abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219021636
Ben ik de enige die het respectloos vindt? Ik bedoel hiermee niet, dat je na een match al meteen je apps verwijderd. Of dat je de eerste persoon die je spreekt ten huwelijk vraagt. Nee. Ik bedoel dat ik filter vooraf en tijdens een date, en als ik iemand nogmaals wil zien, ik de rest pauzeer. Dit betekent ook dat als ik twijfel ik de date afkap en netjes afwijs. En niet hem aan het lijntje houd, door hoepels laat springen, terwijl ik al swipe om zijn vervanger te vinden.

Ik begrijp werkelijk niet waarom je wekenlang 24/7 appt, hele dagen samen doorbrengt, maar dan toch tegen iemand zegt dat je " niet wil inzoomen op de eerste persoon waar je van aan gaat". Komt op mij over als narcisme, alsof deze persoon degene is die mijn waarde denkt te bepalen, een soort Romeinse keizer die in de arena bepaalt wie doorgaat en wie niet.

Al waren die keizers vaak ook gek en machtsbelust...
pi_219021663
Als je een goede klik hebt vind ik de rest even pauzeren wel zo netjes na al in de datefase te zijn.

Maar je moet er ook niet vanuit gaan dat iedereen serieuze intenties heeft, ook al geven ze dat wel aan. Zowel man als vrouw.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219021667
Dan stop je als je ziet dat de ander dat heeft. De meerderheid op apps wil casual, wat let je om die te daten?
pi_219021697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:09 schreef Ansa het volgende:
Dan stop je als je ziet dat de ander dat heeft. De meerderheid op apps wil casual, wat let je om die te daten?
Tja, ik weet het ook niet. Misschien vinden ze dat niet netjes genoeg staan. Ik vraag ook altujd wat ze zoeken op bijvoorbeeld Tinder ongeacht wat er al staat. En kom heel vaak toch andere antwoorden tegen
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219021716
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Tja, ik weet het ook niet. Misschien vinden ze dat niet netjes genoeg staan. Ik vraag ook altujd wat ze zoeken op bijvoorbeeld Tinder ongeacht wat er al staat. En kom heel vaak toch andere antwoorden tegen
Veel liegen. Zeggen monogaam te zijn, moreel etc. Maar zodra je zoent of seks hebt slaan ze om.

Het is best triest eigenlijk. Mensen die gefaald zijn in hun echte leven spelen machtspelletjes. Gezonde, stabiele mensen niet. Want wie heeft er tijd om met 6 mensen tegelijk te daten? Niet een succesvolle man met een goedlopende carriere, hobby's, vrienden...
pi_219021856
Klinkt voor mij als iemand die zijn opties openhoudt omdat hij/zij je niet leuk genoeg vindt, dan weet je zelf toch ook genoeg?
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 16:32:55 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219021876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:15 schreef Ansa het volgende:

[..]
Veel liegen. Zeggen monogaam te zijn, moreel etc. Maar zodra je zoent of seks hebt slaan ze om.

Het is best triest eigenlijk. Mensen die gefaald zijn in hun echte leven spelen machtspelletjes. Gezonde, stabiele mensen niet. Want wie heeft er tijd om met 6 mensen tegelijk te daten? Niet een succesvolle man met een goedlopende carriere, hobby's, vrienden...
Ik lees vooral veel woede omdat het niet ging zoals je wilde. Met andere woorden, je geeft de macht aan hen, in plaats van aan jezelf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219021888
Mwah, ligt aan de situatie en persoon af.

Een eerste date is ook maar gewoon een kennismaking. Als je toevallig goede gesprekken hebt met meerdere mensen tegelijk en Pietje kan op dinsdagavond en Jantje op zaterdagmiddag dan ga je ook niet lullig zijn en Jantje op pauze zetten tot je eruit bent met Pietje.
Maar uiteindelijk moet je daarin wel duidelijk en transparant zijn naar iedereen en na 2-3 dates zou je toch wel kunnen weten of je verder wil met iemand.

Maar goed, dat is een strict monogaam beeld natuurlijk en dat is voor iedereen anders. Maar zelfs dan zouden alle partijen na 2-3 dates wel duidelijkheid moet geven of gekregen hebben.
pi_219022233
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:30 schreef Aberkullie het volgende:
Klinkt voor mij als iemand die zijn opties openhoudt omdat hij/zij je niet leuk genoeg vindt, dan weet je zelf toch ook genoeg?
En dus is het hun morele taak om het af te kappen, en niet te doen alsof.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:12:54 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_219022243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
En dus is het hun morele taak om het af te kappen, en niet te doen alsof.
En als ze dat niet doen omdat ze jou gewoon helemaal niets verplicht zijn, dan zul je alsnóg met de situatie moeten dealen, want zij gaan het niet voor je oplossen.

Dus wat ga je dan doen?
pi_219022264
quote:
2s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:34 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, ligt aan de situatie en persoon af.

Een eerste date is ook maar gewoon een kennismaking. Als je toevallig goede gesprekken hebt met meerdere mensen tegelijk en Pietje kan op dinsdagavond en Jantje op zaterdagmiddag dan ga je ook niet lullig zijn en Jantje op pauze zetten tot je eruit bent met Pietje.
Maar uiteindelijk moet je daarin wel duidelijk en transparant zijn naar iedereen en na 2-3 dates zou je toch wel kunnen weten of je verder wil met iemand.

Maar goed, dat is een strict monogaam beeld natuurlijk en dat is voor iedereen anders. Maar zelfs dan zouden alle partijen na 2-3 dates wel duidelijkheid moet geven of gekregen hebben.
Ik date alleen monogame mannen die niet multidaten. Op het moment dat een man uno reverse doet als ik al heb geinvesteerd ben ik inderdaad boos. En daarmee bedoel ik: claimen dat hij monogaam datet, maar zodra er gezoend is tóch anderen willen daten.

Niet omdat hij me afwijst ( want dat hoort erbij), maar omdat mijn investering alleen mogelijk is als hij mij niet ziet als optie maar als keuze. Als hij doet alsof er een mogelijkheid is om een relatie aan te gaan maar achterhoudt dat hij stiekem iets anders zoekt is dat moreel laf. Bij twijfel afkappen. Want als ik bij Jantje twijfel,gaat Pietje daar niks aan veranderen. Twijfel is, niet doen. Stel de date met Pietje is ruk, dan kies ik op dat moment voor Jantje, maar eigenlijk is hij niet wat ik wil en blijf ik zoeken naar "beter".
pi_219022297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En als ze dat niet doen omdat ze jou gewoon helemaal niets verplicht zijn, dan zul je alsnóg met de situatie moeten dealen, want zij gaan het niet voor je oplossen.

Dus wat ga je dan doen?
Ik geloof dat iedereen het elkaar verplicht is elkaar met fatsoen en respect te behandelen. Doe je dat niet, dan kan ik vrijwel stellen dat je uit een milieu komt waar decorum en sociale controle nietbestaand zijn.

Bovendien wordt iemand ook boos als een ander hem zomaar uitscheldt, zijn fiets jat, etc. Allemaal dingen die niet netjes zijn. Maar voorliegen en ghosten, dát asociale gedrag mag wel?
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:21:25 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_219022313
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik geloof dat iedereen het elkaar verplicht is elkaar met fatsoen en respect te behandelen. Doe je dat niet, dan kan ik vrijwel stellen dat je uit een milieu komt waar decorum en sociale controle nietbestaand zijn.

Bovendien wordt iemand ook boos als iemand hem zomaar uitscheldt, zijn fiets jat, etc. Allemaal dingen due niet netjes zijn. Maar voorliegen en ghosten, dát asociale gedrag mag wel?
Ik zeg niet dat het ok is, maar dat verandert niets aan de realiteit dat het wél gebeurt. Dus áls het gebeurt, wát ga jij dan doen, want zij gaan het in ieder geval niet voor je oplossen.

En als zo'n man uit dat milieu komt, dan zou je verwachten dat je daar dan een neus voor ontwikkeld, maar blijkbaar heb je dat niet, anders was dit geen issue geweest.

Dus, de vraag blijft; hoe ga jij dat dan oplossen? Want zij hebben er verder geen last van, jij wel, getuige dit topic. Dus wat ga je dan doen?
pi_219022320
Ik doe eerst aan videobellen en chatten voor ik een man ontmoet. Ongeveer 95% valt daar af want ze traumadumpen, zijn redpilled,of niet over hun ex heen. Áls ik een man in het echt zie is dat zeldzaam, eens per 6 maanden ongeveer. Als hij dan gelogen heeft ben ik kwaad ja.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:23:35 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_219022335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:22 schreef Ansa het volgende:
Ik doe eerst aan videobellen en chatten voor ik een man ontmoet. Ongeveer 95% valt daar af want ze traumadumpen, zijn redpilled,of niet over hun ex heen. Áls ik een man in het echt zie is dat zeldzaam, eens per 6 maanden ongeveer. Als hij dan gelogen heeft ben ik kwaad ja.
Ja, leuk. En wát ga je er aan doen? Want je roept veel, maar je laat de oplossing schijnbaar wel van die mannen afhangen, maar die gaan het dus niet voor je oplossen.
pi_219022336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het ok is, maar dat verandert niets aan de realiteit dat het wél gebeurt. Dus áls het gebeurt, wát ga jij dan doen, want zij gaan het in ieder geval niet voor je oplossen.

En als zo'n man uit dat milieu komt, dan zou je verwachten dat je daar dan een neus voor ontwikkeld, maar blijkbaar heb je dat niet, anders was dit geen issue geweest.

Dus, de vraag blijft; hoe ga jij dat dan oplossen? Want zij hebben er verder geen last van, jij wel, getuige dit topic. Dus wat ga je dan doen?
Wat ik doe is ze uiten. Heel simpel. Dit is je gedrag, nu weet mijn hele cirkel van invloed het.

Dat gezegd hebbende klink je nu als Peterson. Emoties rationaliseren is wel erg autistisch en toondoof.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:25:52 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_219022353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat ik doe is ze uiten. Heel simpel. Dit is je gedrag, nu weet mijn hele cirkel van invloed het.

Dat gezegd hebbende klink je nu als Peterson. Emoties rationaliseren is wel erg autistisch en toondoof.
Nou nou, je hele cirkel van invloed weet het. Nou, pfoe, heb jij ze even mooi tuk! Maar ondertussen, terug in de echte wereld, heb je ze helemaal niet tuk, en het gaat jou ook niet om ze te outen, het gaat jou om je eigen genoegdoening.

Geen idee, ik vind het vooral autistisch om de issues per definitie buiten jezelf te zoeken, want immers, het ligt aan de boze meneren, maar vooral niet aan de enige constante factor icm al die mannen.
pi_219022355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je vergeet dat er social climbers bestaan. Die zijn geboren in een tokkie milieu, hebben zich opgetrokken aan een hogeschool of universiteit, maar hun inherente normen en waarden zitten er nog. Alleen kunnen ze het nu beter verbergen en mooi lullen.

Voor mij een reden om nu nóg langer te wachten met afspreken en niet meer te zoenen tot er een bewijs is van monogamie.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:27:19 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_219022359
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:26 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je vergeet dat er social climbers bestaan. Die zijn geboren in een tokkie milieu, hebben zich opgetrokken aan een hogeschool of universiteit, maar hun inherente normen en waarden zitten er nog. Alleen kunnen ze het nu beter verbergen en mooi lullen.

Voor mij een reden om nu nóg langer te wachten met afspreken en niet meer te zoenen tot er een bewijs is van monogamie.
Again, daar heb je die mannen niet mee, die gaan gewoon door naar de volgende. Dat jij nu nog langer wacht is helemaal 0,0 mis mee, maar je strategie tot nu toe lijkt nog niet echt te werken. Misschien daar eens naar kijken.
pi_219022362
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou nou, je hele cirkel van invloed weet het. Nou, pfoe, heb jij ze even mooi tuk! Maar ondertussen, terug in de echte wereld, heb je ze helemaal niet tuk, en het gaat jou ook niet om ze te outen, het gaat jou om je eigen genoegdoening.

Geen idee, ik vind het vooral autistisch om de issues per definitie buiten jezelf te zoeken, want immers, het ligt aan de boze meneren, maar vooral niet aan de enige constante factor icm al die mannen.
Ik ben niet de enige vrouw die dit meemaakt. Dit is ook geen gender war, genoeg vrouwen die dit flikken bij mannen. Jij bent duidelijk redpilled, de vrouw wegzetten als hysterisch is daar een teken van.

Als iemand wordt ge-out op bepaalde sites en massaal wordt gerapporteerd krijgt hij een permaban op bijv Bumble.
pi_219022370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Again, daar heb je die mannen niet mee, die gaan gewoon door naar de volgende. Dat jij nu nog langer wacht is helemaal 0,0 mis mee, maar je strategie tot nu toe lijkt nog niet echt te werken. Misschien daar eens naar kijken.
Je hebt ze ermee als hun jachtvelden ze worden afgenomen.

Wat stel jij dan voor? Want volgens jou is het mijn schuld dat zij immoreel zijn.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:30:15 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_219022374
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben niet de enige vrouw die dit meemaakt. Dit is ook geen gender war, genoeg vrouwen die dit flikken bij mannen. Jij bent duidelijk redpilled, de vrouw wegzetten als hysterisch is daar een teken van.

Als iemand wordt ge-out op bepaalde sites en massaal wordt gerapporteerd krijgt hij een permaban op bijv Bumble.
Natuurlijk ben je niet de enige vrouw waar mannen dit bij doen, en inderdaad ook genoeg vrouwen die dit bij mannen doen. Natuurlijk is dat zo. Maar je selectieproces lijkt niet heel waterdicht te zijn en dan zeg ik, volgens mij heb je er meer aan om te kijken naar wat je zélf kunt veranderen/aanpassen in plaats van heel erg bezig te zijn met die mannen 'te outen'.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:31:47 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_219022385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je hebt ze ermee als hun jachtvelden ze worden afgenomen.

Wat stel jij dan voor? Want volgens jou is het mijn schuld dat zij immoreel zijn.
Nee, het is niet jouw schuld dat ze immoreel zijn. Dat beweer ik ook nergens. Het ligt wel bij jou dat je je daar zo door op de kast laat jagen dat zelfs nadat ze al lang niet meer in de picture zijn, jij nog met ze bezig bent.

Het lijkt mij dan meer zoden aan de dijk te zetten om je daar niet zo van door de leg te laten krijgen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om die mannen fatsoen bij te brengen, want die gaan zich toch niks laten bijbrengen.
pi_219022406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, het is niet jouw schuld dat ze immoreel zijn. Het ligt wel bij jou dat je je daar zo door op de kast laat jagen dat zelfs nadat ze al lang niet meer in de picture zijn, jij nog met ze bezig bent.

Het lijkt mij dan meer zoden aan de dijk te zetten om je daar niet zo van door de leg te laten krijgen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om die mannen fatsoen bij te brengen, want die gaan zich toch niks laten bijbrengen.
Verontwaardiging en woede is gezond. Hadden we dat maar meer bij bepaalde zaken als geweld tegen hulpverleners etc.

Dus, wat voor testsysteem stel jij voor? Als jij het beter weet...
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:36:54 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_219022416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Verontwaardiging en woede is gezond. Hadden we dat maar meer bij bepaalde zaken als geweld tegen hulpverleners etc.

Dus, wat voor testsysteem stel jij voor? Als jij het beter weet...
Mwah, het klinkt niet heel gezond, die verbetenheid. Die heb je al een tijd ook.

Nou, ik zou, op het moment dat blijkt dat jullie geen match zijn, om welke reden dan ook, en dat kunnen er tig zijn, nou, dan niet, nothing gained nothing lost, en dan is het klaar met die persoon en hop naar de volgende. 'hij was het niet voor me, mooi dat ik daar geen tijd en energie meer in hoef te steken'. En klaar.

Die drang naar genoegdoening (want dat is wat dit is) ligt bij jou, niet bij anderen. Het komt (op mij) allemaal krampachtig over. En daar ben je volgens mij na een hele tijd nog helemaal niks in verandert.
pi_219022439
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mwah, het klinkt niet heel gezond, die verbetenheid. Die heb je al een tijd ook.

Nou, ik zou, op het moment dat blijkt dat jullie geen match zijn, om welke reden dan ook, en dat kunnen er tig zijn, nou, dan niet, nothing gained nothing lost, en dan is het klaar met die persoon en hop naar de volgende. 'hij was het niet voor me, mooi dat ik daar geen tijd en energie meer in hoef te steken'. En klaar.

Die drang naar genoegdoening (want dat is wat dit is) ligt bij jou, niet bij anderen. Het komt (op mij) allemaal krampachtig over. En daar ben je volgens mij na een hele tijd nog helemaal niks in verandert.
Ik ben inderdaad boos op mensen die voorliegen.

Je vergeet dat je,op het moment dat je zo intensief contact hebt, gevoelens hebt voor een ander. Je bent kwetsvaar, de ander heeft invloed op hoe jij je voelt. Zie het als parachutespringen. Jij vertrouwt op je partner, maar hij jat halverwege jullie parachute en laat jou neerstorten.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:43:27 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_219022453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:41 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad boos op mensen die voorliegen.

Je vergeet dat je,op het moment dat je zo intensief contact hebt, gevoelens hebt voor een ander. Je bent kwetsvaar, de ander heeft invloed op hoe jij je voelt. Zie het als parachutespringen. Jij vertrouwt op je partner, maar hij jat halverwege jullie parachute en laat jou neerstorten.
Ja, maar een vogel landt niet op een tak in een boom omdat hij vertrouwen heeft in de tak, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels.
pi_219022488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, maar een vogel landt niet op een tak in een boom omdat hij vertrouwen heeft in de tak, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels.
Iemand die intermittent reinforceme t geeft zorgt ervoor dat je in een paniekmodus schiet. Biologie.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 17:53:38 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_219022533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Iemand die intermittent reinforceme t geeft zorgt ervoor dat je in een paniekmodus schiet. Biologie.
Als jij er van in paniek raakt omdat iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt laat weten dat hij niet zomaar even alles inzet op 21 Rood dan moet je misschien het daten laten voor wat het is tot je wat steviger in je schoenen staat en je dus beter kunt omgaan met situaties die niet gaan zoals jij graag wil dat het gaat.

Het alternatief is dat je het bij alles en iedereen behalve jezelf legt als iets anders uitpakt dan jij had gehoopt dat het zou uitpakken, en dan wild om je heen gaat slaan. Dat is wat je nu doet. Lijkt me niet prettig.
pi_219022580
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als jij er van in paniek raakt omdat iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt laat weten dat hij niet zomaar even alles inzet op 21 Rood dan moet je misschien het daten laten voor wat het is tot je wat steviger in je schoenen staat en je dus beter kunt omgaan met situaties die niet gaan zoals jij graag wil dat het gaat.

Het alternatief is dat je het bij alles en iedereen behalve jezelf legt als iets anders uitpakt dan jij had gehoopt dat het zou uitpakken, en dan wild om je heen gaat slaan. Dat is wat je nu doet. Lijkt me niet prettig.
Het was al een relatie. Non-stop appen, hem moeten troosten, dates die heel diep gaan en lang duren, dat is een prille relatie.

Een drankje doen,een uur kletsen, afscheid met een snelle knuffel: dát is voor mij " slechts" een date.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 18:01:23 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_219022695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het was al een relatie. Non-stop appen, hem moeten troosten, dates die heel diep gaan en lang duren, dat is een prille relatie.

Een drankje doen,een uur kletsen, afscheid met een snelle knuffel: dát is voor mij " slechts" een date.
Hij zag het blijkbaar anders. Ik snap prima dat je gekwetst bent, maar als je keer op keer in dezelfde situatie komt waarbij jij de enige constante factor bent in al die situaties, dan kun je steeds lastiger blijven volhouden dat het puur alleen maar 100% aan de anderen ligt.

Dat kun je wel heel hard roepen, en dat zal vast beter slapen 's avonds, maar blijkbaar prik je niet door dat soort verhalen heen van dergelijke mannen. Het lijkt me dat dáár de winst te behalen valt.
pi_219022760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hij zag het blijkbaar anders. Ik snap prima dat je gekwetst bent, maar als je keer op keer in dezelfde situatie komt waarbij jij de enige constante factor bent in al die situaties, dan kun je steeds lastiger blijven volhouden dat het puur alleen maar 100% aan de anderen ligt.

Dat kun je wel heel hard roepen, en dat zal vast beter slapen 's avonds, maar blijkbaar prik je niet door dat soort verhalen heen van dergelijke mannen. Het lijkt me dat dáár de winst te behalen valt.
Dit is niet constant. Hiervoor heb ik altijd lange relaties gehad die officieel werden op date 2. Dit is na Corona de eerste date die ik had. Sinds hem date ik niet meer, al mijn matches lijken dezelfde visie te hebben. Ik unmatch iedereen binnen 2 a 3 dagen, zodra ze komen met monogamie verdienen.
pi_219023289
Als degene die multidate op zoek is naar een monogame relatie lijkt me het vooral een vorm van zelfsabotage, want op die manier gaat dat niet van de grond komen natuurlijk.

Dat jij op die manier aan het lijntje bent gehouden is vervelend, maar je betrekt het allemaal wel heel erg op je eigen zogenaamde waarde.

Er lopen nu eenmaal veel respectloze mensen rond en je gaat die niet altijd kunnen vermijden. Het leven zit vol onrecht waar je geen invloed op hebt.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:06 schreef Ansa het volgende:

[..]
verdienen.
:')

Ja hele gezonde manier van denken over daten. Jij komt er wel en daar geloof je zo te zien zelf ook heel erg in, dus waarvoor is dit topic eigenlijk?
pi_219023339
Ik date hooguit één iemand. Ik heb wel eens vrouwen gedate die dezelfde week nog 3 dates hadden staan. Daar moet je gewoon helemaal niet aan beginnen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219023361
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:16 schreef Stepperoller het volgende:
Als degene die multidate op zoek is naar een monogame relatie lijkt me het vooral een vorm van zelfsabotage, want op die manier gaat dat niet van de grond komen natuurlijk.

Dat jij op die manier aan het lijntje bent gehouden is vervelend, maar je betrekt het allemaal wel heel erg op je eigen zogenaamde waarde.

Er lopen nu eenmaal veel respectloze mensen rond en je gaat die niet altijd kunnen vermijden. Het leven zit vol onrecht waar je geen invloed op hebt.
[..]
:')

Ja hele gezonde manier van denken over daten. Jij komt er wel en daar geloof je zo te zien zelf ook heel erg in, dus waarvoor is dit topic eigenlijk?
Ik zeg dat zij willen dat ik hen verdien. Lees.
pi_219023369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
Ik date hooguit één iemand. Ik heb wel eens vrouwen gedate die dezelfde week nog 3 dates hadden staan. Daar moet je gewoon helemaal niet aan beginnen. :')
Respectloos. Als het klikt, waarom nog verder zoeken?
pi_219023389
Ik knap altijd af op vrouwen die constant Engelse termen gebruiken terwijl er prima Nederlandse woorden voor zijn.
pi_219023409
Sommige mensen zien dating als een sollicitatieprocedure voor een baan.
Bij een vacature voor een baan is het ook normaal dat een werkgever met meerdere sollicitanten onderhandelt en gesprekken voert voordat hij een uiteindelijke keuze maakt wie de baan krijgt. En werkgevers gaan ervan uit dat mensen die op zoek zijn naar een baan vaak meerdere sollicitaties tegelijk hebben lopen.
pi_219023482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik knap altijd af op vrouwen die constant Engelse termen gebruiken terwijl er prima Nederlandse woorden voor zijn.
En? Dit topic gaat niet over waar jij op afknapt.
pi_219023543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Sommige mensen zien dating als een sollicitatieprocedure voor een baan.
Bij een vacature voor een baan is het ook normaal dat een werkgever met meerdere sollicitanten onderhandelt en gesprekken voert voordat hij een uiteindelijke keuze maakt wie de baan krijgt. En werkgevers gaan ervan uit dat mensen die op zoek zijn naar een baan vaak meerdere sollicitaties tegelijk hebben lopen.
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.

Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden. Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite. Het is geen solliciteren, het is Calligula met een duimpje omlaag.

Multidaters daten zelden andere multidaters omdat ze in control willen zijn. Een vrouw die 5 anderen date gaat haar tijd niet verdoen aan iemand die geen moeite doet.

Daarnaast werken sollicitaties met tijdsdruk en nodigen daarom meerderen uit. Daten heeft geen tijdsdruk. Je hebt een klik, of niet. Ik hoef niet morgen een partner, een bedrijf moet morgen een IT'er hebben.
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 19:53:02 #41
441859 crew  Lenny77
pi_219023735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:

[..]

Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden. Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite. Het is geen solliciteren, het is Calligula met een duimpje omlaag.

Multidaters daten zelden andere multidaters omdat ze in control willen zijn. Een vrouw die 5 anderen date gaat haar tijd niet verdoen aan iemand die geen moeite doet.

Daarnaast werken sollicitaties met tijdsdruk en nodigen daarom meerderen uit. Daten heeft geen tijdsdruk. Je hebt een klik, of niet. Ik hoef niet morgen een partner, een bedrijf moet morgen een IT'er hebben.
Jij bent de beoordelaar en je zal er beter in moeten worden.

Trouwens, een vrouw met 5 verschillende dates doet ook geen moeite..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219023787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Haha ja echt like zoo annoying
pi_219023815
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij bent de beoordelaar en je zal er beter in moeten worden.

Trouwens, een vrouw met 5 verschillende dates doet ook geen moeite..
Ik ben gelijkwaardig aan het kijken of we bij elkaar passen. Ik sta niet boven een man of andersom. Ik moet zeker hardere grenzen stellen, daar ben ik het eens.

En precies wat je zegt over multidatende vrouwen. Een multidatende man wil juist dat monogame vrouwen 100% investeren terwijl hij geen moeite doet. Als zij 4 anderen heeft die wel investeren lacht ze hem uit. Daarom kiezen multidaters een vrouw die ze lovebomben en laten haar dan door intermittent reinforcement om hem strijden.
pi_219023841
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:57 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Haha ja echt like zoo annoying
Liefdesbombarderen, meervoudige afspraakjes... klinkt knullig
pi_219023905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
Liefdesbombarderen, meervoudige afspraakjes... klinkt knullig
Girl je hebt gelijk dat sounds echt zo niet slay.
pi_219023982
Ik vond het knap asociaal in ieder geval. Bij elke date vraag ik of ze nog meer hebben lopen. Als ik een ja hoor dan kap ik er gewoon gelijk mee.

Persoonlijk ben ik gewoon van één date, misschien een andere chat nog, en that's it. Ik heb sowieso maar misschien 1-3 dates per jaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219024070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond het knap asociaal in ieder geval. Bij elke date vraag ik of ze nog meer hebben lopen. Als ik een ja hoor dan kap ik er gewoon gelijk mee.

Persoonlijk ben ik gewoon van één date, misschien een andere chat nog, en that's it. Ik heb sowieso maar misschien 1-3 dates per jaar.
Eens! Idem. Nu dus nul dit jaar, tref alleen ego's.
pi_219024504
quote:
In principe hoeft dat niet zo te zijn. In principe beoordeel je bij dating elkaar of je de ander geschikt vindt voor een relatie.
quote:
Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden.
Dat hangt natuurlijk ook van de economische conjunctuur af. In een tijd met een krappe arbeidsmarkt waar de banen als het ware voor het oprapen liggen moet een bedrijf een sollicitant inderdaad wel wat te bieden hebben. In een tijd van grote werkloosheid heb je als sollicitant niet zo veel te willen, dan mag je blij zijn als je een baan krijgt.
quote:
Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite.
Als een man die tegelijk met meerdere vrouwen date zich zo opstelt, dan begrijp ik niet waarom die vrouwen dat pikken.
quote:
Klopt. Als een vrouw ook met andere mannen date en die andere mannen doen wel moeite, dan is de keuze gauw gemaakt.
quote:
Ik kan me voorstellen dat je efficiënt wil daten en niet al te veel tijd kwijt wil zijn aan het vinden van een geschikte partner.
pi_219024544
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In principe hoeft dat niet zo te zijn. In principe beoordeel je bij dating elkaar of je de ander geschikt vindt voor een relatie.
[..]
Dat hangt natuurlijk ook van de economische conjunctuur af. In een tijd met een krappe arbeidsmarkt waar de banen als het ware voor het oprapen liggen moet een bedrijf een sollicitant inderdaad wel wat te bieden hebben. In een tijd van grote werkloosheid heb je als sollicitant niet zo veel te willen, dan mag je blij zijn als je een baan krijgt.
[..]
Als een man die tegelijk met meerdere vrouwen date zich zo opstelt, dan begrijp ik niet waarom die vrouwen dat pikken.
[..]
Klopt. Als een vrouw ook met andere mannen date en die andere mannen doen wel moeite, dan is de keuze gauw gemaakt.
[..]
Ik kan me voorstellen dat je efficiënt wil daten en niet al te veel tijd kwijt wil zijn aan het vinden van een geschikte partner.
" De markt" is op mijn leeftijd grotendeels gescheiden mannen die vrouwen willen kleineren en dat onderbouwen met redpill.

Ik date niet efficient, ik heb geen haast of kinderwens. Ik zoek de ware, en wil hem respectvol behandelen. Een goede vent wil ook geen optie zijn.

Tot slot heb ik een baan nodig om te overleven. Ik heb geen partner nodig.
pi_219024643
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
" De markt" is op mijn leeftijd grotendeels gescheiden mannen die vrouwen willen kleineren en dat onderbouwen met redpill.
Dat is natuurlijk vervelend, maar er zullen toch ook wel goede mannen tussen zitten?
quote:
Ik date niet efficient, ik heb geen haast of kinderwens. Ik zoek de ware, en wil hem respectvol behandelen. Een goede vent wil ook geen optie zijn.
Ik geloof niet zo in de "ware".
En verder ben je altijd een optie, want je partner kan altijd nog kiezen tussen wel of geen relatie.
quote:
Tot slot heb ik een baan nodig om te overleven. Ik heb geen partner nodig.
Een goede partner kan het leven wel leuker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')