abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218965867
Lotte krijgt nu net tegengas op insta, benieuwd of ze reageert
  woensdag 8 oktober 2025 @ 09:08:58 #202
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218965869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
Jokkebrok is her middlename
pi_218965872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
Ik vind het ook niet mooi, het is ondergoed en dat zie.
pi_218965882
Of de kinderen van Minibelle echt hoogbegaafd zijn weet ik niet, maar dan nog: ook hoogbegaafde kinderen hebben (zelf in te vullen) vrije tijd en rust nodig.
pi_218965883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:08 schreef Henrike het volgende:
Lotte krijgt nu net tegengas op insta, benieuwd of ze reageert
denk dat ze het swiffert
pi_218965917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..
Toch lijkt ze haar ontspanning te halen uit naar de winkel gaan. Ongelooflijk hoe vaak zij naar de supermarkt of een andere winkel fietst.

En hoe zij het financieel doet: wat dacht je van alimentatie? Haar ex blijft natuurlijk financieel verantwoordelijk voor de kinderen. Plus kinderbijslag, kgb. Volgens mij komt daar best wat binnen. Anders hadden ze vast geen huis in Spanje kunnen kopen.
pi_218965925
DBM heeft uitgeslapen tot kwart voor 9, hoeven de kinderen dan niet naar school? Ze gaan nu naar de speelgoed winkel om een groot kado te kopen voor flip (de oudste) omdat het gisteren zo goed gegaan is. Natuurlijk ben je als moeder super trots op je kind en natuurlijk wil je het liefst de wereld voor ze kopen (weet ik alles van) maar ze had al kadootjes gekocht, waarom dan toch nog meer.
pi_218965971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:18 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch lijkt ze haar ontspanning te halen uit naar de winkel gaan. Ongelooflijk hoe vaak zij naar de supermarkt of een andere winkel fietst.

En hoe zij het financieel doet: wat dacht je van alimentatie? Haar ex blijft natuurlijk financieel verantwoordelijk voor de kinderen. Plus kinderbijslag, kgb. Volgens mij komt daar best wat binnen. Anders hadden ze vast geen huis in Spanje kunnen kopen.
De boodschappen zijn niet aan te slepen denk ik met zoveel kinderen. Ik heb er maar twee maar ga ook bijna elke dag.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218966022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De boodschappen zijn niet aan te slepen denk ik met zoveel kinderen. Ik heb er maar twee maar ga ook bijna elke dag.
Snap ik. Maar zelfs op dagen dat de boodschappen bezorgd worden fietst ze evengoed makkelijk twee keer naar de supermarkt. Ik zou er zelf heel onrustig van worden maar denk dat het voor haar juist een "uitje" is.
pi_218966045
JvP heeft de reactie dat ze steeds meer op Mb begint te lijken ook maar geswifferd
pi_218966062
Lotje heeft een lesje satire nodig
pi_218966090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Snap ik. Maar zelfs op dagen dat de boodschappen bezorgd worden fietst ze evengoed makkelijk twee keer naar de supermarkt. Ik zou er zelf heel onrustig van worden maar denk dat het voor haar juist een "uitje" is.
Ik denk dat het voor haar een uitje is inderdaad. Ik haat boodschappen doen, dus ik kan me hier weinig bij voorstellen. Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat ik zou kiezen voor zoveel kinderen, dus het is voor mij al sowieso ver van mijn bed-show (wat gebeurt er als Tamara is uitgeschakeld door ziekte en bijvoorbeeld een paar weken in het ziekenhuis ligt, ik zou die verantwoordelijkheid nooit in mijn eentje kunnen en willen dragen).
pi_218966131
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺

Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
pi_218966163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh heel leuk die huisbezoeken van juffen en meesters! Snap dat Jet en lot dat geweldig vinden ☺

Jammer dat AM zo’n leuke actie aangrijpt om te raaskallen over een andere juf op een andere school. Dat zal wat, 10-20 jaar geleden zijn geweest? En dan nu nog zo bozig doen, pfff.
Echt hè, er moet nog even wat gal gespuwd worden kennelijk. Ik snap best dat zoiets heel vervelend is, maar waarom het nu nog openbaar delen in godsnaam?

En Jim die vraagt of Annemarie nu minder gestresst is nu ze de kledingkleding binnen heeft (een samenwerking nota bene). Regenkleding die je volgend jaar zomer nodig hebt... Ik ben zo blij dat ik geen geliefde ben van Annemarie, ik zou hier helemaal kriegel van worden. Jim lijkt soms wel een soort ouderrol voor zijn moeder te vervullen (die keer dat hij ook zo blij was voor Annemarie dat ze voor het eerst met plezier op de motor zat, het gaat om een f*cking hobby, geen levensmissie).
pi_218966175
Juuds_singlemom: ik vind het zo heftig en zorgelijk voor haar dat ze maar niet op lijkt te knappen. Ik hoop dat ze zo verstandig is om voorlopig werken even op de langebaan te zetten (en dat dat ook mogelijk is). Heftig ook voor B. die heel duidelijk in de gaten heeft dat er iets speelt.
pi_218966229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Louuuu_lou het volgende:

En zeggen dat je zou willen neermeppen. Echt bespottelijk.
pi_218966279
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft uitgeslapen tot kwart voor 9, hoeven de kinderen dan niet naar school? Ze gaan nu naar de speelgoed winkel om een groot kado te kopen voor flip (de oudste) omdat het gisteren zo goed gegaan is. Natuurlijk ben je als moeder super trots op je kind en natuurlijk wil je het liefst de wereld voor ze kopen (weet ik alles van) maar ze had al kadootjes gekocht, waarom dan toch nog meer.
Hoezo een kado? Hij had toch al van die lol popjes gehad gisteren?
pi_218966328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
Flipje zal wel thuisblijven na gister, oke kan ik me ergens iets bij voorstellen, maar kennelijk heeft hij wel energie genoeg voor de speelgoedwinkel. Maar ik snap dat kind, hij krijgt gewoon bij elke scheet die hij laat cadeaus van zijn moeder. En haar man maar werken voor al die zooi, maar sinterklaas is toch zo duur, nee DBM je hebt een gat in je hand, dat is iets anders.
pi_218966337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:09 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds_singlemom: ik vind het zo heftig en zorgelijk voor haar dat ze maar niet op lijkt te knappen. Ik hoop dat ze zo verstandig is om voorlopig werken even op de langebaan te zetten (en dat dat ook mogelijk is). Heftig ook voor B. die heel duidelijk in de gaten heeft dat er iets speelt.
Dit. Ik vind het een zorgelijke situatie. Is het haar hartfalen wat erger is geworden? Sneu voor Bob die heeft het echt wel door dat mama steeds ziekig is.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 10:32:48 #220
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218966356
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
pi_218966405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
AM met haar eeuwig durende gezeur over een juf tig jaar geleden die naar zuurkool zou meuren??? Ik denk dat dat lekkerder ruikt dan AM met haar groezelige uiterlijk.
Al die onderlinge relaties in dat gezin vind ik zoooooo vreemd en dat Jim er nog steeds dagelijks is ook nu hij weer naar school gaat vind ik heel apart.
Dat blijf ik ook heel bijzonder vinden
pi_218966441
Minibelle: wat het extra sneu maakt is dat ze zo vaak benoemd dat de middelste wordt buitengesloten op school omdat ze nooit kan afspreken.

AM: wat een kul verhaal weer over zindelijkheid, afgelopen vakantie stonden er ook gewoon nog luiers voor Lot op het boodschappenlijstje.

Tamara heeft een tijd geleden nog zelf benoemd dat ze een bijstandsuitkering moest aanvragen, verder vind ik het wel leuk hoe ze schreef over de nieuwe hobby’s van de kinderen en dat het soms pittig is met brengen maar dat ze het belangrijk vind dat ze allemaal iets hebben wat bij ze past.
pi_218966483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef Ramonkel het volgende:
Minibelle: wat het extra sneu maakt is dat ze zo vaak benoemd dat de middelste wordt buitengesloten op school omdat ze nooit kan afspreken.

AM: wat een kul verhaal weer over zindelijkheid, afgelopen vakantie stonden er ook gewoon nog luiers voor Lot op het boodschappenlijstje.

Tamara heeft een tijd geleden nog zelf benoemd dat ze een bijstandsuitkering moest aanvragen, verder vind ik het wel leuk hoe ze schreef over de nieuwe hobby’s van de kinderen en dat het soms pittig is met brengen maar dat ze het belangrijk vind dat ze allemaal iets hebben wat bij ze past.
Dat is echt sneu. Hoop dat ze in de pubertijd niet te eenzaam raken. Op de basisschool maakt het vaak wat minder uit.

Wie is Tamara trouwens
  Moderator / Colorchick woensdag 8 oktober 2025 @ 10:58:17 #224
382129 crew  Donna
pi_218966518
Haha, Ellen (niet meer van Koen, terugnaarliefde) wil even heel duidelijk maken dat alles wat ze vanaf nu deelt, helemaal niks meer heeft te maken met haar vorige relatie.
Uhu. :7
pi_218966520
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉
Mooi excuus wel van Minibelle, alles op hb gooien. Want dan kun je er niets aan doen? Hoef je niet op te voeden? Die vrouw zwamt echt zo uit haar nek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')