abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219039602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.
Ik doe niet aan zulke trieste spelletjes.
pi_219039615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.

Het is heel anders als je een maand date en het niet voelt, dan dat je zegt dat je niet voldoet aan 5 anderen in een ratrace.
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...

Het is lullig, en helaas het risico bij daten.
pi_219039635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
En jij niet voor mij
Je doet of jij de enige bent de recht heeft op een mening 8)7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219039949
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
En jij niet voor mij
Je doet of jij de enige bent de recht heeft op een mening 8)7
Nee hoor. Van mij mag je lekker rondsloeren zolang je er 1) eerlijk over bent en 2) rondsloert met vrouwen die dat ook doen.
pi_219039956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...

Het is lullig, en helaas het risico bij daten.
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.
pi_219039999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.
pi_219040056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:51 schreef Ansa het volgende:
Voor mij is zoenen heel intiem.
Vind je zoenen intiemer dan sex?
pi_219040601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Vind je zoenen intiemer dan sex?
Nee, maar de drempel voor seks is hoger.
pi_219040606
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:27 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.

Hoe moet ik het dan communiceren? Na dates/zoenen als ik al gevoelens heb?
pi_219040654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggen
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:34:10 #136
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219041261
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:

[..]
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.

Het salaris? Excelbestandjes?

Nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219041276
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het salaris? Excelbestandjes?

Nee.
Bij wijze van. Geen idee op welke criteria die competities gaan. Iemand die multidate is op zoek naar perfectie en is aan het miereneuken.
pi_219041284
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:

[..]

Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.

Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
pi_219041288
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggen
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
pi_219041317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakket
pi_219041322
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
Niemand is voor mij een optie. Ik zeg ook niet tegen een man " ik wil dat je alles betaalt, mij 24/7 appt en mijn therapeut speelt, en gelijk langskomt als ik het eis, anders vind ik een knappere man". Dat us wel hoe die mannen doen. Ik moet me bewijzen volgens hen.
pi_219041326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakket
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
pi_219041330
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.
pi_219041341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.
Recht hebben op iemand als ik, ga met jezelf daten want je vindt jezelf wel heel geweldig.
pi_219041347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.
Recht hebben op iemand als ik, ga met jezelf daten want je vindt jezelf wel heel geweldig.
Lief is niet genoeg voor een relatie.
  Moderator/colorchick zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:55:21 #146
382129 crew  Donna
pi_219041351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.
pi_219041384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.
pi_219041395
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Lief is niet genoeg voor een relatie.
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe dame

Ik heb vanmiddag een tweede date met een dame die tijdens de eerste date heel sociaal en aardig overkwam
pi_219041407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe dame

Ik heb vanmiddag een tweede date met een dame die tijdens de eerste date heel sociaal en aardig overkwam
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.

Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
  Moderator/colorchick zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:07:13 #150
382129 crew  Donna
pi_219041408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.

Maar goed. Ik ga dan ook slecht op hoog opgeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')