel moeilijk als je slechts 2 uitverkorenen per jaar ontmoet en je je opstelt als een blok beton.
En dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.
Ik had voor corona non-stop dates en relaties. Binnen twee dates vaak al. En nu vindt ineens iedereen dat ik hen moet verdienen en overtuigen. Alsof ze allemaal Tatefan zijn.
Als ik iemand al heb moeten troosten en uren nee heb gezoend lukt het mij niet om zonder emotie weg te lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Saboo het volgende:
[..]
En dan?
Zeg je iemand vriendelijk gedag. Blokkeer je ze als ze moeilijk doen, en ga je verder.
Klaar.
In het slechtste geval baal je een dagje en haal je een beker Ben & Jerry.
En op naar de volgende.
Also; probeers eens een betaalde datingsite. Lexa ofzo. Dan filter je een hoop casual daters en coole bois weg. Ik weet niet waar je nu je dates vandaan haalt, maar ik denk dat zoiets misschien beter bij je past dan Tinder ofzo.
Moet je dit dan niet bespreken met je psycholoog in plaats van het weer op deze manier op internet slingeren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat het verhaal meerdere lagen bevat. Het gaat niet alleen om " man en vrouw gaan op date, vrouw wordt afgewezen".
Ik ga niet eindeloos on therapie. Het erover hebben online werkt ook cathartisch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je dit dan niet bespreken met je psycholoog in plaats van het weer op deze manier op internet slingeren?
Ik zie geen verschil in hoe je het brengt en geen verschil in de reacties die je erop krijgt.
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.
Ik had voor corona non-stop dates en relaties. Binnen twee dates vaak al. En nu vindt ineens iedereen dat ik hen moet verdienen en overtuigen. Alsof ze allemaal Tatefan zijn.
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ga niet eindeloos on therapie. Het erover hebben online werkt ook cathartisch.
Ik heb 15 jaar therapie gehad tot ik de diagnose cptss en uhb kreeg. Nu ik daar therapie voor heb gehad ben ik stabiel. Ik ben niet depressief of angstig meer. Maar ik zit hiermee en wil het van me afschrijven.
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.
En jij wordt nu geconfronteerd met dat de aanpak die voor jou makkelijk was niet meer werkt. En dat trek je niet.
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.
Nee, want toen wilden zij meteen een relatie en waren er geen anderen. Ik kon na een maabd intrekken bij een ex en vakanties etc werden betaald. Maar sinds dating apps ben ik degene die meer investeert. En ookal wilden die wel meteen ook een relatie, was ik ineens aan het rennen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.
En vervolgens liet jij je investering (volgens je eigen zeggen) niet afhangen van de investering die de man deed, maar ging je full on, want jij investeerde volgens eigen zeggen 3x meer. Jij reisde, jij verhuisde, jij betaalde, jij deed x, jij deed y. Terwijl je van de andere kant nauwelijks iets terug kreeg, en tóch bleef je dat doen. Dus wat je deed was min of meer overselling. Alsof je wat wilde compenseren.
Nu (lees: meer dan een jaar geleden blijkbaar) doe je dat nog steeds. En dan kom je er achter dat de mannen waar je nu mee matcht hun opties open houden. Dat stoort je. Jij wil iemand die direct all-in gaat, wat jij destijds ook deed, maar wat je niet terug kreeg.
En je wil het nu nog steeds, wat je nog steeds niet terug krijgt. Je doet effectief gewoon hetzelfde, met ook hetzelfde resultaat.
Zij wilden METEEN een relatie én er waren geen anderen? En dat zie jij niet als een enorme rode vlag? Vakanties werden betaald....door hem? Dus toen er voor jou dingen betaald werden was dat prima voor jou. Maar als jij meer moet investeren is dat niét prima?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, want toen wilden zij meteen een relatie en waren er geen anderen. Ik kon na een maabd intrekken bij een ex en vakanties etc werden betaald. Maar sinds dating apps ben ik degene die meer investeert. En ookal wilden die wel meteen ook een relatie, was ik ineens aan het rennen.
Al mijn exen voor apps waren knap, academisch opgeleid, succesvol in hun carriere of uit rijke families. Na de apps wel enkelen zoals dat gedate, maar dan zat er altijd een addertje. Exen, verslaving, mentale problemen, leugens. Maar dan ging ik weer de apps op en had binnen een maand weer beet. Nu lukt het niet.
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
Ben ik de enige die het respectloos vindt? Ik bedoel hiermee niet, dat je na een match al meteen je apps verwijderd. Of dat je de eerste persoon die je spreekt ten huwelijk vraagt. Nee. Ik bedoel dat ik filter vooraf en tijdens een date, en als ik iemand nogmaals wil zien, ik de rest pauzeer. Dit betekent ook dat als ik twijfel ik de date afkap en netjes afwijs. En niet hem aan het lijntje houd, door hoepels laat springen, terwijl ik al swipe om zijn vervanger te vinden.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je wekenlang 24/7 appt, hele dagen samen doorbrengt, maar dan toch tegen iemand zegt dat je " niet wil inzoomen op de eerste persoon waar je van aan gaat". Komt op mij over als narcisme, alsof deze persoon degene is die mijn waarde denkt te bepalen, een soort Romeinse keizer die in de arena bepaalt wie doorgaat en wie niet.
Al waren die keizers vaak ook gek en machtsbelust...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wilde ook meteen een relatie. We kenden elkaar al van de master. Ik trok in omdat ik toen nog thuiswoonde. Zijn ouders waren rijk en hij had een afbetaald grachtenpand. Het ging uit omdat hij leefde als een oude man en slechte hygiene had. Daardoor was ik niet meer tot hem aangetrokken. Daarnaast had ik CPTSS en hadden we vaak ruzie. Daar heb ik aan gewerkt in therapie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zij wilden METEEN een relatie én er waren geen anderen? En dat zie jij niet als een enorme rode vlag? Vakanties werden betaald....door hem? Dus toen er voor jou dingen betaald werden was dat prima voor jou. Maar als jij meer moet investeren is dat niét prima?
Ja, al je exen waren allemaal geweldig....en toch gingen die relaties voorbij, dus was het voor een van jullie beiden toch niet zó geweldig. Mentale problemen zijn een issue voor jou ja? Maar van wat ik begrijp heb jij ook nogal wat mentale problemen, maar dat mag voor zo'n man geen probleem zijn?
Hoezo nu? Je laatste date was toch van een jaar geleden? Of ben je het sindsdien weer aan het proberen en het lukt niet? Nou, als hoe je daar bent ook maar iéts in de richting is van hoe je hier bent dan snap ik dat wel. Ik snap ook wel dat je gaat zeggen dat dat niet zo is, maar dan ben je óf daar een toneelstukje aan het opvoeren, óf hier. Hoe dan ook, mannen hebben 'nu' dus geen trek in je. Ze roepen niet direct kom maar bij mij wonen en ik betaal de vakanties wel. Dus ze zijn of slimmer geworden en doen dat soort dingen standaard niet, óf ze ruiken iets aan je.
Hoe dan ook, dat het niet meer lukt heeft maar 1 gemeenschappelijke factor, en dat ben jij. Wat niks nieuws is voor je want je hebt dit verhaaltje al heel vaak afgedraaid, maar je blijft het maar doen, dus blijkbaar helpt het niks, óf wat je nu krijgt 'helpt' wel, wat me vooral zorgen baart over hoe je dan bent als je deze uitlaatklep niet hebt, maar stabiel is het in ieder geval zeer zeker niet dan.
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.
Gezien de reacties die je schrijft, kom je mijns inziens zeer geforceerd en gefrusteerd over. De mannen die je date uit jouw 'league'. Zijn vaak de mannen die veel date ervaring hebben, met veel date opties en mogelijkheden, en die hebben vaak gelijk door dat er wat speelt.
Aangezien je stelt dat je voor corona wel succes hebt gehad zou ik als ik jou was eens kijken of hier de kruks niet zit. Eens te meer omdat je aangeeft dat bepaalde date ervaring behoorlijk 'diep' zit en je reeds bekend bent met PTSS.
Fout.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.
Gezien de reacties die je schrijft, kom je mijns inziens zeer geforceerd en gefrusteerd over. De mannen die je date uit jouw 'league'. Zijn vaak de mannen die veel date ervaring hebben, met veel date opties en mogelijkheden, en die hebben vaak gelijk door dat er wat speelt.
Aangezien je stelt dat je voor corona wel succes hebt gehad zou ik als ik jou was eens kijken of hier de kruks niet zit. Eens te meer omdat je aangeeft dat bepaalde date ervaring behoorlijk 'diep' zit en je reeds bekend bent met PTSS.
Beste Ansa,quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Fout.
Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
Je vergeet krullen, Westers en kinderloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.
Mannen die willen neuken zijn er genoeg maar neuken is niet een relatie. Als je de mannen die willen batsen telt als interesse hebben in jou als persoon, dan maak je een denkfout, maar als je dat maar vaak genoeg krijgt, dan ga je denken dat alle mannen 'interesse' in je hebben, in plaats van interesse in seks.
Nou, dan heb je dus nog een heel klein groepje over, en van dat hele kleine groepje dat jouw goedkeuring wél kan wegdragen moet je dan ook nog iemand vinden die jou omgekeerd ook interessant vindt voor een relatie. Maar dat zijn dan wel de mannen die genoeg in de melk te brokkelen hebben (= de prijs zijn) en dus zelf ook genoeg opties hebben, maar ook eisen kúnnen hebben.
En die krijgen dan te maken met TS, die vooral heel kwaad en gefrustreerd is, en hoe goed ze zelf ook denkt dat ze een toneelstukje kan opvoeren, blijkbaar toch niet want die mannen voelen aan dat er 'iets' is. En dan lukt het niet.
En dan ligt dat volgens TS per definitie aan die mannen.
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, dat valt toch gewoon netjes onder 'alle andere eisen'?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je vergeet krullen, Westers en kinderloos
En ook nog geen recht op haar hebben he??quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.
Er blijven er maar heel weinig over dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat valt toch gewoon netjes onder 'alle andere eisen'?Maar inderdaad, geen 'crotch goblins'. Dat was ook nog een belangrijke kan ik me nog wel herinneren ja.
Ik heb geen casual seks. Ik heb het over relaties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.
Mannen die willen neuken zijn er genoeg maar neuken is niet een relatie. Als je de mannen die willen batsen telt als interesse hebben in jou als persoon, dan maak je een denkfout, maar als je dat maar vaak genoeg krijgt, dan ga je denken dat alle mannen 'interesse' in je hebben, in plaats van interesse in seks.
Nou, dan heb je dus nog een heel klein groepje over, en van dat hele kleine groepje dat jouw goedkeuring wél kan wegdragen moet je dan ook nog iemand vinden die jou omgekeerd ook interessant vindt voor een relatie. Maar dat zijn dan wel de mannen die genoeg in de melk te brokkelen hebben (= de prijs zijn) en dus zelf ook genoeg opties hebben, maar ook eisen kúnnen hebben.
En die krijgen dan te maken met TS, die vooral heel kwaad en gefrustreerd is, en hoe goed ze zelf ook denkt dat ze een toneelstukje kan opvoeren, blijkbaar toch niet want die mannen voelen aan dat er 'iets' is. En dan lukt het niet.
Dat is dus wat ik zeg. Er blijven er heel erg weinig over, dus eigenlijk is die man dan 'de prijs' he. Maar de mannen die in die categorie vallen hebben ook wat te willen, en dan valt TS al snel af, en dat steekt TS.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er blijven er maar heel weinig over dan.
En die moeten ook nog maar net zin hebben in haar
Ja. I know. Maar schijnbaar had jij binnen 2 dates al een 'relatie'. Dat is dus geen 'relatie'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen casual seks. Ik heb het over relaties.
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En ook nog geen recht op haar hebben he??
Uhb nog wel.. niet eens hb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Fout.
Ik heb traumatherapie gehad en heb geen ptss meer. Ik heb een officiele uhb-diagnose. Ik zat inderdaad kort in de ziektewet toen ik therapie had en ben nu stabiel. Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
Wel als het 4 jaar duurde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. I know. Maar schijnbaar had jij binnen 2 dates al een 'relatie'. Dat is dus geen 'relatie'.
Uhb is geen Einstein maar een iq rond de 140.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Uhb nog wel.. niet eens hb.
Jammer dat deze gaves niet werken op het gebied van zelfreflectie en gezond verstand
Vind je dit niet een beetje raar??quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
Er zijn tig vrouwen zonder opleiding, bevriend met exen en " male best friends", die schulden hebben, kinderen, verslavingen, niet willen werken, zwaar obees zijn, etc... binnen de kringen van mijn vader is iedereen getrouwd met een gelijke. Denk je echt dat ze omkomen in vrouwen die op hun niveau zitten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg. Er blijven er heel erg weinig over, dus eigenlijk is die man dan 'de prijs' he. Maar de mannen die in die categorie vallen hebben ook wat te willen, en dan valt TS al snel af, en dat steekt TS.
Er is ook niks mis met emoties. Wel met je manier van communiceren en je houding ALS je sympathie en begrip verwacht en ook als je een levenspartner zoekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan ben je hb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Uhb is geen Einstein maar een iq rond de 140.
En toch zijn die van de straatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:51 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er zijn tig vrouwen zonder opleiding, bevriend met exen en " male best friends", die schulden hebben, kinderen, verslavingen, niet willen werken, zwaar obees zijn, etc...
Ja nuja...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben gediagnosticeerd UHB volgens WAIS en Delphi.
Lees Viva eens joh. Die pikken alles. Exen in het leven van hun vent. Gokken, drinken, festivals. Non-monogamie. Dat zijn pick me's.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch zijn die van de straat![]()
Waarschijnlijk zijn ze erg aardig, zorgzaam en lief
Nee hoor, maar de eisen die jij stelt zijn overduidelijk niet (meer) bereikbaar voor je, dus hoe 'niet hoog' die eisen volgens jou ook zijn, voor jou zijn ze schijnbaar als nog té hoog.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
Duh. Hoogbegaafd is niet superhuman.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nuja...
Duidelijk op heel wat gebieden niet.
Wie zegt dat? Ik kom die mannen niet tegen, dat is wat anders. Het aanbod is slechterquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de eisen die jij stelt zijn overduidelijk niet (meer) bereikbaar voor je, dus hoe 'niet hoog' die eisen volgens jou ook zijn, voor jou zijn ze schijnbaar als nog té hoog.
En hoe voelt dat? Zo vanuit die hoge toren neerkijken op het plebs?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Lees Viva eens joh. Die pikken alles. Exen in het leven van hun vent. Gokken, drinken, festivals. Non-monogamie. Dat zijn pick me's.
Die mannen zijn al lang en breed bezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik kom die mannen niet tegen, dat is wat anders. Het aanbod is slechter
Wanneer ik de reacties van overige leden lees, begin ik mij af te vragen of TS wel alles naar waarheid beschrijft. Als ik het goed begrijp draait TS dit boek om de zoveel keer opnieuw af? In een nieuw topic met nieuwe naam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat die in een andere vijver zwemmen waar jij niet in kunt vissen, anders was je ze wel tegen gekomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik kom die mannen niet tegen, dat is wat anders. Het aanbod is slechter
Ik denk dat je het jezelf hiermee onnodig moeilijk maakt. Uiteindelijk gaat een eventuele partner met jou een relatie aan, niet met jouw familie en vrienden- en kennissenkring. Je neemt hiermee dus het risico dat je een eventuele partner waarmee je het zelf eigenlijk wel zou zien zitten, laat lopen omdat hij niet bij je familie en sociale kringen past.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past.
Ik hoef geen bijzondere behandeling. Ik wil geen deadweight. Niet weer bovenop mijn leven andersmans schulden, problemen moeten oplossen. Niet alles geven voor iemand die niet investeert. En dat zijn mannen in alle delen van de samenleving. Ik ben genaaid door een man van 10 jaar ouder die bij zijn beste vriend woonde na een scheiding. Ik ben genaaid door een dealer in luxe-auto's. Etc.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.
Nee, want ik wil iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je het jezelf hiermee onnodig moeilijk maakt. Uiteindelijk gaat een eventuele partner met jou een relatie aan, niet met jouw familie en vrienden- en kennissenkring. Je neemt hiermee dus het risico dat je een eventuele partner waarmee je het zelf eigenlijk wel zou zien zitten, laat lopen omdat hij niet bij je familie en sociale kringen past.
In zo'n geval zou je een geheime relatie kunnen overwegen, waarbij je je partner dus niet iedere keer meesleept als je bijvoorbeeld bij je familie op bezoek gaat.
Nee, omdat ze nu bezet zijn. Ze zijn getrouwd toen ik verloofd was met een vreemdganger, die vreemdging met een vrouw a la Ma Flodder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat die in een andere vijver zwemmen waar jij niet in kunt vissen, anders was je ze wel tegen gekomen.
Daar hebben we de relatiedeskundige weerquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je het jezelf hiermee onnodig moeilijk maakt. Uiteindelijk gaat een eventuele partner met jou een relatie aan, niet met jouw familie en vrienden- en kennissenkring. Je neemt hiermee dus het risico dat je een eventuele partner waarmee je het zelf eigenlijk wel zou zien zitten, laat lopen omdat hij niet bij je familie en sociale kringen past.
In zo'n geval zou je een geheime relatie kunnen overwegen, waarbij je je partner dus niet iedere keer meesleept als je bijvoorbeeld bij je familie op bezoek gaat.
Ik haal niks door elkaar. Het is namelijk irrelevant omdat ik traumatherapie heb afgerond. Ik heb voor altijd een trauma maar niet meer de klachten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:59 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Wanneer ik de reacties van overige leden lees, begin ik mij af te vragen of TS wel alles naar waarheid beschrijft. Als ik het goed begrijp draait TS dit boek om de zoveel keer opnieuw af? In een nieuw topic met nieuwe naam.
TS stelt bijvoorbeeld geen PTSS meer te hebben en gooit PTSS regelmatig in een zin met CPTSS.
Als je een diagnose hebt gekregen kun je dromen welke dit is en haal je dat zeer zeker niet door elkaar.
Haast elke specialistische bron stelt over CPTSS dat:
'Complexe posttraumatische stressstoornis (CPTSS) of complex trauma is een naam voor een aanhoudende psychische ontregeling als gevolg van langdurige traumatische ervaringen. CPTSS is een ernstigere vorm van posttraumatische stressstoornis (PTSS).'
Ik zou zeggen lees eens het profiel van CPTSS, TS laat behoorlijk wat kenmerken zien in haar reacties.
Ja, je denkt dat je heel wat beter bent dan Ma Flodder, maar blijkbaar, toen puntje bij paaltje kwam, was het het voor hem waard om met Ma Flodder vreemd te gaan, dus whatever het was, blijkbaar was Ma Flodder een betere deal voor hem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, omdat ze nu bezet zijn. Ze zijn getrouwd toen ik verloofd was met een vreemdganger, die vreemdging met een vrouw a la Ma Flodder.
Mijn ex ging vreemd omdat zij een dikke erfenis had waar hij van kon profiteren. Daarnaast kwamrn ze uit hetzelfde milieu en eiste ik shocking dingen van hem als niet drinken, een schoon huis, douchen en geen XR-protesten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je denkt dat je heel wat beter bent dan Ma Flodder, maar blijkbaar, toen puntje bij paaltje kwam, was het het voor hem waard om met Ma Flodder vreemd te gaan, dus whatever het was, blijkbaar was Ma Flodder een betere deal voor hem.
Je denkt dat hiermee duidelijk maakt dat jij veel beter bent dan Ma Flodder, maar in zijn ogen blijkbaar niet. Je bent dus eigenlijk minder goed dan Ma Flodder.
Het is mijns inziens wel relevant omdat het gaat om een: 'aanhoudende psychische ontregeling', dan kun je spreekwoordelijk 100 behandelingen afronden, het blijft een aanhoudende ontregeling.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik haal niks door elkaar. Het is namelijk irrelevant omdat ik traumatherapie heb afgerond. Ik heb voor altijd een trauma maar niet meer de klachten.
Het verschil tussen PTSS en CPTSS is de langdurigheid en complexiteit van de trauma. De klachten zijn bijna identiek.
Ja, en hoe is dat anders dan dat jij iemand zoekt met geld zodat jij niet zelf dingen hoeft te betalen? Dus jouw ex ging vreemd omdat jij zó niet-geweldig bent, dat alleen al geld genoeg is om jou aan de kant te schuiven. Zo geweldig was je dus niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd omdat zij een dikke erfenis had waar hij van kon profiteren. Daarnaast kwamrn ze uit hetzelfde milieu en eiste ik shocking dingen van hem als niet drinken, een schoon huis, douchen en geen XR-protesten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en hoe is dat anders dan dat jij iemand zoekt met geld zodat jij niet zelf dingen hoeft te betalen? Dus jouw ex ging vreemd omdat jij zó niet-geweldig bent, dat alleen al geld genoeg is om jou aan de kant te schuiven. Zo geweldig was je dus niet.
Kijk, wat je keer op keer probeert te doen is redenen aanvoeren waarom je ex kut was, waarom zijn nieuwe relatie kut was, waarom alle andere mannen kut zijn, etc, maar je lijkt door je woede en frustratie niet te beseffen dat als jij het aflegt tegen iemand anders, om welke reden dan ook, jouw kwaliteiten/eigenschappen niet op konden boksen tegen de kwaliteiten/eigenschappen van de ander, in de ogen van die ander, want anders had hij wel een andere keuze gemaakt.
Met andere woorden, als jij geweldig bent, dan was zij dus blijkbaar nóg geweldiger, en dat wil je niet zeggen want je wil haar vooral afbreken want dat voelt voor jou lekkerder, maar hoe kut zij ook was volgens jou, blijkbaar was zij alsnog een beter alternatief voor hem dan jij, met andere woorden, hoe kutter je haar maakt, je hebt het nog steeds afgelegd tegen haar dus ben jij nóg kutter dan zij, anders had hij wel een andere keuze gemaakt.
En ja, doen alsof je hele 'normale' dingen eist, maar blijkbaar was hij zo onhygiënisch en douchte hij niet en was het huis niet schoon en en en, maar blijkbaar was dat allemaal voor jou geen reden om niét met hem samen te zijn. Nee, in plaats van dat jij ging, maakte hij uiteindelijk de keuze voor iemand anders.
Als je niet snapt hoe zeer dit hele issue eigenlijk vooral bij jou ligt, dan ga je ook niet te helpen zijn.
De vrouwen die op het Viva Forum hun beklag doen over hun relaties zijn wel een beetje het andere uiterste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:
Lees Viva eens joh. Die pikken alles. Exen in het leven van hun vent. Gokken, drinken, festivals. Non-monogamie. Dat zijn pick me's.
Dat lees je verkeerd. Dat is niet wat het is. CPTSS is meerdere, langdurige trauma's in de jeugd. De angst en depressieklachten zijn verdwenen. Die houden niet aan na EMDR en traumatherapie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:28 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Het is mijns inziens wel relevant omdat het gaat om een: 'aanhoudende psychische ontregeling', dan kun je spreekwoordelijk 100 behandelingen afronden, het blijft een aanhoudende ontregeling.
Ik heb geen kinderen en wil niet rekening moeten houden met oppasschema's en opvoeding. Ik heb ook geen zin om niet de eerste prioriteit te zijn maar na de ex te komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De vrouwen die op het Viva Forum hun beklag doen over hun relaties zijn wel een beetje het andere uiterste.
Als je dat forum goed leest, dan staan daar ook verhalen van vrouwen die getrouwd zijn of een relatie hebben met een man die kinderen heeft uit een vorig huwelijk of relatie, die in verband daarmee dus ook wel eens contact hebben met hun ex, en waar dat gewoon goed gaat zonder problemen. Het is niet allemaal elllende.
Natuurlijk wil je iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl. Maar als je dan ook nog rekening gaat houden met die van je familie en de sociale kringen waarin je verkeert, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk, tenzij jouw normen, waarden en levensstijl echt voor de volle 100% overeenkomen met die van je familie en sociale kringen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
Nee, want ik wil iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl.
Die komen dus overeenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl. Maar als je dan ook nog rekening gaat houden met die van je familie en de sociale kringen waarin je verkeert, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk, tenzij jouw normen, waarden en levensstijl echt voor de volle 100% overeenkomen met die van je familie en sociale kringen.
Ik vind mezelf niet klemzuipen en niet vreemdgaan nou geen extreem hoge lat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En hoe voelt dat? Zo vanuit die hoge toren neerkijken op het plebs?
Niet iedereen wil kinderen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die mannen zijn al lang en breed bezet.
En als ze dat al niet meer zijn, dan wil jij ze ook niet meer. Want ze hebben vast nog wel een bevriende ex of kinderen
Ga je toch lekker met je oom trouwen, man man man...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Huh? Mijn eerste ex betaalde mijn vakanties op mijn 20e omdat ik nkg studeerde. Ik verdien nu helemaal prima. Ik wil mijn financieen niet meer delen, altijd blijven latten en geen gedeelde rekening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en hoe is dat anders dan dat jij iemand zoekt met geld zodat jij niet zelf dingen hoeft te betalen? Dus jouw ex ging vreemd omdat jij zó niet-geweldig bent, dat alleen al geld genoeg is om jou aan de kant te schuiven. Zo geweldig was je dus niet.
Kijk, wat je keer op keer probeert te doen is redenen aanvoeren waarom je ex kut was, waarom zijn nieuwe relatie kut was, waarom alle andere mannen kut zijn, etc, maar je lijkt door je woede en frustratie niet te beseffen dat als jij het aflegt tegen iemand anders, om welke reden dan ook, jouw kwaliteiten/eigenschappen niet op konden boksen tegen de kwaliteiten/eigenschappen van de ander, in de ogen van die ander, want anders had hij wel een andere keuze gemaakt.
Met andere woorden, als jij geweldig bent, dan was zij dus blijkbaar nóg geweldiger, en dat wil je niet zeggen want je wil haar vooral afbreken want dat voelt voor jou lekkerder, maar hoe kut zij ook was volgens jou, blijkbaar was zij alsnog een beter alternatief voor hem dan jij, met andere woorden, hoe kutter je haar maakt, je hebt het nog steeds afgelegd tegen haar dus ben jij nóg kutter dan zij, anders had hij wel een andere keuze gemaakt.
En ja, doen alsof je hele 'normale' dingen eist, maar blijkbaar was hij zo onhygiënisch en douchte hij niet en was het huis niet schoon en en en, maar blijkbaar was dat allemaal voor jou geen reden om niét met hem samen te zijn. Nee, in plaats van dat jij ging, maakte hij uiteindelijk de keuze voor iemand anders.
Als je niet snapt hoe zeer dit hele issue eigenlijk vooral bij jou ligt, dan ga je ook niet te helpen zijn.
De lat is iets hoger: ze mogen helemaal niet drinken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet klemzuipen en niet vreemdgaan nou geen extreem hoge lat.
Nee, ze mogen niet dronken zijn. Ik drink vaak zat een drankje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De lat is iets hoger: ze mogen helemaal niet drinken.
Je eist idd. Je grootste probleem in dit verhaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd omdat zij een dikke erfenis had waar hij van kon profiteren. Daarnaast kwamrn ze uit hetzelfde milieu en eiste ik shocking dingen van hem als niet drinken, een schoon huis, douchen en geen XR-protesten.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe tolerant de familie is tegenover mensen die niet tot "hun soort mensen" behoort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:21 schreef bertusdeb het volgende:
Mijn ervaring leert juist dat wanneer een potentieel partner, niet bij de familie past (het voormalige ouderlijke gezin) en de familie dan ook tegen de relatie is. Deze relatie geen stand zal houden. Helaas heb ik dat zelf vaker meegemaakt en hierin ben ik het dan ook met TS eens.
Een geheime relatie is misschien wat extreem. Maar je zou ook aan een semi-geheime relatie kunnen denken, waarbij de omgeving wel weet dat je een relatie hebt, maar waarbij je je partner dus niet overal naartoe sleept en je omgeving je partner dus niet of nauwelijks kent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:21 schreef bertusdeb het volgende:
Een geheime relatie hoef ik het niet eens over te beginnen. Die komen altijd uit en heeft altijd een negatief effect op de verhouding met jezelf en jouw eigen familie (vertrouwen e,d,).
Nou, ik vertrek gewoon als ik bedrogen word. Heb ik ook moeten leren destijds, maar wel gedaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Huh? Mijn eerste ex betaalde mijn vakanties op mijn 20e omdat ik nkg studeerde. Ik verdien nu helemaal prima. Ik wil mijn financieen niet meer delen, altijd blijven latten en geen gedeelde rekening.
Ik ging niet omdat bij mijn andere ex al mijn spaargeld in het huis zat en ik door mishandeling in de ziektewet was beland met heroplaaing PTSS. Ik kon met de ziektewet niet particulier huren en zat dus klem. Pas na 8 maanden bij anderen kon ik was sociaal huren. Jij kletst zo uit je nek.
Het is duidelijk dat jij daten heel neoliberaal ziet, waarbij je mensen beoordeelt volgens arbitraire maatstafen. Dat je vreemdgaan rationaliseert zegt me genoeg. Redpilled.
Een moslimdame die alleen een moslimman wil, zal inderdaad niet zo gauw commentaar krijgen omdat we allemaal weten dat het in de islam haram is voor een moslimdame om met een niet-moslimman te trouwen en dat het in de meeste islamitische families niet geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:48 schreef Ansa het volgende:
Ik ben niet hautain als ik zeg dat ik een man wil die dezelfde achtergrond heeft. Als ik topsporter was zou je niks zeggen als ik alleen fitte mannen wilde. Of als ik bijvoorbeeld moslim was en alleen moslims datete.
Maatstaven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Huh? Mijn eerste ex betaalde mijn vakanties op mijn 20e omdat ik nkg studeerde. Ik verdien nu helemaal prima. Ik wil mijn financieen niet meer delen, altijd blijven latten en geen gedeelde rekening.
Ik ging niet omdat bij mijn andere ex al mijn spaargeld in het huis zat en ik door mishandeling in de ziektewet was beland met heroplaaing PTSS. Ik kon met de ziektewet niet particulier huren en zat dus klem. Pas na 8 maanden bij anderen kon ik was sociaal huren. Jij kletst zo uit je nek.
Het is duidelijk dat jij daten heel neoliberaal ziet, waarbij je mensen beoordeelt volgens arbitraire maatstafen. Dat je vreemdgaan rationaliseert zegt me genoeg. Redpilled.
"Zij zijn stom en ik is slim en dat is niet eerlijk, o nee!"quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:06 schreef Cockwhale het volgende:
TS is net zo'n peuter die de hele tijd 'ik wil, ik wil, ik wil' en 'zij zijn stom en ik niet' brult
Ja, want hoe fijn is het om een partner te hebben die je uit zijn of haar sociale omgeving weg houdt om te voorkomen dat er een issue ontstaat, in plaats van gewoon voor zijn of haar (keuze voor een) partner te staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe tolerant de familie is tegenover mensen die niet tot "hun soort mensen" behoort.
[..]
Een geheime relatie is misschien wat extreem. Maar je zou ook aan een semi-geheime relatie kunnen denken, waarbij de omgeving wel weet dat je een relatie hebt, maar waarbij je je partner dus niet overal naartoe sleept en je omgeving je partner dus niet of nauwelijks kent.
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat je je collega's op het werk, je studiegenoten, je vader en je ooms idealiseert? Misschien hebben die ook wel hun schaduwzijden waar nooit over gesproken wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
Misschien gaat die partner er wel mee akkoord. Als ik een dame zou ontmoeten en daar een relatie mee aan zou gaan, dan hoef ik ook niet per se met haar familie en vriendenkring kennis te maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, want hoe fijn is het om een partner te hebben die je uit zijn of haar sociale omgeving weg houdt om te voorkomen dat er een issue ontstaat, in plaats van gewoon voor zijn of haar (keuze voor een) partner te staan.
Ja, dat is een recipe for disaster. Hoe deed je dat dan in eerdere relaties?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien gaat die partner er wel mee akkoord. Als ik een dame zou ontmoeten en daar een relatie mee aan zou gaan, dan hoef ik ook niet per se met haar familie en vriendenkring kennis te maken.
Ik heb maar heel weinig relaties gehad en die hebben niet lang geduurd. Een van die relaties was een verre nicht van een toenmalige vriend. Ik had dus wel af en toe contact met haar familie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, dat is een recipe for disaster. Hoe deed je dat dan in eerdere relaties?
Iedereen heeft een schaduwzijde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat je je collega's op het werk, je studiegenoten, je vader en je ooms idealiseert? Misschien hebben die ook wel hun schaduwzijden waar nooit over gesproken wordt.
Hoe vernederend ook om het geheimpje te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is een recipe for disaster. Hoe deed je dat dan in eerdere relaties?
Klopt. Ik had het moeten afkappen zodra ik het zag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je eist idd. Je grootste probleem in dit verhaal.
Waarom zou het vernederend zijn als beide daarmee akkoord gaan en het van beide partners de wens is dat de ander het "geheimpje" is en geen van de beide partners er interesse in heeft om de familie en/of vriendenkring van de ander te ontmoeten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:02 schreef Ansa het volgende:
Hoe vernederend ook om het geheimpje te zijn.
Ik nu ook. Nu heb ik een huis en ben dus niet meer afhankelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vertrek gewoon als ik bedrogen word. Heb ik ook moeten leren destijds, maar wel gedaan.
Dus blijf ik niet zitten wachten tot de ander eens een keer een move maakt. Maar vreemd gaan is niet de oorzaak van een relatie die voorbij gaat. Vreemdgaan is een symptoom van dat er iets niet goed zit in de relatie, en dát dient besproken te worden vóór het een probleem wordt.
Als dat niet kan binnen een relatie zit de relatie niet goed. Als de vreemdganger de keuze maakt om vreemd te gaan omdat dat makkelijker is dan het onderwerp te bespreken, dan is het exit, maar tegelijkertijd moet je je dan wel durven af te vragen wát het dan is dat de ander mist aan jou, want als je niks mist, en volledig happydepeppy bent met je partner, dan ga je ook niet vreemd.
Dat betekent wel dat je dan moet accepteren dat je misschien iets te horen krijgt wat je niet leuk vindt om te horen, maar dat is wél wat onderdeel van een goede relatie is, dat je durft te zeggen wat er aan de hand is, ook al is datgene niet leuk om te horen, omdat (indien oplosbaar) de relatie daar sterker van wordt. Als een van beiden het gevoel heeft iets niet te kunnen zeggen, dan gaat het van kwaad tot erger, maar als diegene dat gevoel heeft, dan kan dat gevoel 100% onterecht zijn, maar daar kom je niet achter, als je niet praat.
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, maar als je alles maar bij de ander legt, en het ligt nooit aan jou en jij investeert toch zo veel en jij ruimt toch zoveel op en jij doet alles wat goed is en de ander is de boeman, dan creëert dat geen veilige omgeving waar iemand iets kan delen, want hij of zij wordt dan direct spreekwoordelijk afgemaakt.
Ah, het was dus puur eigenbelang om dat destijds niet te doen, en nu wel. En dat vind je natuurlijk wel prima, want hij was wel kut en dit en dat, maar niet kutter dan nergens hebben om heen te gaan, oftewel, je gebruikte hem net zo goed als hij jou, en toch is het alleen maar een probleem dat hij het deed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik nu ook. Nu heb ik een huis en ben dus niet meer afhankelijk.
Nee, hij had mij niet op het contract gezet terwijl ik hem 1000en had voorgeschoten. Hij gebruikte mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, het was dus puur eigenbelang om dat destijds niet te doen, en nu wel. En dat vind je natuurlijk wel prima, want hij was wel kut en dit en dat, maar niet kutter dan nergens hebben om heen te gaan, oftewel, je gebruikte hem net zo goed als hij jou, en toch is het alleen maar een probleem dat hij het deed.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben gediagnosticeerd UHB volgens WAIS en Delphi.
Nee, jij kon nergens heen dus besloot je dat je ondanks dat hij niet hygiënisch was en niet schoonmaakte en en en dat dat alsnog een béter alternatief was dan de stekker er uit trekken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, hij had mij niet op het contract gezet terwijl ik hem 1000en had voorgeschoten. Hij gebruikte mij.
Indien troll, wel eentje die keer op keer op keer met hetzelfde riedeltje komt in plaats van eens iets nieuws te bedenken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een trol die aandacht nodig heeft.
Ja, op straat wonen met PTSS is ook een realistische optie!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, jij kon nergens heen dus besloot je dat je ondanks dat hij niet hygiënisch was en niet schoonmaakte en en en dat dat alsnog een béter alternatief was dan de stekker er uit trekken.
Dat hij jou gebruikte betekent niet dat jij niet hem óók gebruikte. Maar hij moet en zal slecht gepraat worden, en aan jou zal en mag het pertinent niet liggen.
Dat zeg ik; je gebruikte hem net zo goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, op straat wonen met PTSS is ook een realistische optie!
Iemand doe jouw spaargeld opmaakt, je slaat en vreemdgaat is ook gewoon slecht. En multidaters zitten aan het begin van dat spectrum. Gebruikers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Kon je niet weer bij je ouders gaan wonen? Of anders bij een van je geweldige ooms?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:
Het was mijn geld, mijn meubels, hij had gesjoemeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je gebruikte hem net zo goed.
Op mijn leeftijd was dat geen langdurige optie. Wel gedaan kort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kon je niet weer bij je ouders gaan wonen? Of anders bij een van je geweldige ooms?
Jaja, doe jij maar lekker verder je vingers in je oren en hard lalala roepen, dan blijf je nog 20 jaar nieuwe accounts aanmaken om daarmee dezelfde langspeelplaat af te draaien, omdat je helemaal 0,0 opgelost krijgt, en een fatsoenlijke relatie vinden is 'm niet geworden, en gáát 'm op deze manier ook niet worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het was mijn geld, mijn meubels, hij had gesjoemeld.
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jaja, doe jij maar lekker verder je vingers in je oren en hard lalala roepen, dan blijf je nog 20 jaar nieuwe accounts aanmaken om daarmee dezelfde langspeelplaat af te draaien, omdat je helemaal 0,0 opgelost krijgt, en een fatsoenlijke relatie vinden is 'm niet geworden, en gáát 'm op deze manier ook niet worden.
Succes!
Je komt uiterst hoogbegaafd over hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.
Womp womp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je komt uiterst hoogbegaafd over hoor.
Redpilled mannen daten alleen lagere vrouwtjes die geen tegenspraak bieden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
Alsof je kans had gemaakt als je dat wel had gewild.
Een intelligent persoon is creatief en zal op zoek gaan naar oplossingen voor problemen. Dat is iets wat ik bij jou niet echt zie.quote:
Ah, dus ik ben geen 'redpilled man' volgens jou. Straks was ik het nog wel. Lekker wild om je heen blijven slaan meid, dan kom je er wel. Werkte tot nu toe ook al zo goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Redpilled mannen daten alleen lagere vrouwtjes die geen tegenspraak bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |