abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219031572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:10 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat jij mensen ziet als neukgat lijkt mij kwalijker. De meeste normale mensen hebben emoties.
Hele vreemde aantijging

Weet je wat ik ookns heb meegemaakt? Op tweede date begon een meid met me te zoenen, best een innige zoenpartij ook. Dag daarna reageerde ze niet meer, na navragen zei ze dat ze me zoende om te kijken of ze iets erbij voelde, maar ze zei dat dat niet zo was, en dat was dat dan. Welke conclusie trek je uit deze anecdote?
pi_219031922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Meteen erna dumpen doe ik liever niet, ga altijd voor de fwb boven een one night stand. Maar mochten beide partijen hebben gezoend met wederzijds instemmen van elkaar, en een partij besluit de dag erna om geen verder contact meer te onderhouden, dan lijkt me dat iemands goed recht toch? Niemand is jou iets verplicht, en jij bent ook een ander niks verplicht. Sterker nog, zelfs al ben je al 10 jaar getrouwd, dan nog ben je niet verplicht om bij iemand te blijven als je dat niet met wilt. Je bent met iemand omdat je dat wilt en niet omdat de ander vind dat dat moet
Je mag het altijd uitmaken. Wat niet moreel is, is zoenen/daten onder valse voorwendselen. Als hij had gezegd dat hij anderen wilde daten vooraf aan de date, dan had ik afgezegd.
pi_219031947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Hele vreemde aantijging

Weet je wat ik ookns heb meegemaakt? Op tweede date begon een meid met me te zoenen, best een innige zoenpartij ook. Dag daarna reageerde ze niet meer, na navragen zei ze dat ze me zoende om te kijken of ze iets erbij voelde, maar ze zei dat dat niet zo was, en dat was dat dan. Welke conclusie trek je uit deze anecdote?
Botte hork, zij. Spelen met emoties.

Zelf wil ik pas zoenen als ik weet dat ik de enige ben en er meer in zit. Hij claimde van wel en daarna ineens van niet.
pi_219033317
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Botte hork, zij. Spelen met emoties.

Zelf wil ik pas zoenen als ik weet dat ik de enige ben en er meer in zit. Hij claimde van wel en daarna ineens van niet.
Misschien zoende je slecht.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:33:38 #80
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219034121
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Hele vreemde aantijging

Ik trek de conclusie dat ze keek of ze er iets bij voelde, en toen dat niet zo bleek te zijn dacht ze 'ja, dan is dit het niet voor mij'. Welke conclusie moet je anders trekken? Dat ze je nu iets verplicht is? Dat ze de most evil woman is die er maar is?

Soms is zoenen gewoon dat, zoenen. Het is niet omdat je zoent, dat je dan ineens een of ander spreekwoordelijk contract hebt getekend ofzo. (maar ik snap natuurlijk prima dat jij dat ook wel snapt).
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:41:18 #81
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219035179
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daten is een vrijblijvend iets tot het moment dat je met elkaar beslist dat je een relatie hebt, totdat staan alle opties open. Einde verhaal.
Dat is de "offieciele" regel, maar er is ook nog zoiets als moraal natuurlijk. Als je merkt dat een ander wel heel invested is, dan is het natuurlijk wel respectloos om er nog van alles naast te hebbben; je kunt het dan beter afkappen als je daarin niet op 1 lijn zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat je elkaar wel leuk vindt maar beide wat afwachtender bent (en misschien ook nog wat af te sluiten hebt :D ), en dan is het weer een ander verhaal. Ik zou willen zeggen; zoiets moet je ook kunnen aanvoelen. Maar mensen voelen vaak (helaas) toch wel vooral de dingen die in hun eigen straatje passen :+ .

Verder is mensen aan het lijntje houden sowieso wel dieptreurig eigenlijk. Snap ook niet dat dat sociaal zo geaccepteerd is (bonuspunten om dan even flink met je vriendinnen te gaan lachen/roddelen over alle afknappers, en vervolgens wel weer afspreken :r )

Ik had nooit een strakke regel ofzo, en had ook wel eens met meerdere mensen een date in de week, maar ik kreeg zelf eigenlijk na 2 a 3 dates (afhankelijk van de situatie) genoeg gewetensbezwaren om een keuze te maken. Ik was er vaak ook wel gewoon open over; dan kun je er ook afstemmen. Meeste mannen vonden het opvallend genoeg niet echt boeiend in de beginfase :) .

[ Bericht 5% gewijzigd door Saboo op 17-10-2025 11:49:23 ]
pi_219035727
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 11:41 schreef Saboo het volgende:

[..]
Dat is de "offieciele" regel, maar er is ook nog zoiets als moraal natuurlijk. Als je merkt dat een ander wel heel invested is, dan is het natuurlijk wel respectloos om er nog van alles naast te hebbben; je kunt het dan beter afkappen als je daarin niet op 1 lijn zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat je elkaar wel leuk vindt maar beide wat afwachtender bent (en misschien ook nog wat af te sluiten hebt :D ), en dan is het weer een ander verhaal. Ik zou willen zeggen; zoiets moet je ook kunnen aanvoelen. Maar mensen voelen vaak (helaas) toch wel vooral de dingen die in hun eigen straatje passen :+ .

Verder is mensen aan het lijntje houden sowieso wel dieptreurig eigenlijk. Snap ook niet dat dat sociaal zo geaccepteerd is (bonuspunten om dan even flink met je vriendinnen te gaan lachen/roddelen over alle afknappers, en vervolgens wel weer afspreken :r )

Ik had nooit een strakke regel ofzo, en had ook wel eens met meerdere mensen een date in de week, maar ik kreeg zelf eigenlijk na 2 a 3 dates (afhankelijk van de situatie) genoeg gewetensbezwaren om een keuze te maken. Ik was er vaak ook wel gewoon open over; dan kun je er ook afstemmen. Meeste mannen vonden het opvallend genoeg niet echt boeiend in de beginfase :) .
Er is geen officiele regel. Daten is een contract tussen twee mensen. Als ik monogaam wil en hij niet, dan moet hij het netjes afkappen, niet liegen.

In mijn tijd was daten ook met 1 persoon. Heel neoliberaal om van daten een wedstrijd te maken,ik ben geen optie.
pi_219035736
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 09:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik trek de conclusie dat ze keek of ze er iets bij voelde, en toen dat niet zo bleek te zijn dacht ze 'ja, dan is dit het niet voor mij'. Welke conclusie moet je anders trekken? Dat ze je nu iets verplicht is? Dat ze de most evil woman is die er maar is?

Soms is zoenen gewoon dat, zoenen. Het is niet omdat je zoent, dat je dan ineens een of ander spreekwoordelijk contract hebt getekend ofzo. (maar ik snap natuurlijk prima dat jij dat ook wel snapt).
Voor mij is zoenen nooit zonder gevoel. Dat weten mannen. Ik snap niet waarom ze het dan toch doen en niet focussen op hun andere vrijblijvende dates.
pi_219035740
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 00:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Misschien zoende je slecht.
Dan had hij dat niet 7 uur gedaan.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:18:17 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_219035749
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is zoenen nooit zonder gevoel. Dat weten mannen. Ik snap niet waarom ze het dan toch doen en niet focussen op hun andere vrijblijvende dates.
Omdat ze het kunnen, want jij gaat er in mee.
pi_219035763
quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je hebt toch niet zeven uur lang met hem gezoend?
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:10:03 #87
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_219036019
Krijg een beetje het gevoel door dit en dat andere topic dat je zelf al aardig gevoelens voor deze date had, en je ego en zieltje een trapje hebben gehad omdat hij je dumpte na een eerste kusje.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:06:31 #88
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219036384
Bij mij is het altijd liefde op het eerste gezicht geweest zodat een 2e optie ernaast nooit een optie is geweest. Als een man dat wel doet dan voelt hij niet genoeg voor jou. Je bent het dan gewoon niet want anders had hij er niet over geprakizeert om met anderen te daten. Mijn man en ik waren na de eerste ontmoeting, was geen date, meteen smoorverliefd en dus geen oog meer voor een ander ook al hadden die naakt voor ons gestaan. En toen wist ik nog niet eens hoe hoog hij opgeleid was en hoeveel kinderen hij had etc. Eerst was er het gevoel. Dat hele lijstje met eisen lijkt me ook niet bevordelijk eigenlijk. Krullen? Really?
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:09:46 #89
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219036403
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Er is geen officiele regel. Daten is een contract tussen twee mensen. Als ik monogaam wil en hij niet, dan moet hij het netjes afkappen, niet liegen.

In mijn tijd was daten ook met 1 persoon. Heel neoliberaal om van daten een wedstrijd te maken,ik ben geen optie.
Ik denk dat je dat contract pas samen vorm gaat geven als je samen een toekomst wil vormen en daarin een consensus moet zien te krijgen.
Als je committed bent en een relatie aangaat dus. En als je trouwt wordt het contract ook gedeeltelijk wettelijk :P .

Daten is juist zo ingewikkeld omdat je met tientallen mensen (niet zo zeer fysiek, maar op een app, in de kroeg of whatever) te maken krijgt en je in relatief korte tijd moet gaan bepalen of je op een lijn zit of dat het voorsorteren op ellende is. Dat kan niet; en je bent heel kwetsbaar, want emoties, dus altijd een potentieel slagveld tot je de juist gevonden hebt :) .

Hoort erbij en houdt het leven spannend zullen we maar zeggen 🥲.

(Maar toch wel blij dat ik al 8 jaar met mijn ware ben 🥲).
pi_219036447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:10 schreef Duracell het volgende:
Krijg een beetje het gevoel door dit en dat andere topic dat je zelf al aardig gevoelens voor deze date had, en je ego en zieltje een trapje hebben gehad omdat hij je dumpte na een eerste kusje.
Daar zijn wij niet bij geweest dus daar kan ik onmogelijk over oordelen.
Wat ik wel van mening ben is wat ik al eerder zei, daten is vrijblijvend en niemand is te claimen. Als de één wel sterke gevoelens heeft en de ander niet houd het gewoon op. En dan gaat ieder weer zijn/haar weg.
pi_219036462
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eens, maar liegen is in iedere verstandhouding een red flag.
Ik ken jouw specifieke situatie ook niet, zoals ik al zei we zijn er niet bij geweest. Ik ga alleen maar uit van algemene omgang en regels.
pi_219036494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:53 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik bepaal wat ik toelaat. Zeggen dat je hetzelfde zoekt, 24/7 appen, mij hem laten troosten, dates die de hele dag duren... dat vind ik ook wat anders dan 2x een koffie. En dan zoenen onder valse voorwendselen en dan ineens toch anderen willen heet valse consent.
Dat heet rotzooien.
pi_219036521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:09 schreef Saboo het volgende:

[..]
Ik denk dat je dat contract pas samen vorm gaat geven als je samen een toekomst wil vormen en daarin een consensus moet zien te krijgen.
Als je committed bent en een relatie aangaat dus. En als je trouwt wordt het contract ook gedeeltelijk wettelijk :P .

Daten is juist zo ingewikkeld omdat je met tientallen mensen (niet zo zeer fysiek, maar op een app, in de kroeg of whatever) te maken krijgt en je in relatief korte tijd moet gaan bepalen of je op een lijn zit of dat het voorsorteren op ellende is. Dat kan niet; en je bent heel kwetsbaar, want emoties, dus altijd een potentieel slagveld tot je de juist gevonden hebt :) .

Tientallen? Ik date er max 2 per jaar omdat ik nu voorsorteer.
pi_219036523
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat heet rotzooien.
Nee, want ik zei dat ik alleen consent geef als ik de enige ben.
pi_219036526
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Daar zijn wij niet bij geweest dus daar kan ik onmogelijk over oordelen.
Wat ik wel van mening ben is wat ik al eerder zei, daten is vrijblijvend en niemand is te claimen. Als de één wel sterke gevoelens heeft en de ander niet houd het gewoon op. En dan gaat ieder weer zijn/haar weg.
Dan moet hij er eerlijk over zijn voordat hij me gebruikt.
pi_219036532
quote:
.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:09 schreef Saboo het volgende:

[..]

Oneens. Er bestaan ook omgangsnormen. Een ervan is dat je niet liegt.
pi_219036552
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
Ben ik de enige die het respectloos vindt? Ik bedoel hiermee niet, dat je na een match al meteen je apps verwijderd. Of dat je de eerste persoon die je spreekt ten huwelijk vraagt. Nee. Ik bedoel dat ik filter vooraf en tijdens een date, en als ik iemand nogmaals wil zien, ik de rest pauzeer. Dit betekent ook dat als ik twijfel ik de date afkap en netjes afwijs. En niet hem aan het lijntje houd, door hoepels laat springen, terwijl ik al swipe om zijn vervanger te vinden.

Ik begrijp werkelijk niet waarom je wekenlang 24/7 appt, hele dagen samen doorbrengt, maar dan toch tegen iemand zegt dat je " niet wil inzoomen op de eerste persoon waar je van aan gaat". Komt op mij over als narcisme, alsof deze persoon degene is die mijn waarde denkt te bepalen, een soort Romeinse keizer die in de arena bepaalt wie doorgaat en wie niet.

Al waren die keizers vaak ook gek en machtsbelust...
Volgens mij verwar je wat je zelf kiest te doen, en wat vervolgens 'respectloos' noemt, als iemand anders zelf voor zichzelf een andere keuze maakt.
Dat jij kennelijk alle andere contacten 'pauzeert' is je goed recht en een prima keuze, maar het wil niet zeggen dat iedereen precies diezelfde keuze maakt en als deze persoon dat doet, is hij/zij heus niet gelijk 'respectloos' of zelfs een 'narcist'....

Als je aan het daten bent, is het gewoon zo dat vrijwel iedereen opties iig enigszins open houd en dat zal vast betekenen dat het best mogelijk kan zijn dat soms een date overlapt....
na een eerste date kun je best vaststellen of het een leuk contact is en je er potentie in ziet, maar meestal is het nog te pril om gelijk al vast te stellen dat het een 'zekerheidje' is dat het op een relatie uitloopt.

Ikzelf zou daarover verder ook gewoon ook eerlijk en transparant zijn... mocht iemand dan het contact met mij afkappen, omdat het haar niet snel genoeg gaat en ik me niet genoeg vastleg, is dat overigens ook een goed teken dat het vermoedelijk toch sowieso niet zo'n goed match was...

Het punt is dus niet gelijk de ander 'respectloos' te noemen als die een andere visie op de 'commitment' na een eerste date heeft... maar vooral daar eerlijk en open over te kunnen spreken... als jij het absoluut not done vind als je date eventueel nog andere date-contacten heeft na die eerste date, moet je dat duidelijk uitspreken (met wel het gevaar dat je nogal 'claimerig' overkomt en de ander eerder afschrikt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219036582
Vanuit een bepaalde optiek kan ik het ook best wel begrijpen dat mensen het niet prettig vinden als ze met iemand daten, dat die persoon ook nog andere dates heeft. Je komt al gauw in een situatie waarin je het gevoel hebt dat je een soort concurrentiestrijd aan moet gaan.
pi_219036590
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Volgens mij verwar je wat je zelf kiest te doen, en wat vervolgens 'respectloos' noemt, als iemand anders zelf voor zichzelf een andere keuze maakt.
Dat jij kennelijk alle andere contacten 'pauzeert' is je goed recht en een prima keuze, maar het wil niet zeggen dat iedereen precies diezelfde keuze maakt en als deze persoon dat doet, is hij/zij heus niet gelijk 'respectloos' of zelfs een 'narcist'....

Als je aan het daten bent, is het gewoon zo dat vrijwel iedereen opties iig enigszins open houd en dat zal vast betekenen dat het best mogelijk kan zijn dat soms een date overlapt....
na een eerste date kun je best vaststellen of het een leuk contact is en je er potentie in ziet, maar meestal is het nog te pril om gelijk al vast te stellen dat het een 'zekerheidje' is dat het op een relatie uitloopt.

Ikzelf zou daarover verder ook gewoon ook eerlijk en transparant zijn... mocht iemand dan het contact met mij afkappen, omdat het haar niet snel genoeg gaat en ik me niet genoeg vastleg, is dat overigens ook een goed teken dat het vermoedelijk toch sowieso niet zo'n goed match was...

Het punt is dus niet gelijk de ander 'respectloos' te noemen als die een andere visie op de 'commitment' na een eerste date heeft... maar vooral daar eerlijk en open over te kunnen spreken... als jij het absoluut not done vind als je date eventueel nog andere date-contacten heeft na die eerste date, moet je dat duidelijk uitspreken (met wel het gevaar dat je nogal 'claimerig' overkomt en de ander eerder afschrikt)
Hij dient eerlijk te moeten zijn over zijn keuze. Dan had ik hem niet gedate.

Het hoeft niet altijd een relatie te worden. Ik ben echter geen optie of speler in een competitie.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:56:03 #100
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219036722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Tientallen? Ik date er max 2 per jaar omdat ik nu voorsorteer.
Maar je swipet wel eens toch? Of praat met andere single mannen? Waarbij je op basis van een korte interactie een inschatting maakt of het leuk is om eens af te spreken?

Anders is je wereld wel erg klein en snap ik dat de druk er flink opstaat als je dan eens een date hebt.
pi_219037061
quote:

[..]
Hij dacht dat hij het je kon leren, maar na 7 uur gaf hij het op.
pi_219037117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:56 schreef Saboo het volgende:

[..]
Maar je swipet wel eens toch? Of praat met andere single mannen? Waarbij je op basis van een korte interactie een inschatting maakt of het leuk is om eens af te spreken?

Anders is je wereld wel erg klein en snap ik dat de druk er flink opstaat als je dan eens een date hebt.
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
pi_219037118
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 16:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hij dacht dat hij het je kon leren, maar na 7 uur gaf hij het op.
Sure.
pi_219037136
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hij dient eerlijk te moeten zijn over zijn keuze. Dan had ik hem niet gedate.
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?

quote:
Het hoeft niet altijd een relatie te worden. Ik ben echter geen optie of speler in een competitie.
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219037149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?
[..]
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
Voordat ik uberhaupt mijn nummer geef, in de eerste 5 minuten.

Daarnaast heb ik die eisen om mezelf te beschermen tegen multidaters dus ik volg je logica niet.
pi_219037151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
[..]
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?
pi_219037158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.
pi_219037195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
pi_219037251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezen

wat ik wel kan teruglezen is dat je aangeeft zélf iets te doen, en vervolgens te verwachten dat die ander dat ook zomaar gaat doen..

verder ben jij ook diegenne die het heeft over "als ik ge-investeerd heb wordt ik boos "... dat klinkt mij alsof je het zelf al ziet als een winst-spelletje (wat verder niet erg is, maar wel vreemd als je dat later zélf bij anderen kritiseert)...

Laten we wel zijn, als jij vooral de hele tijd bepaalde problemen in contact met potentiele partners hebt, is de kans groot dat de oorzaak bij de grootste gemene deler in die contacten ligt, en dat ben je helaas vooral zelf...
in plaats van te jammeren over wat anderen zouden doen, is het vaak efficienter te kijken nar wat je aan je eigen gedrag en instelling kan veranderen (ik vermoed dat je zelf een heel 'verkrampt' en zwart-wit beeld hebt van relaties, en zoekt naar 'die ene prins-op-een-wit-paard' die nooit tegen je zal liegen... enkel, die zoektocht is sowieso vergeefs... iedereen heeft wel wat vlekjes, inclusief jezelf en vaak is het veel belangrijker gewoon iemand te vinden waarbij je jezelf kan zijn of mischien in jouw geval, een wat positievere versie van jezelf)
pi_219037260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezen

wat ik wel kan teruglezen is dat je aangeeft zélf iets te doen, en vervolgens te verwachten dat die ander dat ook zomaar gaat doen..

verder ben jij ook diegenne die het heeft over "als ik ge-investeerd heb wordt ik boos "... dat klinkt mij alsof je het zelf al ziet als een winst-spelletje (wat verder niet erg is, maar wel vreemd als je dat later zélf bij anderen kritiseert)...

Laten we wel zijn, als jij vooral de hele tijd bepaalde problemen in contact met potentiele partners hebt, is de kans groot dat de oorzaak bij de grootste gemene deler in die contacten ligt, en dat ben je helaas vooral zelf...
in plaats van te jammeren over wat anderen zouden doen, is het vaak efficienter te kijken nar wat je aan je eigen gedrag en instelling kan veranderen (ik vermoed dat je zelf een heel 'verkrampt' en zwart-wit beeld hebt van relaties, en zoekt naar 'die ene prins-op-een-wit-paard' die nooit tegen je zal liegen... enkel, die zoektocht is sowieso vergeefs... iedereen heeft wel wat vlekjes, inclusief jezelf en vaak is het veel belangrijker gewoon iemand te vinden waarbij je jezelf kan zijn of mischien in jouw geval, een wat positievere versie van jezelf)
Heb het in beide topics toch echt benoemd.
pi_219037460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Cool story bro B-)
pi_219037468
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eisen :')

Dat doe je maar bij de rechtbank.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:02:11 #113
16180 crew  CoolGuy
pi_219037666
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 18:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Eisen :')

Dat doe je maar bij de rechtbank.
Ja, en die aanpak werkt ook niet, want het lukt overduidelijk niet.
pi_219037727
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:40:51 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219037957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
Nou, zeg dat! :{
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219038895
Ha
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Iemand zoenen die je morgen weer afdankt, heb je niet door hoe problematisch dat is?
hallo 2025
Zoenen is niet meteen een relatie
Het is ook aftasten
Passen we bij elkaar ja of nee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:55:11 #117
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_219038911
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan moet hij er eerlijk over zijn voordat hij me gebruikt.
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.
Wij hoeven niet alles te weten.
pi_219039112
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
Ha
[..]
hallo 2025
Zoenen is niet meteen een relatie
Het is ook aftasten
Passen we bij elkaar ja of nee
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
pi_219039117
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.
Wij hoeven niet alles te weten.
De enige die schuldig is aan narcistisch gedrag is de narcist.
pi_219039123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:38:22 #121
441859 crew  Lenny77
pi_219039305
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
Zoenen.. niet rond vogelen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219039389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zoenen.. niet rond vogelen
Voor mij is zoenen heel intiem.
pi_219039563
quote:

[..]
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.
pi_219039579
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.

Het is heel anders als je een maand date en het niet voelt, dan dat je zegt dat je niet voldoet aan 5 anderen in een ratrace.
pi_219039587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.
pi_219039602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.
Ik doe niet aan zulke trieste spelletjes.
pi_219039615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.

Het is heel anders als je een maand date en het niet voelt, dan dat je zegt dat je niet voldoet aan 5 anderen in een ratrace.
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...

Het is lullig, en helaas het risico bij daten.
pi_219039635
quote:

[..]
En jij niet voor mij
Je doet of jij de enige bent de recht heeft op een mening 8)7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219039949
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
En jij niet voor mij
Je doet of jij de enige bent de recht heeft op een mening 8)7
Nee hoor. Van mij mag je lekker rondsloeren zolang je er 1) eerlijk over bent en 2) rondsloert met vrouwen die dat ook doen.
pi_219039956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Tja, eikels zul je hoe dan ook treffen. In elke categorie...

Het is lullig, en helaas het risico bij daten.
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.
pi_219039999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het punt is dat letterlijk elke match doet alsof ik iets vreselijks zeg als ik zeg dat ik geen dates heb met multidaters.
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.
pi_219040056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:51 schreef Ansa het volgende:
Voor mij is zoenen heel intiem.
Vind je zoenen intiemer dan sex?
pi_219040601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Vind je zoenen intiemer dan sex?
Nee, maar de drempel voor seks is hoger.
pi_219040606
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:27 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ze vinden je standpunt waarschijnlijk niet vreselijk. Wel hoe en wanneer je het communiceert. Niemand voelt zich aangetrokken tot regels, eisen en een defensieve houding.
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.

Hoe moet ik het dan communiceren? Na dates/zoenen als ik al gevoelens heb?
pi_219040654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggen
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:34:10 #136
16180 crew  CoolGuy
pi_219041261
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:

[..]
En zij eisen van mij dat ik ze mij laat behandelen als optie en me laat vergekijken met 5 anderen in een soort zieke The Bachelor? Zo denken veel mannen toch? In een excelbestandje elke vrouw fileren van cupmaat tot salaris.

Het salaris? Excelbestandjes?

Nee.
pi_219041276
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het salaris? Excelbestandjes?

Nee.
Bij wijze van. Geen idee op welke criteria die competities gaan. Iemand die multidate is op zoek naar perfectie en is aan het miereneuken.
pi_219041284
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:00 schreef Ansa het volgende:

[..]

Sociale interactie heeft regels die leiden tot succesvolle relaties.

Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
pi_219041288
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens maar voor rest vind ik je niet echt vriendelijk overkomen als het om daten en mannen gaat naar dat kan ook aan mij liggen
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
pi_219041317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik moet vriendelijk zijn tegen mannen die als een soort Nero in de beoordelaarsstoel zitten terwijl ik en andere vrouwen om hem moeten strijden in zijn fantasie???
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakket
pi_219041322
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op dat eerste stuk reageer ik niet eens. Als jij anderen met argwaan benadert, als een potentiële vijand, dan zul je nooit iemand vinden die echt bij je past. In deze wereld is iedereen een optie. Jij bent niet specialer dan anderen. Alleen door op de juiste manier sociaal te handelen, kun je speciaal worden voor iemand.
Niemand is voor mij een optie. Ik zeg ook niet tegen een man " ik wil dat je alles betaalt, mij 24/7 appt en mijn therapeut speelt, en gelijk langskomt als ik het eis, anders vind ik een knappere man". Dat us wel hoe die mannen doen. Ik moet me bewijzen volgens hen.
pi_219041326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee het gaat om hoe je hier overkomt en je zit zelf ook behoorlijk in de beoordelaarsstoel vind ik met je eisenpakket
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
pi_219041330
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.
pi_219041341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.
Recht hebben op iemand als ik, ga met jezelf daten want je vindt jezelf wel heel geweldig.
pi_219041347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien is die verslaafde kraker wel een hele aardige kerel en is hij heel lief voor je.
Recht hebben op iemand als ik, ga met jezelf daten want je vindt jezelf wel heel geweldig.
Lief is niet genoeg voor een relatie.
  Moderator/colorchick zaterdag 18 oktober 2025 @ 08:55:21 #146
382129 crew  Donna
pi_219041351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik reageer op hoe ik word benaderd. Als ik vraag hoe ze monogamie zien en ze komen met het verdienen en hun vrijheid dan ga ik niet braaf ja-knikken.
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.
pi_219041384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Dan vis je echt in de verkeerde vijver.
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.
pi_219041395
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Lief is niet genoeg voor een relatie.
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe dame

Ik heb vanmiddag een tweede date met een dame die tijdens de eerste date heel sociaal en aardig overkwam
pi_219041407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het belangrijkste in een relatie, liever een wat lieve vrouw met een minder uiterlijk dan een arrogante of gestoorde knappe dame

Ik heb vanmiddag een tweede date met een dame die tijdens de eerste date heel sociaal en aardig overkwam
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.

Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
  Moderator/colorchick zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:07:13 #150
382129 crew  Donna
pi_219041408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dit is de hele vijver. Ik match misschien 10 mannen in een week, 6 ervan ghosten. De resterende 4 roepen dit of zijn nog met hun ex bezig.
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.

Maar goed. Ik ga dan ook slecht op hoog opgeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')