Ik had cowboys en indiaantjes, ook zo iets!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:18 schreef Karzai het volgende:
plastic soldaatjes, hele veldslagen mee gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boel filmposters idd. Ik heb er nog steeds een aantalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had jij toch ook een paar van ?
Van Lekturama, die als een soort van drugsdealers voor de eerste bestellingen van zo'n boek een laag bedrag in rekening bracht. Wilde je de serie compleet hebben, dan moest je per opvolgend deel steeds meer betalen…quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:41 schreef bloempje-moi het volgende:
Sprookjesboeken met cassettebandjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was de boekenclub ook niet zoiets, kon je elke maand een boek bestellen met korting. Mijn ouders hadden dat, maar die vergaten wel eens op tijd te bestellen en dan kreeg je één of ander kut boek ongevraagd opgestuurd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Lekturama, die als een soort van drugsdealers voor de eerste bestellingen van zo'n boek een laag bedrag in rekening bracht. Wilde je de serie compleet hebben, dan moest je per opvolgend deel steeds meer betalen…
Je hebt het gelezen !?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Was de boekenclub ook niet zoiets, kon je elke maand een boek bestellen met korting. Mijn ouders hadden dat, maar die vergaten wel eens op tijd te bestellen en dan kreeg je één of ander kut boek ongevraagd opgestuurd.![]()
B.v. het opzienbarende boek van Judith Krantz
Bekijk deze YouTube-video
Sorry @:Deisyy
Was ook erg lastig om er vanaf te komen (dacht ik)
Ik weet niet of Lekturama dat ook deed, maar je had vroeger encyclopedieverkopers die huis aan huis gingen om je het eerste deel van een serie aan te smeren. Ze konden erg opdringerig zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Lekturama, die als een soort van drugsdealers voor de eerste bestellingen van zo'n boek een laag bedrag in rekening bracht. Wilde je de serie compleet hebben, dan moest je per opvolgend deel steeds meer betalen…
Volgens mij zijn wij zo ook aan een complete set van de kinderbijbel gekomen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:19 schreef Do mnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lekturama dat ook deed, maar je had vroeger encyclopedieverkopers die huis aan huis gingen om je het eerste deel van een serie aan te smeren. Ze konden erg opdringerig zijn.
DeAgostini deed hetzelfde met een tijdschriften met spulletjes erbij. Kreeg je bij deel 1 voor maar 3 gulden een T-rex schedel, maar als je het hele skelet wilde was je zo 100 gulden verder voor alle volgende uitgavenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |