Tamara is greatgrandemultimamaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:54 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.
Wie is Tamara trouwens
Ik vind het asociaal om zo over een juf te praten. En waarom laat je jezelf zo kennen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺
Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
Het staat gewoon op zijn insta. Vijfde filmpje/postquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
https://www.instagram.com(...)MXJubGVjd2s5d3NwOQ==quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Henry van Loon-parodie van onze Lotte? Ik kan het niet vinden ...
Ze doen het hij ons ook, alleen groep 1. Ik woon in een heel andere regioquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.
Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
Precies. En dan zeggen: Jim past op vanavond. Alsof hij andere avonden daar niet op de bank hangt!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Ik woon om de hoek bij AM en onze school deed dat niet, ook niet op de school van de kleinkinderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Bij ons doet de school ook huisbezoeken trouwens. Ik vond het wel leuk. Maar het is natuurlijk ook sociale controle.
Wel in een beetje dezelfde regio als waar AM woont. Misschien dat het daaraan ligt.
Enige wat AM echt goed kan is leugens verkondigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.quote:
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!quote:
Het interesseert haar niet wat je van dr denkt maar je wordt wel geblokkeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:10 schreef Weerikier het volgende:
Nee hoor, het interesseert AM allemaal helemaal niets wat men online en irl van haar influence gedoe vindt.
Daarom heeft ze ChatGPT er een heel opstel over laten schrijven waar zij haar naam onder heeft gezet en moet dit schrijfseltje met veel poeha en bombarie het hele land door getrokken.
Precies. Ik moet bij haar altijd aan spiritueel narcisme denken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:24 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ze kan zo heerlijk verongelijkt doen en zwaar tillen aan dingen. Denk dat ze daarin in BonJoeri ook een medestander heeft gevonden waardoor het extra versterkt wordt.
Nou dat he. Goed dat ze gezonder wilt gaan eten maar ik zie soms zoveel snoep e.d. liggen bij Sanneke op haar salontafel dat ik hierin niet geloof.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke eet te weinig, sorry maar ik moet daar echt van grinniken.
Ze moet eigenlijk 2x ontbijten en meer tussendoortjes en ze snoept nooit. Ja ja...
Moet aan die afleveringen op TLC denken met Dr Now. Van die morbide obese mensen die "picky eaters" zijn 😆
Minibelle is zo'n nare vrouw. Ze had gister dan ook weer een filmpje geplaatst van dr middelste dochter die dan een improvisatie stukje toneel op straat stond te doen. Heel vreemd en ik vond dat dat meisje een beetje voor schut stond , heel zielig, het eindigde ook zo raar met dat dat meisje zei dat ze iedereen dood zou maken... en die moeder dat dan op insta pleuren. Zo vreemd allemaal daar, krijg er een slecht gevoel bij.
Neeee, ze heeft lieve mensen nodig! #wantlievemensenzijnmetmeerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ze eindigt die post erover met: “we hebben het nodig.” Wat zij nodig heeft is wat meer gevoel voor humor, of inderdaad een lesje satire!
En dan volgmoekes (dir alles fantastisch vinden wat ze uitbraakt, hihi!) die met haar op de foto willen en zelfgebakken koekjes meenemen voor de jongste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:16 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, ik zie net haar stories over haar toer langs de boekhandels. Ze doet net alsof ze een ster is ik vind het aandoenlijk en zielig tegelijk. Overal schouderklopjes halen omdat je zo onzeker bent.
Afgelopen weekend had ze gepost dat een van de jongste 2 de miniboodschappen van de oudste had gepakt, waarop er een screenshot werd gedeeld dat de oudste heel boos reageerde op dit feit, en ze schreef zelf dat wordt weer ruzie met een smiley.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |