Hoe vernederend ook om het geheimpje te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is een recipe for disaster. Hoe deed je dat dan in eerdere relaties?
Klopt. Ik had het moeten afkappen zodra ik het zag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je eist idd. Je grootste probleem in dit verhaal.
Waarom zou het vernederend zijn als beide daarmee akkoord gaan en het van beide partners de wens is dat de ander het "geheimpje" is en geen van de beide partners er interesse in heeft om de familie en/of vriendenkring van de ander te ontmoeten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:02 schreef Ansa het volgende:
Hoe vernederend ook om het geheimpje te zijn.
Ik nu ook. Nu heb ik een huis en ben dus niet meer afhankelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vertrek gewoon als ik bedrogen word. Heb ik ook moeten leren destijds, maar wel gedaan.
Dus blijf ik niet zitten wachten tot de ander eens een keer een move maakt. Maar vreemd gaan is niet de oorzaak van een relatie die voorbij gaat. Vreemdgaan is een symptoom van dat er iets niet goed zit in de relatie, en dát dient besproken te worden vóór het een probleem wordt.
Als dat niet kan binnen een relatie zit de relatie niet goed. Als de vreemdganger de keuze maakt om vreemd te gaan omdat dat makkelijker is dan het onderwerp te bespreken, dan is het exit, maar tegelijkertijd moet je je dan wel durven af te vragen wát het dan is dat de ander mist aan jou, want als je niks mist, en volledig happydepeppy bent met je partner, dan ga je ook niet vreemd.
Dat betekent wel dat je dan moet accepteren dat je misschien iets te horen krijgt wat je niet leuk vindt om te horen, maar dat is wél wat onderdeel van een goede relatie is, dat je durft te zeggen wat er aan de hand is, ook al is datgene niet leuk om te horen, omdat (indien oplosbaar) de relatie daar sterker van wordt. Als een van beiden het gevoel heeft iets niet te kunnen zeggen, dan gaat het van kwaad tot erger, maar als diegene dat gevoel heeft, dan kan dat gevoel 100% onterecht zijn, maar daar kom je niet achter, als je niet praat.
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, maar als je alles maar bij de ander legt, en het ligt nooit aan jou en jij investeert toch zo veel en jij ruimt toch zoveel op en jij doet alles wat goed is en de ander is de boeman, dan creëert dat geen veilige omgeving waar iemand iets kan delen, want hij of zij wordt dan direct spreekwoordelijk afgemaakt.
Ah, het was dus puur eigenbelang om dat destijds niet te doen, en nu wel. En dat vind je natuurlijk wel prima, want hij was wel kut en dit en dat, maar niet kutter dan nergens hebben om heen te gaan, oftewel, je gebruikte hem net zo goed als hij jou, en toch is het alleen maar een probleem dat hij het deed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik nu ook. Nu heb ik een huis en ben dus niet meer afhankelijk.
Nee, hij had mij niet op het contract gezet terwijl ik hem 1000en had voorgeschoten. Hij gebruikte mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, het was dus puur eigenbelang om dat destijds niet te doen, en nu wel. En dat vind je natuurlijk wel prima, want hij was wel kut en dit en dat, maar niet kutter dan nergens hebben om heen te gaan, oftewel, je gebruikte hem net zo goed als hij jou, en toch is het alleen maar een probleem dat hij het deed.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben gediagnosticeerd UHB volgens WAIS en Delphi.
Nee, jij kon nergens heen dus besloot je dat je ondanks dat hij niet hygiënisch was en niet schoonmaakte en en en dat dat alsnog een béter alternatief was dan de stekker er uit trekken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, hij had mij niet op het contract gezet terwijl ik hem 1000en had voorgeschoten. Hij gebruikte mij.
Indien troll, wel eentje die keer op keer op keer met hetzelfde riedeltje komt in plaats van eens iets nieuws te bedenken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een trol die aandacht nodig heeft.
Ja, op straat wonen met PTSS is ook een realistische optie!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, jij kon nergens heen dus besloot je dat je ondanks dat hij niet hygiënisch was en niet schoonmaakte en en en dat dat alsnog een béter alternatief was dan de stekker er uit trekken.
Dat hij jou gebruikte betekent niet dat jij niet hem óók gebruikte. Maar hij moet en zal slecht gepraat worden, en aan jou zal en mag het pertinent niet liggen.
Dat zeg ik; je gebruikte hem net zo goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, op straat wonen met PTSS is ook een realistische optie!
Iemand doe jouw spaargeld opmaakt, je slaat en vreemdgaat is ook gewoon slecht. En multidaters zitten aan het begin van dat spectrum. Gebruikers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Kon je niet weer bij je ouders gaan wonen? Of anders bij een van je geweldige ooms?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef Ansa het volgende:
Het was mijn geld, mijn meubels, hij had gesjoemeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je gebruikte hem net zo goed.
Op mijn leeftijd was dat geen langdurige optie. Wel gedaan kort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kon je niet weer bij je ouders gaan wonen? Of anders bij een van je geweldige ooms?
Jaja, doe jij maar lekker verder je vingers in je oren en hard lalala roepen, dan blijf je nog 20 jaar nieuwe accounts aanmaken om daarmee dezelfde langspeelplaat af te draaien, omdat je helemaal 0,0 opgelost krijgt, en een fatsoenlijke relatie vinden is 'm niet geworden, en gáát 'm op deze manier ook niet worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het was mijn geld, mijn meubels, hij had gesjoemeld.
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jaja, doe jij maar lekker verder je vingers in je oren en hard lalala roepen, dan blijf je nog 20 jaar nieuwe accounts aanmaken om daarmee dezelfde langspeelplaat af te draaien, omdat je helemaal 0,0 opgelost krijgt, en een fatsoenlijke relatie vinden is 'm niet geworden, en gáát 'm op deze manier ook niet worden.
Succes!
Je komt uiterst hoogbegaafd over hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met iemand zoals jij wil ik ook niks.
Womp womp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je komt uiterst hoogbegaafd over hoor.
Redpilled mannen daten alleen lagere vrouwtjes die geen tegenspraak bieden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
Alsof je kans had gemaakt als je dat wel had gewild.
Een intelligent persoon is creatief en zal op zoek gaan naar oplossingen voor problemen. Dat is iets wat ik bij jou niet echt zie.quote:
Ah, dus ik ben geen 'redpilled man' volgens jou. Straks was ik het nog wel. Lekker wild om je heen blijven slaan meid, dan kom je er wel. Werkte tot nu toe ook al zo goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Redpilled mannen daten alleen lagere vrouwtjes die geen tegenspraak bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |