Ik ben inderdaad boos op mensen die voorliegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mwah, het klinkt niet heel gezond, die verbetenheid. Die heb je al een tijd ook.
Nou, ik zou, op het moment dat blijkt dat jullie geen match zijn, om welke reden dan ook, en dat kunnen er tig zijn, nou, dan niet, nothing gained nothing lost, en dan is het klaar met die persoon en hop naar de volgende. 'hij was het niet voor me, mooi dat ik daar geen tijd en energie meer in hoef te steken'. En klaar.
Die drang naar genoegdoening (want dat is wat dit is) ligt bij jou, niet bij anderen. Het komt (op mij) allemaal krampachtig over. En daar ben je volgens mij na een hele tijd nog helemaal niks in verandert.
Ja, maar een vogel landt niet op een tak in een boom omdat hij vertrouwen heeft in de tak, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad boos op mensen die voorliegen.
Je vergeet dat je,op het moment dat je zo intensief contact hebt, gevoelens hebt voor een ander. Je bent kwetsvaar, de ander heeft invloed op hoe jij je voelt. Zie het als parachutespringen. Jij vertrouwt op je partner, maar hij jat halverwege jullie parachute en laat jou neerstorten.
Iemand die intermittent reinforceme t geeft zorgt ervoor dat je in een paniekmodus schiet. Biologie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar een vogel landt niet op een tak in een boom omdat hij vertrouwen heeft in de tak, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels.
Als jij er van in paniek raakt omdat iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt laat weten dat hij niet zomaar even alles inzet op 21 Rood dan moet je misschien het daten laten voor wat het is tot je wat steviger in je schoenen staat en je dus beter kunt omgaan met situaties die niet gaan zoals jij graag wil dat het gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die intermittent reinforceme t geeft zorgt ervoor dat je in een paniekmodus schiet. Biologie.
Het was al een relatie. Non-stop appen, hem moeten troosten, dates die heel diep gaan en lang duren, dat is een prille relatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij er van in paniek raakt omdat iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt laat weten dat hij niet zomaar even alles inzet op 21 Rood dan moet je misschien het daten laten voor wat het is tot je wat steviger in je schoenen staat en je dus beter kunt omgaan met situaties die niet gaan zoals jij graag wil dat het gaat.
Het alternatief is dat je het bij alles en iedereen behalve jezelf legt als iets anders uitpakt dan jij had gehoopt dat het zou uitpakken, en dan wild om je heen gaat slaan. Dat is wat je nu doet. Lijkt me niet prettig.
Hij zag het blijkbaar anders. Ik snap prima dat je gekwetst bent, maar als je keer op keer in dezelfde situatie komt waarbij jij de enige constante factor bent in al die situaties, dan kun je steeds lastiger blijven volhouden dat het puur alleen maar 100% aan de anderen ligt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het was al een relatie. Non-stop appen, hem moeten troosten, dates die heel diep gaan en lang duren, dat is een prille relatie.
Een drankje doen,een uur kletsen, afscheid met een snelle knuffel: dát is voor mij " slechts" een date.
Dit is niet constant. Hiervoor heb ik altijd lange relaties gehad die officieel werden op date 2. Dit is na Corona de eerste date die ik had. Sinds hem date ik niet meer, al mijn matches lijken dezelfde visie te hebben. Ik unmatch iedereen binnen 2 a 3 dagen, zodra ze komen met monogamie verdienen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij zag het blijkbaar anders. Ik snap prima dat je gekwetst bent, maar als je keer op keer in dezelfde situatie komt waarbij jij de enige constante factor bent in al die situaties, dan kun je steeds lastiger blijven volhouden dat het puur alleen maar 100% aan de anderen ligt.
Dat kun je wel heel hard roepen, en dat zal vast beter slapen 's avonds, maar blijkbaar prik je niet door dat soort verhalen heen van dergelijke mannen. Het lijkt me dat dáár de winst te behalen valt.
quote:
Ik zeg dat zij willen dat ik hen verdien. Lees.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:16 schreef Stepperoller het volgende:
Als degene die multidate op zoek is naar een monogame relatie lijkt me het vooral een vorm van zelfsabotage, want op die manier gaat dat niet van de grond komen natuurlijk.
Dat jij op die manier aan het lijntje bent gehouden is vervelend, maar je betrekt het allemaal wel heel erg op je eigen zogenaamde waarde.
Er lopen nu eenmaal veel respectloze mensen rond en je gaat die niet altijd kunnen vermijden. Het leven zit vol onrecht waar je geen invloed op hebt.
[..]
Ja hele gezonde manier van denken over daten. Jij komt er wel en daar geloof je zo te zien zelf ook heel erg in, dus waarvoor is dit topic eigenlijk?
Respectloos. Als het klikt, waarom nog verder zoeken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
Ik date hooguit één iemand. Ik heb wel eens vrouwen gedate die dezelfde week nog 3 dates hadden staan. Daar moet je gewoon helemaal niet aan beginnen.
En? Dit topic gaat niet over waar jij op afknapt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik knap altijd af op vrouwen die constant Engelse termen gebruiken terwijl er prima Nederlandse woorden voor zijn.
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Sommige mensen zien dating als een sollicitatieprocedure voor een baan.
Bij een vacature voor een baan is het ook normaal dat een werkgever met meerdere sollicitanten onderhandelt en gesprekken voert voordat hij een uiteindelijke keuze maakt wie de baan krijgt. En werkgevers gaan ervan uit dat mensen die op zoek zijn naar een baan vaak meerdere sollicitaties tegelijk hebben lopen.
Jij bent de beoordelaar en je zal er beter in moeten worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.
Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden. Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite. Het is geen solliciteren, het is Calligula met een duimpje omlaag.
Multidaters daten zelden andere multidaters omdat ze in control willen zijn. Een vrouw die 5 anderen date gaat haar tijd niet verdoen aan iemand die geen moeite doet.
Daarnaast werken sollicitaties met tijdsdruk en nodigen daarom meerderen uit. Daten heeft geen tijdsdruk. Je hebt een klik, of niet. Ik hoef niet morgen een partner, een bedrijf moet morgen een IT'er hebben.
Haha ja echt like zoo annoyingquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik knap altijd af op vrouwen die constant Engelse termen gebruiken terwijl er prima Nederlandse woorden voor zijn.
Ik ben gelijkwaardig aan het kijken of we bij elkaar passen. Ik sta niet boven een man of andersom. Ik moet zeker hardere grenzen stellen, daar ben ik het eens.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent de beoordelaar en je zal er beter in moeten worden.
Trouwens, een vrouw met 5 verschillende dates doet ook geen moeite..
Liefdesbombarderen, meervoudige afspraakjes... klinkt knulligquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja echt like zoo annoying
Girl je hebt gelijk dat sounds echt zo niet slay.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Liefdesbombarderen, meervoudige afspraakjes... klinkt knullig
Eens! Idem. Nu dus nul dit jaar, tref alleen ego's.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond het knap asociaal in ieder geval. Bij elke date vraag ik of ze nog meer hebben lopen. Als ik een ja hoor dan kap ik er gewoon gelijk mee.
Persoonlijk ben ik gewoon van één date, misschien een andere chat nog, en that's it. Ik heb sowieso maar misschien 1-3 dates per jaar.
In principe hoeft dat niet zo te zijn. In principe beoordeel je bij dating elkaar of je de ander geschikt vindt voor een relatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Dus zij zijn de beoordelaar, en de vrouw moet door tig hoepels springen. Ziek.
Dat hangt natuurlijk ook van de economische conjunctuur af. In een tijd met een krappe arbeidsmarkt waar de banen als het ware voor het oprapen liggen moet een bedrijf een sollicitant inderdaad wel wat te bieden hebben. In een tijd van grote werkloosheid heb je als sollicitant niet zo veel te willen, dan mag je blij zijn als je een baan krijgt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Bij een sollicitatie ben je wederkerig. Het bedrijf moet jou ook wat bieden.
Als een man die tegelijk met meerdere vrouwen date zich zo opstelt, dan begrijp ik niet waarom die vrouwen dat pikken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Multidaters verwachten dat een vrouw alles opoffert om zich te bewijzen maar bieden zelf niks. Geen liefde, warmte, tijd, moeite.
Klopt. Als een vrouw ook met andere mannen date en die andere mannen doen wel moeite, dan is de keuze gauw gemaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Multidaters daten zelden andere multidaters omdat ze in control willen zijn. Een vrouw die 5 anderen date gaat haar tijd niet verdoen aan iemand die geen moeite doet.
Ik kan me voorstellen dat je efficiënt wil daten en niet al te veel tijd kwijt wil zijn aan het vinden van een geschikte partner.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef Ansa het volgende:
Daarnaast werken sollicitaties met tijdsdruk en nodigen daarom meerderen uit. Daten heeft geen tijdsdruk. Je hebt een klik, of niet. Ik hoef niet morgen een partner, een bedrijf moet morgen een IT'er hebben.
" De markt" is op mijn leeftijd grotendeels gescheiden mannen die vrouwen willen kleineren en dat onderbouwen met redpill.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In principe hoeft dat niet zo te zijn. In principe beoordeel je bij dating elkaar of je de ander geschikt vindt voor een relatie.
[..]
Dat hangt natuurlijk ook van de economische conjunctuur af. In een tijd met een krappe arbeidsmarkt waar de banen als het ware voor het oprapen liggen moet een bedrijf een sollicitant inderdaad wel wat te bieden hebben. In een tijd van grote werkloosheid heb je als sollicitant niet zo veel te willen, dan mag je blij zijn als je een baan krijgt.
[..]
Als een man die tegelijk met meerdere vrouwen date zich zo opstelt, dan begrijp ik niet waarom die vrouwen dat pikken.
[..]
Klopt. Als een vrouw ook met andere mannen date en die andere mannen doen wel moeite, dan is de keuze gauw gemaakt.
[..]
Ik kan me voorstellen dat je efficiënt wil daten en niet al te veel tijd kwijt wil zijn aan het vinden van een geschikte partner.
Dat is natuurlijk vervelend, maar er zullen toch ook wel goede mannen tussen zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
" De markt" is op mijn leeftijd grotendeels gescheiden mannen die vrouwen willen kleineren en dat onderbouwen met redpill.
Ik geloof niet zo in de "ware".quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
Ik date niet efficient, ik heb geen haast of kinderwens. Ik zoek de ware, en wil hem respectvol behandelen. Een goede vent wil ook geen optie zijn.
Een goede partner kan het leven wel leuker maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
Tot slot heb ik een baan nodig om te overleven. Ik heb geen partner nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |