Met die gave reklame.quote:Op maandag 22 december 2025 01:53 schreef chufi het volgende:
De enige echte uit een fles !
[ afbeelding ]
I know ... tot voor een paar jaar geleden nog in de originele verpakking.. Nu in een plastic jasje ...quote:Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bestaat nog, staat in de koelkast hier
Had deze fles ook zo'n foliedop die je met je duim moest indrukken? Die had de melkboer.quote:Op maandag 22 december 2025 01:53 schreef chufi het volgende:
De enige echte uit een fles !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Had deze fles ook zo'n foliedop die je met je duim moest indrukken? Die had de melkboer.
Oeh! De melkboer!
De enige echte Chocomel heeft nooit een foliedop gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Had deze fles ook zo'n foliedop die je met je duim moest indrukken? Die had de melkboer.
Oeh! De melkboer!
Plastic is de aids van de samenleving.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige echte Chocomel heeft nooit een foliedop gehad.
Altijd een kroonkurk, totdat de plastic doppen kwamwn…
Ohja die herinner ik me wel.quote:
Ik zie net dat de Jumbo ze ook verkoopt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Smelik instant tompoezen. De Dekamarkt verkoopt ze nog en ze smaken en ruiken naar mijn jeugd 🥰
[ afbeelding ]
Voor als de Toffifee op isquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie net dat de Jumbo ze ook verkoopt.
https://www.jumbo.com/pro(...)stuks-250-g-76593PAK
In het noodpakket!quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Blijft ook voor eeuwig goed die chemische dingen, dus altijd handig om paraat te hebben! 😎
Als je het nut hiervan niet snapt, zit er echt iets op de lip.. Goeiemorgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
Het was ook geen reclame maar een SIRE spotje. Ik snap nog steeds het nut er niet van, als er een kind de weg over rent is niet de schuld van de automobilist lijkt me. Wel één die na al die jaren bleef hangen.
Die zijn altijd lekker.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Smelik instant tompoezen. De Dekamarkt verkoopt ze nog en ze smaken en ruiken naar mijn jeugd 🥰
[ afbeelding ]
De enige echte knijpkat. Heb er nog eentje, die stamt uit WOII.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef camilero het volgende:
[..]
In het noodpakket!
Samen met:
[ afbeelding ]
Die maakte ik elke zondag als kindquote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel Smelikfans 🥰quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die maakte ik elke zondag als kind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |