Die zijn altijd lekker.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Smelik instant tompoezen. De Dekamarkt verkoopt ze nog en ze smaken en ruiken naar mijn jeugd 🥰
[ afbeelding ]
De enige echte knijpkat. Heb er nog eentje, die stamt uit WOII.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef camilero het volgende:
[..]
In het noodpakket!
Samen met:
[ afbeelding ]
Die maakte ik elke zondag als kindquote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Smelik instant tompoezen. De Dekamarkt verkoopt ze nog en ze smaken en ruiken naar mijn jeugd 🥰
[ afbeelding ]
Zoveel Smelikfans 🥰quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die maakte ik elke zondag als kind
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef TLC het volgende:
De Trappelzakboogie![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
En pa van Clairy Polakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:24 schreef TLC het volgende:
Even opgezocht: een van die kleuterstemmetjes werd gezongen door Alexander Pola, beter bekend als de schrijver van Zeg 'ns AAA
Ja, triest.quote:
En van Farce Majeurquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:24 schreef TLC het volgende:
Even opgezocht: een van die kleuterstemmetjes werd gezongen door Alexander Pola, beter bekend als de schrijver van Zeg 'ns AAA
Als je die kent, ben je iets ouder dan 40+quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef TLC het volgende:
De Trappelzakboogie![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Botersnoepjesquote:
Jezus christus, dat ding is wel verdomde oud. Maximaal jaren 50, zou ik zeggen. Als het niet ouder is.quote:
Een floppygaatjesknipper? Al kon je dat ook best zonder zo'n ding zelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:58 schreef raptorix het volgende:
Het zou me verbazen als iemand weet wat dit is, hint je moet wel een beetje nerdy zijn geweest eind jaren 80:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een floppygaatjesknipper? Al kon je dat ook best zonder zo'n ding zelf.
Edit Oh fuck, ik zie nu dat het in de bestandsnaam staat. Had ik serieus niet gezien.
Zelf vaak genoeg gedaan, dus dat wist ik wel jaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kon het inderdaad ook met een schaar doen, het verhaal erachter was dat je enkelzijdige en dubbelzijdige floppies had. Dubbelzijdige hadden een hogere density zodat ze beschrijfbaar waren aan 2 kanten, de enkele niet, echter in de praktijk ging dat gewoon goed, dus kon je van de goedkopere diskettes dubbelzijdig maken door zelf een gaatje erin te knippen, een palletje in de diskdrive controleerde dat namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |