Inderdaad ontzettend mooi functioneel ontworpen, kennlijk betalen mensen er nu goud voor op platforms als Etsy, bij ons zat het standaard in de caravan uitrusting.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ken dat wel. Dat is zo'n multifunctioneel dingetje. Te gebruiken als sla-centrifuge, als fruitmand, als onderzetter voor hete pannen en ook als frituurmandje.
Ik heb het zelf nooit gezien in winkels, wel op tv-reclames.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad ontzettend mooi functioneel ontworpen, kennlijk betalen mensen er nu goud voor op platforms als Etsy, bij ons zat het standaard in de caravan uitrusting.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn het afvalbakken? Bovenste deel asbakken?
Het zijn opbergdozen voor dia’s. Ik denk dat die openingen bedoeld zijn om ze makkelijk te kunnen stapelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:49 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Deel van een telefooncel bij een bedrijf. Dus niet die straatcellen.
Op die opening lagen telefoonboeken.
Heb wegens een fanatiek fotograferende vader aardig wat dia opbergdozen gezien, maar ik herken ze er niet in…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het zijn opbergdozen voor dia’s. Ik denk dat die openingen bedoeld zijn om ze makkelijk te kunnen stapelen.
Terwijl iedereen weet dat je die dingen niet moest opbergen maar moest weggooien. Had een hoop ergernis bespaart in het verleden.quote:
Ah, maar ze staan op hun kant! Daarnaast liet ik me van de wijs brengen door de ondergrond, ik dacht dat dat grote vloertegels warenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het zijn opbergdozen voor dia’s. Ik denk dat die openingen bedoeld zijn om ze makkelijk te kunnen stapelen.
ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, maar ze staan op hun kant! Daarnaast liet ik me van de wijs brengen door de ondergrond, ik dacht dat dat grote vloertegels waren
Kostte een ijsje destijds maar 10 of 20 lire!quote:Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zat niet zoveel verschil in, dit zal eerder Oostblok of Italië zijn
Nee, ze staan niet op hun kant. Echt nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, maar ze staan op hun kant! Daarnaast liet ik me van de wijs brengen door de ondergrond, ik dacht dat dat grote vloertegels waren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |