Wat is jouw type en waar hengel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Grappig. Ik hengel heel andere vissen op.
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Klopt maar niet iedereen is sociaal en aardig is mijn ervaringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ben het zelf ook maar eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ik ben niet hautain als ik zeg dat ik een man wil die dezelfde achtergrond heeft. Als ik topsporter was zou je niks zeggen als ik alleen fitte mannen wilde. Of als ik bijvoorbeeld moslim was en alleen moslims datete.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.
Mijn vader is mijn standaard.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar niet iedereen is sociaal en aardig is mijn ervaring
En mij boeit het niet of ze in de familie past, ik leef elke dag met haar mijn familie en sociale king niet, die moeten maar dealen met mijn keus en als ze het niet bevalt dan hebben ze pech gehad
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieuquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
In ieder geval niet heel hoog opgeleid.
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieu
Ja, je komt super gelukkig over. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is uiteindelijk het gelukkigst in hun eigen milieu
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.
Succes.
Ik vind mezelf geen catch. Ik heb mijn leven nu op orde na complexe PTSS, heb ik hard aan gewerkt. Ik ben verzorgd en geen gedrocht. Geen exen of kinderen in mijn leven. Waarom zou ik daarmee moeten dealen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je krijgt wat je uitstraalt en als jij je druk maakt over dit soort figuren zijn dit soort figuren blijkbaar waar je mee matcht. Overigens staat die hautaine houding je helemaal niet, want zo'n catch ben je blijkbaar niet.
Dat laatse zinnetje is schijnbaar ook wat de mannen die je treft denken want ineens zijn er die 'andere opties' die ze open willen houden. Oftewel, jij bent het niet anders waren die andere opties direct aan de kant gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen catch. Ik heb mijn leven nu op orde na complexe PTSS, heb ik hard aan gewerkt. Ik ben verzorgd en geen gedrocht. Geen exen of kinderen in mijn leven. Waarom zou ik daarmee moeten dealen?
Elk milieu zit vol rotte appels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat zit dus schijnbaar vol met rotte appels, gezien jouw ervaringen ermee.
Succes.
Een man die multidate denkt altijd dat er wat beters is. Dat kan je nooit winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat laatse zinnetje is schijnbaar ook wat de mannen die je treft denken want ineens zijn er die 'andere opties' die ze open willen houden. Oftewel, jij bent het niet anders waren die andere opties direct aan de kant gezet.
Ik denk zomaar dat die mannen bij jou ook denken 'ik wil hier niet mee dealen' en gezien hoe je hier overkomt denk ik dat dat stiekem best een slimme keuze is van die mannen.
Ik date niemand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je komt super gelukkig over. Niks meer aan doen.
Als mijn houding betekent dat ik redpillers nuiten de deur houd, dan werkt het.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met jou houding zal dat ook niet snel gebeuren
Maar vervolgens wel vol woede en frustratie posten over die mannen die je buiten de deur houdt in plaats van blij zijn dat je daar verder geen last van hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als mijn houding betekent dat ik redpillers nuiten de deur houd, dan werkt het.
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel vol woede en frustratie posten over die mannen die je buiten de deur houdt in plaats van blij zijn dat je daar verder geen last van hebt.
Ja, werkt uitstekend. Blijkt uit alles inderdaad.
Deal with it. Dit overkomt iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.
En je zei dat je al een jaar niemand meer gedate hebt dus dit is woede over iets wat meer dan een jaar geleden is. Mooi man. Werkt goed, die aanpak van je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik post vol woede over iemand die ik een kans gaf en die mij gebruikt heeft.
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deal with it. Dit overkomt iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |