Om cassettebandjes in te bewaren? Of andersoortige 'tapes'?quote:Op zondag 23 november 2025 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Raad eens![]()
Ik ben benieuwd of iemand het herkent.
Opbergdoos voor dia's…quote:Op zondag 23 november 2025 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Raad eens![]()
Ik ben benieuwd of iemand het herkent.
Haha! Ik ben benieuwd! Misschien vind je het nu juist wél lekkerquote:Op zondag 23 november 2025 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, ik had net toevallig vrijdag ook kokoksbrood gekocht, voor het eerst sinds 40 jaar. Maar nog niet opengemaakt. Zal wel een deceptie worden dan. .
Gelukkig niet, ben echt niet geïnteresseerd in 500 foto’s van iemands vakantie. Ken wel iemand die de neiging heeft vakantiefoto’s te laten zien, maar daar pas ik voor. Zoek er een paar uit die bijzonder zijn of waar een mooi verhaal bij zit en dat is prima (en dat zijn vaak de foto’s die toch al op insta voorbijkomen). Maar als ik die kerk van binnen wil zien ga ik er zelf wel heen. Of tig foto’s van kinderen spelend in de zee (of whatever) dus wat mij betreft is dát wel een goede evolutiequote:Op maandag 24 november 2025 09:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Later als we zelf terug kwamen van vakantie of een reis, kwamen zodra de foto's klaar waren (!), ook vrienden langs om de foto's te kijken. Kun je je nu niets meer bij voorstellen. De halve reis heb je al gezien met Instagram en zo.
Dat waren toen maar 50 foto's en dan wel altijd de interessante. Vond het altijd wel leuk. Een foto afdrukken kostte 1 gulden of zo, dus mensen waren daar wel een beetje selectief in.quote:Op maandag 24 november 2025 09:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ben echt niet geïnteresseerd in 500 foto’s van iemands vakantie. Ken wel iemand die de neiging heeft vakantiefoto’s te laten zien, maar daar pas ik voor. Zoek er een paar uit die bijzonder zijn of waar een mooi verhaal bij zit en dat is prima (en dat zijn vaak de foto’s die toch al op insta voorbijkomen). Maar als ik die kerk van binnen wil zien ga ik er zelf wel heen. Of tig foto’s van kinderen spelend in de zee (of whatever) dus wat mij betreft is dát wel een goede evolutie
Net gegeten, vond het wel lekker eigenlijk en nog wel veel op vroeger lijken. Iets chemischer misschien inderdaad. Ik had van de Lidl, merk Maribel.quote:Op zondag 23 november 2025 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Ik ben benieuwd! Misschien vind je het nu juist wél lekker
Ah mooi! Misschien nog maar eens een poging wagen.quote:Op maandag 24 november 2025 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Net gegeten, vond het wel lekker eigenlijk en nog wel veel op vroeger lijken. Iets chemischer misschien inderdaad. Ik had van de Lidl, merk Maribel.
Ach, Pittige Tijden, daar deed iedereen heel populair mee in de brugklas, en daarvoor met GTSTquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, nooit 1 aflevering van gezien...
Deze daarentegen wel:
Bekijk deze YouTube-video
Want daar deed niet heel de jeugd populair meequote:Op maandag 24 november 2025 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Pittige Tijden, daar deed iedereen heel populair mee in de brugklas, en daarvoor met GTSTAls een eckte keek ik natuurlijk naar Jiskefet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |