Naar je nest, bootvluchtelingquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hou dat lekker in NWS ofzo..
Beter, je kunt het welquote:
Ja, sledes voor dia's!quote:Op zondag 23 november 2025 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Raad eens![]()
Ik ben benieuwd of iemand het herkent.
Yep, ik ook! hiervoor had ik een ZX81 en na de C64 kocht ik een Amiga. Topding! Nu spijt dat ik die heb weggedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef Wandeling het volgende:
Hiermee heb ik heel veel uren doorgebracht in mijn kinderjaren.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn Amiga 1000 nog staan. Wel al 30 jaar niet aangezet dus geen idee of die nog werkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:11 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Yep, ik ook! hiervoor had ik een ZX81 en na de C64 kocht ik een Amiga. Topding! Nu spijt dat ik die heb weggedaan.
Heb ik over gelezen: Meestal zijn de condensatoren in de voeding dan verdroogd, dus beter niet aanzetten, eerst repareren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:11 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik heb mijn Amiga 1000 nog staan. Wel al 30 jaar niet aangezet dus geen idee of die nog werkt.
Echte bazen hadden deze joystick:quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Vóór de Commodore en Amiga en na Pong kwam deze in huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pijn aan je handen door de niet bepaald ergonomische joystick.
Toen een cartridge per game, nu zitten ze allemaal in één unit die destijds alleen de joystick was:
[ afbeelding ]
Zeker, maar dat was een upgrade t.o.v. dé standaard.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Echte bazen hadden deze joystick:
[ afbeelding ]
Zeker. En buttonbashing als een dolle.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar dat was een upgrade t.o.v. dé standaard.
Heb je er ooit de Olympische Spelen op de Atari 2600 mee gespeeld?
Om hard te lopen moest je de joystick continue zo snel mogelijk van rechts naar links bewegen.
Ook met deze joystick was dat op een gegeven moment nogal gevoelig aan je handen…
Ben ik nu de enige waar de stick op een gegeven moment gewoon afbrak. Weer naar de winkel om een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar dat was een upgrade t.o.v. dé standaard.
Heb je er ooit de Olympische Spelen op de Atari 2600 mee gespeeld?
Om hard te lopen moest je de joystick continue zo snel mogelijk van rechts naar links bewegen.
Ook met deze joystick was dat op een gegeven moment nogal gevoelig aan je handen…
Check!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ultieme escape room voor de escape rooms kwamen, mooi programma was datquote:Op maandag 2 februari 2026 23:54 schreef TLC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was zo'n bazenprogrammaen dan bedoel ik echt de programma's met Bas Westerweel (en niet de veel latere remakes).
Ik was er als kind gek op, kandidaten die in dat fort in allerlei kamers sleutels moesten vinden en puzzels oplossen voordat de tijd om was en de deur definitief dicht gingen natuurlijk met Passepartout en de tijgers aan het eind !
![]()
Dit was pas echt leuk
Ik heb hem nog steeds.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:11 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Yep, ik ook! hiervoor had ik een ZX81 en na de C64 kocht ik een Amiga. Topding! Nu spijt dat ik die heb weggedaan.
En deze heb ik ook nog steeds, twee stuks.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Olympic games roeien gewoon heen en weer rossen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En deze heb ik ook nog steeds, twee stuks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |