Volgens mij staan haar volgers al een hele tijd redelijk stilquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in plaats van haar BFF AM een appje te sturen, tagt Debbie haar in een bericht. In de hoop dat AM het bericht deelt en ze er weer 3 volgers bij krijgt.
Ik je het huis ook. Heb wel wat foto’s van bovenverdieping en badkamer gezien, de badkamer is echt retro maar dan niet op een goede manier 😂 er zit iig nog heel veel werk in de bovenverdieping alleen al. De hal is wel prachtig vind ik, echt een plaatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja ik ken het huis door de omgeving.
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.
Voor andere 'bekenden' : hoort de rechterzijkant daar ook bij, de laagbouw?
De online foto's laten sowieso geen bovenverdieping en badkamer zien.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
Zeker! Eerst afstand en dan snelheid is handiger (en beter om blessures te voorkomen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
De tijd vult zich ook vanzelf wel. Hoe drukker je het hebt hoe efficiënter je wordt (en hoe meer je prioriteiten stelt).quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:13 schreef SophiaLoren het volgende:
En over die drukte
Ik zit zelf nu vier maanden thuis. Ik begrijp het ook volledig. Ben zo "druk"en de dagen vliegen om. Vraag je me wat ik doe? 😂 Vooral manisch het huishouden bijhouden. Dat ik me afvraag hoe ik dat gecombineerd heb met 40 uur van huis af te zijn
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou of over add. Ik heb het over AM, die aantoonbaar vrij weinig informatie verwerkt.
Hocus had jou niet gequotequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.
Ze liggen er voor de show. Ze leest Ze niet, hooguit hier en daar een stukje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niks van.
Mijn conclusie is dan ook dat ze hier en daar een stukje leest/luistert voor de promotie, in plaats van het hele boek.
Is het gemiddelde hardlooptempo van vrouwen. Niks mis mee. Welk tempo loop jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Miepje77 het volgende:
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
Ja hequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:25 schreef proud_mami het volgende:
Thanks trouwens voor de tip over luimesanita, grappig is zij!
En haar kind kijkt ook niet op of om. Kan hij niks aan doen maar i.c.m. het filmen zijn dat al twee redenen om het spannend te vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith vindt fietsen met B het spannendste wat ze ooit samen hebben gedaan 🙄
Snap ik, als je filmend op de verkeerde helft rijdt..
Ze heeft vaak een korte broek aan, zal het wel niet snel koud hebben. En aan haar rode hoofd te zien had ze net hardgelopen? Ik zag haar (maar dat kan gisteren ook wel geweest zijn, of vorige week ..) in hardloopkleding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wat zou eigenlijk de reden zijn dat Julia G zich altijd in haar onderbroek laat filmen?
Ze heeft een supergoed figuur overigens.
Ik reageerde ook niet op jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet op jou maar op Louca.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith vindt fietsen met B het spannendste wat ze ooit samen hebben gedaan 🙄
Snap ik, als je filmend op de verkeerde helft rijdt..
Zou ze het nu nooit leren 🤦♀
Nou ja om kijkt hij wel... slingerend naar achteren kijkend 😨 moeders op de verkeerde weg helft.. hoe leert ze hem de regels? Kijk leuk dat regels niet voor hen gelden volgens Judith maar al het overige verkeer denkt daar toch anders overquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En haar kind kijkt ook niet op of om. Kan hij niks aan doen maar i.c.m. het filmen zijn dat al twee redenen om het spannend te vinden.
Ja, het moest op haar manier, niet op zijn manier. Zij wilde nog een laatste keer praten zodat zij het op haar manier af kon sluiten. Want nu is zij verdrietig en wilde zij dat het anders was gegaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het zit Ellen wel weer allemaal dwars hoor
De grote ik-lik-jou-lik-jij-mij show is weer begonnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:47 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder heeft ook plannen voor een boek.
Met Anne als haar Grote Voorbeeld.
Dat lijkt (ook) een hint voor opnieuw/meer contact. Ze stelde namelijk ooit een live met AM voor maar daar lijkt AM nooit op gereageerd te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |