Ik zal eens een schattige foto Op duikelen. Zero complexenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad![]()
Jeugdzorgmateriaal![]()
Met terugwerkende kracht zeer veel medelijden met al de wichtjes die later complexen hebben ontwikkeld hierdoor
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha echt he? Staan wel een paar leuke liedjes op.
Heeej, haha, dacht dat ik per ongeluk in een feedback-topic had gepost of zowww.quote:
Heb je ook in die jurkjes bans lopen uitdelen 40 jaar terugquote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal eens een schattige foto Op duikelen. Zero complexen
Primaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heeej, haha, dacht dat ik per ongeluk in een feedback-topic had gepost of zowww.
Alles wel?
Kom op dan met die foto!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal eens een schattige foto Op duikelen. Zero complexen
Nee, maar ik heb wel. 1 complex.Dochter B lief klein meisje, ik had het helemaal uitgedokterd, ze kreeg Dr Martens van me. Liep dat even mis, ze kreeg het echt op haar heupen midden in de winkel, want ze wilde 'lakkeschoentjes'want die had Merel ook. Nooit was bij me opgekomen dat ze een meisje meisje was.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je ook in die jurkjes bans lopen uitdelen 40 jaar terug?
Dat zeg ik: "jeugdzorrug"!!!quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus en ik hadden dan ook b.v. met kerst de zelfde ellendige jurkjes en lakschoenen en kniekousen. Mijn haar ging ook met repen laken en suikerwater in de knoop voor pijpenkrullen. En sliep ik de hele nacht niet. Marteling
Ik zei zoeken.quote:
Dr. Martens benne dan wel weer cool!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel. 1 complex.Dochter B lief klein meisje, ik had het helemaal uitgedokterd, ze kreeg Dr Martens van me. Liep dat even mis, ze kreeg het echt op haar heupen midden in de winkel, want ze wilde 'lakkeschoentjes'want die had Merel ook. Nooit was bij me opgekomen dat ze een meisje meisje was.
Maaaaar, ik heb een kleindochter en wat heeft ze? Dr Martens, moesten wel rode zijn.
*maakt buiging
Einde verhaal. Nu moet ik pitten anders duurt het weer tot de middag voor m'n gezicht weer een beetje in de plooi zit
Zeker, ik draag ze nog steeds (niet meer die van 40 jaar terug trouwensquote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dr. Martens benne dan wel weer cool!
Ik heb ook eens zo'n ding gekocht met het idee dat het leuk was om tijdens een weekendkanotochtje lekker te kunnen zitten. Maar even opblazen viel wat tegen, er gaat zo'n halve kuub lucht in en dat doe je niet ff met de mond...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik had een oranje versie hiervan. En een kat 😔
[ afbeelding ]
KnorKnorquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Nafnaf kleding. Ik had deze jas volgens mij.
[ afbeelding ]
Die had ik ook (een oranje) zat voor geen meter. (en niet zonder gehele lichaamsbedekking op te zitten, dan bleef je plakken en maakte lawaaiquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik had een oranje versie hiervan. En een kat 😔
[ afbeelding ]
Ik heb er twee gehad. Volgen mij eerst een groene en toen een transparante. Ik vond ze heerlijk zitten. Daarom kwam er ook een nieuwe toen de eerste kapot was. Was volgens mij wel net een ander model dan hier op het plaatje. Wellicht dat dat nog scheeltquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik ook (een oranje) zat voor geen meter. (en niet zonder gehele lichaamsbedekking op te zitten, dan bleef je plakken en maakte lawaai)
Beter die van jouquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
Boten om mee spelen als je in bad zat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beter die van jouin bad dan deze:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |