40+ gaat tot de 100 en daarboven, hèquote:Op zondag 15 maart 2026 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
Monchhichi en Doe Maar zijn voor een iets ouder publiek.
Ik heb die Mini Loco en de tekendoosquote:Op zondag 15 maart 2026 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Die Loco herken ik, maar hoe ging dat ook alweer? Wat zat er aan de andere kant van die schijfjes?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:41 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Bij mijn weten was het vroeger ook niet van Fruitella, echt een op zichzelf staand product.quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe oud zijn deze? Ik herinner me niet dat het van Fruitella was.
Jup, en oranje. Aan elkaar geplakt met een stipje lijmpistoollijm. Het was inderdaad gewoon Dummy en er stond bescheiden een logo van Van Melle op.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:02 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Bij mijn weten was het vroeger ook niet van Fruitella, echt een op zichzelf staand product.
Gele en roze doosjes... in mijn herinnering dan.
Waarom hang je daar geen zeef in? Kun je die, wanneer de friet klaar is in een andere pannetje hangen om uit te lekken.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n mooi mandje in zitten, zou ik eens naar moeten kijken, maar ik doe het ook gewoon met een pannetje olie op het vuur.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |