😂😂quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vroeg mijn partner van het weekend of hij wat bij van Pelt wilde meenemen, werd ik verbeterd: “O, je bedoelt de lekkere dingetjes winkel?” 😂
Zou de bus wel rolstoelvriendelijk zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal hyper de 31ste in de partybus 🤣😂 ze heeft echt niet door dat ze zichzelf verlult met dit soort uitspattingen he?
Je moet eerst een basis hebben. En met 2km hardlooptraining bouwt ze niks op voor haar motorrit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
Ik loop vrij hard, dus ik vergelijk mezelf niet met het gemiddelde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is het gemiddelde hardlooptempo van vrouwen. Niks mis mee. Welk tempo loop jij?
Hardlopen hoeft niet snel te gaan, ligt er maar net aan met welk doel je loopt, of je überhaupt met een doel loopt.
Energie voor 10 met dit uitje... ik verwacht beelden ala mirthe van dansende vrouwen op tafels.. en Debbie dan helemaal los... 😂🤣quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou de bus wel rolstoelvriendelijk zijn?
En AM die Debbie ook ineens weer benoemt in haar storie… puur om misschien een volgertje meer te krijgen rond haar boeklanceringquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.
En de ‘Vriendin!…’ door volwassen vrouwen (en Debbie in het bijzonder) vind ik stom.
Nee als ‘hou op met me!’
De vorige keer bij de boekpresentatie had Debbie alle aandacht samen met haar huilbaby. Dat was pas echt ergquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
En AM die Debbie ook ineens weer benoemt in haar storie… puur om misschien een volgertje meer te krijgen rond haar boeklancering
Hahaha met het liften erbij heeft ze 3,5 fulltime baan 😂quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM plaatst een afbeelding van Fox News ((US) met ‘study: being a mum is equivalent to working 2,5 fulltime jobs’
🤪🫣😆
Tuurlijk meid, tuurlijk. Je hebt het ffing zwaar. Je bent een powervrouw!
'Ik zei haar toen als ik 10k volgers heb ik ga ik een boek schrijven.'quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:47 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder heeft ook plannen voor een boek.
Met Anne als haar Grote Voorbeeld.
Dat lijkt (ook) een hint voor opnieuw/meer contact. Ze stelde namelijk ooit een live met AM voor maar daar lijkt AM nooit op gereageerd te hebben.
Ja, en niet echt klagen over de prijs, het weer of dat er geen massage meer te boeken is of dat ze bekkenbodempijn heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vind Celinecharlotte heerlijk vermaak (in positieve zin). Voor 10.000 euro een weekje vakantie boeken en dan vervolgens elke dag in de regen en koud te zitten. Het geld wordt daar met bakken uitgegeven. Ik vind haar wel een leuk mens om te volgen (op privé gebied, zakelijk klik ik altijd door).
Haha met het mooie roze bad ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik je het huis ook. Heb wel wat foto’s van bovenverdieping en badkamer gezien, de badkamer is echt retro maar dan niet op een goede manier 😂 er zit iig nog heel veel werk in de bovenverdieping alleen al. De hal is wel prachtig vind ik, echt een plaatje.
My bad … ik had denk ik last van een vlaag van verstandsverbijstering c.q. quoteverbijstering, sorry.quote:
Haha, ik bedoelde dat stukje waarbij hij langs dat zijweggetje fietst. Aan de manier van filmen op dat plein te zien zit Judith zelf ook achterstevoren op de fiets😬 (of ze kan heel snel keren).quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja om kijkt hij wel... slingerend naar achteren kijkend 😨 moeders op de verkeerde weg helft.. hoe leert ze hem de regels? Kijk leuk dat regels niet voor hen gelden volgens Judith maar al het overige verkeer denkt daar toch anders over
Zo doe ik het ook, zakelijke allemaal doorklikken en de privéstories bekijk ik wel. Heerlijk haar nuchterheid. Ik heb wel het gevoel alsof ze al 2 jaar zwanger isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vind Celinecharlotte heerlijk vermaak (in positieve zin). Voor 10.000 euro een weekje vakantie boeken en dan vervolgens elke dag in de regen en koud te zitten. Het geld wordt daar met bakken uitgegeven. Ik vind haar wel een leuk mens om te volgen (op privé gebied, zakelijk klik ik altijd door).
En altijd: " voel me bijna volwassen" of wat is die stomme uitspraak van haar ook al weer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
Volgens mij is het gelik grotendeels eenrichtingsverkeer. De kleinere influencers proberen via demammavan meer volgers te krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.
En de ‘Vriendin!…’ door volwassen vrouwen (en Debbie in het bijzonder) vind ik stom.
Nee als ‘hou op met me!’
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:02 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte Balijns is weer aan het 'knallen'. Dit betekend een reel over cloudpillo, languit thuis op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |