abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219037061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan had hij dat niet 7 uur gedaan.
Hij dacht dat hij het je kon leren, maar na 7 uur gaf hij het op.
pi_219037117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:56 schreef Saboo het volgende:

[..]
Maar je swipet wel eens toch? Of praat met andere single mannen? Waarbij je op basis van een korte interactie een inschatting maakt of het leuk is om eens af te spreken?

Anders is je wereld wel erg klein en snap ik dat de druk er flink opstaat als je dan eens een date hebt.
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
pi_219037118
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 16:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hij dacht dat hij het je kon leren, maar na 7 uur gaf hij het op.
Sure.
pi_219037136
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hij dient eerlijk te moeten zijn over zijn keuze. Dan had ik hem niet gedate.
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?

quote:
Het hoeft niet altijd een relatie te worden. Ik ben echter geen optie of speler in een competitie.
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219037149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Je hebt nergens het over het praten over jouw eisen... prima als jij eisen stelt, maar die moet jij dan uitspreken... heb je dat ooit gedaan?
[..]
er zijn altijd twee individueen betrokken die helemaal geen verplichting tegenover elkaar hebben...
Het is geheel aan jezelf hoe je je wilt zien daarin... maar als je geen 'speler' wil zijn, ligt dat vooral ook aan je eigen gedrag, als je allemaal 'eisen' aan de ander gaat stellen komt eerder de indruk op dat jij je zelf al zo opstelt
Voordat ik uberhaupt mijn nummer geef, in de eerste 5 minuten.

Daarnaast heb ik die eisen om mezelf te beschermen tegen multidaters dus ik volg je logica niet.
pi_219037151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
[..]
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?
pi_219037158
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je bent verplicht eerlijk en respectvol te zijn tegen iedereen. Ben jij niet opgevoed?
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219037195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Kennelijk ben jij niet zo goed opgevoed.... als je zelf nalaat te communiceren wat voor eisen jij stelt, maar wel gaat jammeren als mensen zich niet aan jouw eisen gaan houden, die je zelf ook nooit verteld hebt.
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
pi_219037251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik leg mijn eisen neer in de eerste 3 zinnen van het contact. Kan je niet lezen?
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezen

wat ik wel kan teruglezen is dat je aangeeft zélf iets te doen, en vervolgens te verwachten dat die ander dat ook zomaar gaat doen..

verder ben jij ook diegenne die het heeft over "als ik ge-investeerd heb wordt ik boos "... dat klinkt mij alsof je het zelf al ziet als een winst-spelletje (wat verder niet erg is, maar wel vreemd als je dat later zélf bij anderen kritiseert)...

Laten we wel zijn, als jij vooral de hele tijd bepaalde problemen in contact met potentiele partners hebt, is de kans groot dat de oorzaak bij de grootste gemene deler in die contacten ligt, en dat ben je helaas vooral zelf...
in plaats van te jammeren over wat anderen zouden doen, is het vaak efficienter te kijken nar wat je aan je eigen gedrag en instelling kan veranderen (ik vermoed dat je zelf een heel 'verkrampt' en zwart-wit beeld hebt van relaties, en zoekt naar 'die ene prins-op-een-wit-paard' die nooit tegen je zal liegen... enkel, die zoektocht is sowieso vergeefs... iedereen heeft wel wat vlekjes, inclusief jezelf en vaak is het veel belangrijker gewoon iemand te vinden waarbij je jezelf kan zijn of mischien in jouw geval, een wat positievere versie van jezelf)
pi_219037260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]
kennelijk niet, want ik kan dat nergens hier teruglezen

wat ik wel kan teruglezen is dat je aangeeft zélf iets te doen, en vervolgens te verwachten dat die ander dat ook zomaar gaat doen..

verder ben jij ook diegenne die het heeft over "als ik ge-investeerd heb wordt ik boos "... dat klinkt mij alsof je het zelf al ziet als een winst-spelletje (wat verder niet erg is, maar wel vreemd als je dat later zélf bij anderen kritiseert)...

Laten we wel zijn, als jij vooral de hele tijd bepaalde problemen in contact met potentiele partners hebt, is de kans groot dat de oorzaak bij de grootste gemene deler in die contacten ligt, en dat ben je helaas vooral zelf...
in plaats van te jammeren over wat anderen zouden doen, is het vaak efficienter te kijken nar wat je aan je eigen gedrag en instelling kan veranderen (ik vermoed dat je zelf een heel 'verkrampt' en zwart-wit beeld hebt van relaties, en zoekt naar 'die ene prins-op-een-wit-paard' die nooit tegen je zal liegen... enkel, die zoektocht is sowieso vergeefs... iedereen heeft wel wat vlekjes, inclusief jezelf en vaak is het veel belangrijker gewoon iemand te vinden waarbij je jezelf kan zijn of mischien in jouw geval, een wat positievere versie van jezelf)
Heb het in beide topics toch echt benoemd.
pi_219037460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben heel stremg met wie ik afspreek. 99.99% unmatch ik omdat ze multidaten, redpilled zijn,of niet meer zeggen dan "hey".
Cool story bro B-)
pi_219037468
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eisen :')

Dat doe je maar bij de rechtbank.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:02:11 #113
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219037666
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 18:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Eisen :')

Dat doe je maar bij de rechtbank.
Ja, en die aanpak werkt ook niet, want het lukt overduidelijk niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219037727
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:40:51 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219037957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Een date hoort iets leuks te zijn maar een date met TS lijkt me meer een zenuwslopende ervaring met haar eisen
Nou, zeg dat! :{
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219038895
Ha
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Iemand zoenen die je morgen weer afdankt, heb je niet door hoe problematisch dat is?
hallo 2025
Zoenen is niet meteen een relatie
Het is ook aftasten
Passen we bij elkaar ja of nee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:55:11 #117
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_219038911
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan moet hij er eerlijk over zijn voordat hij me gebruikt.
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.
Wij hoeven niet alles te weten.
pi_219039112
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
Ha
[..]
hallo 2025
Zoenen is niet meteen een relatie
Het is ook aftasten
Passen we bij elkaar ja of nee
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
pi_219039117
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Heb je je eerlijk gezegd ook niet een beetje laten gebruiken? Te snel toegegeven? Te vlug van vertrouwen geweest? Zeg zelf eens eerlijk.. desnoods niet persé hier maar alleen tegen jezelf.
Wij hoeven niet alles te weten.
De enige die schuldig is aan narcistisch gedrag is de narcist.
pi_219039123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:38:22 #121
441859 crew  Lenny77
pi_219039305
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik vind het wel heel belangrijk. Als een man wil rondneuken moet hij mensen zoals hijzelf daten. Niet liegen dat hij serieus is.
Zoenen.. niet rond vogelen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219039389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zoenen.. niet rond vogelen
Voor mij is zoenen heel intiem.
pi_219039563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef Ansa het volgende:

[..]
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.
pi_219039579
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Misschien was ie wel serieus, maar was er toch niet voldoende klik voor een langetermijnrelatie.
Dan had hij dat moeten zeggen en niet opeens opscheppen met andere dates.

Het is heel anders als je een maand date en het niet voelt, dan dat je zegt dat je niet voldoet aan 5 anderen in een ratrace.
pi_219039587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik vind in competitie zijn met 10 anderen niet leuk.
Lol. Mag je blij zijn dat je geen man bent, kun je dat getal vertienvoudigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')