Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat jongetje dat met zijn vliegertje speelt en t meisje dat t daarna overneemt, achteruit loopt en daarna verschrikt opzij kijkt.. en t eindshot dat de vlieger wegzweeft in de lucht
Nog steeds indrukwekkend als ik eraan denk

Het kan wel zijn schuld niet zijn maar daar heb je weinig aan als het meisje is overleden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
Het was ook geen reclame maar een SIRE spotje. Ik snap nog steeds het nut er niet van, als er een kind de weg over rent is niet de schuld van de automobilist lijkt me. Wel één die na al die jaren bleef hangen.

De jongen zou overleden zijn in het spotje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 02:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het kan wel zijn schuld niet zijn maar daar heb je weinig aan als het meisje is overleden.
Hier ligt Jansen met zijn knechts
Hij had gelijk, hij kwam van rechts

Het filmpje vraagt enkel om er aan te denken dat kinderen speels zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
Het was ook geen reclame maar een SIRE spotje. Ik snap nog steeds het nut er niet van, als er een kind de weg over rent is niet de schuld van de automobilist lijkt me. Wel één die na al die jaren bleef hangen.

Met rijles leer dat anticiperen iets met voetballen is. Neem maar van mij aan dat je die voetbal ook mag vervangen door een vlieger... Of een speelgoed tractor langs de weg of alleen maar een hoop herrie van spelende kinderen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:15 schreef Soury het volgende:

Dat vond echt een toffe docu seriequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef -Deluzion- het volgende:
12 Steden 13 ongelukken, hehe
Bekijk deze YouTube-video

Zeker! De choke!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:17 schreef Wantie het volgende:
Wie kent deze nog?
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.carparts.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F07%2Fcar-choke-1024x683.jpg&f=1&ipt=883fd86abbcf8a4866f3da81c7f8a69078050f2ac49696e5d631de2865f84580]afbeelding[/url] ]

Nou lekker danquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:40 schreef maily het volgende:
[..]
De jongen zou overleden zijn in het spotje.

De boodschap kwam zo wel goed overquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou lekker dan
Geef je je kind op om mee te spelen in een reclame krijg je een dood kind terug. WTF?!

quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
De boodschap kwam zo wel goed over

Jammer genoeg wil ie niet meer helemaal op gang komen, ik vermoed dat na 35 jaar de capacitors het gewoon hebben opgegeven. Wellicht een leuk projectje om dat te proberen te fixen, die kan je gewoon vervangen en er zijn ook kits voor te koop zo te zien
 Jammer genoeg wil ie niet meer helemaal op gang komen, ik vermoed dat na 35 jaar de capacitors het gewoon hebben opgegeven. Wellicht een leuk projectje om dat te proberen te fixen, die kan je gewoon vervangen en er zijn ook kits voor te koop zo te zien  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |