Ik ken wel een sla centrifuge, maar dit was mij echt totaal onbekend.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:44 schreef raptorix het volgende:
Dat ding ging bij ons altijd op vakantie mee naar de camping, sla wassen, in het mandje en zwaaien maar
Het is denk ik ook iets typisch Frans, je gebruikt het uiteraard ook buitenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ken wel een sla centrifuge, maar dit was mij echt totaal onbekend.
Ik dacht eerst dat het iets voor op je hoofd was ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is denk ik ook iets typisch Frans, je gebruikt het uiteraard ook buiten
Het mechanisme is wel heel mooi je vouwt het uit als een bloem
https://www.etsy.com/au/l(...)collapsible-colander
Past gerustquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets voor op je hoofd was ofzo
Als een soort pastafariquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets voor op je hoofd was ofzo
Geinlijn bellenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kon je bij een telefooncel zonder kwartjes bellen
En wat voor wezens denk jij dat dat waren?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:46 schreef TLC het volgende:
Historisch feitje : op 16 februari 1634 werd het schip van Kapitein Ortega aangevallen door piraten, en 10 dagen later werd hij half bewusteloos aangetroffen op het strand, het scheepsjournaal nog in zijn handen geklemd. Hij beschreef hierin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan zijn duim![]()
Niemand geloofde hem, maar weet je ? Ik denk dat het best weleens waar kan zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 mei 2026 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat voor wezens denk jij dat dat waren?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Snorkels_(animatieserie)quote:Op maandag 11 mei 2026 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat voor wezens denk jij dat dat waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |