Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:56 schreef Saboo het volgende:
[..]
Maar je swipet wel eens toch? Of praat met andere single mannen? Waarbij je op basis van een korte interactie een inschatting maakt of het leuk is om eens af te spreken?
Anders is je wereld wel erg klein en snap ik dat de druk er flink opstaat als je dan eens een date hebt.
Sure.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij het je kon leren, maar na 7 uur gaf hij het op.
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hij dient eerlijk te moeten zijn over zijn keuze. Dan had ik hem niet gedate.
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...quote:Het hoeft niet altijd een relatie te worden. Ik ben echter geen optie of speler in een competitie.
Voordat ik uberhaupt mijn nummer geef, in de eerste 5 minuten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?
[..]
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?
[..]
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
Heb het in beide topics toch echt benoemd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezen
wat ik wel kan teruglezen is dat je aangeeft zélf iets te doen, en vervolgens te verwachten dat die ander dat ook zomaar gaat doen..
verder ben jij ook diegenne die het heeft over "als ik ge-investeerd heb wordt ik boos "... dat klinkt mij alsof je het zelf al ziet als een winst-spelletje (wat verder niet erg is, maar wel vreemd als je dat later zélf bij anderen kritiseert)...
Laten we wel zijn, als jij vooral de hele tijd bepaalde problemen in contact met potentiele partners hebt, is de kans groot dat de oorzaak bij de grootste gemene deler in die contacten ligt, en dat ben je helaas vooral zelf...
in plaats van te jammeren over wat anderen zouden doen, is het vaak efficienter te kijken nar wat je aan je eigen gedrag en instelling kan veranderen (ik vermoed dat je zelf een heel 'verkrampt' en zwart-wit beeld hebt van relaties, en zoekt naar 'die ene prins-op-een-wit-paard' die nooit tegen je zal liegen... enkel, die zoektocht is sowieso vergeefs... iedereen heeft wel wat vlekjes, inclusief jezelf en vaak is het veel belangrijker gewoon iemand te vinden waarbij je jezelf kan zijn of mischien in jouw geval, een wat positievere versie van jezelf)
Cool story broquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Eisenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
Ja, en die aanpak werkt ook niet, want het lukt overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Eisen
Dat doe je maar bij de rechtbank.
Nou, zeg dat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
hallo 2025quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand zoenen die je morgen weer afdankt, heb je niet door hoe problematisch dat is?
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan moet hij er eerlijk over zijn voordat hij me gebruikt.
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
Ha
[..]
hallo 2025
Zoenen is niet meteen een relatie
Het is ook aftasten
Passen we bij elkaar ja of nee
De enige die schuldig is aan narcistisch gedrag is de narcist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.
Wij hoeven niet alles te weten.
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
Zoenen.. niet rond vogelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
Ik doe niet aan zulke trieste spelletjes.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.
Het is heel anders als je een maand date en het niet voelt, dan dat je zegt dat je niet voldoet aan 5 anderen in een ratrace.
En jij niet voor mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Van mij mag je lekker rondsloeren zolang je er 1) eerlijk over bent en 2) rondsloert met vrouwen die dat ook doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij niet voor mij
Je doet of jij de enige bent de recht heeft op een mening
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...
Het is lullig, en helaas het risico bij daten.
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.
Nee, maar de drempel voor seks is hoger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vind je zoenen intiemer dan sex?
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
Het salaris? Excelbestandjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.
Hoe moet ik het dan communiceren? Na dates/zoenen als ik al gevoelens heb?
Bij wijze van. Geen idee op welke criteria die competities gaan. Iemand die multidate is op zoek naar perfectie en is aan het miereneuken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het salaris? Excelbestandjes?
Nee.
Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.
Hoe moet ik het dan communiceren? Na dates/zoenen als ik al gevoelens heb?
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggen
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakketquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Niemand is voor mij een optie. Ik zeg ook niet tegen een man " ik wil dat je alles betaalt, mij 24/7 appt en mijn therapeut speelt, en gelijk langskomt als ik het eis, anders vind ik een knappere man". Dat us wel hoe die mannen doen. Ik moet me bewijzen volgens hen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.
Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakket
Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.
Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Lief is niet genoeg voor een relatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.
Recht hebben op iemand als ik, ga met jezelf daten want je vindt jezelf wel heel geweldig.
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe damequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Lief is niet genoeg voor een relatie.
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe dame
Ik heb vanmiddag een tweede date met een dame die tijdens de eerste date heel sociaal en aardig overkwam
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.
Wat is jouw type en waar hengel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Klopt maar niet iedereen is sociaal en aardig is mijn ervaringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ben het zelf ook maar eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ik ben niet hautain als ik zeg dat ik een man wil die dezelfde achtergrond heeft. Als ik topsporter was zou je niks zeggen als ik alleen fitte mannen wilde. Of als ik bijvoorbeeld moslim was en alleen moslims datete.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.
Mijn vader is mijn standaard.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar niet iedereen is sociaal en aardig is mijn ervaring
En mij boeit het niet of ze in de familie past, ik leef elke dag met haar mijn familie en sociale king niet, die moeten maar dealen met mijn keus en als ze het niet bevalt dan hebben ze pech gehad
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieuquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
In ieder geval niet heel hoog opgeleid.
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieu
Ja, je komt super gelukkig over. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieu
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.
Succes.
Ik vind mezelf geen catch. Ik heb mijn leven nu op orde na complexe PTSS, heb ik hard aan gewerkt. Ik ben verzorgd en geen gedrocht. Geen exen of kinderen in mijn leven. Waarom zou ik daarmee moeten dealen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.
Dat laatse zinnetje is schijnbaar ook wat de mannen die je treft denken want ineens zijn er die 'andere opties' die ze open willen houden. Oftewel, jij bent het niet anders waren die andere opties direct aan de kant gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen catch. Ik heb mijn leven nu op orde na complexe PTSS, heb ik hard aan gewerkt. Ik ben verzorgd en geen gedrocht. Geen exen of kinderen in mijn leven. Waarom zou ik daarmee moeten dealen?
Elk milieu zit vol rotte appels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.
Succes.
Een man die multidate denkt altijd dat er wat beters is. Dat kan je nooit winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat laatse zinnetje is schijnbaar ook wat de mannen die je treft denken want ineens zijn er die 'andere opties' die ze open willen houden. Oftewel, jij bent het niet anders waren die andere opties direct aan de kant gezet.
Ik denk zomaar dat die mannen bij jou ook denken 'ik wil hier niet mee dealen' en gezien hoe je hier overkomt denk ik dat dat stiekem best een slimme keuze is van die mannen.
Ik date niemand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je komt super gelukkig over. Niks meer aan doen.
Als mijn houding betekent dat ik redpillers nuiten de deur houd, dan werkt het.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met jou houding zal dat ook niet snel gebeuren
Maar vervolgens wel vol woede en frustratie posten over die mannen die je buiten de deur houdt in plaats van blij zijn dat je daar verder geen last van hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als mijn houding betekent dat ik redpillers nuiten de deur houd, dan werkt het.
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel vol woede en frustratie posten over die mannen die je buiten de deur houdt in plaats van blij zijn dat je daar verder geen last van hebt.
Ja, werkt uitstekend. Blijkt uit alles inderdaad.
Deal with it. Dit overkomt iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.
En je zei dat je al een jaar niemand meer gedate hebt dus dit is woede over iets wat meer dan een jaar geleden is. Mooi man. Werkt goed, die aanpak van je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deal with it. Dit overkomt iedereen.
Want iemand met een hoog EQ legt alles op zij om 24/7 voor een vent te zorgen die haar als optie ziet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je mag dan misschien een hoog IQ hebben, maar een hoog EQ heb je zeker niet. Succes met je toekomstige eenzame verbitterde bestaan
Weer een uitspraak waarvan ik denk allemachtig wat een bitchquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
Ok Tate.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weer een uitspraak waarvan ik denk allemachtig wat een bitch
En? Dat verraad zit heel diep.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En je zei dat je al een jaar niemand meer gedate hebt dus dit is woede over iets wat meer dan een jaar geleden is. Mooi man. Werkt goed, die aanpak van je.
Nee, iemand met een hoog EQ weet dat er meer is dan alleen wit of zwart.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Want iemand met een hoog EQ legt alles op zij om 24/7 voor een vent te zorgen die haar als optie ziet?
Niks met Tate te maken, daar ben ik absoluut geen fan van, dit is al de tweede keer dat je me zo weg zet terwijl ik dat soort types mannen ook niet mag.quote:
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, iemand met een hoog EQ weet dat er meer is dan alleen wit of zwart.
Ja, en jij komt maar niet door de keuring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.
Er zijn mannen die zo zijn, ja. Maar ook een heleboel die niet zo zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk zitten bijna alle mannen in een beoordeelstoeltje.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
Dat zeg ik, want de mannen die TS hoog aanschrijft hebben zelf ook wat in de melk te brokkelen en hebben dus opties. Why settle for less? Dat is immers de instelling die TS ook aanhangt, maar als die mannen dat doen is het ineens een probleem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo zijn, ja. Maar ook een heleboel die niet zo zijn.
You attract what you are.
Misschien eens open staan voor wat meer dates dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Ik ken meer wanhopige single mannen die gewoon een maatje zoeken met wie ze kunnen lachen, dan het beeld dat jij hier schetst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Waarom zit dat zo diep? Dat is toch niet gezond?quote:
Precies, wat een trieste houding. Je bent geen keuringsdienst. Maar zodra ik eisen heb ben ik hautain?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en jij komt maar niet door de keuring.
Omdat het verhaal meerdere lagen bevat. Het gaat niet alleen om " man en vrouw gaan op date, vrouw wordt afgewezen".quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zit dat zo diep? Dat is toch niet gezond?
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:38 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik ken meer wanhopige single mannen die gewoon een maatje zoeken met wie ze kunnen lachen, dan het beeld dat jij hier schetst.
Maar okay.
Ik kan me wel voorstellen dat zelfs wanhopige mannen een beetje bang worden van deze houding.
Verder is het gewoon een match. Of het is geen match. Dat staat imo echt los van of er anderen in het spel zijn. Als hij op je afknapt omdat hij een andere date leuker vindt, dan kan zo iemand net zo goed op je af kunnen knappen in een relatie omdat hij die ander tegenkomt. Heb je nog meer ellende.
Wat dat betreft misschien juist goed als het selectie-moment al tijdens het daten plaatsvindt.
Als je niet consistent boven je league date zul ook jij heus wel een x de leukste zijn voor iemand.... Maar dat wordt wel moeilijk als je slechts 2 uitverkorenen per jaar ontmoet en je je opstelt als een blok beton.
En dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.
Ik had voor corona non-stop dates en relaties. Binnen twee dates vaak al. En nu vindt ineens iedereen dat ik hen moet verdienen en overtuigen. Alsof ze allemaal Tatefan zijn.
Als ik iemand al heb moeten troosten en uren nee heb gezoend lukt het mij niet om zonder emotie weg te lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:08 schreef Saboo het volgende:
[..]
En dan?
Zeg je iemand vriendelijk gedag. Blokkeer je ze als ze moeilijk doen, en ga je verder.
Klaar.
In het slechtste geval baal je een dagje en haal je een beker Ben & Jerry.
En op naar de volgende.
Also; probeers eens een betaalde datingsite. Lexa ofzo. Dan filter je een hoop casual daters en coole bois weg. Ik weet niet waar je nu je dates vandaan haalt, maar ik denk dat zoiets misschien beter bij je past dan Tinder ofzo.
Moet je dit dan niet bespreken met je psycholoog in plaats van het weer op deze manier op internet slingeren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat het verhaal meerdere lagen bevat. Het gaat niet alleen om " man en vrouw gaan op date, vrouw wordt afgewezen".
Ik ga niet eindeloos on therapie. Het erover hebben online werkt ook cathartisch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je dit dan niet bespreken met je psycholoog in plaats van het weer op deze manier op internet slingeren?
Ik zie geen verschil in hoe je het brengt en geen verschil in de reacties die je erop krijgt.
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt wat er gebeurt als ik mijn grenzen niet bewaak.
Ik had voor corona non-stop dates en relaties. Binnen twee dates vaak al. En nu vindt ineens iedereen dat ik hen moet verdienen en overtuigen. Alsof ze allemaal Tatefan zijn.
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ga niet eindeloos on therapie. Het erover hebben online werkt ook cathartisch.
Ik heb 15 jaar therapie gehad tot ik de diagnose cptss en uhb kreeg. Nu ik daar therapie voor heb gehad ben ik stabiel. Ik ben niet depressief of angstig meer. Maar ik zit hiermee en wil het van me afschrijven.
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.
En jij wordt nu geconfronteerd met dat de aanpak die voor jou makkelijk was niet meer werkt. En dat trek je niet.
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |