Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat jongetje dat met zijn vliegertje speelt en t meisje dat t daarna overneemt, achteruit loopt en daarna verschrikt opzij kijkt.. en t eindshot dat de vlieger wegzweeft in de lucht![]()
Nog steeds indrukwekkend als ik eraan denk
Het kan wel zijn schuld niet zijn maar daar heb je weinig aan als het meisje is overleden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
Het was ook geen reclame maar een SIRE spotje. Ik snap nog steeds het nut er niet van, als er een kind de weg over rent is niet de schuld van de automobilist lijkt me. Wel één die na al die jaren bleef hangen.
De jongen zou overleden zijn in het spotje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 02:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het kan wel zijn schuld niet zijn maar daar heb je weinig aan als het meisje is overleden.
Hier ligt Jansen met zijn knechts
Hij had gelijk, hij kwam van rechts
Het filmpje vraagt enkel om er aan te denken dat kinderen speels zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
Het was ook geen reclame maar een SIRE spotje. Ik snap nog steeds het nut er niet van, als er een kind de weg over rent is niet de schuld van de automobilist lijkt me. Wel één die na al die jaren bleef hangen.
Met rijles leer dat anticiperen iets met voetballen is. Neem maar van mij aan dat je die voetbal ook mag vervangen door een vlieger... Of een speelgoed tractor langs de weg of alleen maar een hoop herrie van spelende kinderen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
Dat vond echt een toffe docu seriequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef -Deluzion- het volgende:
12 Steden 13 ongelukken, hehe
Bekijk deze YouTube-video
Zeker! De choke!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:17 schreef Wantie het volgende:
Wie kent deze nog?
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.carparts.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F07%2Fcar-choke-1024x683.jpg&f=1&ipt=883fd86abbcf8a4866f3da81c7f8a69078050f2ac49696e5d631de2865f84580]afbeelding[/url] ]
Nou lekker danquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:40 schreef maily het volgende:
[..]
De jongen zou overleden zijn in het spotje.
De boodschap kwam zo wel goed overquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou lekker dan
Geef je je kind op om mee te spelen in een reclame krijg je een dood kind terug. WTF?!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
De boodschap kwam zo wel goed over
Die zat in mijn eerste eigen autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:17 schreef Wantie het volgende:
Wie kent deze nog?
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.carparts.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F07%2Fcar-choke-1024x683.jpg&f=1&ipt=883fd86abbcf8a4866f3da81c7f8a69078050f2ac49696e5d631de2865f84580]afbeelding[/url] ]
Bij mij ook, een Ford uit '82quote:Op zondag 2 november 2025 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zat in mijn eerste eigen auto
Ik had een Volvo 340 (bejaardenbak)quote:
Daar was ik helemaal fan vanquote:
beroepsmatig geprogrammeerd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 03:16 schreef Fleischmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog een Apple Macintosh Classic staan, hier had ik mijn eerste echte programmeerervaring op met HyperCard, een soort voorloper van hoe hyperlinks nu werken op internetJammer genoeg wil ie niet meer helemaal op gang komen, ik vermoed dat na 35 jaar de capacitors het gewoon hebben opgegeven. Wellicht een leuk projectje om dat te proberen te fixen, die kan je gewoon vervangen en er zijn ook kits voor te koop zo te zien
Yep die ken ik ook nog wel, dat was onderdeel van Telekids, als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, nooit 1 aflevering van gezien...
Deze daarentegen wel:
Heerlijk. Maar lastig etenquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Door dit topic dacht ik weer eens aan 'Curly Wurly', die zeker meer dan 40 jaar terug ook verkocht werden als '3 musketiers'![]()
[ afbeelding ]
Zoals zoveel dingen van vroeger zal het misschien tegenwoordig door goedkopere ingrediënten anders smaken. Zo kwam ik een tijd terug kokosbrood tegen, dat vond ik vroeger heerlijk op brood dus nam ik het weer eens mee, gadverdamme wat een chemische rommel was me datquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh die vond ik lekker! Smaakt dat echt hetzelfde? Nooit geweten. Is er ook een opvolger van de Caddy?
Haha! Als je daar dan iets te veel stukjes van tegelijk nam zat je met zo'n bal suiker in je mond.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:40 schreef flipsen het volgende:
Als we het dan toch over caramel hebben, ik vond deze vroeger wel lekker
[ afbeelding ]
Die zijn er nog! Koop ik regelmatig, lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:40 schreef flipsen het volgende:
Als we het dan toch over caramel hebben, ik vond deze vroeger wel lekker
[ afbeelding ]
Oh, ik had net toevallig vrijdag ook kokoksbrood gekocht, voor het eerst sinds 40 jaar. Maar nog niet opengemaakt. Zal wel een deceptie worden dan. .quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoals zoveel dingen van vroeger zal het misschien tegenwoordig door goedkopere ingrediënten anders smaken. Zo kwam ik een tijd terug kokosbrood tegen, dat vond ik vroeger heerlijk op brood dus nam ik het weer eens mee, gadverdamme wat een chemische rommel was me dat
Maar ik ken alleen Curly Wurly vanuit mijn schooltijd, dus durf niet te zeggen of het exact hetzelfde smaakt als toen het nog 3 Musketiers heette. Heb ook geen idee of Caddy tegenwoordig nog (onder een andere naam) verkocht wordt.
Raad eensquote:
Is dat niet voor dia's?quote:Op zondag 23 november 2025 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Raad eens![]()
Ik ben benieuwd of iemand het herkent.
Om cassettebandjes in te bewaren? Of andersoortige 'tapes'?quote:Op zondag 23 november 2025 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Raad eens![]()
Opbergdoos voor dia's…quote:Op zondag 23 november 2025 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Raad eens![]()
Haha! Ik ben benieuwd! Misschien vind je het nu juist wél lekkerquote:Op zondag 23 november 2025 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, ik had net toevallig vrijdag ook kokoksbrood gekocht, voor het eerst sinds 40 jaar. Maar nog niet opengemaakt. Zal wel een deceptie worden dan. .
Gelukkig niet, ben echt niet geïnteresseerd in 500 foto’s van iemands vakantie. Ken wel iemand die de neiging heeft vakantiefoto’s te laten zien, maar daar pas ik voor. Zoek er een paar uit die bijzonder zijn of waar een mooi verhaal bij zit en dat is prima (en dat zijn vaak de foto’s die toch al op insta voorbijkomen). Maar als ik die kerk van binnen wil zien ga ik er zelf wel heen. Of tig foto’s van kinderen spelend in de zee (of whatever) dus wat mij betreft is dát wel een goede evolutiequote:Op maandag 24 november 2025 09:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Later als we zelf terug kwamen van vakantie of een reis, kwamen zodra de foto's klaar waren (!), ook vrienden langs om de foto's te kijken. Kun je je nu niets meer bij voorstellen. De halve reis heb je al gezien met Instagram en zo.
Dat waren toen maar 50 foto's en dan wel altijd de interessante. Vond het altijd wel leuk. Een foto afdrukken kostte 1 gulden of zo, dus mensen waren daar wel een beetje selectief in.quote:Op maandag 24 november 2025 09:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ben echt niet geïnteresseerd in 500 foto’s van iemands vakantie. Ken wel iemand die de neiging heeft vakantiefoto’s te laten zien, maar daar pas ik voor. Zoek er een paar uit die bijzonder zijn of waar een mooi verhaal bij zit en dat is prima (en dat zijn vaak de foto’s die toch al op insta voorbijkomen). Maar als ik die kerk van binnen wil zien ga ik er zelf wel heen. Of tig foto’s van kinderen spelend in de zee (of whatever) dus wat mij betreft is dát wel een goede evolutie
Net gegeten, vond het wel lekker eigenlijk en nog wel veel op vroeger lijken. Iets chemischer misschien inderdaad. Ik had van de Lidl, merk Maribel.quote:Op zondag 23 november 2025 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Ik ben benieuwd! Misschien vind je het nu juist wél lekker
Ah mooi! Misschien nog maar eens een poging wagen.quote:Op maandag 24 november 2025 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Net gegeten, vond het wel lekker eigenlijk en nog wel veel op vroeger lijken. Iets chemischer misschien inderdaad. Ik had van de Lidl, merk Maribel.
Ach, Pittige Tijden, daar deed iedereen heel populair mee in de brugklas, en daarvoor met GTSTquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, nooit 1 aflevering van gezien...
Deze daarentegen wel:
Want daar deed niet heel de jeugd populair meequote:Op maandag 24 november 2025 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Pittige Tijden, daar deed iedereen heel populair mee in de brugklas, en daarvoor met GTSTAls een eckte keek ik natuurlijk naar Jiskefet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |