abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218967481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Donna het volgende:
Haha, Ellen (niet meer van Koen, terugnaarliefde) wil even heel duidelijk maken dat alles wat ze vanaf nu deelt, helemaal niks meer heeft te maken met haar vorige relatie.
Uhu. :7
Zou ze het zelf geloven?
pi_218967497
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.
(en ik geloof er niks van dat zij kritiek uiten in haar boek)

Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 13:02:51 #253
382129 crew  Donna
pi_218967511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.

Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
Dat is gewoon net zoveel als de capaciteit van de Johan Cruijff Arena tijdens concerten.. 8)7 8)7
pi_218967560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:02 schreef Donna het volgende:
Johan Cruijff Arena
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een andere ;)
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 13:09:40 #255
382129 crew  Donna
pi_218967569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een andere ;)
Haha, dat zal dan inderdaad een andere zijn. _O-
  Moderator/colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 13:10:19 #256
382129 crew  Donna
pi_218967573
Zou je geblokt worden als je reageert dat het 'maar' 1x de arena is?
pi_218967611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
Nee, niet als je ook noemt dat je weet dat rekenen niet haar sterkste kant is.
Ze heeft het vast geschat :Y
pi_218967621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
haha of als je vraagt of het die ene arena is van de broer van.....
pi_218967677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.
pi_218967718
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Het is overduidelijk een hecht kluwen gezin. Triest.

Zeuren over een juf en zeggen dat je haar wil neermeppen.....tja, dat zal wederzijds zijn verwacht ik. Hoewel ze me geen zeurouder lijkt. Wel een onverschillige ouder, voor school wel makkelijk. Ze verwacht niks van haar kinderen, ook wel eens lekker tussen al die ouders die er " alles uit willen halen".
pi_218967729
quote:
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.

Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk ... best een grappig filmpje. Maar om er nou zo hysterisch op de reageren zoals Lotte doet... dan heb je inderdaad een lesje zelfspot nodig.
pi_218967736
Voor een echte planner schuift Annemarie wel heeeeeel erg vaak dingen door, valt me op.
pi_218967760
En een 'touragenda' voor AM _O-
pi_218967800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
Hier hetzelfde gevoel, maar toch vooral medelijden. Dan ben je bijna 50, en dan nog ben je zo onzeker, zo bezig met wat anderen van je vinden en denken ( het continu ontkennen hiervan zegt voldoende).

Een leuke baan, maatschappelijke betrokkenheid, zelfstandige volwassen kinderen.....het is AM allemaal (nog) niet gelukt, dus dan moet je jezelf maar een beetje oppompen op de socials, waar duizenden moeders via hun account , al dan niet door AM zelf gekocht , je vertellen dat je er wél toe doet.

Heel, heel triest!

Zou ze nog eens echt gaan léven, of blijft ze tot haar dood hangen in haar eigen gecreëerde wereldje?
pi_218967812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.

Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk ... best een grappig filmpje. Maar om er nou zo hysterisch op de reageren zoals Lotte doet... dan heb je inderdaad een lesje zelfspot nodig.
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelf :+ :+

Ik denk dat ons gevoelige Lotje en haar Bonjoeri vooral ook last hadden van alle reacties die eronder kwamen en Boulevard die het oppakte.
pi_218967819
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
pi_218967857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
Het is maar waar je zin in heb, al lijkt het mij ook fijn om zo snel mogelijk klaar te zijn met een opleiding
pi_218967858
En wie zijn die mensen die haar planners kopen? Echt, waarom zou je dat doen? Zoveel betere, goedkopere alternatieven!
Ik zou me eerlijk gezegd toch een beetje schamen als ik een planner van een Instagrammoeder in huis had liggen😬
pi_218967904
waarom praat AM eigenlijk altijd een soort van zuchtend? Zelfs als ze het over de mock-up van de planner heeft. Is ze gewoon kortademig of zo?
pi_218967919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:41 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelf :+ :+

Ik denk dat ons gevoelige Lotje en haar Bonjoeri vooral ook last hadden van alle reacties die eronder kwamen en Boulevard die het oppakte.
Ah ja sorry ik was te lui geworden door de linkjesdelende influenza's. (Hebben jullie nog een tip voor een goed horloge trouwens?)

Oh haha als Boulevard het al oppakt...
pi_218967951
Hoe ver sta je van de realiteit af als je voor jezelf doet alsof er geen tienduizenden mensen naar je stories kijken? Dat is met recht je kop in het zand steken, de gevolgen van je eigen acties niet willen zien. Hoe onveilig voor die kinderen!! Ik snap niet hoe ze het haar strot uit krijgt zonder enorm schuldgevoel. Komt op mij over dat ze wel degelijk de gevaren weet maar er heel bewust van wegkijkt, hoe griezelig is dat! En niet alleen AM kijkt weg maar ook Maarten en de volwassen (schoon)kinderen, die laten zich afschepen met een stukje in het grote boek van shitshow AM. WAL-GE-LIJK!! 🤮
pi_218967964
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:

Aldus de vrouw die voorheen beweerde dat ze vooraf om toestemming vroeg bij bepaalde onderwerpen.

En wat een eer dat Maart en de oudste 3 ter compensatie een stukje in boek mogen schrijven. Dat zullen vast enorm kritisch stukjes zijn (alleen al het idee dat je in een stukje voor het boek van je moeder/vrouw gaat schrijven wat je dwarszit). Onnavolgbare logica van Annemarie weer.

Bepaalde dingen gewoon met een vriendin bespreken (en niet online) klinkt als een prima oplossing. Misschien wil Mirjam van IJ de rol van vriendin vervullen.
pi_218967967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Hoe ver sta je van de realiteit af als je voor jezelf doet alsof er geen tienduizenden mensen naar je stories kijken? Dat is met recht je kop in het zand steken, de gevolgen van je eigen acties niet willen zien. Hoe onveilig voor die kinderen!! Ik snap niet hoe ze het haar strot uit krijgt zonder enorm schuldgevoel. Komt op mij over dat ze wel degelijk de gevaren weet maar er heel bewust van wegkijkt, hoe griezelig is dat! En niet alleen AM kijkt weg maar ook Maarten en de volwassen (schoon)kinderen, die laten zich afschepen met een stukje in het grote boek van shitshow AM. WAL-GE-LIJK!! 🤮
Het is niet te vergelijken kwa aantallen, mijn insta staat op privé en heb iets van 150 volgers die ik allemaal ken.
Ik post weleens stories, vooral van de hond en eten, maar als ik dan een keer iets noemenswaardig (haha) post, krijg ik ineens allemaal reacties en likes.
En dan denk ik ineens oh ja, het zijn allemaal echte mensen die dit allemaal voorbij zien komen.
pi_218967971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Ik vind het niet heel verstandig klinken. Ik snap wel dat het aantrekkelijk klinkt, maar soms is het handig om in bepaalde periodes de eisen voor jezelf iets lager te leggen. Geld lijkt mij hierin echt een slechte reden.
pi_218967985
Demammavan: "toen ik bedacht wie mijn story's allemaal bekeken ging dat teveel mijn content bepalen".

Dat lijkt mij nu juist heel verstandig. Waarbij Annemarie volledig voorbij gaat aan het feit dat haar jongere kinderen nog niet bij machte zijn hun moeder tot de orde te roepen.

Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')