Zou ze het zelf geloven?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Donna het volgende:
Haha, Ellen (niet meer van Koen, terugnaarliefde) wil even heel duidelijk maken dat alles wat ze vanaf nu deelt, helemaal niks meer heeft te maken met haar vorige relatie.
Uhu.
Dat is gewoon net zoveel als de capaciteit van de Johan Cruijff Arena tijdens concerten..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.
(en ik geloof er niks van dat zij kritiek uiten in haar boek)
Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een anderequote:
Haha, dat zal dan inderdaad een andere zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, volgens haar. Al had zij het over de Johan Kruijf arena. Misschien is dat een andere
Nee, niet als je ook noemt dat je weet dat rekenen niet haar sterkste kant is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
Zou je geblokt worden als je reageert dat het 'maar' 1x de arena is?
haha of als je vraagt of het die ene arena is van de broer van.....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:10 schreef Donna het volgende:
Zou je geblokt worden als je reageert dat het 'maar' 1x de arena is?
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:
[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Wanneer je zo vaak en zo veel de waarheid verdraait is het ook wel lastig om dat ook nog te onthouden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:
[..]
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
Het is overduidelijk een hecht kluwen gezin. Triest.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:59 schreef poohenzo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MXJubGVjd2s5d3NwOQ==
Hier hetzelfde gevoel, maar toch vooral medelijden. Dan ben je bijna 50, en dan nog ben je zo onzeker, zo bezig met wat anderen van je vinden en denken ( het continu ontkennen hiervan zegt voldoende).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelfquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Ik heb er denk ik overheen gekeken op zijn insta ofzo.
Ik had er wat meer van verwacht eigenlijk ... best een grappig filmpje. Maar om er nou zo hysterisch op de reageren zoals Lotte doet... dan heb je inderdaad een lesje zelfspot nodig.
Het is maar waar je zin in heb, al lijkt het mij ook fijn om zo snel mogelijk klaar te zijn met een opleidingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
Ah ja sorry ik was te lui geworden door de linkjesdelende influenza's. (Hebben jullie nog een tip voor een goed horloge trouwens?)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:41 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Voor linkjes moet je eigenlijk bij Milou zijn. Wij zoeken zelf![]()
![]()
Ik denk dat ons gevoelige Lotje en haar Bonjoeri vooral ook last hadden van alle reacties die eronder kwamen en Boulevard die het oppakte.
Aldus de vrouw die voorheen beweerde dat ze vooraf om toestemming vroeg bij bepaalde onderwerpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Harper het volgende:
AM denkt er niet meer bij na dat haar stories gemiddeld door 70k mensen gezien wordt. Ze doet alsof ze een goede vriendin appt.
En ze heeft daardoor wel vaker iets gedeeld waarvan Maarten en/of de kinderen het geen goed idee vonden. Maar als compensatie hebben ze Maarten en de oudste drie kinderen een stukje in haar boek mogen schrijven. Natuurlijk, dat maakt alles goed.
(en ik geloof er niks van dat zij kritiek uiten in haar boek)
Het lijkt me juist wél belangrijk om te realiseren hoeveel mensen het zien. Met name voor haar kinderen.
Het is niet te vergelijken kwa aantallen, mijn insta staat op privé en heb iets van 150 volgers die ik allemaal ken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Hoe ver sta je van de realiteit af als je voor jezelf doet alsof er geen tienduizenden mensen naar je stories kijken? Dat is met recht je kop in het zand steken, de gevolgen van je eigen acties niet willen zien. Hoe onveilig voor die kinderen!! Ik snap niet hoe ze het haar strot uit krijgt zonder enorm schuldgevoel. Komt op mij over dat ze wel degelijk de gevaren weet maar er heel bewust van wegkijkt, hoe griezelig is dat! En niet alleen AM kijkt weg maar ook Maarten en de volwassen (schoon)kinderen, die laten zich afschepen met een stukje in het grote boek van shitshow AM. WAL-GE-LIJK!! 🤮
Ik vind het niet heel verstandig klinken. Ik snap wel dat het aantrekkelijk klinkt, maar soms is het handig om in bepaalde periodes de eisen voor jezelf iets lager te leggen. Geld lijkt mij hierin echt een slechte reden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Oh jee, Janneke gaat in het komende halfjaar ook nog haar PABO versnellen, dus nog naast de stages , het huishouden en de verbouwing. Ik hoop dat het haar lukt want dat is wel heftig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |