Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Friesland ligt tegenwoordig in België 🤔 heel mijn topo door de kluts
Zeker wel dat de boerderij in waarde is gestegen. Dus MB zal alleen de hypotheek moeten kunnen ophoesten en ze zal de inleg/overwaarde aan K en J moeten betalen, al dan niet met behulp van pappie Walk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En mogelijk is 'de boerderij' in waarde gestegen door alles wat ze er aan hebben laten doen.
Ze hebben toen wel eens gecommuniceerd dat ze wel alle 3 hebben ingelegd volgens mij. Maar ik heb geen idee hoe dat werkt in zo'n constructie.
*brabandquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.
En iedereen weet toch dat aardappels patat worden genoemd in België?
(Ik vond het toen met Mirthe en Miniliefde wel verwarrend, die wonen in West Friesland, ik dacht dat dat gewoon het westen van Friesland was haha)
Weet niet of dit goed gaat zo haha.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik volg dit account nog niet en heb gelijk allerlei vragen 😅
Zijn ze allemaal verwekt zonder medische hulp? Wat zijn de kansen dat je 3x een tweeling krijgt? En kennelijk hebben ze een grote kinderwens want niet gestopt na tweeling nr 2 😆
Zijn ze religieus? Daarom geen anticonceptie? Vragen vragen haha ik ga maar eens kijken dan.
Zij heeft echt nog niet het licht gezien hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.
En iedereen weet toch dat aardappels patat worden genoemd in België?
(Ik vond het toen met Mirthe en Miniliefde wel verwarrend, die wonen in West Friesland, ik dacht dat dat gewoon het westen van Friesland was haha)
Er is natuurlijk ook flink geïnvesteerd. En de vraag is door wie of wat? Of er daadwerkelijk afgerekend moet worden met K en J is dus maar de vraag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zeker wel dat de boerderij in waarde is gestegen. Dus MB zal alleen de hypotheek moeten kunnen ophoesten en ze zal de inleg/overwaarde aan K en J moeten betalen, al dan niet met behulp van pappie Walk.
haha ik dacht hetzelfde, en ja het is best een leuk huis hoor, maar of dat volledig te renoveren is (zelf dus zonder aannemer) in 3 maanden..... ik geef het ze te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef proud_mami het volgende:
Oh boy. Janneke geeft aan dat ze nu al achter lopen op schema. No shit, Sherlock kijk jullie nooit verbouwingsprogramma’s ofzo? Verbouwen loopt altijd uit! En het dak is lek en ze hebben last van houtrot.
Zo niet oké.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die filmpje van bezorgde bob post... ik vind er zoveel van..
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
En de levertijd op de kozijnen is twee maanden. Tja, vrij normaal lijkt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef proud_mami het volgende:
Oh boy. Janneke geeft aan dat ze nu al achter lopen op schema. No shit, Sherlock kijk jullie nooit verbouwingsprogramma’s ofzo? Verbouwen loopt altijd uit! En het dak is lek en ze hebben last van houtrot.
Ik heb echt medelijden met Bob. Super lief dat filmpje van hem, maar het is duidelijk dat hij enorm struggelt met de gezondheid van z'n moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
Volgens mij was dat een grapje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef poohenzo het volgende:
Beetje laat maar heeft iemand gisteren nog de storie gezien van AM waarin ze min of meer aangeeft dat ze in huize Geerts net zo goed koken als een kok met michelin sterren? Misschien moet ze er dan eens gaan eten en zichzelf daarna kapot schamen in een hoekje om die derrie die ze daar serveren te vergelijken met het eten van een echte vakman/vakvrouw.
er is daar helemaal niemand officieel gediagnosticeerd volgens mij, en het komt haar goed uit om te roepen dat alle geertsen dyslexie hebben want zo doen wij geertsen dat ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:24 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik heb zelf geen dyslexie, dus ik snap het probleem van de som niet zo. Bij het ontwerpen in de techniek (mijn oude vak en ook waar Jim voor leert) doe je niet anders dan schatten. En ja, schatten is een belangrijk deel van rekenen.
Maar ik kan mij best voorstellen dat bepaalde handelingen lastig zijn als je dyslectisch bent en dat het verder gaat dan sec lezen.
Nou inderdaad zeg. Wat een gedoe. Misschien is het tijd om te investeren in een PA die dit gewoon allemaal regelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:25 schreef Harper het volgende:
Pff, wat een geleuter steeds van AM over het boek, de “tour” door het land, of de data juist vermeld staan etc. Alles voor de content want dit is voor maar weinig mensen interessant denk ik.
En dan dat AM niet zelf kan beslissen of ze in de herfstvakantie offline gaat of niet, dat moet de uitgever doen. Triest dat alles draait om de verkoopcijfers.
Dit! Echt heel sneu voor Bob. Als Judith nu nog niet in ziet dat Bob structuur en zekerheid nodig heeft dan weet ik het ook niet meer. Tijd om haar egoisme aan de kant te zettenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Geef haar aub geen ideeën zeg. Volgens mij maakt ze er meer van dan het werkelijk is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Wat een gedoe. Misschien is het tijd om te investeren in een PA die dit gewoon allemaal regelt.
Benieuwd of ze nog een bouwkundige keuring hebben laten doen, en daar nog iets mee kunnen qua aansprakelijk stellen voor het lekkende/rotte dak. Het lijkt me sterk dat de vorige bewoners nooit wat van de lekkage hebben gemerkt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef proud_mami het volgende:
En dan kunnen ze pas zaterdag weer gaan. Ze dachten het sloopwerk al gehad te hebben zelfs! Dat is toch allemaal wel heel simpel gepland hoor. Zo’n verbouwing in 3 mnd, wie verzint het.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef proud_mami het volgende:
Ze kan beter eerst aan haar duur gaan werken. Tempo komt later (of niet).quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef popje het volgende:
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Met die sponsor’loop’ van haar had ze toch toen ook nauwelijks wat opgehaald 🫣quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:06 schreef Lampje88 het volgende:
Zo eindelijk bij gelezen na een paar drukke dagen.
Debbie: ik hoop dat zij een linkje eruit gaat gooien voor een rolstoelbus. Dan gaat ze namelijk enorm voor lul staan net als bij die boeken. Weinig animo ze zal wellicht ¤100 bij elkaar sprokkelen door de goed gelovigen.
Mb: ik geloof niet dat ze naar Iris gaat althans niet zonder ouders/vriendinnen erbij. Iris heeft ook een eigen gezin en druk zakelijk leven dus die gaat niet hele dag het klavertje 4 vermaken.
Ja ik geloof ¤75 nou een wieldop moet dan misschien lukken🤡quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Met die sponsor’loop’ van haar had ze toch toen ook nauwelijks wat opgehaald 🫣
Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is denk ik. Ze doet echt maar wat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kan beter eerst aan haar duur gaan werken. Tempo komt later (of niet).
Dit. En het "na een leven waarin...... wil ik ook sterven zoals ik geleefd heb". Alsof ze niet bijna 50 maar 70 of 80 jaar is zeg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.
Lijkt me voor haar ouders ook moeilijk deze filmpjes te zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het een zorgelijke situatie bij Judith, is toch niet normaal zo slecht ze is. Denk wel dat Bob zich zorgen maakt.
Vind het bizar dat niemand aan de bel trekt of ingrijpt... als mijn vriendin zo slecht zou gaan zou ik de zorg opvangen... snap ook niets van die ouders of overige familie... moet ze neervallen voor ze opstaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Lijkt me voor haar ouders ook moeilijk deze filmpjes te zien
Ik zou sowieso wel eens in haar hoofd willen rondlopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.
Waarom?! 😂
Ze praat alsof ze ongeneeslijk ziek is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. En het "na een leven waarin...... wil ik ook sterven zoals ik geleefd heb". Alsof ze niet bij 50 maar 70 of 80 jaar is zeg!
Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om nu zo duidelijk te etaleren dat je niet kunt rekenen, terwijl je eerder verteld hebt dat je de HEAO hebt gedaan.
Laatst deelde ze ook al dat ze de huishoudschool heeft gedaan. Het zou natuurlijk kunnen dat je daarna via mavo en havo naar het hbo bent gegaan, maar dan vraag ik me toch af hoe je met haar niveau een hbo opleiding hebt kunnen afronden?
Die HEAO geloof ik echt niks van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
Of hij neemt het op omdat hij doodsbang is zodat hij dit met opa/tante/een medisch iemand kan delen? Hoe dan ook ik vind dit zeer zorgelijk. Jammer dat Judith haar oogkleppen iig niet afgaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Misschien laat ze dan wel een zielig artikeltje in een krant zetten waarin ze scheef in haar rolstoel zit met een zielig gezicht, met haar mooie zonnebloemketting en dan Roy er gebukt naast die ook erg zielig en serieus kijkt. Ik zou echt niet verrast zijn. Zij krijgt namelijk echt alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:06 schreef Lampje88 het volgende:
Zo eindelijk bij gelezen na een paar drukke dagen.
Debbie: ik hoop dat zij een linkje eruit gaat gooien voor een rolstoelbus. Dan gaat ze namelijk enorm voor lul staan net als bij die boeken. Weinig animo ze zal wellicht ¤100 bij elkaar sprokkelen door de goed gelovigen.
Mb: ik geloof niet dat ze naar Iris gaat althans niet zonder ouders/vriendinnen erbij. Iris heeft ook een eigen gezin en druk zakelijk leven dus die gaat niet hele dag het klavertje 4 vermaken.
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Of hij neemt het op omdat hij doodsbang is zodat hij dit met opa/tante/een medisch iemand kan delen? Hoe dan ook ik vind dit zeer zorgelijk. Jammer dat Judith haar oogkleppen iig niet afgaan.
Zag je die 🤣? Die ze erbij zette? Het was een grapje..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef poohenzo het volgende:
Beetje laat maar heeft iemand gisteren nog de storie gezien van AM waarin ze min of meer aangeeft dat ze in huize Geerts net zo goed koken als een kok met michelin sterren? Misschien moet ze er dan eens gaan eten en zichzelf daarna kapot schamen in een hoekje om die derrie die ze daar serveren te vergelijken met het eten van een echte vakman/vakvrouw.
Ik mag hopen dat ze niet ook nog met een kookboek gaat beginnen, met samenraapsels uit de allerhande en foto's van MG met zijn prakjes.
Er wordt best vaak bloed geprikt en volgens mij is je bloedsuikerbepaling een van de standaard onderzoeken. Zeker als je meedoet met een klinisch onderzoek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zit bij Judith te denken aan iets met dr suiker. Zoals in de ochtend overgeven kan duiden op een lage suikerspiegel ( herkenbaar voor mij) ook gecombineerd met de hoofdpijn
Een 6 jarige kan wel zo denken. Zeker als er sprake is van ziekte. Of Bob ook zo kan denken.. geen idee. Ik weet ook niet hoeveel hij daadwerkelijk weet van haar ziek zijn. Ooit zou hij wel ingelicht moeten worden toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
100% dit ja, goed verwoord. Zij maakt er nu een heel ding van alsof dit haar zo uniek maakt. Maar eigenlijk is het toch vooral sneu dat zelf niet inziet dat dit vooral in haar eigen hoofd zit, of dat iemand in haar omgeving het ziet en tot haar doordringt. Denk echt dat ze een leuker en relaxter leven zou hebben als ze hiermee aan de slag zou gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.
Ik denk het ook. Je ziet bij meer fluflu kinderen dat ze meteen "doen alsof" ze filmen als ze een telefoon in hun handen krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
Als je niet beter weet zou je denken dat ze terminaal is en net haar euthanasie plannen heeft gemaakt, wat kan zij dingen toch overdreven gewichtig brengen. 😅quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze ongeneeslijk ziek is.
En ook nu weer: normaal praten mensen hier niet over, maar wij ( geertsen) nu wel.
Ehmm....AM, heel veel mensen denken hier over na en bespreken dit. Misschien zou het goed zijn als jij eens buiten je eigen gecreëerde bubbeltje gaat kijken? In het echte leven, bij echte mensen.
Met iedereen bedoeld ze ongetwijfeld iedereen van het grooooooote gezin. En misschien nog Mirjam (van IJsland)quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel eens in haar hoofd willen rondlopen.
Ze geeft geen spoilers over een boek, want nog niet iedereen heeft het gelezen?
Iedereen? Er blijven denk ik altijd mensen die het (nog) niet gelezen hebben. Of gaat dit over de 90.000 vokgmoekes en melden die allemaal wanneer ze het boek gelezen hebben?
Krijgen we dan wel spoilers?
Zoveel vragen...
Ik race na mn nachtdienst naar huis om de kinderen naar school te brengen, slapen, zwemles, boodschappen, koken.. tussendoor nog ff klusjes die je tussendoor doet ( niks geen taaktober) en dan weer naar een volgende nachtdienst.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je de "drukke" dagen/ schema's zie bij DBM, milou en AM lees moet ik altijd denken aan m'n opa. Toen hij met pensioen was had hij het druk als hij op vrijdag moest stofzuigen. Dan was de hele dag vol gepland in zijn hoofd.
Ook omdat zijn moeder vaak zo in de telefoon ziet praten, dus dat neemt ie ook iverquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk dat zij zoveel voor elkaar krijgt omdat ze continue tegen instanties enz zegt dat zij deelt over haar ziekte enz. Was toen ook met die Schiphol medewerker over die zonnebloem kettingquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misschien laat ze dan wel een zielig artikeltje in een krant zetten waarin ze scheef in haar rolstoel zit met een zielig gezicht, met haar mooie zonnebloemketting en dan Roy er gebukt naast die ook erg zielig en serieus kijkt. Ik zou echt niet verrast zijn. Zij krijgt namelijk echt alles voor elkaar.
Dat is alleen vanwege haar inkomsten. AM leest niet, dat blijkt wel uit de " recensie" die ze deelde over Al het blauw van de hemel. Net een middelbare scholier die het boek niet las maar wel een boekverslag moest inleveren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand zoals AM meerdere boeken tegelijk leest/luistert. Als dit al waar is dan blijft er maar vrij weinig hangen. Dan leest ze al die zelfhulpboeken voor niets.
Omdat ze een groot gezin heeft. En dus veel ervaring met het zindelijk (laten) maken. Punt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En waarom gaat het AD iemand interviewen die zo duidelijk schijt heeft aan milieu of een leefbare toekomst voor haar ENORME nageslacht?
Alleen al dat gezin heeft een voetafdruk waar een paard van gaat liggen!
Het interesseert AM duidelijk geen hol of ze daar met hun gedrag de planeet vern..ken.
Ze is tegen druk zetten maar besteedde het vervolgens uit aan de psz zodat het binnen een week gepiept was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze een groot gezin heeft. En dus veel ervaring met het zindelijk (laten) maken. Punt.
Voor de rest boeit het AD het verder niet.
En Lot ging toch alleen op donderdag naar de psz of ook net als Jet 2xquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze is tegen druk zetten maar besteedde het vervolgens uit aan de psz zodat het binnen een week gepiept was.
Interessante denkwijze wel.
Maar idd, het AD zal gekeken hebben naar moeders met grote gezinnen. Ongetwijfeld ook in Staphorst en op Urk geweest.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:31 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die HEAO geloof ik echt niks van.
Daar begrijp ik ook niks van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand zoals AM meerdere boeken tegelijk leest/luistert. Als dit al waar is dan blijft er maar vrij weinig hangen. Dan leest ze al die zelfhulpboeken voor niets.
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je de "drukke" dagen/ schema's zie bij DBM, milou en AM lees moet ik altijd denken aan m'n opa. Toen hij met pensioen was had hij het druk als hij op vrijdag moest stofzuigen. Dan was de hele dag vol gepland in zijn hoofd.
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijdquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ja ik ken het huis door de omgeving.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Het huis van Janneke en de ingang oogt echt prachtig.
Jullie al een linkje gevonden van haar woning 🤭.
Ik 1 luisterboek en 1 boek via de ereader.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijd
Dochter leest nu een boek voor haar lijst een boek voor de lol in het Nederlands en een boek voor de lol in het Engels 👌
Gewoon soms geen zin in het ene boek dus verder in de ander
Dat hebben mijn ouders, die nemen dan de telefoon op, 'we zijn druk, we zitten aan de tweede koffie'quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:
*uitslapen tot 10.30
*krant lezen tot 12.30 en brunch
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*thee drinken en tv kijken
*eten koken en eten
*tv kijken
*gaap......zo druk....en slapen
Volgens mij hoort die rechterkant met de zonnepanelen er niet bij. Dat is van de buren. Zoals ik al eerder zei, zou ik ook zijn afgeknapt op het gebrek aan privacy in de achtertuin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja ik ken het huis door de omgeving.
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.
Voor andere 'bekenden' : hoort de rechterzijkant daar ook bij, de laagbouw?
De online foto's laten sowieso geen bovenverdieping en badkamer zien.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
Volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:50 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Volgens mij hoort die rechterkant met de zonnepanelen er niet bij. Dat is van de buren. Zoals ik al eerder zei, zou ik ook zijn afgeknapt op het gebrek aan privacy in de achtertuin.
Maar ik zeg ook niet dat niemand dat kan hè. Maar iemand zoals AM… begrijpend lezen is voor haar heel moeilijk en ze schijnt dyslexie te hebben. Tel daarbij op haar ongelooflijke chaos in haar hoofd. Dan snap ik het niet, nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijd
Dochter leest nu een boek voor haar lijst een boek voor de lol in het Nederlands en een boek voor de lol in het Engels 👌
Gewoon soms geen zin in het ene boek dus verder in de ander
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook niet dat niemand dat kan hè. Maar iemand zoals AM… begrijpend lezen is voor haar heel moeilijk en ze schijnt dyslexie te hebben. Tel daarbij op haar ongelooflijke chaos in haar hoofd. Dan snap ik het niet, nee.
Ze moeten naar zwemles.. 😁quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk filmt vechtende tweeling die ruzie hebben over een bikini....
Iedereen heeft nu toch dezelfde vragen bij het zien van deze beelden?
Waarom film je en corrigeer je niet? En hoezo bikini???? Ik heb het steenkoud...
Van zichzelf ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Geef haar aub geen ideeën zeg. Volgens mij maakt ze er meer van dan het werkelijk is.
Van wie moet ze het hele land door om te tekenen?
Dat was vrij eenvoudig te vinden. Door iedereen denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Het huis van Janneke en de ingang oogt echt prachtig.
Jullie al een linkje gevonden van haar woning 🤭.
Bijzonder. De ouderen in mijn omgeving staan vroeg op en hebben het best druk. Huishouden gaat bijvoorbeeld niet meer zo gemakkelijk als vroeger, net als boodschappen doen en andere verplichtingen. Plus nog vaak gezondheidsklachten erbij, dus veel dokters/ ziekenhuisbezoek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:
*uitslapen tot 10.30
*krant lezen tot 12.30 en brunch
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*thee drinken en tv kijken
*eten koken en eten
*tv kijken
*gaap......zo druk....en slapen
Ik heb zo’n vermoeden (nergens op gebaseerd) dat ze geen bouwkundige keuring hebben uitgevoerd. En wellicht dat de lekkage boven water (no pun) is gekomen tijdens het slopen van de plafonds. Dan hadden de vorige bewoners dit niet perse kunnen weten en dan is het misschien geen verborgen gebrek? Maar ik weet niet precies hoe dat werkt hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog een bouwkundige keuring hebben laten doen, en daar nog iets mee kunnen qua aansprakelijk stellen voor het lekkende/rotte dak. Het lijkt me sterk dat de vorige bewoners nooit wat van de lekkage hebben gemerkt?
Dan duurt omkleden en schoenen aan en uit doen (en op de eettafel zetten) nog langer dan het hardlopen zelf 😂quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef popje het volgende:
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Terwijl ze volgens mij een heel fancy horloge heeft (een Garmin dacht ik); die app kan prima een trainingsplan voor in je horloge laden, hoef je alleen maar te volgen, niet nadenken. Van 0 naar 5 km, van 5 naar 10, een snellere 5 km... alles kan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is denk ik. Ze doet echt maar wat.
Ik heb het niet over jou of over add. Ik heb het over AM, die aantoonbaar vrij weinig informatie verwerkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)
Volgens mij bestond de huishoudschool toen zij jong was al helemaal niet meer. Dat is volgens mij uit de generatie van haar moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Miepje77 het volgende:
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
Toen ik tiener was bestond de huishoudschool zeker nog wel. Die heette toen lhno. Ik ben een paar jaar ouder dan Annemarie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Volgens mij bestond de huishoudschool toen zij jong was al helemaal niet meer. Dat is volgens mij uit de generatie van haar moeder.
Niet dyslectisch wel ADD en ik lees/luister ook meerdere boeken door elkaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)
Volgens mij staan haar volgers al een hele tijd redelijk stilquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in plaats van haar BFF AM een appje te sturen, tagt Debbie haar in een bericht. In de hoop dat AM het bericht deelt en ze er weer 3 volgers bij krijgt.
Ik je het huis ook. Heb wel wat foto’s van bovenverdieping en badkamer gezien, de badkamer is echt retro maar dan niet op een goede manier 😂 er zit iig nog heel veel werk in de bovenverdieping alleen al. De hal is wel prachtig vind ik, echt een plaatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
Zeker! Eerst afstand en dan snelheid is handiger (en beter om blessures te voorkomen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
De tijd vult zich ook vanzelf wel. Hoe drukker je het hebt hoe efficiënter je wordt (en hoe meer je prioriteiten stelt).quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:13 schreef SophiaLoren het volgende:
En over die drukte
Ik zit zelf nu vier maanden thuis. Ik begrijp het ook volledig. Ben zo "druk"en de dagen vliegen om. Vraag je me wat ik doe? 😂 Vooral manisch het huishouden bijhouden. Dat ik me afvraag hoe ik dat gecombineerd heb met 40 uur van huis af te zijn
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou of over add. Ik heb het over AM, die aantoonbaar vrij weinig informatie verwerkt.
Hocus had jou niet gequotequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.
Ze liggen er voor de show. Ze leest Ze niet, hooguit hier en daar een stukje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niks van.
Mijn conclusie is dan ook dat ze hier en daar een stukje leest/luistert voor de promotie, in plaats van het hele boek.
Is het gemiddelde hardlooptempo van vrouwen. Niks mis mee. Welk tempo loop jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Miepje77 het volgende:
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
Ja hequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:25 schreef proud_mami het volgende:
Thanks trouwens voor de tip over luimesanita, grappig is zij!
En haar kind kijkt ook niet op of om. Kan hij niks aan doen maar i.c.m. het filmen zijn dat al twee redenen om het spannend te vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith vindt fietsen met B het spannendste wat ze ooit samen hebben gedaan 🙄
Snap ik, als je filmend op de verkeerde helft rijdt..
Ze heeft vaak een korte broek aan, zal het wel niet snel koud hebben. En aan haar rode hoofd te zien had ze net hardgelopen? Ik zag haar (maar dat kan gisteren ook wel geweest zijn, of vorige week ..) in hardloopkleding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Julia G zich altijd in haar onderbroek laat filmen?
Ze heeft een supergoed figuur overigens.
Ik reageerde ook niet op jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith vindt fietsen met B het spannendste wat ze ooit samen hebben gedaan 🙄
Snap ik, als je filmend op de verkeerde helft rijdt..
Zou ze het nu nooit leren 🤦♀
Nou ja om kijkt hij wel... slingerend naar achteren kijkend 😨 moeders op de verkeerde weg helft.. hoe leert ze hem de regels? Kijk leuk dat regels niet voor hen gelden volgens Judith maar al het overige verkeer denkt daar toch anders overquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En haar kind kijkt ook niet op of om. Kan hij niks aan doen maar i.c.m. het filmen zijn dat al twee redenen om het spannend te vinden.
Ja, het moest op haar manier, niet op zijn manier. Zij wilde nog een laatste keer praten zodat zij het op haar manier af kon sluiten. Want nu is zij verdrietig en wilde zij dat het anders was gegaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het zit Ellen wel weer allemaal dwars hoor
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:47 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder heeft ook plannen voor een boek.
Met Anne als haar Grote Voorbeeld.
Dat lijkt (ook) een hint voor opnieuw/meer contact. Ze stelde namelijk ooit een live met AM voor maar daar lijkt AM nooit op gereageerd te hebben.
😂😂quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vroeg mijn partner van het weekend of hij wat bij van Pelt wilde meenemen, werd ik verbeterd: “O, je bedoelt de lekkere dingetjes winkel?” 😂
Zou de bus wel rolstoelvriendelijk zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal hyper de 31ste in de partybus 🤣😂 ze heeft echt niet door dat ze zichzelf verlult met dit soort uitspattingen he?
Je moet eerst een basis hebben. En met 2km hardlooptraining bouwt ze niks op voor haar motorrit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
Ik loop vrij hard, dus ik vergelijk mezelf niet met het gemiddelde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is het gemiddelde hardlooptempo van vrouwen. Niks mis mee. Welk tempo loop jij?
Hardlopen hoeft niet snel te gaan, ligt er maar net aan met welk doel je loopt, of je überhaupt met een doel loopt.
Energie voor 10 met dit uitje... ik verwacht beelden ala mirthe van dansende vrouwen op tafels.. en Debbie dan helemaal los... 😂🤣quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou de bus wel rolstoelvriendelijk zijn?
En AM die Debbie ook ineens weer benoemt in haar storie… puur om misschien een volgertje meer te krijgen rond haar boeklanceringquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.
En de ‘Vriendin!…’ door volwassen vrouwen (en Debbie in het bijzonder) vind ik stom.
Nee als ‘hou op met me!’
De vorige keer bij de boekpresentatie had Debbie alle aandacht samen met haar huilbaby. Dat was pas echt ergquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
En AM die Debbie ook ineens weer benoemt in haar storie… puur om misschien een volgertje meer te krijgen rond haar boeklancering
Hahaha met het liften erbij heeft ze 3,5 fulltime baan 😂quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM plaatst een afbeelding van Fox News ((US) met ‘study: being a mum is equivalent to working 2,5 fulltime jobs’
🤪🫣😆
Tuurlijk meid, tuurlijk. Je hebt het ffing zwaar. Je bent een powervrouw!
'Ik zei haar toen als ik 10k volgers heb ik ga ik een boek schrijven.'quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:47 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder heeft ook plannen voor een boek.
Met Anne als haar Grote Voorbeeld.
Dat lijkt (ook) een hint voor opnieuw/meer contact. Ze stelde namelijk ooit een live met AM voor maar daar lijkt AM nooit op gereageerd te hebben.
Ja, en niet echt klagen over de prijs, het weer of dat er geen massage meer te boeken is of dat ze bekkenbodempijn heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vind Celinecharlotte heerlijk vermaak (in positieve zin). Voor 10.000 euro een weekje vakantie boeken en dan vervolgens elke dag in de regen en koud te zitten. Het geld wordt daar met bakken uitgegeven. Ik vind haar wel een leuk mens om te volgen (op privé gebied, zakelijk klik ik altijd door).
Haha met het mooie roze bad ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik je het huis ook. Heb wel wat foto’s van bovenverdieping en badkamer gezien, de badkamer is echt retro maar dan niet op een goede manier 😂 er zit iig nog heel veel werk in de bovenverdieping alleen al. De hal is wel prachtig vind ik, echt een plaatje.
My bad … ik had denk ik last van een vlaag van verstandsverbijstering c.q. quoteverbijstering, sorry.quote:
Haha, ik bedoelde dat stukje waarbij hij langs dat zijweggetje fietst. Aan de manier van filmen op dat plein te zien zit Judith zelf ook achterstevoren op de fiets😬 (of ze kan heel snel keren).quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja om kijkt hij wel... slingerend naar achteren kijkend 😨 moeders op de verkeerde weg helft.. hoe leert ze hem de regels? Kijk leuk dat regels niet voor hen gelden volgens Judith maar al het overige verkeer denkt daar toch anders over
Zo doe ik het ook, zakelijke allemaal doorklikken en de privéstories bekijk ik wel. Heerlijk haar nuchterheid. Ik heb wel het gevoel alsof ze al 2 jaar zwanger isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vind Celinecharlotte heerlijk vermaak (in positieve zin). Voor 10.000 euro een weekje vakantie boeken en dan vervolgens elke dag in de regen en koud te zitten. Het geld wordt daar met bakken uitgegeven. Ik vind haar wel een leuk mens om te volgen (op privé gebied, zakelijk klik ik altijd door).
En altijd: " voel me bijna volwassen" of wat is die stomme uitspraak van haar ook al weer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
Volgens mij is het gelik grotendeels eenrichtingsverkeer. De kleinere influencers proberen via demammavan meer volgers te krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.
En de ‘Vriendin!…’ door volwassen vrouwen (en Debbie in het bijzonder) vind ik stom.
Nee als ‘hou op met me!’
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:02 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte Balijns is weer aan het 'knallen'. Dit betekend een reel over cloudpillo, languit thuis op de bank.
🤣 niks raars aan ik breng mijn kinderen altijd naar school in jarretels en lange jas. Helemaal trendy hoor, over straat gaan in je ondergoed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
Dit is nieuw voor haar. Blijkbaar deed Koen dat altijd. Of Jacq.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
En “het kan verkeren”. Die vreselijke uitspraak heeft J nu ook overgenomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:00 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En altijd: " voel me bijna volwassen" of wat is die stomme uitspraak van haar ook al weer?
Nou ken niet anders van Lotte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een - veel woorden, weinig inhoud - zweverige post heeft Lotte nu de wereld ingegooid?
Heb je ook je taaktober taakje gedaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.
Ben ik nu ook speciaal? 😇
Viel mij ook op ja 🫣quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heb je ook je taaktober taakje gedaan?
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ken niet anders van Lotte.
Je weet wat ze zeggen he: wie geschoren wordt moet stilzitten, ze had er misschien beter helemaal niks meer over kunnen zeggen.
Volgens mij was het eerst een praktijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?
Dan rock jij het grotemensenleven maximaal! Not normal!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.
Ben ik nu ook speciaal? 😇
En wie filmt die story? Die persoon gaat dus eerst naar beneden en dan klaar staan met de telefoon en pas dan kun je met je kind naar beneden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en wilde even kijken wat je bedoelde, MAAR WAT VEEL STORIES HEEFT ZIJ!!! Is dit elke dag zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.
Waarom?! 😂
Het enige wat ik heb meegekregen is dat bericht dat ze niet (hard) werkte. En iemand had een bericht gestuurd over haar kleding niet mooi was of de kleur niet mooi was ofzo bij haarquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?
😂😂😂 maximaal volwassen 💪💪quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan rock jij het grotemensenleven maximaal! Not normal!
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en wilde even kijken wat je bedoelde, MAAR WAT VEEL STORIES HEEFT ZIJ!!! Is dit elke dag zo?
Heerlijk was dat. Ik vind het shocking dat mensen tegenwoordig echt 0,0 zelfspot meer hebben. Zie de comments onder die post. Ze zijn allemaal meteen op de teentjes getrapt en typen hele wollige lappen tekst over lief zijn etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Henry van Loon prikte feilloos door alle influencer bullshit spirituele semi dankbare maniertjes heen en die deed even pijn
Yep, geen enkele zelfspot en zeer, zeer op de teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:54 schreef Nieve het volgende:
[..]
Heerlijk was dat. Ik vind het shocking dat mensen tegenwoordig echt 0,0 zelfspot meer hebben. Zie de comments onder die post. Ze zijn allemaal meteen op de teentjes getrapt en typen hele wollige lappen tekst over lief zijn etc.
Natuurlijk ben ik voor liefde en vrede op aarde, maar come on, een beetje lichtheid en lol (om jezelf) helpt ook om het leven een beetje leuk te maken.
Oh dat heb ik gezien ja heel smakelijk om gelachen en spot on van Henry. Triest dat ze dat niet konden incasseren en er dan ook nog eens over blijven door mekkeren. If you can’t stand the heat get out of the (insta)kitchen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:15 schreef slowie het volgende:
Hahahaha Ellen's story over Koen dat hij geen afsluitend gesprek wilt. Als ik hem was had ik ook 'nee' gezegd, voor je het weet komt je hele gesprek op Instagram
Ik volg haar niet. Waarom zijn ze uit elkaar volgens haar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegt
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegt
Dat telt ook hoor, goed bezig! Maximaal poetsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
Ja ze vindt het pestenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Nou ja, dat denk ik te ontwaren uit de woordenbrij 😅quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.
Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
En J draagt misschien ook nog bij?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 06:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.
Maar Debbie geeft heel veel geld uit he... Labubu's, concert kaartjes. Voor dat geld dat Tamara al alle sint kados kopen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.
Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Zou het echt daar over gaan? Ik vind het zo misleidend hoe ze zich neerzet als liefde verspreidende liefdehart, ik vermoed dat ze gewoon vooral geïnteresseerd is in geld verdienen en zichzelf. Naar aanleiding van hier weer eens gekeken, maar het is gewoon, tja hoe zal ik he5 zeggen, niet zo erg interessant wat ze laat zien. Keihard werken de hele dag om reclamespotjes met jezelf in de hoofdrol op te nemen en in liefde te verspreiden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.
Nee geen tijd voor, ze zijn vaak pas om 19;30 thuis en moeten dan nog eten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.
Ik zou daar ook onhandelbaar van worden. Spreken die kinderen wel eens af?
Ik snap ook niet als ze het zelf terug leest dat ze dit normaal vindt. Die man heeft een kantoorbaan volgens mij en zij heeft het over apart eten, dus die optie is er wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.
Ik zou daar ook onhandelbaar van worden. Spreken die kinderen wel eens af?
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:
Minibelle;
Ik vind het bizar dat drukke schema, en belachelijk dat ze het deelt alsof je daar trots op moet zijn.
De oudste 2 kunnen geen enkele middag lekker afspreken met vriendinnen. Geen tijd om thuis even met wat drinken en wat lekkers hun verhaal te doen.
Zij gaat hier straks denk ik spijt van krijgen. Sporten ok, maar waarom iedere dag activiteiten tot in de avond?
Blij dat mijn kinderen altijd heerlijk konden spelen na school, het lijkt daar wel een 40 urige werkweek.
Ooit hebben op haar gereageerd op insta maar zij is ervan overtuigd dat de kinderen dit nodig hebben.
Nou doe je ding, ik vind het triest.
Ik vond het eruit zien als Shein zooiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:00 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.
Ik zou daar ook tegendraads van worden. 😂
Jokkebrok is her middlenamequote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
Ik vind het ook niet mooi, het is ondergoed en dat zie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
denk dat ze het swiffertquote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:08 schreef Henrike het volgende:
Lotte krijgt nu net tegengas op insta, benieuwd of ze reageert
Toch lijkt ze haar ontspanning te halen uit naar de winkel gaan. Ongelooflijk hoe vaak zij naar de supermarkt of een andere winkel fietst.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..
De boodschappen zijn niet aan te slepen denk ik met zoveel kinderen. Ik heb er maar twee maar ga ook bijna elke dag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:18 schreef Harper het volgende:
[..]
Toch lijkt ze haar ontspanning te halen uit naar de winkel gaan. Ongelooflijk hoe vaak zij naar de supermarkt of een andere winkel fietst.
En hoe zij het financieel doet: wat dacht je van alimentatie? Haar ex blijft natuurlijk financieel verantwoordelijk voor de kinderen. Plus kinderbijslag, kgb. Volgens mij komt daar best wat binnen. Anders hadden ze vast geen huis in Spanje kunnen kopen.
Snap ik. Maar zelfs op dagen dat de boodschappen bezorgd worden fietst ze evengoed makkelijk twee keer naar de supermarkt. Ik zou er zelf heel onrustig van worden maar denk dat het voor haar juist een "uitje" is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De boodschappen zijn niet aan te slepen denk ik met zoveel kinderen. Ik heb er maar twee maar ga ook bijna elke dag.
Ik denk dat het voor haar een uitje is inderdaad. Ik haat boodschappen doen, dus ik kan me hier weinig bij voorstellen. Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat ik zou kiezen voor zoveel kinderen, dus het is voor mij al sowieso ver van mijn bed-show (wat gebeurt er als Tamara is uitgeschakeld door ziekte en bijvoorbeeld een paar weken in het ziekenhuis ligt, ik zou die verantwoordelijkheid nooit in mijn eentje kunnen en willen dragen).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:41 schreef Harper het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zelfs op dagen dat de boodschappen bezorgd worden fietst ze evengoed makkelijk twee keer naar de supermarkt. Ik zou er zelf heel onrustig van worden maar denk dat het voor haar juist een "uitje" is.
Echt hè, er moet nog even wat gal gespuwd worden kennelijk. Ik snap best dat zoiets heel vervelend is, maar waarom het nu nog openbaar delen in godsnaam?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺
Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
En zeggen dat je zou willen neermeppen. Echt bespottelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺
Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
Hoezo een kado? Hij had toch al van die lol popjes gehad gisteren?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft uitgeslapen tot kwart voor 9, hoeven de kinderen dan niet naar school? Ze gaan nu naar de speelgoed winkel om een groot kado te kopen voor flip (de oudste) omdat het gisteren zo goed gegaan is. Natuurlijk ben je als moeder super trots op je kind en natuurlijk wil je het liefst de wereld voor ze kopen (weet ik alles van) maar ze had al kadootjes gekocht, waarom dan toch nog meer.
Flipje zal wel thuisblijven na gister, oke kan ik me ergens iets bij voorstellen, maar kennelijk heeft hij wel energie genoeg voor de speelgoedwinkel. Maar ik snap dat kind, hij krijgt gewoon bij elke scheet die hij laat cadeaus van zijn moeder. En haar man maar werken voor al die zooi, maar sinterklaas is toch zo duur, nee DBM je hebt een gat in je hand, dat is iets anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft uitgeslapen tot kwart voor 9, hoeven de kinderen dan niet naar school? Ze gaan nu naar de speelgoed winkel om een groot kado te kopen voor flip (de oudste) omdat het gisteren zo goed gegaan is. Natuurlijk ben je als moeder super trots op je kind en natuurlijk wil je het liefst de wereld voor ze kopen (weet ik alles van) maar ze had al kadootjes gekocht, waarom dan toch nog meer.
Dit. Ik vind het een zorgelijke situatie. Is het haar hartfalen wat erger is geworden? Sneu voor Bob die heeft het echt wel door dat mama steeds ziekig is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:09 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds_singlemom: ik vind het zo heftig en zorgelijk voor haar dat ze maar niet op lijkt te knappen. Ik hoop dat ze zo verstandig is om voorlopig werken even op de langebaan te zetten (en dat dat ook mogelijk is). Heftig ook voor B. die heel duidelijk in de gaten heeft dat er iets speelt.
Dat blijf ik ook heel bijzonder vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef Ramonkel het volgende:
Minibelle: wat het extra sneu maakt is dat ze zo vaak benoemd dat de middelste wordt buitengesloten op school omdat ze nooit kan afspreken.
AM: wat een kul verhaal weer over zindelijkheid, afgelopen vakantie stonden er ook gewoon nog luiers voor Lot op het boodschappenlijstje.
Tamara heeft een tijd geleden nog zelf benoemd dat ze een bijstandsuitkering moest aanvragen, verder vind ik het wel leuk hoe ze schreef over de nieuwe hobby’s van de kinderen en dat het soms pittig is met brengen maar dat ze het belangrijk vind dat ze allemaal iets hebben wat bij ze past.
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉
Tamara is greatgrandemultimamaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:54 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.
Wie is Tamara trouwens
Ik vind het asociaal om zo over een juf te praten. En waarom laat je jezelf zo kennen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Het staat gewoon op zijn insta. Vijfde filmpje/postquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
https://www.instagram.com(...)MXJubGVjd2s5d3NwOQ==quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
Ze doen het hij ons ook, alleen groep 1. Ik woon in een heel andere regioquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.
Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
Precies. En dan zeggen: Jim past op vanavond. Alsof hij andere avonden daar niet op de bank hangt!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Ik woon om de hoek bij AM en onze school deed dat niet, ook niet op de school van de kleinkinderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.
Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
Enige wat AM echt goed kan is leugens verkondigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.quote:
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!quote:
Het interesseert haar niet wat je van dr denkt maar je wordt wel geblokkeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
Precies. Ik moet bij haar altijd aan spiritueel narcisme denken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.
Nou dat he. Goed dat ze gezonder wilt gaan eten maar ik zie soms zoveel snoep e.d. liggen bij Sanneke op haar salontafel dat ik hierin niet geloof.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke eet te weinig, sorry maar ik moet daar echt van grinniken.
Ze moet eigenlijk 2x ontbijten en meer tussendoortjes en ze snoept nooit. Ja ja...
Moet aan die afleveringen op TLC denken met Dr Now. Van die morbide obese mensen die "picky eaters" zijn 😆
Minibelle is zo'n nare vrouw. Ze had gister dan ook weer een filmpje geplaatst van dr middelste dochter die dan een improvisatie stukje toneel op straat stond te doen. Heel vreemd en ik vond dat dat meisje een beetje voor schut stond , heel zielig, het eindigde ook zo raar met dat dat meisje zei dat ze iedereen dood zou maken... en die moeder dat dan op insta pleuren. Zo vreemd allemaal daar, krijg er een slecht gevoel bij.
Neeee, ze heeft lieve mensen nodig! #wantlievemensenzijnmetmeerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!
En dan volgmoekes (dir alles fantastisch vinden wat ze uitbraakt, hihi!) die met haar op de foto willen en zelfgebakken koekjes meenemen voor de jongste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
Afgelopen weekend had ze gepost dat een van de jongste 2 de miniboodschappen van de oudste had gepakt, waarop er een screenshot werd gedeeld dat de oudste heel boos reageerde op dit feit, en ze schreef zelf dat wordt weer ruzie met een smiley.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.
Zou ze het zelf geloven?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Donna het volgende:
Haha, Ellen (niet meer van Koen, terugnaarliefde) wil even heel duidelijk maken dat alles wat ze vanaf nu deelt, helemaal niks meer heeft te maken met haar vorige relatie.
Uhu.
Dat is gewoon net zoveel als de capaciteit van de Johan Cruijff Arena tijdens concerten..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.
(en ik geloof er niks van dat zij kritiek uiten in haar boek)
Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een anderequote:
Haha, dat zal dan inderdaad een andere zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een andere
Nee, niet als je ook noemt dat je weet dat rekenen niet haar sterkste kant is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
Zou je geblokt worden als je reageert dat het 'maar' 1x de arena is?
haha of als je vraagt of het die ene arena is van de broer van.....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
Zou je geblokt worden als je reageert dat het 'maar' 1x de arena is?
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:
[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:
[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Het is overduidelijk een hecht kluwen gezin. Triest.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:59 schreef poohenzo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MXJubGVjd2s5d3NwOQ==
Hier hetzelfde gevoel, maar toch vooral medelijden. Dan ben je bijna 50, en dan nog ben je zo onzeker, zo bezig met wat anderen van je vinden en denken ( het continu ontkennen hiervan zegt voldoende).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelfquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.
Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk ... best een grappig filmpje. Maar om er nou zo hysterisch op de reageren zoals Lotte doet... dan heb je inderdaad een lesje zelfspot nodig.
Het is maar waar je zin in heb, al lijkt het mij ook fijn om zo snel mogelijk klaar te zijn met een opleidingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
Ah ja sorry ik was te lui geworden door de linkjesdelende influenza's. (Hebben jullie nog een tip voor een goed horloge trouwens?)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:41 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelf![]()
![]()
Ik denk dat ons gevoelige Lotje en haar Bonjoeri vooral ook last hadden van alle reacties die eronder kwamen en Boulevard die het oppakte.
Aldus de vrouw die voorheen beweerde dat ze vooraf om toestemming vroeg bij bepaalde onderwerpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.
(en ik geloof er niks van dat zij kritiek uiten in haar boek)
Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
Het is niet te vergelijken kwa aantallen, mijn insta staat op privé en heb iets van 150 volgers die ik allemaal ken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Hoe ver sta je van de realiteit af als je voor jezelf doet alsof er geen tienduizenden mensen naar je stories kijken? Dat is met recht je kop in het zand steken, de gevolgen van je eigen acties niet willen zien. Hoe onveilig voor die kinderen!! Ik snap niet hoe ze het haar strot uit krijgt zonder enorm schuldgevoel. Komt op mij over dat ze wel degelijk de gevaren weet maar er heel bewust van wegkijkt, hoe griezelig is dat! En niet alleen AM kijkt weg maar ook Maarten en de volwassen (schoon)kinderen, die laten zich afschepen met een stukje in het grote boek van shitshow AM. WAL-GE-LIJK!! 🤮
Ik vind het niet heel verstandig klinken. Ik snap wel dat het aantrekkelijk klinkt, maar soms is het handig om in bepaalde periodes de eisen voor jezelf iets lager te leggen. Geld lijkt mij hierin echt een slechte reden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Vreselijk vind ik haar, kil onpersoonlijk en afstandelijk. Ik volg haar niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?
Haar gezin staat helemaal in dienst van haar insta-account.
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb een tijdje onder een steen geleefd denk ik, maar wie is Lotte? En Bonjoerie?
Knap dat je naar die podcast kan luisteren, ik ben na vijf minuten afgehaakt, ik kan er niet naar luisteren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:
Mb in de podcast: ik heb de kids niet elke dag
Iris: tijdelijk/voor nu
Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Dat kb en mb toch weer bij elkaar komen?
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?
Maximale liefde natuurlijk. En als hij bij haar is en de kinderen zijn er niet dan gaan ze gezellig beide met oortjes in werken influencen
Dat denk ik echt niet. Als we de juice mogen geloven gaat Mies straks verder met psv-man en Jacqueline met Koen. Ik kan me daar eerlijkgezegd nog niet veel bij voorstellen (bij het eerste setje). Koen en Jacqueline zou kunnen. Dan zouden de 7 kinderen ook weer samenkomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:
Mb in de podcast: ik heb de kids niet elke dag
Iris: tijdelijk/voor nu
Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Dat kb en mb toch weer bij elkaar komen?
Joeri Pechlerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂
Sterke reactie idd! Want hoe "oprecht" en "spontaan" kunnen influencers oprecht zijn? Dat begrijp ik nog steeds niet, hoe ze daar zo overtuigd van zijn. Terwijl de camera op een tripod gepositioneerd staat voor de ideale angle.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij Lotte nu een zeer sterke reactie geplaatst door “uitdetweedehand”. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk en open en verbindend 🤪 op gaat reageren.
Heeft ze nog niet gezegd volgens mij, denkniers met spiritualiteitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
Welke nieuw business gaat Maike starten?
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
🙈🙈quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
Als het op het forum staat is het kwestie van aftellen wanneer ze het krijgt.. benieuwd of ze dan ook gewoon auto rijd net als toen ze heftige pillen kreeg waar een paard niet meer op zijn benen zou blijven staan 🤔quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
Dit is gewoon zoals het is, het belangrijkst in haar leven!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "toen ik bedacht wie mijn story's allemaal bekeken ging dat teveel mijn content bepalen".
Dat lijkt mij nu juist heel verstandig. Waarbij Annemarie volledig voorbij gaat aan het feit dat haar jongere kinderen nog niet bij machte zijn hun moeder tot de orde te roepen.
Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Dat doet ze al langer, ik ben bang dat ze ook gaat zwevenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?
Hopelijk niks met fillers 🫣quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
Minibelle houdt zichzelf geen spiegel voor. Zij is volgens eigen zeggen een supermom. Weet niet precies wat de criteria daarvoor zouden moeten zijn, maar als je de kwetsbaarheid van je kinderen zo te grabbel gooit op internet dan verdien je wat mij betreft toch een andere titel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:20 schreef Weerikier het volgende:
Goeie reactie die Minibelle heeft gekregen. En ook weer deze; het boeit me niet en ik ga er nieteens meer op reageren. Vervolgens wordt er uitgebreid op gereageerd. 🤤
Waar staat dat artikel? Bah dat vind ik wel wat eng idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |