abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218964834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegt
Dat denk ik ook
pi_218964837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.
Dat telt ook hoor, goed bezig! Maximaal poetsen
pi_218964843
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 08-10-2025 07:44:55 ]
pi_218964864
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.

Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
pi_218965243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:

[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Ja ze vindt het pesten
pi_218965316
quote:

[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Nou ja, dat denk ik te ontwaren uit de woordenbrij 😅

Dat ze zichzelf erg serieus neemt was me al vaker opgevallen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218965318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.

Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.
pi_218965346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 06:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.
En J draagt misschien ook nog bij?
pi_218965402
quote:

Maar Debbie geeft heel veel geld uit he... Labubu's, concert kaartjes. Voor dat geld dat Tamara al alle sint kados kopen...
Het is maar net waar je prioriteiten liggen. En wat je instelling is, Tamara zal niet klagen maar er het beste van maken.
pi_218965413
En idd geeft Debbie geld uit als water, alleen al nageltjes elke twee weken en de fillers elke zoveel maanden, vakanties alleen en ga zo maar door.
pi_218965427
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.
pi_218965447
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.

Ik zou daar ook onhandelbaar van worden. Spreken die kinderen wel eens af?
pi_218965560
quote:

[..]
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Zou het echt daar over gaan? Ik vind het zo misleidend hoe ze zich neerzet als liefde verspreidende liefdehart, ik vermoed dat ze gewoon vooral geïnteresseerd is in geld verdienen en zichzelf. Naar aanleiding van hier weer eens gekeken, maar het is gewoon, tja hoe zal ik he5 zeggen, niet zo erg interessant wat ze laat zien. Keihard werken de hele dag om reclamespotjes met jezelf in de hoofdrol op te nemen en in liefde te verspreiden.
pi_218965580
Demammavan: dat je niet meer tegen stress kan is vrij normaal. Welkom in de wereld van de overgang (en het wordt alleen maar erger).
pi_218965657
quote:

Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..
pi_218965700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
pi_218965708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.

Nee geen tijd voor, ze zijn vaak pas om 19;30 thuis en moeten dan nog eten.
pi_218965731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:

Ik snap ook niet als ze het zelf terug leest dat ze dit normaal vindt. Die man heeft een kantoorbaan volgens mij en zij heeft het over apart eten, dus die optie is er wel.
Natuurlijk doe je dat. Zorg dat die 2 jongsten alleen voor hun eigen hobby (en dat vind ik al veel te veel daar).mee hoeven en laat ze rond 6en eten. Dat ze ook gewoon eens lekker niks doen.
En de oudste kan lekker uitslapen, terwijl de zusjes overal heen gesleept worden en om 8.30 op school moeten zijn.

Die middelste heeft 6 dingen doordeweeks, zou er minstens 4 afhalen.
pi_218965763
Ik vind het wel erg leuk van de school van Jet en lot dat de juffen voor thema "bij mij thuis" ook echt langs huis komen en de kinderen bij hem langs laat komen thuis.. grappig! Mijn kinderen dachten ook altijd dat de juf/meester op school woonde 🤣 (toen ze heel klein waren he... gaat vanzelf over)
pi_218965796
Minibelle;
Ik vind het bizar dat drukke schema, en belachelijk dat ze het deelt alsof je daar trots op moet zijn.
De oudste 2 kunnen geen enkele middag lekker afspreken met vriendinnen. Geen tijd om thuis even met wat drinken en wat lekkers hun verhaal te doen.
Zij gaat hier straks denk ik spijt van krijgen. Sporten ok, maar waarom iedere dag activiteiten tot in de avond?
Blij dat mijn kinderen altijd heerlijk konden spelen na school, het lijkt daar wel een 40 urige werkweek.
Ooit hebben op haar gereageerd op insta maar zij is ervan overtuigd dat de kinderen dit nodig hebben.
Nou doe je ding, ik vind het triest.
En het dan gek vinden dat de kinderen steeds ruzie hebben , ja ze zijn niet gewend om samen thuis te zijn. En zo overprikkeld in de weekenden van de drukke dagen dat ze niks kunnen hebben van elkaar.
Zal wel Russische opvoeding zijn of zo.

[ Bericht 16% gewijzigd door Henrike op 08-10-2025 09:03:41 ]
pi_218965805
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
pi_218965822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:
Minibelle;
Ik vind het bizar dat drukke schema, en belachelijk dat ze het deelt alsof je daar trots op moet zijn.
De oudste 2 kunnen geen enkele middag lekker afspreken met vriendinnen. Geen tijd om thuis even met wat drinken en wat lekkers hun verhaal te doen.
Zij gaat hier straks denk ik spijt van krijgen. Sporten ok, maar waarom iedere dag activiteiten tot in de avond?
Blij dat mijn kinderen altijd heerlijk konden spelen na school, het lijkt daar wel een 40 urige werkweek.
Ooit hebben op haar gereageerd op insta maar zij is ervan overtuigd dat de kinderen dit nodig hebben.
Nou doe je ding, ik vind het triest.
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.

Ik zou daar ook tegendraads van worden. 😂
pi_218965840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
Ik vond het eruit zien als Shein zooi
pi_218965841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....
pi_218965846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:00 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.

Ik zou daar ook tegendraads van worden. 😂
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')