abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218966572
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:54 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.

Wie is Tamara trouwens
Tamara is greatgrandemultimama
pi_218966622
AM en haar boektour. Ik zie op 1 dag 3 locaties, waarvan Groningen en Drachten in een tijdsbestek van 2 uur. Dus ze gaat voor maximaal een uurtje naar Groningen en daarna als een malle naar Drachten om daar op tijd te zijn zo te zien. Mens wat doe je jezelf weer aan en dat allemaal enkel vanwege je AI opstel. Leuk voor alle kinderen ook weer, mama elke vrijdag en zaterdag weg. Nou ja, wel lekker rustig voor ze zonder steeds de camera op hun lijf.
pi_218966719
Sanneke eet te weinig, sorry maar ik moet daar echt van grinniken.
Ze moet eigenlijk 2x ontbijten en meer tussendoortjes en ze snoept nooit. Ja ja...
Moet aan die afleveringen op TLC denken met Dr Now. Van die morbide obese mensen die "picky eaters" zijn 😆

Minibelle is zo'n nare vrouw. Ze had gister dan ook weer een filmpje geplaatst van dr middelste dochter die dan een improvisatie stukje toneel op straat stond te doen. Heel vreemd en ik vond dat dat meisje een beetje voor schut stond , heel zielig, het eindigde ook zo raar met dat dat meisje zei dat ze iedereen dood zou maken... en die moeder dat dan op insta pleuren. Zo vreemd allemaal daar, krijg er een slecht gevoel bij.
pi_218966782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺

Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
Ik vind het asociaal om zo over een juf te praten. En waarom laat je jezelf zo kennen?
pi_218966808
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
pi_218966818
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.

Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
pi_218966949
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
Het staat gewoon op zijn insta. Vijfde filmpje/post
pi_218966954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXJubGVjd2s5d3NwOQ==

:Y
pi_218966962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.

Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
Ze doen het hij ons ook, alleen groep 1. Ik woon in een heel andere regio
pi_218967011
AM zegt dat ze niet meer kijkt naar wat anderen van haar vinden of verwachten. Niet op instagram en het gewone leven. Wat liegt ze weer lekker.
pi_218967056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Precies. En dan zeggen: Jim past op vanavond. Alsof hij andere avonden daar niet op de bank hangt!
pi_218967084
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
pi_218967093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:

Ik woon om de hoek bij AM en onze school deed dat niet, ook niet op de school van de kleinkinderen.
pi_218967097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
Enige wat AM echt goed kan is leugens verkondigen.
pi_218967115
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
pi_218967135
En dan ook nog "Johan Kruijf" schrijven.. Kruijf!
Potverdorie, als je zo die achternaam schrijft dan heb je wel echt onder steen gezeten hoor 😜
pi_218967167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:48 schreef Hyacinth het volgende:
Lotje heeft een lesje satire nodig
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.
pi_218967282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:48 schreef Hyacinth het volgende:
Lotje heeft een lesje satire nodig
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!
pi_218967290
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Het interesseert haar niet wat je van dr denkt maar je wordt wel geblokkeerd
pi_218967393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.
Precies. Ik moet bij haar altijd aan spiritueel narcisme denken.
pi_218967396
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke eet te weinig, sorry maar ik moet daar echt van grinniken.
Ze moet eigenlijk 2x ontbijten en meer tussendoortjes en ze snoept nooit. Ja ja...
Moet aan die afleveringen op TLC denken met Dr Now. Van die morbide obese mensen die "picky eaters" zijn 😆

Minibelle is zo'n nare vrouw. Ze had gister dan ook weer een filmpje geplaatst van dr middelste dochter die dan een improvisatie stukje toneel op straat stond te doen. Heel vreemd en ik vond dat dat meisje een beetje voor schut stond , heel zielig, het eindigde ook zo raar met dat dat meisje zei dat ze iedereen dood zou maken... en die moeder dat dan op insta pleuren. Zo vreemd allemaal daar, krijg er een slecht gevoel bij.
Nou dat he. Goed dat ze gezonder wilt gaan eten maar ik zie soms zoveel snoep e.d. liggen bij Sanneke op haar salontafel dat ik hierin niet geloof.
Net zoals dat ze heel erg veel wandelt met Mijan maar nog geen 6 minuten als ik het mezelf goed kan herinneren kan lopen op haar loopband...

Soms hebben mensen zelf niet door wat ze allemaal eten denk ik. Het doet mij ook aan dat programma denken. 😂
pi_218967415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!
Neeee, ze heeft lieve mensen nodig! #wantlievemensenzijnmetmeer
pi_218967416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
En dan volgmoekes (dir alles fantastisch vinden wat ze uitbraakt, hihi!) die met haar op de foto willen en zelfgebakken koekjes meenemen voor de jongste.
Glibberglij.
pi_218967423
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.
Afgelopen weekend had ze gepost dat een van de jongste 2 de miniboodschappen van de oudste had gepakt, waarop er een screenshot werd gedeeld dat de oudste heel boos reageerde op dit feit, en ze schreef zelf dat wordt weer ruzie met een smiley.

Ik heb haar toen een bericht gestuurd dat dit niet normaal is om je oudste zo te exposen, en dat je het andere gedrag niet allemaal maar moet afschuiven op Hb en dit tolereren. Ben gelijk geblokt, en de story was later verwijderd. Denk dat ze meer berichten heeft gehad.
pi_218967453
Annemarie: soms een storybereik van 70.000 mensen per slide. Dan gaat ze niet meer over haar poepprobleem praten, dat begrijpt iedereen (aldus haarzelf).

Het enige wat ik dan denk ik is: maar alle dagen je kleine kinderen in beeld (zelfs als ze slapen) waarbij de meeste dingen niet privé blijven kan prima. Lot is nog geen dag van haar leven niet gefilmd, ze wordt alle dagen tentoongesteld voor al die mensen. Om te huilen gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')