Bivakvoer!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nou, ik snap niet dat ik dat ooit wegkreeg.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat die blikken in de magnetron werden opgewarmd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:10 schreef TLC het volgende:
Struik magnetronmaaltijden in ovalen blikken
Klopt! Werden opgewarmd in heet water.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die blikken in de magnetron werden opgewarmd.
Ik vond dus echt heel erg van NIET. Waren wel duur inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vond die Struik-maaltijden prima te eten. En ze bleven jaren goed.
Ze waren wel wat aan de dure kant.
Van zo'n leeg blikje maakten we dan met een postelastiek en een halve wasknijper een mooie fietsratel.quote:
Zo'n spannende serie! Zeker op die leeftijd. Weet nog dat ze in de donkere kamer papier door zo'n ontwikkelbad haalden en dan kwam die foto te voorschijn van die enge man. Als ik die later in een andere rol zag (dacht dat hij in Medisch Centrum West speelde) bleef het voor mij altijd de enge man uit Q&Q. Zou die serie nog best wel eens willen zien.quote:
Ja! Q&Q was ik net te jong voor denk ik, ik kan me alleen de tune nog herinneren, maar deze herinner ik me wel!quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:17 schreef Starflyer het volgende:
Dit vond ik ook zo'n enge jeugdserie
[ afbeelding ]
Hoe oud zijn deze? Ik herinner me niet dat het van Fruitella was.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:08 schreef Q.C.Passed het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo Hup! Alles in 1 keer naar binnen gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |