Met die gave reklame.quote:Op maandag 22 december 2025 01:53 schreef chufi het volgende:
De enige echte uit een fles !
[ afbeelding ]
I know ... tot voor een paar jaar geleden nog in de originele verpakking.. Nu in een plastic jasje ...quote:Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bestaat nog, staat in de koelkast hier
Had deze fles ook zo'n foliedop die je met je duim moest indrukken? Die had de melkboer.quote:Op maandag 22 december 2025 01:53 schreef chufi het volgende:
De enige echte uit een fles !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Had deze fles ook zo'n foliedop die je met je duim moest indrukken? Die had de melkboer.
Oeh! De melkboer!
De enige echte Chocomel heeft nooit een foliedop gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Had deze fles ook zo'n foliedop die je met je duim moest indrukken? Die had de melkboer.
Oeh! De melkboer!
Plastic is de aids van de samenleving.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige echte Chocomel heeft nooit een foliedop gehad.
Altijd een kroonkurk, totdat de plastic doppen kwamwn…
Ohja die herinner ik me wel.quote:
Ik zie net dat de Jumbo ze ook verkoopt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Smelik instant tompoezen. De Dekamarkt verkoopt ze nog en ze smaken en ruiken naar mijn jeugd 🥰
[ afbeelding ]
Voor als de Toffifee op isquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie net dat de Jumbo ze ook verkoopt.
https://www.jumbo.com/pro(...)stuks-250-g-76593PAK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |