abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219042801
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.

En jij wordt nu geconfronteerd met dat de aanpak die voor jou makkelijk was niet meer werkt. En dat trek je niet.
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:32:55 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219042838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.

En vervolgens liet jij je investering (volgens je eigen zeggen) niet afhangen van de investering die de man deed, maar ging je full on, want jij investeerde volgens eigen zeggen 3x meer. Jij reisde, jij verhuisde, jij betaalde, jij deed x, jij deed y. Terwijl je van de andere kant nauwelijks iets terug kreeg, en tóch bleef je dat doen. Dus wat je deed was min of meer overselling. Alsof je wat wilde compenseren.

Nu (lees: meer dan een jaar geleden blijkbaar) doe je dat nog steeds. En dan kom je er achter dat de mannen waar je nu mee matcht hun opties open houden. Dat stoort je. Jij wil iemand die direct all-in gaat, wat jij destijds ook deed, maar wat je niet terug kreeg.

En je wil het nu nog steeds, wat je nog steeds niet terug krijgt. Je doet effectief gewoon hetzelfde, met ook hetzelfde resultaat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219042906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.

En vervolgens liet jij je investering (volgens je eigen zeggen) niet afhangen van de investering die de man deed, maar ging je full on, want jij investeerde volgens eigen zeggen 3x meer. Jij reisde, jij verhuisde, jij betaalde, jij deed x, jij deed y. Terwijl je van de andere kant nauwelijks iets terug kreeg, en tóch bleef je dat doen. Dus wat je deed was min of meer overselling. Alsof je wat wilde compenseren.

Nu (lees: meer dan een jaar geleden blijkbaar) doe je dat nog steeds. En dan kom je er achter dat de mannen waar je nu mee matcht hun opties open houden. Dat stoort je. Jij wil iemand die direct all-in gaat, wat jij destijds ook deed, maar wat je niet terug kreeg.

En je wil het nu nog steeds, wat je nog steeds niet terug krijgt. Je doet effectief gewoon hetzelfde, met ook hetzelfde resultaat.
Nee, want toen wilden zij meteen een relatie en waren er geen anderen. Ik kon na een maabd intrekken bij een ex en vakanties etc werden betaald. Maar sinds dating apps ben ik degene die meer investeert. En ookal wilden die wel meteen ook een relatie, was ik ineens aan het rennen.

Al mijn exen voor apps waren knap, academisch opgeleid, succesvol in hun carriere of uit rijke families. Na de apps wel enkelen zoals dat gedate, maar dan zat er altijd een addertje. Exen, verslaving, mentale problemen, leugens. Maar dan ging ik weer de apps op en had binnen een maand weer beet. Nu lukt het niet.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:00:11 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_219043014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:46 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, want toen wilden zij meteen een relatie en waren er geen anderen. Ik kon na een maabd intrekken bij een ex en vakanties etc werden betaald. Maar sinds dating apps ben ik degene die meer investeert. En ookal wilden die wel meteen ook een relatie, was ik ineens aan het rennen.

Al mijn exen voor apps waren knap, academisch opgeleid, succesvol in hun carriere of uit rijke families. Na de apps wel enkelen zoals dat gedate, maar dan zat er altijd een addertje. Exen, verslaving, mentale problemen, leugens. Maar dan ging ik weer de apps op en had binnen een maand weer beet. Nu lukt het niet.
Zij wilden METEEN een relatie én er waren geen anderen? En dat zie jij niet als een enorme rode vlag? Vakanties werden betaald....door hem? Dus toen er voor jou dingen betaald werden was dat prima voor jou. Maar als jij meer moet investeren is dat niét prima?

Ja, al je exen waren allemaal geweldig....en toch gingen die relaties voorbij, dus was het voor een van jullie beiden toch niet zó geweldig. Mentale problemen zijn een issue voor jou ja? Maar van wat ik begrijp heb jij ook nogal wat mentale problemen, maar dat mag voor zo'n man geen probleem zijn?

Hoezo nu? Je laatste date was toch van een jaar geleden? Of ben je het sindsdien weer aan het proberen en het lukt niet? Nou, als hoe je daar bent ook maar iéts in de richting is van hoe je hier bent dan snap ik dat wel. Ik snap ook wel dat je gaat zeggen dat dat niet zo is, maar dan ben je óf daar een toneelstukje aan het opvoeren, óf hier. Hoe dan ook, mannen hebben 'nu' dus geen trek in je. Ze roepen niet direct kom maar bij mij wonen en ik betaal de vakanties wel. Dus ze zijn of slimmer geworden en doen dat soort dingen standaard niet, óf ze ruiken iets aan je.

Hoe dan ook, dat het niet meer lukt heeft maar 1 gemeenschappelijke factor, en dat ben jij. Wat niks nieuws is voor je want je hebt dit verhaaltje al heel vaak afgedraaid, maar je blijft het maar doen, dus blijkbaar helpt het niks, óf wat je nu krijgt 'helpt' wel, wat me vooral zorgen baart over hoe je dan bent als je deze uitlaatklep niet hebt, maar stabiel is het in ieder geval zeer zeker niet dan.
pi_219043120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
Ben ik de enige die het respectloos vindt? Ik bedoel hiermee niet, dat je na een match al meteen je apps verwijderd. Of dat je de eerste persoon die je spreekt ten huwelijk vraagt. Nee. Ik bedoel dat ik filter vooraf en tijdens een date, en als ik iemand nogmaals wil zien, ik de rest pauzeer. Dit betekent ook dat als ik twijfel ik de date afkap en netjes afwijs. En niet hem aan het lijntje houd, door hoepels laat springen, terwijl ik al swipe om zijn vervanger te vinden.

Ik begrijp werkelijk niet waarom je wekenlang 24/7 appt, hele dagen samen doorbrengt, maar dan toch tegen iemand zegt dat je " niet wil inzoomen op de eerste persoon waar je van aan gaat". Komt op mij over als narcisme, alsof deze persoon degene is die mijn waarde denkt te bepalen, een soort Romeinse keizer die in de arena bepaalt wie doorgaat en wie niet.

Al waren die keizers vaak ook gek en machtsbelust...
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.

Gezien de reacties die je schrijft, kom je mijns inziens zeer geforceerd en gefrusteerd over. De mannen die je date uit jouw 'league'. Zijn vaak de mannen die veel date ervaring hebben, met veel date opties en mogelijkheden, en die hebben vaak gelijk door dat er wat speelt.

Aangezien je stelt dat je voor corona wel succes hebt gehad zou ik als ik jou was eens kijken of hier de kruks niet zit. Eens te meer omdat je aangeeft dat bepaalde date ervaring behoorlijk 'diep' zit en je reeds bekend bent met PTSS.
pi_219043145
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.

Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
_O-
pi_219043235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Zij wilden METEEN een relatie én er waren geen anderen? En dat zie jij niet als een enorme rode vlag? Vakanties werden betaald....door hem? Dus toen er voor jou dingen betaald werden was dat prima voor jou. Maar als jij meer moet investeren is dat niét prima?

Ja, al je exen waren allemaal geweldig....en toch gingen die relaties voorbij, dus was het voor een van jullie beiden toch niet zó geweldig. Mentale problemen zijn een issue voor jou ja? Maar van wat ik begrijp heb jij ook nogal wat mentale problemen, maar dat mag voor zo'n man geen probleem zijn?

Hoezo nu? Je laatste date was toch van een jaar geleden? Of ben je het sindsdien weer aan het proberen en het lukt niet? Nou, als hoe je daar bent ook maar iéts in de richting is van hoe je hier bent dan snap ik dat wel. Ik snap ook wel dat je gaat zeggen dat dat niet zo is, maar dan ben je óf daar een toneelstukje aan het opvoeren, óf hier. Hoe dan ook, mannen hebben 'nu' dus geen trek in je. Ze roepen niet direct kom maar bij mij wonen en ik betaal de vakanties wel. Dus ze zijn of slimmer geworden en doen dat soort dingen standaard niet, óf ze ruiken iets aan je.

Hoe dan ook, dat het niet meer lukt heeft maar 1 gemeenschappelijke factor, en dat ben jij. Wat niks nieuws is voor je want je hebt dit verhaaltje al heel vaak afgedraaid, maar je blijft het maar doen, dus blijkbaar helpt het niks, óf wat je nu krijgt 'helpt' wel, wat me vooral zorgen baart over hoe je dan bent als je deze uitlaatklep niet hebt, maar stabiel is het in ieder geval zeer zeker niet dan.
Ik wilde ook meteen een relatie. We kenden elkaar al van de master. Ik trok in omdat ik toen nog thuiswoonde. Zijn ouders waren rijk en hij had een afbetaald grachtenpand. Het ging uit omdat hij leefde als een oude man en slechte hygiene had. Daardoor was ik niet meer tot hem aangetrokken. Daarnaast had ik CPTSS en hadden we vaak ruzie. Daar heb ik aan gewerkt in therapie.

Maar ik weet niet beter dat ik na een of twee dates een relatie had tot aan 2020.

Nu vraag ik binnen 5 zinnen dit:

" voor we verdergaan met dit gesprek wil ik aangeven dat ik alleen op tweede dates ga als ik de enige ben, omdat ik zelf maar een man tegelijk date. Als jij dat niet wil prima maar dan zijn wij geen match."

Ik krijg dan al drek als te streng, claimerig etc.

Mbt problemen heb ik een intensief traumatraject gevolgd en heb nu geen therapie en medicatie meer en werk ik fulltime. Dus ook geen klachten meer.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:30:18 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_219043244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.

Gezien de reacties die je schrijft, kom je mijns inziens zeer geforceerd en gefrusteerd over. De mannen die je date uit jouw 'league'. Zijn vaak de mannen die veel date ervaring hebben, met veel date opties en mogelijkheden, en die hebben vaak gelijk door dat er wat speelt.

Aangezien je stelt dat je voor corona wel succes hebt gehad zou ik als ik jou was eens kijken of hier de kruks niet zit. Eens te meer omdat je aangeeft dat bepaalde date ervaring behoorlijk 'diep' zit en je reeds bekend bent met PTSS.
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.

Mannen die willen neuken zijn er genoeg maar neuken is niet een relatie. Als je de mannen die willen batsen telt als interesse hebben in jou als persoon, dan maak je een denkfout, maar als je dat maar vaak genoeg krijgt, dan ga je denken dat alle mannen 'interesse' in je hebben, in plaats van interesse in seks.

Nou, dan heb je dus nog een heel klein groepje over, en van dat hele kleine groepje dat jouw goedkeuring wél kan wegdragen moet je dan ook nog iemand vinden die jou omgekeerd ook interessant vindt voor een relatie. Maar dat zijn dan wel de mannen die genoeg in de melk te brokkelen hebben (= de prijs zijn) en dus zelf ook genoeg opties hebben, maar ook eisen kúnnen hebben.

En die krijgen dan te maken met TS, die vooral heel kwaad en gefrustreerd is, en hoe goed ze zelf ook denkt dat ze een toneelstukje kan opvoeren, blijkbaar toch niet want die mannen voelen aan dat er 'iets' is. En dan lukt het niet.

En dan ligt dat volgens TS per definitie aan die mannen.
pi_219043287
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef bertusdeb het volgende:

[..]

Fout.

Ik heb traumatherapie gehad en heb geen ptss meer. Ik heb een officiele uhb-diagnose. Ik zat inderdaad kort in de ziektewet toen ik therapie had en ben nu stabiel. Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
pi_219043319
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Fout.

Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
Beste Ansa,

Heb je ook naar het advies gekeken onderaan de tekst?
Ik geef jou advies wat heeft dat met 'veel mannen' te maken?
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:38:25 #211
441859 crew  Lenny77
pi_219043325
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.

Mannen die willen neuken zijn er genoeg maar neuken is niet een relatie. Als je de mannen die willen batsen telt als interesse hebben in jou als persoon, dan maak je een denkfout, maar als je dat maar vaak genoeg krijgt, dan ga je denken dat alle mannen 'interesse' in je hebben, in plaats van interesse in seks.

Nou, dan heb je dus nog een heel klein groepje over, en van dat hele kleine groepje dat jouw goedkeuring wél kan wegdragen moet je dan ook nog iemand vinden die jou omgekeerd ook interessant vindt voor een relatie. Maar dat zijn dan wel de mannen die genoeg in de melk te brokkelen hebben (= de prijs zijn) en dus zelf ook genoeg opties hebben, maar ook eisen kúnnen hebben.

En die krijgen dan te maken met TS, die vooral heel kwaad en gefrustreerd is, en hoe goed ze zelf ook denkt dat ze een toneelstukje kan opvoeren, blijkbaar toch niet want die mannen voelen aan dat er 'iets' is. En dan lukt het niet.

Je vergeet krullen, Westers en kinderloos :{w
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219043338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:41:32 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_219043346
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je vergeet krullen, Westers en kinderloos :{w
Nee, dat valt toch gewoon netjes onder 'alle andere eisen'? :P Maar inderdaad, geen 'crotch goblins'. Dat was ook nog een belangrijke kan ik me nog wel herinneren ja.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:46:04 #214
441859 crew  Lenny77
pi_219043379
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.
En ook nog geen recht op haar hebben he??
:N
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:46:43 #215
441859 crew  Lenny77
pi_219043381
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, dat valt toch gewoon netjes onder 'alle andere eisen'? :P Maar inderdaad, geen 'crotch goblins'. Dat was ook nog een belangrijke kan ik me nog wel herinneren ja.
Er blijven er maar heel weinig over dan.

En die moeten ook nog maar net zin hebben in haar :N
pi_219043393
quote:

[..]

Ik heb geen casual seks. Ik heb het over relaties.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:48:28 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_219043396
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er blijven er maar heel weinig over dan.

En die moeten ook nog maar net zin hebben in haar :N
Dat is dus wat ik zeg. Er blijven er heel erg weinig over, dus eigenlijk is die man dan 'de prijs' he. Maar de mannen die in die categorie vallen hebben ook wat te willen, en dan valt TS al snel af, en dat steekt TS.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:48:59 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_219043401
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb geen casual seks. Ik heb het over relaties.
Ja. I know. Maar schijnbaar had jij binnen 2 dates al een 'relatie'. Dat is dus geen 'relatie'.
pi_219043408
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En ook nog geen recht op haar hebben he??
:N
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:49:57 #220
441859 crew  Lenny77
pi_219043409
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Fout.

Ik heb traumatherapie gehad en heb geen ptss meer. Ik heb een officiele uhb-diagnose. Ik zat inderdaad kort in de ziektewet toen ik therapie had en ben nu stabiel. Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
Uhb nog wel.. niet eens hb.

Jammer dat deze gaves niet werken op het gebied van zelfreflectie en gezond verstand ;(
pi_219043410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja. I know. Maar schijnbaar had jij binnen 2 dates al een 'relatie'. Dat is dus geen 'relatie'.
Wel als het 4 jaar duurde.
pi_219043413
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Uhb nog wel.. niet eens hb.

Jammer dat deze gaves niet werken op het gebied van zelfreflectie en gezond verstand ;(
Uhb is geen Einstein maar een iq rond de 140.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:51:23 #223
441859 crew  Lenny77
pi_219043420
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
Vind je dit niet een beetje raar??

Ik wil allesbehalve iemand als mijn vader of ooms (en dat zijn/waren prima mensen)
pi_219043423
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is dus wat ik zeg. Er blijven er heel erg weinig over, dus eigenlijk is die man dan 'de prijs' he. Maar de mannen die in die categorie vallen hebben ook wat te willen, en dan valt TS al snel af, en dat steekt TS.
Er zijn tig vrouwen zonder opleiding, bevriend met exen en " male best friends", die schulden hebben, kinderen, verslavingen, niet willen werken, zwaar obees zijn, etc... binnen de kringen van mijn vader is iedereen getrouwd met een gelijke. Denk je echt dat ze omkomen in vrouwen die op hun niveau zitten?
pi_219043424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:

[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
Er is ook niks mis met emoties. Wel met je manier van communiceren en je houding ALS je sympathie en begrip verwacht en ook als je een levenspartner zoekt.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:52:13 #226
441859 crew  Lenny77
pi_219043428
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Uhb is geen Einstein maar een iq rond de 140.
Dan ben je hb.
Uhb is plus 145
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:53:12 #227
441859 crew  Lenny77
pi_219043435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:51 schreef Ansa het volgende:

[..]
Er zijn tig vrouwen zonder opleiding, bevriend met exen en " male best friends", die schulden hebben, kinderen, verslavingen, niet willen werken, zwaar obees zijn, etc...
En toch zijn die van de straat *O*

Waarschijnlijk zijn ze erg aardig, zorgzaam en lief O+
pi_219043438
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dan ben je hb.
Uhb is plus 145
Ik ben gediagnosticeerd UHB volgens WAIS en Delphi.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:53:42 #229
16180 crew  CoolGuy
pi_219043441
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wel als het 4 jaar duurde.
Duur =/= kwaliteit.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:54:24 #230
441859 crew  Lenny77
pi_219043449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja nuja...
Duidelijk op heel wat gebieden niet.
pi_219043450
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En toch zijn die van de straat *O*

Waarschijnlijk zijn ze erg aardig, zorgzaam en lief O+
Lees Viva eens joh. Die pikken alles. Exen in het leven van hun vent. Gokken, drinken, festivals. Non-monogamie. Dat zijn pick me's.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:54:35 #232
16180 crew  CoolGuy
pi_219043452
quote:

[..]
Nee hoor, maar de eisen die jij stelt zijn overduidelijk niet (meer) bereikbaar voor je, dus hoe 'niet hoog' die eisen volgens jou ook zijn, voor jou zijn ze schijnbaar als nog té hoog.
pi_219043455
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja nuja...
Duidelijk op heel wat gebieden niet.
Duh. Hoogbegaafd is niet superhuman.
pi_219043464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee hoor, maar de eisen die jij stelt zijn overduidelijk niet (meer) bereikbaar voor je, dus hoe 'niet hoog' die eisen volgens jou ook zijn, voor jou zijn ze schijnbaar als nog té hoog.
Wie zegt dat? Ik kom die mannen niet tegen, dat is wat anders. Het aanbod is slechter
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:56:57 #235
441859 crew  Lenny77
pi_219043472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Lees Viva eens joh. Die pikken alles. Exen in het leven van hun vent. Gokken, drinken, festivals. Non-monogamie. Dat zijn pick me's.
En hoe voelt dat? Zo vanuit die hoge toren neerkijken op het plebs?
pi_219043479
quote:
cosmopoliete hoogopgeleide mannen.
Goeden garp, smakelijk gelachen _O-
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:58:39 #237
441859 crew  Lenny77
pi_219043484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wie zegt dat? Ik kom die mannen niet tegen, dat is wat anders. Het aanbod is slechter
Die mannen zijn al lang en breed bezet.

En als ze dat al niet meer zijn, dan wil jij ze ook niet meer. Want ze hebben vast nog wel een bevriende ex of kinderen
pi_219043488
quote:

[..]

Wanneer ik de reacties van overige leden lees, begin ik mij af te vragen of TS wel alles naar waarheid beschrijft. Als ik het goed begrijp draait TS dit boek om de zoveel keer opnieuw af? In een nieuw topic met nieuwe naam.

TS stelt bijvoorbeeld geen PTSS meer te hebben en gooit PTSS regelmatig in een zin met CPTSS.
Als je een diagnose hebt gekregen kun je dromen welke dit is en haal je dat zeer zeker niet door elkaar.
Haast elke specialistische bron stelt over CPTSS dat:

'Complexe posttraumatische stressstoornis (CPTSS) of complex trauma is een naam voor een aanhoudende psychische ontregeling als gevolg van langdurige traumatische ervaringen. CPTSS is een ernstigere vorm van posttraumatische stressstoornis (PTSS).'

Ik zou zeggen lees eens het profiel van CPTSS, TS laat behoorlijk wat kenmerken zien in haar reacties.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:59:51 #239
16180 crew  CoolGuy
pi_219043490
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat die in een andere vijver zwemmen waar jij niet in kunt vissen, anders was je ze wel tegen gekomen.
pi_219043540
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past.
Ik denk dat je het jezelf hiermee onnodig moeilijk maakt. Uiteindelijk gaat een eventuele partner met jou een relatie aan, niet met jouw familie en vrienden- en kennissenkring. Je neemt hiermee dus het risico dat je een eventuele partner waarmee je het zelf eigenlijk wel zou zien zitten, laat lopen omdat hij niet bij je familie en sociale kringen past.

In zo'n geval zou je een geheime relatie kunnen overwegen, waarbij je je partner dus niet iedere keer meesleept als je bijvoorbeeld bij je familie op bezoek gaat.
pi_219043565
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik hoef geen bijzondere behandeling. Ik wil geen deadweight. Niet weer bovenop mijn leven andersmans schulden, problemen moeten oplossen. Niet alles geven voor iemand die niet investeert. En dat zijn mannen in alle delen van de samenleving. Ik ben genaaid door een man van 10 jaar ouder die bij zijn beste vriend woonde na een scheiding. Ik ben genaaid door een dealer in luxe-auto's. Etc.
pi_219043568
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik denk dat je het jezelf hiermee onnodig moeilijk maakt. Uiteindelijk gaat een eventuele partner met jou een relatie aan, niet met jouw familie en vrienden- en kennissenkring. Je neemt hiermee dus het risico dat je een eventuele partner waarmee je het zelf eigenlijk wel zou zien zitten, laat lopen omdat hij niet bij je familie en sociale kringen past.

In zo'n geval zou je een geheime relatie kunnen overwegen, waarbij je je partner dus niet iedere keer meesleept als je bijvoorbeeld bij je familie op bezoek gaat.
Nee, want ik wil iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl.
pi_219043573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat die in een andere vijver zwemmen waar jij niet in kunt vissen, anders was je ze wel tegen gekomen.
Nee, omdat ze nu bezet zijn. Ze zijn getrouwd toen ik verloofd was met een vreemdganger, die vreemdging met een vrouw a la Ma Flodder.
pi_219043574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Daar hebben we de relatiedeskundige weer :)
Mijn ervaring leert juist dat wanneer een potentieel partner, niet bij de familie past (het voormalige ouderlijke gezin) en de familie dan ook tegen de relatie is. Deze relatie geen stand zal houden. Helaas heb ik dat zelf vaker meegemaakt en hierin ben ik het dan ook met TS eens.

Een geheime relatie hoef ik het niet eens over te beginnen. Die komen altijd uit en heeft altijd een negatief effect op de verhouding met jezelf en jouw eigen familie (vertrouwen e,d,). Maar gast ga een taart bakken. Je hebt nooit samengewoond en ik denk nooit een relatie gehad of zeker meer dan 20 jaar niet zoals je zelf stelt. En wederom kom je met relatieadvies. Het begint lachwekkend te worden. Sorry hoor..... *)

[ Bericht 0% gewijzigd door bertusdeb op 18-10-2025 14:30:16 ]
pi_219043575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:59 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Wanneer ik de reacties van overige leden lees, begin ik mij af te vragen of TS wel alles naar waarheid beschrijft. Als ik het goed begrijp draait TS dit boek om de zoveel keer opnieuw af? In een nieuw topic met nieuwe naam.

TS stelt bijvoorbeeld geen PTSS meer te hebben en gooit PTSS regelmatig in een zin met CPTSS.
Als je een diagnose hebt gekregen kun je dromen welke dit is en haal je dat zeer zeker niet door elkaar.
Haast elke specialistische bron stelt over CPTSS dat:

'Complexe posttraumatische stressstoornis (CPTSS) of complex trauma is een naam voor een aanhoudende psychische ontregeling als gevolg van langdurige traumatische ervaringen. CPTSS is een ernstigere vorm van posttraumatische stressstoornis (PTSS).'

Ik zou zeggen lees eens het profiel van CPTSS, TS laat behoorlijk wat kenmerken zien in haar reacties.
Ik haal niks door elkaar. Het is namelijk irrelevant omdat ik traumatherapie heb afgerond. Ik heb voor altijd een trauma maar niet meer de klachten.

Het verschil tussen PTSS en CPTSS is de langdurigheid en complexiteit van de trauma. De klachten zijn bijna identiek.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:23:53 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_219043581
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:21 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, omdat ze nu bezet zijn. Ze zijn getrouwd toen ik verloofd was met een vreemdganger, die vreemdging met een vrouw a la Ma Flodder.
Ja, je denkt dat je heel wat beter bent dan Ma Flodder, maar blijkbaar, toen puntje bij paaltje kwam, was het het voor hem waard om met Ma Flodder vreemd te gaan, dus whatever het was, blijkbaar was Ma Flodder een betere deal voor hem.

Je denkt dat hiermee duidelijk maakt dat jij veel beter bent dan Ma Flodder, maar in zijn ogen blijkbaar niet. Je bent dus eigenlijk minder goed dan Ma Flodder.
pi_219043588
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, je denkt dat je heel wat beter bent dan Ma Flodder, maar blijkbaar, toen puntje bij paaltje kwam, was het het voor hem waard om met Ma Flodder vreemd te gaan, dus whatever het was, blijkbaar was Ma Flodder een betere deal voor hem.

Je denkt dat hiermee duidelijk maakt dat jij veel beter bent dan Ma Flodder, maar in zijn ogen blijkbaar niet. Je bent dus eigenlijk minder goed dan Ma Flodder.
Mijn ex ging vreemd omdat zij een dikke erfenis had waar hij van kon profiteren. Daarnaast kwamrn ze uit hetzelfde milieu en eiste ik shocking dingen van hem als niet drinken, een schoon huis, douchen en geen XR-protesten.
pi_219043599
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik haal niks door elkaar. Het is namelijk irrelevant omdat ik traumatherapie heb afgerond. Ik heb voor altijd een trauma maar niet meer de klachten.

Het verschil tussen PTSS en CPTSS is de langdurigheid en complexiteit van de trauma. De klachten zijn bijna identiek.
Het is mijns inziens wel relevant omdat het gaat om een: 'aanhoudende psychische ontregeling', dan kun je spreekwoordelijk 100 behandelingen afronden, het blijft een aanhoudende ontregeling.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:29:35 #249
16180 crew  CoolGuy
pi_219043607
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn ex ging vreemd omdat zij een dikke erfenis had waar hij van kon profiteren. Daarnaast kwamrn ze uit hetzelfde milieu en eiste ik shocking dingen van hem als niet drinken, een schoon huis, douchen en geen XR-protesten.
Ja, en hoe is dat anders dan dat jij iemand zoekt met geld zodat jij niet zelf dingen hoeft te betalen? Dus jouw ex ging vreemd omdat jij zó niet-geweldig bent, dat alleen al geld genoeg is om jou aan de kant te schuiven. Zo geweldig was je dus niet.

Kijk, wat je keer op keer probeert te doen is redenen aanvoeren waarom je ex kut was, waarom zijn nieuwe relatie kut was, waarom alle andere mannen kut zijn, etc, maar je lijkt door je woede en frustratie niet te beseffen dat als jij het aflegt tegen iemand anders, om welke reden dan ook, jouw kwaliteiten/eigenschappen niet op konden boksen tegen de kwaliteiten/eigenschappen van de ander, in de ogen van die ander, want anders had hij wel een andere keuze gemaakt.

Met andere woorden, als jij geweldig bent, dan was zij dus blijkbaar nóg geweldiger, en dat wil je niet zeggen want je wil haar vooral afbreken want dat voelt voor jou lekkerder, maar hoe kut zij ook was volgens jou, blijkbaar was zij alsnog een beter alternatief voor hem dan jij, met andere woorden, hoe kutter je haar maakt, je hebt het nog steeds afgelegd tegen haar dus ben jij nóg kutter dan zij, anders had hij wel een andere keuze gemaakt.

En ja, doen alsof je hele 'normale' dingen eist, maar blijkbaar was hij zo onhygiënisch en douchte hij niet en was het huis niet schoon en en en, maar blijkbaar was dat allemaal voor jou geen reden om niét met hem samen te zijn. Nee, in plaats van dat jij ging, maakte hij uiteindelijk de keuze voor iemand anders.

Als je niet snapt hoe zeer dit hele issue eigenlijk vooral bij jou ligt, dan ga je ook niet te helpen zijn.

[ Bericht 24% gewijzigd door CoolGuy op 18-10-2025 14:39:54 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:45:51 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219043679
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, en hoe is dat anders dan dat jij iemand zoekt met geld zodat jij niet zelf dingen hoeft te betalen? Dus jouw ex ging vreemd omdat jij zó niet-geweldig bent, dat alleen al geld genoeg is om jou aan de kant te schuiven. Zo geweldig was je dus niet.

Kijk, wat je keer op keer probeert te doen is redenen aanvoeren waarom je ex kut was, waarom zijn nieuwe relatie kut was, waarom alle andere mannen kut zijn, etc, maar je lijkt door je woede en frustratie niet te beseffen dat als jij het aflegt tegen iemand anders, om welke reden dan ook, jouw kwaliteiten/eigenschappen niet op konden boksen tegen de kwaliteiten/eigenschappen van de ander, in de ogen van die ander, want anders had hij wel een andere keuze gemaakt.

Met andere woorden, als jij geweldig bent, dan was zij dus blijkbaar nóg geweldiger, en dat wil je niet zeggen want je wil haar vooral afbreken want dat voelt voor jou lekkerder, maar hoe kut zij ook was volgens jou, blijkbaar was zij alsnog een beter alternatief voor hem dan jij, met andere woorden, hoe kutter je haar maakt, je hebt het nog steeds afgelegd tegen haar dus ben jij nóg kutter dan zij, anders had hij wel een andere keuze gemaakt.

En ja, doen alsof je hele 'normale' dingen eist, maar blijkbaar was hij zo onhygiënisch en douchte hij niet en was het huis niet schoon en en en, maar blijkbaar was dat allemaal voor jou geen reden om niét met hem samen te zijn. Nee, in plaats van dat jij ging, maakte hij uiteindelijk de keuze voor iemand anders.

Als je niet snapt hoe zeer dit hele issue eigenlijk vooral bij jou ligt, dan ga je ook niet te helpen zijn.
_O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219043713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:54 schreef Ansa het volgende:
De vrouwen die op het Viva Forum hun beklag doen over hun relaties zijn wel een beetje het andere uiterste.

Als je dat forum goed leest, dan staan daar ook verhalen van vrouwen die getrouwd zijn of een relatie hebben met een man die kinderen heeft uit een vorig huwelijk of relatie, die in verband daarmee dus ook wel eens contact hebben met hun ex, en waar dat gewoon goed gaat zonder problemen. Het is niet allemaal elllende.
pi_219043722
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:28 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Het is mijns inziens wel relevant omdat het gaat om een: 'aanhoudende psychische ontregeling', dan kun je spreekwoordelijk 100 behandelingen afronden, het blijft een aanhoudende ontregeling.
Dat lees je verkeerd. Dat is niet wat het is. CPTSS is meerdere, langdurige trauma's in de jeugd. De angst en depressieklachten zijn verdwenen. Die houden niet aan na EMDR en traumatherapie.
pi_219043731
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De vrouwen die op het Viva Forum hun beklag doen over hun relaties zijn wel een beetje het andere uiterste.

Als je dat forum goed leest, dan staan daar ook verhalen van vrouwen die getrouwd zijn of een relatie hebben met een man die kinderen heeft uit een vorig huwelijk of relatie, die in verband daarmee dus ook wel eens contact hebben met hun ex, en waar dat gewoon goed gaat zonder problemen. Het is niet allemaal elllende.
Ik heb geen kinderen en wil niet rekening moeten houden met oppasschema's en opvoeding. Ik heb ook geen zin om niet de eerste prioriteit te zijn maar na de ex te komen.
pi_219043732
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
Nee, want ik wil iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl.
Natuurlijk wil je iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl. Maar als je dan ook nog rekening gaat houden met die van je familie en de sociale kringen waarin je verkeert, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk, tenzij jouw normen, waarden en levensstijl echt voor de volle 100% overeenkomen met die van je familie en sociale kringen.
pi_219043734
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Natuurlijk wil je iemand met dezelfde normen, waarden en levensstijl. Maar als je dan ook nog rekening gaat houden met die van je familie en de sociale kringen waarin je verkeert, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk, tenzij jouw normen, waarden en levensstijl echt voor de volle 100% overeenkomen met die van je familie en sociale kringen.
Die komen dus overeen
pi_219043737
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Duur =/= kwaliteit.
Jij was erbij?
pi_219043739
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En hoe voelt dat? Zo vanuit die hoge toren neerkijken op het plebs?
Ik vind mezelf niet klemzuipen en niet vreemdgaan nou geen extreem hoge lat.
pi_219043747
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die mannen zijn al lang en breed bezet.

En als ze dat al niet meer zijn, dan wil jij ze ook niet meer. Want ze hebben vast nog wel een bevriende ex of kinderen
Niet iedereen wil kinderen.
pi_219043751
quote:

[..]
Ga je toch lekker met je oom trouwen, man man man...
pi_219043752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Huh? Mijn eerste ex betaalde mijn vakanties op mijn 20e omdat ik nkg studeerde. Ik verdien nu helemaal prima. Ik wil mijn financieen niet meer delen, altijd blijven latten en geen gedeelde rekening.

Ik ging niet omdat bij mijn andere ex al mijn spaargeld in het huis zat en ik door mishandeling in de ziektewet was beland met heroplaaing PTSS. Ik kon met de ziektewet niet particulier huren en zat dus klem. Pas na 8 maanden bij anderen kon ik was sociaal huren. Jij kletst zo uit je nek.

Het is duidelijk dat jij daten heel neoliberaal ziet, waarbij je mensen beoordeelt volgens arbitraire maatstafen. Dat je vreemdgaan rationaliseert zegt me genoeg. Redpilled.
pi_219043764
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik vind mezelf niet klemzuipen en niet vreemdgaan nou geen extreem hoge lat.
De lat is iets hoger: ze mogen helemaal niet drinken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219043783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De lat is iets hoger: ze mogen helemaal niet drinken.
Nee, ze mogen niet dronken zijn. Ik drink vaak zat een drankje.
pi_219043787
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je eist idd. Je grootste probleem in dit verhaal.
pi_219043789
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:21 schreef bertusdeb het volgende:
Mijn ervaring leert juist dat wanneer een potentieel partner, niet bij de familie past (het voormalige ouderlijke gezin) en de familie dan ook tegen de relatie is. Deze relatie geen stand zal houden. Helaas heb ik dat zelf vaker meegemaakt en hierin ben ik het dan ook met TS eens.
Dat hangt er helemaal vanaf hoe tolerant de familie is tegenover mensen die niet tot "hun soort mensen" behoort.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:21 schreef bertusdeb het volgende:
Een geheime relatie hoef ik het niet eens over te beginnen. Die komen altijd uit en heeft altijd een negatief effect op de verhouding met jezelf en jouw eigen familie (vertrouwen e,d,).
Een geheime relatie is misschien wat extreem. Maar je zou ook aan een semi-geheime relatie kunnen denken, waarbij de omgeving wel weet dat je een relatie hebt, maar waarbij je je partner dus niet overal naartoe sleept en je omgeving je partner dus niet of nauwelijks kent.
pi_219043808
TS is net zo'n peuter die de hele tijd 'ik wil, ik wil, ik wil' en 'zij zijn stom en ik niet' brult _O-
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:07:54 #266
16180 crew  CoolGuy
pi_219043821
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Huh? Mijn eerste ex betaalde mijn vakanties op mijn 20e omdat ik nkg studeerde. Ik verdien nu helemaal prima. Ik wil mijn financieen niet meer delen, altijd blijven latten en geen gedeelde rekening.

Ik ging niet omdat bij mijn andere ex al mijn spaargeld in het huis zat en ik door mishandeling in de ziektewet was beland met heroplaaing PTSS. Ik kon met de ziektewet niet particulier huren en zat dus klem. Pas na 8 maanden bij anderen kon ik was sociaal huren. Jij kletst zo uit je nek.

Het is duidelijk dat jij daten heel neoliberaal ziet, waarbij je mensen beoordeelt volgens arbitraire maatstafen. Dat je vreemdgaan rationaliseert zegt me genoeg. Redpilled.
Nou, ik vertrek gewoon als ik bedrogen word. Heb ik ook moeten leren destijds, maar wel gedaan.

Dus blijf ik niet zitten wachten tot de ander eens een keer een move maakt. Maar vreemd gaan is niet de oorzaak van een relatie die voorbij gaat. Vreemdgaan is een symptoom van dat er iets niet goed zit in de relatie, en dát dient besproken te worden vóór het een probleem wordt.

Als dat niet kan binnen een relatie zit de relatie niet goed. Als de vreemdganger de keuze maakt om vreemd te gaan omdat dat makkelijker is dan het onderwerp te bespreken, dan is het exit, maar tegelijkertijd moet je je dan wel durven af te vragen wát het dan is dat de ander mist aan jou, want als je niks mist, en volledig happydepeppy bent met je partner, dan ga je ook niet vreemd.

Dat betekent wel dat je dan moet accepteren dat je misschien iets te horen krijgt wat je niet leuk vindt om te horen, maar dat is wél wat onderdeel van een goede relatie is, dat je durft te zeggen wat er aan de hand is, ook al is datgene niet leuk om te horen, omdat (indien oplosbaar) de relatie daar sterker van wordt. Als een van beiden het gevoel heeft iets niet te kunnen zeggen, dan gaat het van kwaad tot erger, maar als diegene dat gevoel heeft, dan kan dat gevoel 100% onterecht zijn, maar daar kom je niet achter, als je niet praat.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, maar als je alles maar bij de ander legt, en het ligt nooit aan jou en jij investeert toch zo veel en jij ruimt toch zoveel op en jij doet alles wat goed is en de ander is de boeman, dan creëert dat geen veilige omgeving waar iemand iets kan delen, want hij of zij wordt dan direct spreekwoordelijk afgemaakt.
pi_219043839
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:48 schreef Ansa het volgende:
Ik ben niet hautain als ik zeg dat ik een man wil die dezelfde achtergrond heeft. Als ik topsporter was zou je niks zeggen als ik alleen fitte mannen wilde. Of als ik bijvoorbeeld moslim was en alleen moslims datete.
Een moslimdame die alleen een moslimman wil, zal inderdaad niet zo gauw commentaar krijgen omdat we allemaal weten dat het in de islam haram is voor een moslimdame om met een niet-moslimman te trouwen en dat het in de meeste islamitische families niet geaccepteerd wordt.

Een topsporter die alleen een relatie wil met een andere topsporter, zal net zo goed commentaar krijgen dat die een belachelijke eis stelt. Ik denk dat de meeste topsporters die in een relatie zitten, een partner hebben die gewoon een gemiddelde lichamelijke conditie heeft.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:11:47 #268
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219043843
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 14:58 schreef Ansa het volgende:

[..]

Maatstaven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219043846
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:06 schreef Cockwhale het volgende:
TS is net zo'n peuter die de hele tijd 'ik wil, ik wil, ik wil' en 'zij zijn stom en ik niet' brult _O-
"Zij zijn stom en ik is slim en dat is niet eerlijk, o nee!"
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:14:11 #270
16180 crew  CoolGuy
pi_219043860
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe tolerant de familie is tegenover mensen die niet tot "hun soort mensen" behoort.
[..]
Een geheime relatie is misschien wat extreem. Maar je zou ook aan een semi-geheime relatie kunnen denken, waarbij de omgeving wel weet dat je een relatie hebt, maar waarbij je je partner dus niet overal naartoe sleept en je omgeving je partner dus niet of nauwelijks kent.
Ja, want hoe fijn is het om een partner te hebben die je uit zijn of haar sociale omgeving weg houdt om te voorkomen dat er een issue ontstaat, in plaats van gewoon voor zijn of haar (keuze voor een) partner te staan. 8)7

Dat betekent dus dat je bij een 'probleem' altijd het onderspit delft als 'onzichtbaar gehouden' partner zijnde.
pi_219043885
quote:
Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat je je collega's op het werk, je studiegenoten, je vader en je ooms idealiseert? Misschien hebben die ook wel hun schaduwzijden waar nooit over gesproken wordt.
pi_219043903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, want hoe fijn is het om een partner te hebben die je uit zijn of haar sociale omgeving weg houdt om te voorkomen dat er een issue ontstaat, in plaats van gewoon voor zijn of haar (keuze voor een) partner te staan. 8)7
Misschien gaat die partner er wel mee akkoord. Als ik een dame zou ontmoeten en daar een relatie mee aan zou gaan, dan hoef ik ook niet per se met haar familie en vriendenkring kennis te maken.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:21:55 #273
16180 crew  CoolGuy
pi_219043913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien gaat die partner er wel mee akkoord. Als ik een dame zou ontmoeten en daar een relatie mee aan zou gaan, dan hoef ik ook niet per se met haar familie en vriendenkring kennis te maken.
Ja, dat is een recipe for disaster. Hoe deed je dat dan in eerdere relaties?
pi_219043955
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb maar heel weinig relaties gehad en die hebben niet lang geduurd. Een van die relaties was een verre nicht van een toenmalige vriend. Ik had dus wel af en toe contact met haar familie.

Maar op zich zou ik er geen problemen mee hebben om een relatie te hebben zonder contact met haar familie of vriendenkring. Bij FWB schijnt dat vrij normaal te zijn.

Overigens lijkt me zo'n semi-geheime relatie waarbij je dus niet of nauwelijks contact met elkaars familie en vriendenkring hebt, me uitstekend vol te houden als je niet samenwoont maar een LAT-relatie hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 18-10-2025 15:48:51 ]
pi_219044149
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat je je collega's op het werk, je studiegenoten, je vader en je ooms idealiseert? Misschien hebben die ook wel hun schaduwzijden waar nooit over gesproken wordt.
Iedereen heeft een schaduwzijde.
pi_219044153
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hoe vernederend ook om het geheimpje te zijn.
pi_219044165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je eist idd. Je grootste probleem in dit verhaal.
Klopt. Ik had het moeten afkappen zodra ik het zag.
pi_219044171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:02 schreef Ansa het volgende:
Hoe vernederend ook om het geheimpje te zijn.
Waarom zou het vernederend zijn als beide daarmee akkoord gaan en het van beide partners de wens is dat de ander het "geheimpje" is en geen van de beide partners er interesse in heeft om de familie en/of vriendenkring van de ander te ontmoeten?
pi_219044174
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou, ik vertrek gewoon als ik bedrogen word. Heb ik ook moeten leren destijds, maar wel gedaan.

Dus blijf ik niet zitten wachten tot de ander eens een keer een move maakt. Maar vreemd gaan is niet de oorzaak van een relatie die voorbij gaat. Vreemdgaan is een symptoom van dat er iets niet goed zit in de relatie, en dát dient besproken te worden vóór het een probleem wordt.

Als dat niet kan binnen een relatie zit de relatie niet goed. Als de vreemdganger de keuze maakt om vreemd te gaan omdat dat makkelijker is dan het onderwerp te bespreken, dan is het exit, maar tegelijkertijd moet je je dan wel durven af te vragen wát het dan is dat de ander mist aan jou, want als je niks mist, en volledig happydepeppy bent met je partner, dan ga je ook niet vreemd.

Dat betekent wel dat je dan moet accepteren dat je misschien iets te horen krijgt wat je niet leuk vindt om te horen, maar dat is wél wat onderdeel van een goede relatie is, dat je durft te zeggen wat er aan de hand is, ook al is datgene niet leuk om te horen, omdat (indien oplosbaar) de relatie daar sterker van wordt. Als een van beiden het gevoel heeft iets niet te kunnen zeggen, dan gaat het van kwaad tot erger, maar als diegene dat gevoel heeft, dan kan dat gevoel 100% onterecht zijn, maar daar kom je niet achter, als je niet praat.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, maar als je alles maar bij de ander legt, en het ligt nooit aan jou en jij investeert toch zo veel en jij ruimt toch zoveel op en jij doet alles wat goed is en de ander is de boeman, dan creëert dat geen veilige omgeving waar iemand iets kan delen, want hij of zij wordt dan direct spreekwoordelijk afgemaakt.
Ik nu ook. Nu heb ik een huis en ben dus niet meer afhankelijk.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:09:50 #280
16180 crew  CoolGuy
pi_219044187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik nu ook. Nu heb ik een huis en ben dus niet meer afhankelijk.
Ah, het was dus puur eigenbelang om dat destijds niet te doen, en nu wel. En dat vind je natuurlijk wel prima, want hij was wel kut en dit en dat, maar niet kutter dan nergens hebben om heen te gaan, oftewel, je gebruikte hem net zo goed als hij jou, en toch is het alleen maar een probleem dat hij het deed.
pi_219044204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ah, het was dus puur eigenbelang om dat destijds niet te doen, en nu wel. En dat vind je natuurlijk wel prima, want hij was wel kut en dit en dat, maar niet kutter dan nergens hebben om heen te gaan, oftewel, je gebruikte hem net zo goed als hij jou, en toch is het alleen maar een probleem dat hij het deed.
Nee, hij had mij niet op het contract gezet terwijl ik hem 1000en had voorgeschoten. Hij gebruikte mij.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:18:36 #282
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219044217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Ansa het volgende:

[..]
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:19:00 #283
438527 MissButterflyy
pi_219044218
Volgens mij is dit gewoon een trol die aandacht nodig heeft.
pi_219044234
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:')
Typisch. Als ik had gezegddat ik topsport doe was je reactie anders.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:26:58 #285
16180 crew  CoolGuy
pi_219044254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, hij had mij niet op het contract gezet terwijl ik hem 1000en had voorgeschoten. Hij gebruikte mij.
Nee, jij kon nergens heen dus besloot je dat je ondanks dat hij niet hygiënisch was en niet schoonmaakte en en en dat dat alsnog een béter alternatief was dan de stekker er uit trekken.

Dat hij jou gebruikte betekent niet dat jij niet hem óók gebruikte. Maar hij moet en zal slecht gepraat worden, en aan jou zal en mag het pertinent niet liggen.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:27:31 #286
16180 crew  CoolGuy
pi_219044257
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een trol die aandacht nodig heeft.
Indien troll, wel eentje die keer op keer op keer met hetzelfde riedeltje komt in plaats van eens iets nieuws te bedenken.
pi_219044275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, jij kon nergens heen dus besloot je dat je ondanks dat hij niet hygiënisch was en niet schoonmaakte en en en dat dat alsnog een béter alternatief was dan de stekker er uit trekken.

Dat hij jou gebruikte betekent niet dat jij niet hem óók gebruikte. Maar hij moet en zal slecht gepraat worden, en aan jou zal en mag het pertinent niet liggen.
Ja, op straat wonen met PTSS is ook een realistische optie!
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:30:35 #288
16180 crew  CoolGuy
pi_219044277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat zeg ik; je gebruikte hem net zo goed.
pi_219044281
quote:

[..]
Iemand doe jouw spaargeld opmaakt, je slaat en vreemdgaat is ook gewoon slecht. En multidaters zitten aan het begin van dat spectrum. Gebruikers.
pi_219044283
quote:
Kon je niet weer bij je ouders gaan wonen? Of anders bij een van je geweldige ooms?
pi_219044285
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zeg ik; je gebruikte hem net zo goed.
Het was mijn geld, mijn meubels, hij had gesjoemeld.
pi_219044291
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Kon je niet weer bij je ouders gaan wonen? Of anders bij een van je geweldige ooms?
Op mijn leeftijd was dat geen langdurige optie. Wel gedaan kort.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:33:15 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_219044297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het was mijn geld, mijn meubels, hij had gesjoemeld.
Jaja, doe jij maar lekker verder je vingers in je oren en hard lalala roepen, dan blijf je nog 20 jaar nieuwe accounts aanmaken om daarmee dezelfde langspeelplaat af te draaien, omdat je helemaal 0,0 opgelost krijgt, en een fatsoenlijke relatie vinden is 'm niet geworden, en gáát 'm op deze manier ook niet worden.

Succes!
pi_219044312
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jaja, doe jij maar lekker verder je vingers in je oren en hard lalala roepen, dan blijf je nog 20 jaar nieuwe accounts aanmaken om daarmee dezelfde langspeelplaat af te draaien, omdat je helemaal 0,0 opgelost krijgt, en een fatsoenlijke relatie vinden is 'm niet geworden, en gáát 'm op deze manier ook niet worden.

Succes!
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:36:46 #295
438527 MissButterflyy
pi_219044318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je komt uiterst hoogbegaafd over hoor. :')
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:37:28 #296
16180 crew  CoolGuy
pi_219044322
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
:D

Alsof je kans had gemaakt als je dat wel had gewild.
pi_219044335
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je komt uiterst hoogbegaafd over hoor. :')
Womp womp.
pi_219044341
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
:D

Alsof je kans had gemaakt als je dat wel had gewild.
Redpilled mannen daten alleen lagere vrouwtjes die geen tegenspraak bieden.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:39:45 #299
438527 MissButterflyy
pi_219044346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Womp womp.
Een intelligent persoon is creatief en zal op zoek gaan naar oplossingen voor problemen. Dat is iets wat ik bij jou niet echt zie.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:44:10 #300
16180 crew  CoolGuy
pi_219044382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Redpilled mannen daten alleen lagere vrouwtjes die geen tegenspraak bieden.
Ah, dus ik ben geen 'redpilled man' volgens jou. Straks was ik het nog wel. Lekker wild om je heen blijven slaan meid, dan kom je er wel. Werkte tot nu toe ook al zo goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')