abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218957255
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218957258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Friesland ligt tegenwoordig in België 🤔 heel mijn topo door de kluts
Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.
En iedereen weet toch dat aardappels patat worden genoemd in België?

(Ik vond het toen met Mirthe en Miniliefde wel verwarrend, die wonen in West Friesland, ik dacht dat dat gewoon het westen van Friesland was haha)
pi_218957351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En mogelijk is 'de boerderij' in waarde gestegen door alles wat ze er aan hebben laten doen.
Ze hebben toen wel eens gecommuniceerd dat ze wel alle 3 hebben ingelegd volgens mij. Maar ik heb geen idee hoe dat werkt in zo'n constructie.
Zeker wel dat de boerderij in waarde is gestegen. Dus MB zal alleen de hypotheek moeten kunnen ophoesten en ze zal de inleg/overwaarde aan K en J moeten betalen, al dan niet met behulp van pappie Walk.
pi_218957361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.

(Ik vond het toen met Mirthe en Miniliefde wel verwarrend, die wonen in West Friesland, ik dacht dat dat gewoon het westen van Friesland was haha)
*braband
pi_218957421
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik volg dit account nog niet en heb gelijk allerlei vragen 😅
Zijn ze allemaal verwekt zonder medische hulp? Wat zijn de kansen dat je 3x een tweeling krijgt? En kennelijk hebben ze een grote kinderwens want niet gestopt na tweeling nr 2 😆
Zijn ze religieus? Daarom geen anticonceptie? Vragen vragen haha ik ga maar eens kijken dan.
Weet niet of dit goed gaat zo haha.
Maar om hier ff op terug te komen; de kansen op nog een tweeling vergroot na elke tweelingzwangerschap. Het is zeer zeldzaam (de geneticus zei bij ons: grotere kans dat je de lotto wint) maar sommige mensen hebben door hun combinatie van genen samen meer kans op tweelingen. Bij ons ook al 2x een tweeling en de kans is nu ook groter in de toekomst terwijl het verder niet voorkomt in onze families.
pi_218957494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
*braband
😂
pi_218957553
Judith die filmpje van bezorgde bob post... ik vind er zoveel van..
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
pi_218957574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Zij heeft echt nog niet het licht gezien hoor.
pi_218957622
Beetje laat maar heeft iemand gisteren nog de storie gezien van AM waarin ze min of meer aangeeft dat ze in huize Geerts net zo goed koken als een kok met michelin sterren? Misschien moet ze er dan eens gaan eten en zichzelf daarna kapot schamen in een hoekje om die derrie die ze daar serveren te vergelijken met het eten van een echte vakman/vakvrouw.

Ik mag hopen dat ze niet ook nog met een kookboek gaat beginnen, met samenraapsels uit de allerhande en foto's van MG met zijn prakjes.
pi_218957687
Oh boy. Janneke geeft aan dat ze nu al achter lopen op schema. No shit, Sherlock kijk jullie nooit verbouwingsprogramma’s ofzo? Verbouwen loopt altijd uit! En het dak is lek en ze hebben last van houtrot.
pi_218957689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:17 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Zeker wel dat de boerderij in waarde is gestegen. Dus MB zal alleen de hypotheek moeten kunnen ophoesten en ze zal de inleg/overwaarde aan K en J moeten betalen, al dan niet met behulp van pappie Walk.
Er is natuurlijk ook flink geïnvesteerd. En de vraag is door wie of wat? Of er daadwerkelijk afgerekend moet worden met K en J is dus maar de vraag.
pi_218957696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef proud_mami het volgende:
Oh boy. Janneke geeft aan dat ze nu al achter lopen op schema. No shit, Sherlock kijk jullie nooit verbouwingsprogramma’s ofzo? Verbouwen loopt altijd uit! En het dak is lek en ze hebben last van houtrot.
haha ik dacht hetzelfde, en ja het is best een leuk huis hoor, maar of dat volledig te renoveren is (zelf dus zonder aannemer) in 3 maanden..... ik geef het ze te doen.
Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat en natuurlijk hoop ik dat ze ver komen.
pi_218957716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
Zo niet oké.
pi_218957886
quote:
En de levertijd op de kozijnen is twee maanden. Tja, vrij normaal lijkt me.
Hoe ze in hemelsnaam hadden bedacht dit in twee maanden te doen?
pi_218957889
quote:
Ik heb echt medelijden met Bob. Super lief dat filmpje van hem, maar het is duidelijk dat hij enorm struggelt met de gezondheid van z'n moeder.
pi_218957893
Demammavan: ik heb zelf geen dyslexie, dus ik snap het probleem van de som niet zo. Bij het ontwerpen in de techniek (mijn oude vak en ook waar Jim voor leert) doe je niet anders dan schatten. En ja, schatten is een belangrijk deel van rekenen.

Maar ik kan mij best voorstellen dat bepaalde handelingen lastig zijn als je dyslectisch bent en dat het verder gaat dan sec lezen.
pi_218957901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef poohenzo het volgende:
Beetje laat maar heeft iemand gisteren nog de storie gezien van AM waarin ze min of meer aangeeft dat ze in huize Geerts net zo goed koken als een kok met michelin sterren? Misschien moet ze er dan eens gaan eten en zichzelf daarna kapot schamen in een hoekje om die derrie die ze daar serveren te vergelijken met het eten van een echte vakman/vakvrouw.
Volgens mij was dat een grapje.
pi_218957907
Pff, wat een geleuter steeds van AM over het boek, de “tour” door het land, of de data juist vermeld staan etc. Alles voor de content want dit is voor maar weinig mensen interessant denk ik.
En dan dat AM niet zelf kan beslissen of ze in de herfstvakantie offline gaat of niet, dat moet de uitgever doen. Triest dat alles draait om de verkoopcijfers.
pi_218957920
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:24 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik heb zelf geen dyslexie, dus ik snap het probleem van de som niet zo. Bij het ontwerpen in de techniek (mijn oude vak en ook waar Jim voor leert) doe je niet anders dan schatten. En ja, schatten is een belangrijk deel van rekenen.

Maar ik kan mij best voorstellen dat bepaalde handelingen lastig zijn als je dyslectisch bent en dat het verder gaat dan sec lezen.
er is daar helemaal niemand officieel gediagnosticeerd volgens mij, en het komt haar goed uit om te roepen dat alle geertsen dyslexie hebben want zo doen wij geertsen dat ...
pi_218957935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:25 schreef Harper het volgende:
Pff, wat een geleuter steeds van AM over het boek, de “tour” door het land, of de data juist vermeld staan etc. Alles voor de content want dit is voor maar weinig mensen interessant denk ik.
En dan dat AM niet zelf kan beslissen of ze in de herfstvakantie offline gaat of niet, dat moet de uitgever doen. Triest dat alles draait om de verkoopcijfers.
Nou inderdaad zeg. Wat een gedoe. Misschien is het tijd om te investeren in een PA die dit gewoon allemaal regelt.
pi_218958122
quote:
Dit! Echt heel sneu voor Bob. Als Judith nu nog niet in ziet dat Bob structuur en zekerheid nodig heeft dan weet ik het ook niet meer. Tijd om haar egoisme aan de kant te zetten
pi_218958130
Och die lieve B van Judith, zo'n kwetsbaar filmpje van hem en het wordt weer online gegooid.
Wat er al gezegd wordt: zorg eens voor veiligheid en voorspelbaarheid voor je kind! Hij heeft al genoeg te verduren.
pi_218958169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nou inderdaad zeg. Wat een gedoe. Misschien is het tijd om te investeren in een PA die dit gewoon allemaal regelt.
Geef haar aub geen ideeën zeg. Volgens mij maakt ze er meer van dan het werkelijk is.
Van wie moet ze het hele land door om te tekenen?
pi_218958269
quote:
Benieuwd of ze nog een bouwkundige keuring hebben laten doen, en daar nog iets mee kunnen qua aansprakelijk stellen voor het lekkende/rotte dak. Het lijkt me sterk dat de vorige bewoners nooit wat van de lekkage hebben gemerkt?
pi_218958341
Zo eindelijk bij gelezen na een paar drukke dagen.

Debbie: ik hoop dat zij een linkje eruit gaat gooien voor een rolstoelbus. Dan gaat ze namelijk enorm voor lul staan net als bij die boeken. Weinig animo ze zal wellicht ¤100 bij elkaar sprokkelen door de goed gelovigen.

Mb: ik geloof niet dat ze naar Iris gaat althans niet zonder ouders/vriendinnen erbij. Iris heeft ook een eigen gezin en druk zakelijk leven dus die gaat niet hele dag het klavertje 4 vermaken.
pi_218958349
quote:
En dan kunnen ze pas zaterdag weer gaan. Ze dachten het sloopwerk al gehad te hebben zelfs! Dat is toch allemaal wel heel simpel gepland hoor. Zo’n verbouwing in 3 mnd, wie verzint het.
Hoewel ik hun wel relaxed vind in alles dus daar komt ook wel n oplossing voor. Desnoods bij vrienden of haar zus tijdelijk
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:15:19 #27
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218958387
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218958407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef popje het volgende:
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Ze kan beter eerst aan haar duur gaan werken. Tempo komt later (of niet).
pi_218958433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:06 schreef Lampje88 het volgende:

Debbie: ik hoop dat zij een linkje eruit gaat gooien voor een rolstoelbus. Dan gaat ze namelijk enorm voor lul staan net als bij die boeken. Weinig animo ze zal wellicht ¤100 bij elkaar sprokkelen door de goed gelovigen.

Mb: ik geloof niet dat ze naar Iris gaat althans niet zonder ouders/vriendinnen erbij. Iris heeft ook een eigen gezin en druk zakelijk leven dus die gaat niet hele dag het klavertje 4 vermaken.
Met die sponsor’loop’ van haar had ze toch toen ook nauwelijks wat opgehaald 🫣
pi_218958468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Met die sponsor’loop’ van haar had ze toch toen ook nauwelijks wat opgehaald 🫣
Ja ik geloof ¤75 nou een wieldop moet dan misschien lukken🤡
pi_218958552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan beter eerst aan haar duur gaan werken. Tempo komt later (of niet).
Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is denk ik. Ze doet echt maar wat.

Ook niet heel slim om nu zo duidelijk te etaleren dat je niet kunt rekenen, terwijl je eerder verteld hebt dat je de HEAO hebt gedaan.
Laatst deelde ze ook al dat ze de huishoudschool heeft gedaan. Het zou natuurlijk kunnen dat je daarna via mavo en havo naar het hbo bent gegaan, maar dan vraag ik me toch af hoe je met haar niveau een hbo opleiding hebt kunnen afronden?

En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 07-10-2025 11:44:08 ]
pi_218958595
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 07-10-2025 11:43:38 (Dubbel) ]
pi_218958716
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.
Dit. En het "na een leven waarin...... wil ik ook sterven zoals ik geleefd heb". Alsof ze niet bijna 50 maar 70 of 80 jaar is zeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 07-10-2025 12:28:46 ]
pi_218958760
Gaat MB niet ‘gewoon’ naar Mallorca, haar ouders hebben daar een huis toch?
pi_218958776
Ik vind het een zorgelijke situatie bij Judith, is toch niet normaal zo slecht ze is. Denk wel dat Bob zich zorgen maakt.
pi_218958856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het een zorgelijke situatie bij Judith, is toch niet normaal zo slecht ze is. Denk wel dat Bob zich zorgen maakt.
Lijkt me voor haar ouders ook moeilijk deze filmpjes te zien
pi_218958870
Hoe langer ik erover nadenk hoe moeilijker ik het te begrijpen vind dat Judith haar kind zo kwetsbaar online zet.
Ik moet op mijn handen zitten om haar niet een berichtje te sturen met de vraag waarom, maar ik heb geen anoniem account en werktechnisch gezien is het niet zo handig om kenbaar te maken wie ik ben. Gaat snel rond in influencerland vrees ik... Ze zegt zelf dat ze alles beantwoord en niet blokkeert, dus Judith als je meeleest: waarom voel je toch de behoefte om je kind in zo'n kwetsbare positie met Jan en alleman online te delen?
Uit onderzoek is gebleken dat het schadelijk is en het tast zijn veiligheid en recht op privacy aan. Ik kan oprecht niet snappen dat je dat als moeder wil.
pi_218958873
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.

Waarom?! 😂
pi_218958899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Lijkt me voor haar ouders ook moeilijk deze filmpjes te zien
Vind het bizar dat niemand aan de bel trekt of ingrijpt... als mijn vriendin zo slecht zou gaan zou ik de zorg opvangen... snap ook niets van die ouders of overige familie... moet ze neervallen voor ze opstaan?
pi_218958943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.

Waarom?! 😂
Ik zou sowieso wel eens in haar hoofd willen rondlopen.
Ze geeft geen spoilers over een boek, want nog niet iedereen heeft het gelezen?
Iedereen? Er blijven denk ik altijd mensen die het (nog) niet gelezen hebben. Of gaat dit over de 90.000 vokgmoekes en melden die allemaal wanneer ze het boek gelezen hebben?
Krijgen we dan wel spoilers?
Zoveel vragen...
pi_218958945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:51 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. En het "na een leven waarin...... wil ik ook sterven zoals ik geleefd heb". Alsof ze niet bij 50 maar 70 of 80 jaar is zeg!
Ze praat alsof ze ongeneeslijk ziek is.
En ook nu weer: normaal praten mensen hier niet over, maar wij ( geertsen) nu wel.
Ehmm....AM, heel veel mensen denken hier over na en bespreken dit. Misschien zou het goed zijn als jij eens buiten je eigen gecreëerde bubbeltje gaat kijken? In het echte leven, bij echte mensen.
pi_218958983
quote:

[..]
Ook niet heel slim om nu zo duidelijk te etaleren dat je niet kunt rekenen, terwijl je eerder verteld hebt dat je de HEAO hebt gedaan.
Laatst deelde ze ook al dat ze de huishoudschool heeft gedaan. Het zou natuurlijk kunnen dat je daarna via mavo en havo naar het hbo bent gegaan, maar dan vraag ik me toch af hoe je met haar niveau een hbo opleiding hebt kunnen afronden?

Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
pi_218959051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Post-its het volgende:

[..]
Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
Die HEAO geloof ik echt niks van.
pi_218959071
quote:
Of hij neemt het op omdat hij doodsbang is zodat hij dit met opa/tante/een medisch iemand kan delen? Hoe dan ook ik vind dit zeer zorgelijk. Jammer dat Judith haar oogkleppen iig niet afgaan.
pi_218959080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:06 schreef Lampje88 het volgende:

Misschien laat ze dan wel een zielig artikeltje in een krant zetten waarin ze scheef in haar rolstoel zit met een zielig gezicht, met haar mooie zonnebloemketting en dan Roy er gebukt naast die ook erg zielig en serieus kijkt. 🫩 Ik zou echt niet verrast zijn. Zij krijgt namelijk echt alles voor elkaar.
pi_218959085
Ik moest wel lachen toen ik dat verhaal over Coco's armpje las bij thezhoufamily. Dat ze besloot dat ze dus niet naar de dokter hoefde met haar.
DBM had direct 112 gebeld volgens mij.
pi_218959090
Ik zit bij Judith te denken aan iets met dr suiker. Zoals in de ochtend overgeven kan duiden op een lage suikerspiegel ( herkenbaar voor mij) ook gecombineerd met de hoofdpijn
pi_218959106
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Of hij neemt het op omdat hij doodsbang is zodat hij dit met opa/tante/een medisch iemand kan delen? Hoe dan ook ik vind dit zeer zorgelijk. Jammer dat Judith haar oogkleppen iig niet afgaan.
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
pi_218959109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef poohenzo het volgende:

Ik mag hopen dat ze niet ook nog met een kookboek gaat beginnen, met samenraapsels uit de allerhande en foto's van MG met zijn prakjes.
Zag je die 🤣? Die ze erbij zette? Het was een grapje..
pi_218959123
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zit bij Judith te denken aan iets met dr suiker. Zoals in de ochtend overgeven kan duiden op een lage suikerspiegel ( herkenbaar voor mij) ook gecombineerd met de hoofdpijn
Er wordt best vaak bloed geprikt en volgens mij is je bloedsuikerbepaling een van de standaard onderzoeken. Zeker als je meedoet met een klinisch onderzoek.
Dan bepalen ze het misschien niet nuchter, maar kunnen er toch veel uithalen.
pi_218959124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
Een 6 jarige kan wel zo denken. Zeker als er sprake is van ziekte. Of Bob ook zo kan denken.. geen idee. Ik weet ook niet hoeveel hij daadwerkelijk weet van haar ziek zijn. Ooit zou hij wel ingelicht moeten worden toch?
pi_218959125
Als je de "drukke" dagen/ schema's zie bij DBM, milou en AM lees moet ik altijd denken aan m'n opa. Toen hij met pensioen was had hij het druk als hij op vrijdag moest stofzuigen. Dan was de hele dag vol gepland in zijn hoofd.
pi_218959164
quote:

[..]

100% dit ja, goed verwoord. Zij maakt er nu een heel ding van alsof dit haar zo uniek maakt. Maar eigenlijk is het toch vooral sneu dat zelf niet inziet dat dit vooral in haar eigen hoofd zit, of dat iemand in haar omgeving het ziet en tot haar doordringt. Denk echt dat ze een leuker en relaxter leven zou hebben als ze hiermee aan de slag zou gaan.
pi_218959186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk het ook. Je ziet bij meer fluflu kinderen dat ze meteen "doen alsof" ze filmen als ze een telefoon in hun handen krijgen.
Ik denk dat hij gewoon Judith imiteert, die zit ook hele dagen in dr mobiel te praten.
pi_218959194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze praat alsof ze ongeneeslijk ziek is.
En ook nu weer: normaal praten mensen hier niet over, maar wij ( geertsen) nu wel.
Ehmm....AM, heel veel mensen denken hier over na en bespreken dit. Misschien zou het goed zijn als jij eens buiten je eigen gecreëerde bubbeltje gaat kijken? In het echte leven, bij echte mensen.
Als je niet beter weet zou je denken dat ze terminaal is en net haar euthanasie plannen heeft gemaakt, wat kan zij dingen toch overdreven gewichtig brengen. 😅

En hoe zou het influencen invloed hebben gehad op haar gedachten over sterven? Vloggend zoals bij de geboorte van lot, winacties voor een kist, samenwerking met de bloemist? Kan echt niet wachten op het boek hoor jongens!🤪
pi_218959195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zou sowieso wel eens in haar hoofd willen rondlopen.
Ze geeft geen spoilers over een boek, want nog niet iedereen heeft het gelezen?
Iedereen? Er blijven denk ik altijd mensen die het (nog) niet gelezen hebben. Of gaat dit over de 90.000 vokgmoekes en melden die allemaal wanneer ze het boek gelezen hebben?
Krijgen we dan wel spoilers?
Zoveel vragen...
Met iedereen bedoeld ze ongetwijfeld iedereen van het grooooooote gezin. En misschien nog Mirjam (van IJsland)
pi_218959205
Ik noem geen namen, zodat het nooit over een specifiek kind gaat, maar wat hebben een aantal fluflu's toch slechte smaak (kleding/kapsel)voor hun kinderen. Sommigen gewoon in wat ze kiezen, maar ook dingen kiezen die totaal niet bij het soort kind passen.
pi_218959232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je de "drukke" dagen/ schema's zie bij DBM, milou en AM lees moet ik altijd denken aan m'n opa. Toen hij met pensioen was had hij het druk als hij op vrijdag moest stofzuigen. Dan was de hele dag vol gepland in zijn hoofd.
Ik race na mn nachtdienst naar huis om de kinderen naar school te brengen, slapen, zwemles, boodschappen, koken.. tussendoor nog ff klusjes die je tussendoor doet ( niks geen taaktober) en dan weer naar een volgende nachtdienst.

Een gemiddelde influ moeder zou hier aan sterven.
pi_218959235
Ik begrijp niet waarom iemand zoals AM meerdere boeken tegelijk leest/luistert. Als dit al waar is dan blijft er maar vrij weinig hangen. Dan leest ze al die zelfhulpboeken voor niets.
pi_218959344
quote:
Ook omdat zijn moeder vaak zo in de telefoon ziet praten, dus dat neemt ie ook iver
pi_218959353
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Misschien laat ze dan wel een zielig artikeltje in een krant zetten waarin ze scheef in haar rolstoel zit met een zielig gezicht, met haar mooie zonnebloemketting en dan Roy er gebukt naast die ook erg zielig en serieus kijkt. 🫩 Ik zou echt niet verrast zijn. Zij krijgt namelijk echt alles voor elkaar.
Ik denk dat zij zoveel voor elkaar krijgt omdat ze continue tegen instanties enz zegt dat zij deelt over haar ziekte enz. Was toen ook met die Schiphol medewerker over die zonnebloem ketting
pi_218959367
En waarom gaat het AD iemand interviewen die zo duidelijk schijt heeft aan milieu of een leefbare toekomst voor haar ENORME nageslacht?
Alleen al dat gezin heeft een voetafdruk waar een paard van gaat liggen!
Het interesseert AM duidelijk geen hol of ze daar met hun gedrag de planeet vern..ken.
pi_218959399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand zoals AM meerdere boeken tegelijk leest/luistert. Als dit al waar is dan blijft er maar vrij weinig hangen. Dan leest ze al die zelfhulpboeken voor niets.
Dat is alleen vanwege haar inkomsten. AM leest niet, dat blijkt wel uit de " recensie" die ze deelde over Al het blauw van de hemel. Net een middelbare scholier die het boek niet las maar wel een boekverslag moest inleveren.
pi_218959548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En waarom gaat het AD iemand interviewen die zo duidelijk schijt heeft aan milieu of een leefbare toekomst voor haar ENORME nageslacht?
Alleen al dat gezin heeft een voetafdruk waar een paard van gaat liggen!
Het interesseert AM duidelijk geen hol of ze daar met hun gedrag de planeet vern..ken.
Omdat ze een groot gezin heeft. En dus veel ervaring met het zindelijk (laten) maken. Punt.
Voor de rest boeit het AD het verder niet.
pi_218959727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze een groot gezin heeft. En dus veel ervaring met het zindelijk (laten) maken. Punt.
Voor de rest boeit het AD het verder niet.
Ze is tegen druk zetten maar besteedde het vervolgens uit aan de psz zodat het binnen een week gepiept was.
Interessante denkwijze wel.

Maar idd, het AD zal gekeken hebben naar moeders met grote gezinnen. Ongetwijfeld ook in Staphorst en op Urk geweest.
pi_218959792
ze heeft het ook over gesubsidieerde luiers.......wat zijn dat in hemelsnaam?

En haar kinderen zijn zo laat zindelijk omdat zij te lui is om ze fatsoenlijk te begeleiden. Bij ons in de familie en kennissenkring zijn ze allemaal rond de max 2 jaar zindelijk en tis niet dat wij een of andere wonderlijke techniek gebruiken hoor.
pi_218959816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze is tegen druk zetten maar besteedde het vervolgens uit aan de psz zodat het binnen een week gepiept was.
Interessante denkwijze wel.

Maar idd, het AD zal gekeken hebben naar moeders met grote gezinnen. Ongetwijfeld ook in Staphorst en op Urk geweest.
En Lot ging toch alleen op donderdag naar de psz of ook net als Jet 2x
Dan leer je echt niet met n week zindelijk te zijn hoor.
Trouwens Lot hebben we nog met ongelukjes gezien op school. Niet dat dat geeft maar doe niet net alsof je het leert op de psz
pi_218959833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:31 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die HEAO geloof ik echt niks van.
Ik ook niet.
pi_218959882
quote:
Daar begrijp ik ook niks van.
Mijn conclusie is dan ook dat ze hier en daar een stukje leest/luistert voor de promotie, in plaats van het hele boek.
pi_218959944
Ooo mn haren gaan recht overeind staan van dst verhaal over zindelijkheid.
De psz (kinderopvang) is er niet voor om kinderen zindelijk te krijgen. En support voor ouders? Denk dat ik er wat anders onder versta dan AM.
Ik maak geen kinderen zindelijk, zie ik echt niet als mijn taak. Wel het doorgaan met de zindelijkheid als ouders het al op de rit hebben.
Sommige ouders beslissen letterlijk op zondagavond dat het kind zindelijk moet worden en zetten het maandagochtend zonder luier zo bij de kinderopvang af. Zo werkt het dus niet.
pi_218960104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:
*uitslapen tot 10.30
*krant lezen tot 12.30 en brunch
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*thee drinken en tv kijken
*eten koken en eten
*tv kijken
*gaap......zo druk....en slapen
pi_218960205
quote:
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijd
Dochter leest nu een boek voor haar lijst een boek voor de lol in het Nederlands en een boek voor de lol in het Engels 👌
Gewoon soms geen zin in het ene boek dus verder in de ander
pi_218960288
Het huis van Janneke en de ingang oogt echt prachtig.

Jullie al een linkje gevonden van haar woning 🤭.
pi_218960363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Ja ik ken het huis door de omgeving.
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.

Voor andere 'bekenden' : hoort de rechterzijkant daar ook bij, de laagbouw?
De online foto's laten sowieso geen bovenverdieping en badkamer zien.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
pi_218960451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijd
Dochter leest nu een boek voor haar lijst een boek voor de lol in het Nederlands en een boek voor de lol in het Engels 👌
Ik 1 luisterboek en 1 boek via de ereader.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:47:31 #76
3778 popje
pi_218960454
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:
*uitslapen tot 10.30
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*eten koken en eten
*tv kijken
Dat hebben mijn ouders, die nemen dan de telefoon op, 'we zijn druk, we zitten aan de tweede koffie'
pi_218960474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.

Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
Volgens mij hoort die rechterkant met de zonnepanelen er niet bij. Dat is van de buren. Zoals ik al eerder zei, zou ik ook zijn afgeknapt op het gebrek aan privacy in de achtertuin.
pi_218960558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:50 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Volgens mij hoort die rechterkant met de zonnepanelen er niet bij. Dat is van de buren. Zoals ik al eerder zei, zou ik ook zijn afgeknapt op het gebrek aan privacy in de achtertuin.
Volgens mij ook niet.

En die ingebouwde tuin, aan alle (?) kanten zou mijn keuze ook niet zijn. Lijkt me ook dat alle geluiden in de tuin van spelende kinderen of de gabberfamilie-feestjes behoorlijk zullen galmen.
pi_218960577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar ik zeg ook niet dat niemand dat kan hè. Maar iemand zoals AM… begrijpend lezen is voor haar heel moeilijk en ze schijnt dyslexie te hebben. Tel daarbij op haar ongelooflijke chaos in haar hoofd. Dan snap ik het niet, nee.
pi_218960651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar ik zeg ook niet dat niemand dat kan hè. Maar iemand zoals AM… begrijpend lezen is voor haar heel moeilijk en ze schijnt dyslexie te hebben. Tel daarbij op haar ongelooflijke chaos in haar hoofd. Dan snap ik het niet, nee.
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)
pi_218960794
Hvk filmt vechtende tweeling die ruzie hebben over een bikini....
Iedereen heeft nu toch dezelfde vragen bij het zien van deze beelden?
Waarom film je en corrigeer je niet? En hoezo bikini???? Ik heb het steenkoud...
pi_218960827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk filmt vechtende tweeling die ruzie hebben over een bikini....
Iedereen heeft nu toch dezelfde vragen bij het zien van deze beelden?
Waarom film je en corrigeer je niet? En hoezo bikini???? Ik heb het steenkoud...
Ze moeten naar zwemles.. 😁

Maar dat filmen en dat de een de ander blijkbaar bijt.. 🙄
pi_218961021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Geef haar aub geen ideeën zeg. Volgens mij maakt ze er meer van dan het werkelijk is.
Van wie moet ze het hele land door om te tekenen?
Van zichzelf ben ik bang.
pi_218961187
En gesponsorde kleding voor IJsland (zonder Mirjam). En ze willen het laten bedrukken.

Met ‘ik ben de mamma van en het 90.000 volgers’? En Jim ‘ik ben de zoon van en kom nog 4x per week eten bij haar’?
pi_218961190
D
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Dat was vrij eenvoudig te vinden. Door iedereen denk ik.
pi_218961267
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
*uitslapen tot 10.30
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*eten koken en eten
*tv kijken
Bijzonder. De ouderen in mijn omgeving staan vroeg op en hebben het best druk. Huishouden gaat bijvoorbeeld niet meer zo gemakkelijk als vroeger, net als boodschappen doen en andere verplichtingen. Plus nog vaak gezondheidsklachten erbij, dus veel dokters/ ziekenhuisbezoek.
pi_218961340
AM ‘had zo zitten stressen om de regenkleding voor IJsland’

Waar je je al niet druk om maakt zeg. Je krijgt het gesponsord en het duurt nog maanden voor je gaat.
pi_218961360
En in plaats van haar BFF AM een appje te sturen, tagt Debbie haar in een bericht. In de hoop dat AM het bericht deelt en ze er weer 3 volgers bij krijgt.
pi_218961406
AM zegt dat ze in training was voor Kamp van Koningsbrugge, maar dat ze daar uiteindelijk niet voor werd uitgekozen

Dat leest als ‘ik zat al ver in de selectie’. Maar ze had zich toch gewoon opgegeven n.a.v. een oproep? Net als 13.698 andere mensen?

Ik keek toen nog nog niet zo vaak bij haar.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:41:34 #90
3778 popje
pi_218961417
Kamp van Koningsbrugge training met 2 km rennen... geen wonder dat ze niet gekozen is
pi_218961485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Benieuwd of ze nog een bouwkundige keuring hebben laten doen, en daar nog iets mee kunnen qua aansprakelijk stellen voor het lekkende/rotte dak. Het lijkt me sterk dat de vorige bewoners nooit wat van de lekkage hebben gemerkt?
Ik heb zo’n vermoeden (nergens op gebaseerd) dat ze geen bouwkundige keuring hebben uitgevoerd. En wellicht dat de lekkage boven water (no pun) is gekomen tijdens het slopen van de plafonds. Dan hadden de vorige bewoners dit niet perse kunnen weten en dan is het misschien geen verborgen gebrek? Maar ik weet niet precies hoe dat werkt hoor.
pi_218961551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef popje het volgende:
Dan duurt omkleden en schoenen aan en uit doen (en op de eettafel zetten) nog langer dan het hardlopen zelf 😂
pi_218961572
quote:

[..]
Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is denk ik. Ze doet echt maar wat.

Terwijl ze volgens mij een heel fancy horloge heeft (een Garmin dacht ik); die app kan prima een trainingsplan voor in je horloge laden, hoef je alleen maar te volgen, niet nadenken. Van 0 naar 5 km, van 5 naar 10, een snellere 5 km... alles kan!
pi_218961581
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
pi_218961584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)
Ik heb het niet over jou of over add. Ik heb het over AM, die aantoonbaar vrij weinig informatie verwerkt.
pi_218961588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Post-its het volgende:

[..]
Volgens mij bestond de huishoudschool toen zij jong was al helemaal niet meer. Dat is volgens mij uit de generatie van haar moeder.
pi_218961619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Miepje77 het volgende:
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
pi_218961658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Volgens mij bestond de huishoudschool toen zij jong was al helemaal niet meer. Dat is volgens mij uit de generatie van haar moeder.
Toen ik tiener was bestond de huishoudschool zeker nog wel. Die heette toen lhno. Ik ben een paar jaar ouder dan Annemarie.
pi_218961724
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet dyslectisch wel ADD en ik lees/luister ook meerdere boeken door elkaar.
pi_218961727
Ik ben dus die Ellen gaan volgen nav dit topic. Jezus... Over prive gesproken. Die gooit dus echt alles online.🤪

Over Bob is sneu, ben benieuwd wat ze geregeld heeft mochten zaken niet goed gaan bij haar. Voogd? Haar ouders zijn ook vrij oud toch. Hoop dat ze opknapt. En die bob is echt wel een lief mannetje volgens mij

En over die drukte
Ik zit zelf nu vier maanden thuis. Ik begrijp het ook volledig. Ben zo "druk"en de dagen vliegen om. Vraag je me wat ik doe? 😂 Vooral manisch het huishouden bijhouden. Dat ik me afvraag hoe ik dat gecombineerd heb met 40 uur van huis af te zijn
pi_218961789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in plaats van haar BFF AM een appje te sturen, tagt Debbie haar in een bericht. In de hoop dat AM het bericht deelt en ze er weer 3 volgers bij krijgt.
Volgens mij staan haar volgers al een hele tijd redelijk stil
pi_218961797
quote:

[..]

Ik je het huis ook. Heb wel wat foto’s van bovenverdieping en badkamer gezien, de badkamer is echt retro maar dan niet op een goede manier 😂 er zit iig nog heel veel werk in de bovenverdieping alleen al. De hal is wel prachtig vind ik, echt een plaatje.
pi_218961818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef poohenzo het volgende:

[..]
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
Zeker! Eerst afstand en dan snelheid is handiger (en beter om blessures te voorkomen)

Maar je moet je natuurlijk niet laten leiden door de verwachtingen van anderen maar je eigen pad kiezen... (ofzo)
pi_218961830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:13 schreef SophiaLoren het volgende:
En over die drukte
Ik zit zelf nu vier maanden thuis. Ik begrijp het ook volledig. Ben zo "druk"en de dagen vliegen om. Vraag je me wat ik doe? 😂 Vooral manisch het huishouden bijhouden. Dat ik me afvraag hoe ik dat gecombineerd heb met 40 uur van huis af te zijn
De tijd vult zich ook vanzelf wel. Hoe drukker je het hebt hoe efficiënter je wordt (en hoe meer je prioriteiten stelt).
pi_218961836
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb het niet over jou of over add. Ik heb het over AM, die aantoonbaar vrij weinig informatie verwerkt.
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.
pi_218961863
Thanks trouwens voor de tip over luimesanita, grappig is zij!
pi_218961908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Hocus had jou niet gequote
pi_218961937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef Harper het volgende:

[..]
Daar begrijp ik ook niks van.
Mijn conclusie is dan ook dat ze hier en daar een stukje leest/luistert voor de promotie, in plaats van het hele boek.
Ze liggen er voor de show. Ze leest Ze niet, hooguit hier en daar een stukje.
pi_218961983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Miepje77 het volgende:
Is het gemiddelde hardlooptempo van vrouwen. Niks mis mee. Welk tempo loop jij?
Hardlopen hoeft niet snel te gaan, ligt er maar net aan met welk doel je loopt, of je überhaupt met een doel loopt.
pi_218961993
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:25 schreef proud_mami het volgende:
Thanks trouwens voor de tip over luimesanita, grappig is zij!
Ja he
pi_218961994
Judith vindt fietsen met B het spannendste wat ze ooit samen hebben gedaan 🙄

Snap ik, als je filmend op de verkeerde helft rijdt..
pi_218962024
Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Julia G zich altijd in haar onderbroek laat filmen?

Ze heeft een supergoed figuur overigens.
pi_218962031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

En haar kind kijkt ook niet op of om. Kan hij niks aan doen maar i.c.m. het filmen zijn dat al twee redenen om het spannend te vinden.
pi_218962051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Julia G zich altijd in haar onderbroek laat filmen?

Ze heeft een supergoed figuur overigens.
Ze heeft vaak een korte broek aan, zal het wel niet snel koud hebben. En aan haar rode hoofd te zien had ze net hardgelopen? Ik zag haar (maar dat kan gisteren ook wel geweest zijn, of vorige week ..) in hardloopkleding.
pi_218962153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik reageerde ook niet op jou? :?
pi_218962187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou ze het nu nooit leren 🤦♀
pi_218962275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En haar kind kijkt ook niet op of om. Kan hij niks aan doen maar i.c.m. het filmen zijn dat al twee redenen om het spannend te vinden.
Nou ja om kijkt hij wel... slingerend naar achteren kijkend 😨 moeders op de verkeerde weg helft.. hoe leert ze hem de regels? Kijk leuk dat regels niet voor hen gelden volgens Judith maar al het overige verkeer denkt daar toch anders over
pi_218962277
Het zit Ellen wel weer allemaal dwars hoor
pi_218962299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het zit Ellen wel weer allemaal dwars hoor
Ja, het moest op haar manier, niet op zijn manier. Zij wilde nog een laatste keer praten zodat zij het op haar manier af kon sluiten. Want nu is zij verdrietig en wilde zij dat het anders was gegaan.
pi_218962331
Wat spring AM toch van de hak. Zindelijkheid – Guus die eieren wil bakken – zindelijkheid.
Daarna een heel verhaal over regenkleding voor op de motor waar ze stress om heeft, avondeten, dat ze vroeger goed met stress omging maar nu niet meer, gelukkig is alles zo goed als geregeld want de uitgever helpt.
Huh? De uitgever helpt met de sponsorkleding?

Ik geloof best dat het in haar hoofd zo gaat maar misschien is het handig ea toch wat logischer over te brengen?
pi_218962364
Debbie helemaal hyper de 31ste in de partybus 🤣😂 ze heeft echt niet door dat ze zichzelf verlult met dit soort uitspattingen he?
pi_218962401
Jeanine van Bzzonder heeft ook plannen voor een boek.
Met Anne als haar Grote Voorbeeld.

Dat lijkt (ook) een hint voor opnieuw/meer contact. Ze stelde namelijk ooit een live met AM voor maar daar lijkt AM nooit op gereageerd te hebben.
pi_218962450
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:47 schreef Harper het volgende:

Dat lijkt (ook) een hint voor opnieuw/meer contact. Ze stelde namelijk ooit een live met AM voor maar daar lijkt AM nooit op gereageerd te hebben.
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.

En de ‘Vriendin!…’ door volwassen vrouwen (en Debbie in het bijzonder) vind ik stom.
Nee als ‘hou op met me!’
pi_218962462
Ik vroeg mijn partner van het weekend of hij wat bij van Pelt wilde meenemen, werd ik verbeterd: “O, je bedoelt de lekkere dingetjes winkel?” 😂
pi_218962469
Misschien dat Judith het minder regels vindt om met Bob te fietsen als ze op een gewone fiets fietst. Is ze iets wendbaarder en kan ze hem makkelijker bij zn bovenarm begeleiden als dat nodig is.
pi_218962512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vroeg mijn partner van het weekend of hij wat bij van Pelt wilde meenemen, werd ik verbeterd: “O, je bedoelt de lekkere dingetjes winkel?” 😂
😂😂
pi_218962517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal hyper de 31ste in de partybus 🤣😂 ze heeft echt niet door dat ze zichzelf verlult met dit soort uitspattingen he?
Zou de bus wel rolstoelvriendelijk zijn?
pi_218962572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Je moet eerst een basis hebben. En met 2km hardlooptraining bouwt ze niks op voor haar motorrit.
pi_218962601
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is het gemiddelde hardlooptempo van vrouwen. Niks mis mee. Welk tempo loop jij?
Hardlopen hoeft niet snel te gaan, ligt er maar net aan met welk doel je loopt, of je überhaupt met een doel loopt.
Ik loop vrij hard, dus ik vergelijk mezelf niet met het gemiddelde.

Ze heeft eerder een training gedeeld. Die was sneller. En dan dit een wat sneller rondje noemen, vind ik niet snel.
pi_218962651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou de bus wel rolstoelvriendelijk zijn?
Energie voor 10 met dit uitje... ik verwacht beelden ala mirthe van dansende vrouwen op tafels.. en Debbie dan helemaal los... 😂🤣
Die rolstoel is voor family uitjes he.. niet voor me party time
pi_218962656
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

En de ‘Vriendin!…’ door volwassen vrouwen (en Debbie in het bijzonder) vind ik stom.
Nee als ‘hou op met me!’
En AM die Debbie ook ineens weer benoemt in haar storie… puur om misschien een volgertje meer te krijgen rond haar boeklancering :r
pi_218962687
DBM plaatst een afbeelding van Fox News ((US) met ‘study: being a mum is equivalent to working 2,5 fulltime jobs’

🤪🫣😆

Tuurlijk meid, tuurlijk. Je hebt het ffing zwaar. Je bent een powervrouw!
pi_218962716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En AM die Debbie ook ineens weer benoemt in haar storie… puur om misschien een volgertje meer te krijgen rond haar boeklancering :r
De vorige keer bij de boekpresentatie had Debbie alle aandacht samen met haar huilbaby. Dat was pas echt erg
pi_218962986
Ik vind Celinecharlotte heerlijk vermaak (in positieve zin). Voor 10.000 euro een weekje vakantie boeken en dan vervolgens elke dag in de regen en koud te zitten. Het geld wordt daar met bakken uitgegeven. Ik vind haar wel een leuk mens om te volgen (op privé gebied, zakelijk klik ik altijd door).
pi_218962996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM plaatst een afbeelding van Fox News ((US) met ‘study: being a mum is equivalent to working 2,5 fulltime jobs’

🤪🫣😆

Tuurlijk meid, tuurlijk. Je hebt het ffing zwaar. Je bent een powervrouw!
Hahaha met het liften erbij heeft ze 3,5 fulltime baan 😂
pi_218963016
Even bij Janneke gekeken. Weet nu waar ze een huis heeft gekocht als goed is met een druk kruispunt voor hun neus.
Echt een rot punt benieuwd wat ze ervan gaan maken.
Ben vaak daar in de buurt voor vrienden dus de gabberfamilie kan je dan horen
pi_218963069
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:47 schreef Harper het volgende:

'Ik zei haar toen als ik 10k volgers heb ik ga ik een boek schrijven.'

Snap dat het een foutje is, maar de hoeveelheid ik is wel veelzeggend voor een boek 😉. Er zal een markt voor zijn.
pi_218963126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vind Celinecharlotte heerlijk vermaak (in positieve zin). Voor 10.000 euro een weekje vakantie boeken en dan vervolgens elke dag in de regen en koud te zitten. Het geld wordt daar met bakken uitgegeven. Ik vind haar wel een leuk mens om te volgen (op privé gebied, zakelijk klik ik altijd door).
Ja, en niet echt klagen over de prijs, het weer of dat er geen massage meer te boeken is of dat ze bekkenbodempijn heeft.

Dat zakelijke geneuzel skip ik ook, maar ze heeft er een zeer goede boterham mee verdiend.
pi_218963288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:17 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik je het huis ook. Heb wel wat foto’s van bovenverdieping en badkamer gezien, de badkamer is echt retro maar dan niet op een goede manier 😂 er zit iig nog heel veel werk in de bovenverdieping alleen al. De hal is wel prachtig vind ik, echt een plaatje.
Haha met het mooie roze bad ?
pi_218963453
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik reageerde ook niet op jou? :?
My bad … ik had denk ik last van een vlaag van verstandsverbijstering c.q. quoteverbijstering, sorry.
pi_218963469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja om kijkt hij wel... slingerend naar achteren kijkend 😨 moeders op de verkeerde weg helft.. hoe leert ze hem de regels? Kijk leuk dat regels niet voor hen gelden volgens Judith maar al het overige verkeer denkt daar toch anders over
Haha, ik bedoelde dat stukje waarbij hij langs dat zijweggetje fietst. Aan de manier van filmen op dat plein te zien zit Judith zelf ook achterstevoren op de fiets😬 (of ze kan heel snel keren).
pi_218963520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Zo doe ik het ook, zakelijke allemaal doorklikken en de privéstories bekijk ik wel. Heerlijk haar nuchterheid. Ik heb wel het gevoel alsof ze al 2 jaar zwanger is :') Respect hoe ze het nu doet als alleenstaande moeder en met straks twee hele kleintjes.
pi_218963757
Oef ik dacht dat ik Bob rennend al eng vond maar zo op de fiets hou ik helemaal mijn hart vast
Ik dacht dat ie zo op die betonnen bankjes of wat was het, zou knallen omdat hij alleen naar de fontein keek. En daarna volle snelheid fietsend naar zijn filmende moeder kijken ipv vooruit. Doodeng werkelijk.
Eens trouwens dat het filmpje van Bob zelf, zorgelijk is en erg kwetsbaar, niet voor het grote publiek geschikt.
pi_218963780
Ik zit net te staren naar m’n beeldscherm omdat mollygram niet laadde. Maar van “theletherfamily” kan je ook “the let her family” maken. Doet ze maar wat graag. Maar goed. Bedtijd voor mij denk ik.
pi_218963795
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
pi_218963817
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
En altijd: " voel me bijna volwassen" of wat is die stomme uitspraak van haar ook al weer?
pi_218963829
Lotte Balijns is weer aan het 'knallen'. Dit betekend een reel over cloudpillo, languit thuis op de bank.
pi_218963877
quote:
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.
Ben ik nu ook speciaal? 😇
pi_218963948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Nee als ‘hou op met me!’
Volgens mij is het gelik grotendeels eenrichtingsverkeer. De kleinere influencers proberen via demammavan meer volgers te krijgen.
AM likt liever anderen.
pi_218964022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:02 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte Balijns is weer aan het 'knallen'. Dit betekend een reel over cloudpillo, languit thuis op de bank.
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
pi_218964048
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
🤣 niks raars aan ik breng mijn kinderen altijd naar school in jarretels en lange jas. Helemaal trendy hoor, over straat gaan in je ondergoed.
pi_218964076
quote:
Dit is nieuw voor haar. Blijkbaar deed Koen dat altijd. Of Jacq.
pi_218964165
Wat een - veel woorden, weinig inhoud - zweverige post heeft Lotte nu de wereld ingegooid?
pi_218964218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:00 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En altijd: " voel me bijna volwassen" of wat is die stomme uitspraak van haar ook al weer?
En “het kan verkeren”. Die vreselijke uitspraak heeft J nu ook overgenomen
pi_218964253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een - veel woorden, weinig inhoud - zweverige post heeft Lotte nu de wereld ingegooid?
Nou ken niet anders van Lotte.
Je weet wat ze zeggen he: wie geschoren wordt moet stilzitten, ze had er misschien beter helemaal niks meer over kunnen zeggen.
pi_218964342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heb je ook je taaktober taakje gedaan?
pi_218964351
quote:

[..]
Viel mij ook op ja 🫣
pi_218964426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb je ook je taaktober taakje gedaan?
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.
pi_218964492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou ken niet anders van Lotte.
Je weet wat ze zeggen he: wie geschoren wordt moet stilzitten, ze had er misschien beter helemaal niks meer over kunnen zeggen.
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?
pi_218964500
quote:

[..]

Volgens mij was het eerst een praktijk!
Ze zitten tegen een appartementen complex toch?
pi_218964504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
pi_218964507
Henry van Loon prikte feilloos door alle influencer bullshit spirituele semi dankbare maniertjes heen en die deed even pijn
pi_218964523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan rock jij het grotemensenleven maximaal! Not normal!
pi_218964524
quote:

[..]
En wie filmt die story? Die persoon gaat dus eerst naar beneden en dan klaar staan met de telefoon en pas dan kun je met je kind naar beneden?
pi_218964529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

Waarom?! 😂
Ik volg haar niet en wilde even kijken wat je bedoelde, MAAR WAT VEEL STORIES HEEFT ZIJ!!! Is dit elke dag zo?
pi_218964545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Het enige wat ik heb meegekregen is dat bericht dat ze niet (hard) werkte. En iemand had een bericht gestuurd over haar kleding niet mooi was of de kleur niet mooi was ofzo bij haar
pi_218964551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan rock jij het grotemensenleven maximaal! Not normal!
😂😂😂 maximaal volwassen 💪💪
pi_218964584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef slowie het volgende:

[..]
Ik volg haar niet en wilde even kijken wat je bedoelde, MAAR WAT VEEL STORIES HEEFT ZIJ!!! Is dit elke dag zo?
Ja.
Als ik me verveel tijdens een online meeting tel ik ze wel eens. Stuk of 100. Misschien is dat ook de max per 24 uur?
Voor een groot deel same-same content, iedere dag hetzelfde.
pi_218964585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Henry van Loon prikte feilloos door alle influencer bullshit spirituele semi dankbare maniertjes heen en die deed even pijn
Heerlijk was dat. Ik vind het shocking dat mensen tegenwoordig echt 0,0 zelfspot meer hebben. Zie de comments onder die post. Ze zijn allemaal meteen op de teentjes getrapt en typen hele wollige lappen tekst over lief zijn etc.
Natuurlijk ben ik voor liefde en vrede op aarde, maar come on, een beetje lichtheid en lol (om jezelf) helpt ook om het leven een beetje leuk te maken.
pi_218964599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:54 schreef Nieve het volgende:

[..]
Heerlijk was dat. Ik vind het shocking dat mensen tegenwoordig echt 0,0 zelfspot meer hebben. Zie de comments onder die post. Ze zijn allemaal meteen op de teentjes getrapt en typen hele wollige lappen tekst over lief zijn etc.
Natuurlijk ben ik voor liefde en vrede op aarde, maar come on, een beetje lichtheid en lol (om jezelf) helpt ook om het leven een beetje leuk te maken.
Yep, geen enkele zelfspot en zeer, zeer op de teentjes getrapt.
pi_218964653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
Oh dat heb ik gezien ja heel smakelijk om gelachen en spot on van Henry. Triest dat ze dat niet konden incasseren en er dan ook nog eens over blijven door mekkeren. If you can’t stand the heat get out of the (insta)kitchen!
pi_218964696
Hahahaha Ellen's story over Koen dat hij geen afsluitend gesprek wilt. Als ik hem was had ik ook 'nee' gezegd, voor je het weet komt je hele gesprek op Instagram
pi_218964713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:15 schreef slowie het volgende:
Hahahaha Ellen's story over Koen dat hij geen afsluitend gesprek wilt. Als ik hem was had ik ook 'nee' gezegd, voor je het weet komt je hele gesprek op Instagram
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegt
pi_218964737
Hebben jullie ook allemaal je edelstenen buiten gelegd? Of voor het raam?

Want dan worden ze vanavond door de volle maan energetisch gereinigd. Gratiesch. 😂

Zegt Ellenzonderkwarrel.
pi_218964806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik volg haar niet. Waarom zijn ze uit elkaar volgens haar?
pi_218964834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat denk ik ook
pi_218964837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.
Dat telt ook hoor, goed bezig! Maximaal poetsen
pi_218964843
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 08-10-2025 07:44:55 ]
pi_218964864
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.

Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
pi_218965243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:

[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Ja ze vindt het pesten
pi_218965316
quote:

[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Nou ja, dat denk ik te ontwaren uit de woordenbrij 😅

Dat ze zichzelf erg serieus neemt was me al vaker opgevallen.
pi_218965318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.

Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.
pi_218965346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 06:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.
En J draagt misschien ook nog bij?
pi_218965402
quote:

Maar Debbie geeft heel veel geld uit he... Labubu's, concert kaartjes. Voor dat geld dat Tamara al alle sint kados kopen...
Het is maar net waar je prioriteiten liggen. En wat je instelling is, Tamara zal niet klagen maar er het beste van maken.
pi_218965413
En idd geeft Debbie geld uit als water, alleen al nageltjes elke twee weken en de fillers elke zoveel maanden, vakanties alleen en ga zo maar door.
pi_218965427
quote:

[..]
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.
pi_218965447
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.

Ik zou daar ook onhandelbaar van worden. Spreken die kinderen wel eens af?
pi_218965560
quote:

[..]
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Zou het echt daar over gaan? Ik vind het zo misleidend hoe ze zich neerzet als liefde verspreidende liefdehart, ik vermoed dat ze gewoon vooral geïnteresseerd is in geld verdienen en zichzelf. Naar aanleiding van hier weer eens gekeken, maar het is gewoon, tja hoe zal ik he5 zeggen, niet zo erg interessant wat ze laat zien. Keihard werken de hele dag om reclamespotjes met jezelf in de hoofdrol op te nemen en in liefde te verspreiden.
pi_218965580
Demammavan: dat je niet meer tegen stress kan is vrij normaal. Welkom in de wereld van de overgang (en het wordt alleen maar erger).
pi_218965657
quote:

Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..
pi_218965700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
pi_218965708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.

Nee geen tijd voor, ze zijn vaak pas om 19;30 thuis en moeten dan nog eten.
pi_218965731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:

Ik snap ook niet als ze het zelf terug leest dat ze dit normaal vindt. Die man heeft een kantoorbaan volgens mij en zij heeft het over apart eten, dus die optie is er wel.
Natuurlijk doe je dat. Zorg dat die 2 jongsten alleen voor hun eigen hobby (en dat vind ik al veel te veel daar).mee hoeven en laat ze rond 6en eten. Dat ze ook gewoon eens lekker niks doen.
En de oudste kan lekker uitslapen, terwijl de zusjes overal heen gesleept worden en om 8.30 op school moeten zijn.

Die middelste heeft 6 dingen doordeweeks, zou er minstens 4 afhalen.
pi_218965763
Ik vind het wel erg leuk van de school van Jet en lot dat de juffen voor thema "bij mij thuis" ook echt langs huis komen en de kinderen bij hem langs laat komen thuis.. grappig! Mijn kinderen dachten ook altijd dat de juf/meester op school woonde 🤣 (toen ze heel klein waren he... gaat vanzelf over)
pi_218965796
Minibelle;
Ik vind het bizar dat drukke schema, en belachelijk dat ze het deelt alsof je daar trots op moet zijn.
De oudste 2 kunnen geen enkele middag lekker afspreken met vriendinnen. Geen tijd om thuis even met wat drinken en wat lekkers hun verhaal te doen.
Zij gaat hier straks denk ik spijt van krijgen. Sporten ok, maar waarom iedere dag activiteiten tot in de avond?
Blij dat mijn kinderen altijd heerlijk konden spelen na school, het lijkt daar wel een 40 urige werkweek.
Ooit hebben op haar gereageerd op insta maar zij is ervan overtuigd dat de kinderen dit nodig hebben.
Nou doe je ding, ik vind het triest.
En het dan gek vinden dat de kinderen steeds ruzie hebben , ja ze zijn niet gewend om samen thuis te zijn. En zo overprikkeld in de weekenden van de drukke dagen dat ze niks kunnen hebben van elkaar.
Zal wel Russische opvoeding zijn of zo.

[ Bericht 16% gewijzigd door Henrike op 08-10-2025 09:03:41 ]
pi_218965805
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
pi_218965822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:
Minibelle;
Ik vind het bizar dat drukke schema, en belachelijk dat ze het deelt alsof je daar trots op moet zijn.
De oudste 2 kunnen geen enkele middag lekker afspreken met vriendinnen. Geen tijd om thuis even met wat drinken en wat lekkers hun verhaal te doen.
Zij gaat hier straks denk ik spijt van krijgen. Sporten ok, maar waarom iedere dag activiteiten tot in de avond?
Blij dat mijn kinderen altijd heerlijk konden spelen na school, het lijkt daar wel een 40 urige werkweek.
Ooit hebben op haar gereageerd op insta maar zij is ervan overtuigd dat de kinderen dit nodig hebben.
Nou doe je ding, ik vind het triest.
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.

Ik zou daar ook tegendraads van worden. 😂
pi_218965840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
Ik vond het eruit zien als Shein zooi
pi_218965841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
pi_218965846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:00 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.

Ik zou daar ook tegendraads van worden. 😂
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉
pi_218965867
Lotte krijgt nu net tegengas op insta, benieuwd of ze reageert
pi_218965869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jokkebrok is her middlename
pi_218965872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het ook niet mooi, het is ondergoed en dat zie.
pi_218965882
Of de kinderen van Minibelle echt hoogbegaafd zijn weet ik niet, maar dan nog: ook hoogbegaafde kinderen hebben (zelf in te vullen) vrije tijd en rust nodig.
pi_218965883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:08 schreef Henrike het volgende:
Lotte krijgt nu net tegengas op insta, benieuwd of ze reageert
denk dat ze het swiffert
pi_218965917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..
Toch lijkt ze haar ontspanning te halen uit naar de winkel gaan. Ongelooflijk hoe vaak zij naar de supermarkt of een andere winkel fietst.

En hoe zij het financieel doet: wat dacht je van alimentatie? Haar ex blijft natuurlijk financieel verantwoordelijk voor de kinderen. Plus kinderbijslag, kgb. Volgens mij komt daar best wat binnen. Anders hadden ze vast geen huis in Spanje kunnen kopen.
pi_218965925
DBM heeft uitgeslapen tot kwart voor 9, hoeven de kinderen dan niet naar school? Ze gaan nu naar de speelgoed winkel om een groot kado te kopen voor flip (de oudste) omdat het gisteren zo goed gegaan is. Natuurlijk ben je als moeder super trots op je kind en natuurlijk wil je het liefst de wereld voor ze kopen (weet ik alles van) maar ze had al kadootjes gekocht, waarom dan toch nog meer.
pi_218965971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:18 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch lijkt ze haar ontspanning te halen uit naar de winkel gaan. Ongelooflijk hoe vaak zij naar de supermarkt of een andere winkel fietst.

En hoe zij het financieel doet: wat dacht je van alimentatie? Haar ex blijft natuurlijk financieel verantwoordelijk voor de kinderen. Plus kinderbijslag, kgb. Volgens mij komt daar best wat binnen. Anders hadden ze vast geen huis in Spanje kunnen kopen.
De boodschappen zijn niet aan te slepen denk ik met zoveel kinderen. Ik heb er maar twee maar ga ook bijna elke dag.
pi_218966022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De boodschappen zijn niet aan te slepen denk ik met zoveel kinderen. Ik heb er maar twee maar ga ook bijna elke dag.
Snap ik. Maar zelfs op dagen dat de boodschappen bezorgd worden fietst ze evengoed makkelijk twee keer naar de supermarkt. Ik zou er zelf heel onrustig van worden maar denk dat het voor haar juist een "uitje" is.
pi_218966045
JvP heeft de reactie dat ze steeds meer op Mb begint te lijken ook maar geswifferd
pi_218966062
Lotje heeft een lesje satire nodig
pi_218966090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Snap ik. Maar zelfs op dagen dat de boodschappen bezorgd worden fietst ze evengoed makkelijk twee keer naar de supermarkt. Ik zou er zelf heel onrustig van worden maar denk dat het voor haar juist een "uitje" is.
Ik denk dat het voor haar een uitje is inderdaad. Ik haat boodschappen doen, dus ik kan me hier weinig bij voorstellen. Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat ik zou kiezen voor zoveel kinderen, dus het is voor mij al sowieso ver van mijn bed-show (wat gebeurt er als Tamara is uitgeschakeld door ziekte en bijvoorbeeld een paar weken in het ziekenhuis ligt, ik zou die verantwoordelijkheid nooit in mijn eentje kunnen en willen dragen).
pi_218966131
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺

Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
pi_218966163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺

Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
Echt hè, er moet nog even wat gal gespuwd worden kennelijk. Ik snap best dat zoiets heel vervelend is, maar waarom het nu nog openbaar delen in godsnaam?

En Jim die vraagt of Annemarie nu minder gestresst is nu ze de kledingkleding binnen heeft (een samenwerking nota bene). Regenkleding die je volgend jaar zomer nodig hebt... Ik ben zo blij dat ik geen geliefde ben van Annemarie, ik zou hier helemaal kriegel van worden. Jim lijkt soms wel een soort ouderrol voor zijn moeder te vervullen (die keer dat hij ook zo blij was voor Annemarie dat ze voor het eerst met plezier op de motor zat, het gaat om een f*cking hobby, geen levensmissie).
pi_218966175
Juuds_singlemom: ik vind het zo heftig en zorgelijk voor haar dat ze maar niet op lijkt te knappen. Ik hoop dat ze zo verstandig is om voorlopig werken even op de langebaan te zetten (en dat dat ook mogelijk is). Heftig ook voor B. die heel duidelijk in de gaten heeft dat er iets speelt.
pi_218966229
quote:

En zeggen dat je zou willen neermeppen. Echt bespottelijk.
pi_218966279
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft uitgeslapen tot kwart voor 9, hoeven de kinderen dan niet naar school? Ze gaan nu naar de speelgoed winkel om een groot kado te kopen voor flip (de oudste) omdat het gisteren zo goed gegaan is. Natuurlijk ben je als moeder super trots op je kind en natuurlijk wil je het liefst de wereld voor ze kopen (weet ik alles van) maar ze had al kadootjes gekocht, waarom dan toch nog meer.
Hoezo een kado? Hij had toch al van die lol popjes gehad gisteren?
pi_218966328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
Flipje zal wel thuisblijven na gister, oke kan ik me ergens iets bij voorstellen, maar kennelijk heeft hij wel energie genoeg voor de speelgoedwinkel. Maar ik snap dat kind, hij krijgt gewoon bij elke scheet die hij laat cadeaus van zijn moeder. En haar man maar werken voor al die zooi, maar sinterklaas is toch zo duur, nee DBM je hebt een gat in je hand, dat is iets anders.
pi_218966337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:09 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds_singlemom: ik vind het zo heftig en zorgelijk voor haar dat ze maar niet op lijkt te knappen. Ik hoop dat ze zo verstandig is om voorlopig werken even op de langebaan te zetten (en dat dat ook mogelijk is). Heftig ook voor B. die heel duidelijk in de gaten heeft dat er iets speelt.
Dit. Ik vind het een zorgelijke situatie. Is het haar hartfalen wat erger is geworden? Sneu voor Bob die heeft het echt wel door dat mama steeds ziekig is.
pi_218966356
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
pi_218966405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Dat blijf ik ook heel bijzonder vinden
pi_218966441
Minibelle: wat het extra sneu maakt is dat ze zo vaak benoemd dat de middelste wordt buitengesloten op school omdat ze nooit kan afspreken.

AM: wat een kul verhaal weer over zindelijkheid, afgelopen vakantie stonden er ook gewoon nog luiers voor Lot op het boodschappenlijstje.

Tamara heeft een tijd geleden nog zelf benoemd dat ze een bijstandsuitkering moest aanvragen, verder vind ik het wel leuk hoe ze schreef over de nieuwe hobby’s van de kinderen en dat het soms pittig is met brengen maar dat ze het belangrijk vind dat ze allemaal iets hebben wat bij ze past.
pi_218966483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef Ramonkel het volgende:
Minibelle: wat het extra sneu maakt is dat ze zo vaak benoemd dat de middelste wordt buitengesloten op school omdat ze nooit kan afspreken.

AM: wat een kul verhaal weer over zindelijkheid, afgelopen vakantie stonden er ook gewoon nog luiers voor Lot op het boodschappenlijstje.

Tamara heeft een tijd geleden nog zelf benoemd dat ze een bijstandsuitkering moest aanvragen, verder vind ik het wel leuk hoe ze schreef over de nieuwe hobby’s van de kinderen en dat het soms pittig is met brengen maar dat ze het belangrijk vind dat ze allemaal iets hebben wat bij ze past.
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.

Wie is Tamara trouwens
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 10:58:17 #224
382129 crew  Donna
pi_218966518
Haha, Ellen (niet meer van Koen, terugnaarliefde) wil even heel duidelijk maken dat alles wat ze vanaf nu deelt, helemaal niks meer heeft te maken met haar vorige relatie.
Uhu. :7
pi_218966520
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.
pi_218966572
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:54 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.

Wie is Tamara trouwens
Tamara is greatgrandemultimama
pi_218966622
AM en haar boektour. Ik zie op 1 dag 3 locaties, waarvan Groningen en Drachten in een tijdsbestek van 2 uur. Dus ze gaat voor maximaal een uurtje naar Groningen en daarna als een malle naar Drachten om daar op tijd te zijn zo te zien. Mens wat doe je jezelf weer aan en dat allemaal enkel vanwege je AI opstel. Leuk voor alle kinderen ook weer, mama elke vrijdag en zaterdag weg. Nou ja, wel lekker rustig voor ze zonder steeds de camera op hun lijf.
pi_218966719
Sanneke eet te weinig, sorry maar ik moet daar echt van grinniken.
Ze moet eigenlijk 2x ontbijten en meer tussendoortjes en ze snoept nooit. Ja ja...
Moet aan die afleveringen op TLC denken met Dr Now. Van die morbide obese mensen die "picky eaters" zijn 😆

Minibelle is zo'n nare vrouw. Ze had gister dan ook weer een filmpje geplaatst van dr middelste dochter die dan een improvisatie stukje toneel op straat stond te doen. Heel vreemd en ik vond dat dat meisje een beetje voor schut stond , heel zielig, het eindigde ook zo raar met dat dat meisje zei dat ze iedereen dood zou maken... en die moeder dat dan op insta pleuren. Zo vreemd allemaal daar, krijg er een slecht gevoel bij.
pi_218966782
quote:

Ik vind het asociaal om zo over een juf te praten. En waarom laat je jezelf zo kennen?
pi_218966808
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
pi_218966818
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.

Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
pi_218966949
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
Het staat gewoon op zijn insta. Vijfde filmpje/post
pi_218966954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXJubGVjd2s5d3NwOQ==

:Y
pi_218966962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.

Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
Ze doen het hij ons ook, alleen groep 1. Ik woon in een heel andere regio
pi_218967011
AM zegt dat ze niet meer kijkt naar wat anderen van haar vinden of verwachten. Niet op instagram en het gewone leven. Wat liegt ze weer lekker.
pi_218967056
quote:
Precies. En dan zeggen: Jim past op vanavond. Alsof hij andere avonden daar niet op de bank hangt!
pi_218967084
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
pi_218967093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:

Ik woon om de hoek bij AM en onze school deed dat niet, ook niet op de school van de kleinkinderen.
pi_218967097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
Enige wat AM echt goed kan is leugens verkondigen.
pi_218967115
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
pi_218967135
En dan ook nog "Johan Kruijf" schrijven.. Kruijf!
Potverdorie, als je zo die achternaam schrijft dan heb je wel echt onder steen gezeten hoor 😜
pi_218967167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:48 schreef Hyacinth het volgende:
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.
pi_218967282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:48 schreef Hyacinth het volgende:
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!
pi_218967290
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Het interesseert haar niet wat je van dr denkt maar je wordt wel geblokkeerd
pi_218967393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.
Precies. Ik moet bij haar altijd aan spiritueel narcisme denken.
pi_218967396
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke eet te weinig, sorry maar ik moet daar echt van grinniken.
Ze moet eigenlijk 2x ontbijten en meer tussendoortjes en ze snoept nooit. Ja ja...
Moet aan die afleveringen op TLC denken met Dr Now. Van die morbide obese mensen die "picky eaters" zijn 😆

Minibelle is zo'n nare vrouw. Ze had gister dan ook weer een filmpje geplaatst van dr middelste dochter die dan een improvisatie stukje toneel op straat stond te doen. Heel vreemd en ik vond dat dat meisje een beetje voor schut stond , heel zielig, het eindigde ook zo raar met dat dat meisje zei dat ze iedereen dood zou maken... en die moeder dat dan op insta pleuren. Zo vreemd allemaal daar, krijg er een slecht gevoel bij.
Nou dat he. Goed dat ze gezonder wilt gaan eten maar ik zie soms zoveel snoep e.d. liggen bij Sanneke op haar salontafel dat ik hierin niet geloof.
Net zoals dat ze heel erg veel wandelt met Mijan maar nog geen 6 minuten als ik het mezelf goed kan herinneren kan lopen op haar loopband...

Soms hebben mensen zelf niet door wat ze allemaal eten denk ik. Het doet mij ook aan dat programma denken. 😂
pi_218967415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!
Neeee, ze heeft lieve mensen nodig! #wantlievemensenzijnmetmeer
pi_218967416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
En dan volgmoekes (dir alles fantastisch vinden wat ze uitbraakt, hihi!) die met haar op de foto willen en zelfgebakken koekjes meenemen voor de jongste.
Glibberglij.
pi_218967423
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.
Afgelopen weekend had ze gepost dat een van de jongste 2 de miniboodschappen van de oudste had gepakt, waarop er een screenshot werd gedeeld dat de oudste heel boos reageerde op dit feit, en ze schreef zelf dat wordt weer ruzie met een smiley.

Ik heb haar toen een bericht gestuurd dat dit niet normaal is om je oudste zo te exposen, en dat je het andere gedrag niet allemaal maar moet afschuiven op Hb en dit tolereren. Ben gelijk geblokt, en de story was later verwijderd. Denk dat ze meer berichten heeft gehad.
pi_218967453
Annemarie: soms een storybereik van 70.000 mensen per slide. Dan gaat ze niet meer over haar poepprobleem praten, dat begrijpt iedereen (aldus haarzelf).

Het enige wat ik dan denk ik is: maar alle dagen je kleine kinderen in beeld (zelfs als ze slapen) waarbij de meeste dingen niet privé blijven kan prima. Lot is nog geen dag van haar leven niet gefilmd, ze wordt alle dagen tentoongesteld voor al die mensen. Om te huilen gewoon.
pi_218967481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Donna het volgende:
Haha, Ellen (niet meer van Koen, terugnaarliefde) wil even heel duidelijk maken dat alles wat ze vanaf nu deelt, helemaal niks meer heeft te maken met haar vorige relatie.
Uhu. :7
Zou ze het zelf geloven?
pi_218967497
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.
(en ik geloof er niks van dat zij kritiek uiten in haar boek)

Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 13:02:51 #253
382129 crew  Donna
pi_218967511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.

Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
Dat is gewoon net zoveel als de capaciteit van de Johan Cruijff Arena tijdens concerten.. 8)7 8)7
pi_218967560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:02 schreef Donna het volgende:
Johan Cruijff Arena
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een andere ;)
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 13:09:40 #255
382129 crew  Donna
pi_218967569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een andere ;)
Haha, dat zal dan inderdaad een andere zijn. _O-
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 13:10:19 #256
382129 crew  Donna
pi_218967573
Zou je geblokt worden als je reageert dat het 'maar' 1x de arena is?
pi_218967611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
Nee, niet als je ook noemt dat je weet dat rekenen niet haar sterkste kant is.
Ze heeft het vast geschat :Y
pi_218967621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
haha of als je vraagt of het die ene arena is van de broer van.....
pi_218967677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.
pi_218967718
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.
quote:
Het is overduidelijk een hecht kluwen gezin. Triest.

Zeuren over een juf en zeggen dat je haar wil neermeppen.....tja, dat zal wederzijds zijn verwacht ik. Hoewel ze me geen zeurouder lijkt. Wel een onverschillige ouder, voor school wel makkelijk. Ze verwacht niks van haar kinderen, ook wel eens lekker tussen al die ouders die er " alles uit willen halen".
pi_218967729
quote:
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.

Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk ... best een grappig filmpje. Maar om er nou zo hysterisch op de reageren zoals Lotte doet... dan heb je inderdaad een lesje zelfspot nodig.
pi_218967736
Voor een echte planner schuift Annemarie wel heeeeeel erg vaak dingen door, valt me op.
pi_218967760
En een 'touragenda' voor AM _O-
pi_218967800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
Hier hetzelfde gevoel, maar toch vooral medelijden. Dan ben je bijna 50, en dan nog ben je zo onzeker, zo bezig met wat anderen van je vinden en denken ( het continu ontkennen hiervan zegt voldoende).

Een leuke baan, maatschappelijke betrokkenheid, zelfstandige volwassen kinderen.....het is AM allemaal (nog) niet gelukt, dus dan moet je jezelf maar een beetje oppompen op de socials, waar duizenden moeders via hun account , al dan niet door AM zelf gekocht , je vertellen dat je er wél toe doet.

Heel, heel triest!

Zou ze nog eens echt gaan léven, of blijft ze tot haar dood hangen in haar eigen gecreëerde wereldje?
pi_218967812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.

Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk ... best een grappig filmpje. Maar om er nou zo hysterisch op de reageren zoals Lotte doet... dan heb je inderdaad een lesje zelfspot nodig.
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelf :+ :+

Ik denk dat ons gevoelige Lotje en haar Bonjoeri vooral ook last hadden van alle reacties die eronder kwamen en Boulevard die het oppakte.
pi_218967819
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
pi_218967857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
Het is maar waar je zin in heb, al lijkt het mij ook fijn om zo snel mogelijk klaar te zijn met een opleiding
pi_218967858
En wie zijn die mensen die haar planners kopen? Echt, waarom zou je dat doen? Zoveel betere, goedkopere alternatieven!
Ik zou me eerlijk gezegd toch een beetje schamen als ik een planner van een Instagrammoeder in huis had liggen😬
pi_218967904
waarom praat AM eigenlijk altijd een soort van zuchtend? Zelfs als ze het over de mock-up van de planner heeft. Is ze gewoon kortademig of zo?
pi_218967919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:41 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelf :+ :+

Ik denk dat ons gevoelige Lotje en haar Bonjoeri vooral ook last hadden van alle reacties die eronder kwamen en Boulevard die het oppakte.
Ah ja sorry ik was te lui geworden door de linkjesdelende influenza's. (Hebben jullie nog een tip voor een goed horloge trouwens?)

Oh haha als Boulevard het al oppakt...
pi_218967951
Hoe ver sta je van de realiteit af als je voor jezelf doet alsof er geen tienduizenden mensen naar je stories kijken? Dat is met recht je kop in het zand steken, de gevolgen van je eigen acties niet willen zien. Hoe onveilig voor die kinderen!! Ik snap niet hoe ze het haar strot uit krijgt zonder enorm schuldgevoel. Komt op mij over dat ze wel degelijk de gevaren weet maar er heel bewust van wegkijkt, hoe griezelig is dat! En niet alleen AM kijkt weg maar ook Maarten en de volwassen (schoon)kinderen, die laten zich afschepen met een stukje in het grote boek van shitshow AM. WAL-GE-LIJK!! 🤮
pi_218967964
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:

Aldus de vrouw die voorheen beweerde dat ze vooraf om toestemming vroeg bij bepaalde onderwerpen.

En wat een eer dat Maart en de oudste 3 ter compensatie een stukje in boek mogen schrijven. Dat zullen vast enorm kritisch stukjes zijn (alleen al het idee dat je in een stukje voor het boek van je moeder/vrouw gaat schrijven wat je dwarszit). Onnavolgbare logica van Annemarie weer.

Bepaalde dingen gewoon met een vriendin bespreken (en niet online) klinkt als een prima oplossing. Misschien wil Mirjam van IJ de rol van vriendin vervullen.
pi_218967967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Hoe ver sta je van de realiteit af als je voor jezelf doet alsof er geen tienduizenden mensen naar je stories kijken? Dat is met recht je kop in het zand steken, de gevolgen van je eigen acties niet willen zien. Hoe onveilig voor die kinderen!! Ik snap niet hoe ze het haar strot uit krijgt zonder enorm schuldgevoel. Komt op mij over dat ze wel degelijk de gevaren weet maar er heel bewust van wegkijkt, hoe griezelig is dat! En niet alleen AM kijkt weg maar ook Maarten en de volwassen (schoon)kinderen, die laten zich afschepen met een stukje in het grote boek van shitshow AM. WAL-GE-LIJK!! 🤮
Het is niet te vergelijken kwa aantallen, mijn insta staat op privé en heb iets van 150 volgers die ik allemaal ken.
Ik post weleens stories, vooral van de hond en eten, maar als ik dan een keer iets noemenswaardig (haha) post, krijg ik ineens allemaal reacties en likes.
En dan denk ik ineens oh ja, het zijn allemaal echte mensen die dit allemaal voorbij zien komen.
pi_218967971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Ik vind het niet heel verstandig klinken. Ik snap wel dat het aantrekkelijk klinkt, maar soms is het handig om in bepaalde periodes de eisen voor jezelf iets lager te leggen. Geld lijkt mij hierin echt een slechte reden.
pi_218967985
Demammavan: "toen ik bedacht wie mijn story's allemaal bekeken ging dat teveel mijn content bepalen".

Dat lijkt mij nu juist heel verstandig. Waarbij Annemarie volledig voorbij gaat aan het feit dat haar jongere kinderen nog niet bij machte zijn hun moeder tot de orde te roepen.

Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
pi_218967991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:

Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Dat is toch ook zo?
Haar gezin staat helemaal in dienst van haar insta-account.
pi_218968098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat is toch ook zo?
Vreselijk vind ik haar, kil onpersoonlijk en afstandelijk. Ik volg haar niet meer
pi_218968147
Ik heb een tijdje onder een steen geleefd denk ik, maar wie is Lotte? En Bonjoerie?
pi_218968171
Mb in de podcast: ik heb de kids niet elke dag
Iris: tijdelijk/voor nu

Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Dat kb en mb toch weer bij elkaar komen?
pi_218968180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb een tijdje onder een steen geleefd denk ik, maar wie is Lotte? En Bonjoerie?
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?
Maximale liefde natuurlijk. En als hij bij haar is en de kinderen zijn er niet dan gaan ze gezellig beide met oortjes in werken influencen
pi_218968259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:

Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Knap dat je naar die podcast kan luisteren, ik ben na vijf minuten afgehaakt, ik kan er niet naar luisteren.
Ik denk niet meer dat K&M bij elkaar komen, ik zie hem eerder eindigen met J. Ik vind Michelle ook geen type om de volledige voogdij aan te vragen (niet dat ik denk dat ze dit überhaupt zal krijgen). Misschien gaan ze wel samenwonende co-ouderschap aan, de boerderij/het erf is groot genoeg om dat te realiseren.
pi_218968349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?
Maximale liefde natuurlijk. En als hij bij haar is en de kinderen zijn er niet dan gaan ze gezellig beide met oortjes in werken influencen
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂
pi_218968379
D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:

Dat denk ik echt niet. Als we de juice mogen geloven gaat Mies straks verder met psv-man en Jacqueline met Koen. Ik kan me daar eerlijkgezegd nog niet veel bij voorstellen (bij het eerste setje). Koen en Jacqueline zou kunnen. Dan zouden de 7 kinderen ook weer samenkomen.
pi_218968383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 15:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂
Joeri Pechler
pi_218968452
Bij Lotte nu een zeer sterke reactie geplaatst door “uitdetweedehand”. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk en open en verbindend 🤪 op gaat reageren.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 15:41:17 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218968523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij Lotte nu een zeer sterke reactie geplaatst door “uitdetweedehand”. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk en open en verbindend 🤪 op gaat reageren.
Sterke reactie idd! Want hoe "oprecht" en "spontaan" kunnen influencers oprecht zijn? Dat begrijp ik nog steeds niet, hoe ze daar zo overtuigd van zijn. Terwijl de camera op een tripod gepositioneerd staat voor de ideale angle.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218968629
Die minibelle
Plaatst een reactie die ze kreeg incl screenshot.
Zij verschuilt zich ook echt altijd achter die hb van haar kinderen.
Blijkbaar beseft ze niet dat het strakke schema van haar kinderen echt niet standaard is.
pi_218968773
Goeie reactie die Minibelle heeft gekregen. En ook weer deze; het boeit me niet en ik ga er nieteens meer op reageren. Vervolgens wordt er uitgebreid op gereageerd. 🤤

AM deelt gelukkig geen poep verhalen van zichzelf meer. Plas perikelen van haar 2 jongste dochters zijn echter geen probleem om te delen met de Johan Kruijf Arena.
pi_218968819
[..]
Dat is toch ook zo?
[/quote]

Dat denk ik ook. Haar telefoon is haar schild geworden. Een eigen gecreëerde ( deels gefantaseerde) werkelijkheid om overeind te blijven.
pi_218968932
Welke nieuw business gaat Maike starten?
pi_218968947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
Heeft ze nog niet gezegd volgens mij, denkniers met spiritualiteit
pi_218968975
quote:
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?
pi_218969004
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
pi_218969064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
🙈🙈
pi_218969130
quote:
Oh no
Als het op het forum staat is het kwestie van aftellen wanneer ze het krijgt.. benieuwd of ze dan ook gewoon auto rijd net als toen ze heftige pillen kreeg waar een paard niet meer op zijn benen zou blijven staan 🤔
pi_218969228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "toen ik bedacht wie mijn story's allemaal bekeken ging dat teveel mijn content bepalen".

Dat lijkt mij nu juist heel verstandig. Waarbij Annemarie volledig voorbij gaat aan het feit dat haar jongere kinderen nog niet bij machte zijn hun moeder tot de orde te roepen.

Dit is gewoon zoals het is, het belangrijkst in haar leven!
pi_218969321
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?
Dat doet ze al langer, ik ben bang dat ze ook gaat zweven
pi_218969377
quote:
Hopelijk niks met fillers 🫣
pi_218969382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:20 schreef Weerikier het volgende:
Goeie reactie die Minibelle heeft gekregen. En ook weer deze; het boeit me niet en ik ga er nieteens meer op reageren. Vervolgens wordt er uitgebreid op gereageerd. 🤤
Minibelle houdt zichzelf geen spiegel voor. Zij is volgens eigen zeggen een supermom. Weet niet precies wat de criteria daarvoor zouden moeten zijn, maar als je de kwetsbaarheid van je kinderen zo te grabbel gooit op internet dan verdien je wat mij betreft toch een andere titel.
pi_218969435
De agenda van Milou is ook echt vol bezet 🤭. Bizar allemaal activiteiten die normale moeders naast hun baan hebben. Dingen die je gewoon kunt onthouden, moet allemaal uitgebreid beschreven worden
pi_218969441
quote:
Oh no
Waar staat dat artikel? Bah dat vind ik wel wat eng idd.

Voor Debbie is dit natuurlijk wel weer iets wat in een # kan komen te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')