Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegt
Dat telt ook hoor, goed bezig! Maximaal poetsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
Ja ze vindt het pestenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Nou ja, dat denk ik te ontwaren uit de woordenbrij 😅quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gaat daar die jackpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.
Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
En J draagt misschien ook nog bij?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 06:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je krijgt echt een hele hoop KGB als je alleenstaande moeder bent van zoveel.
Maar Debbie geeft heel veel geld uit he... Labubu's, concert kaartjes. Voor dat geld dat Tamara al alle sint kados kopen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
Ik vind het knap wat Tamara allemaal doet voor en met de kids. Petje af. Alleen hoe kan zij financieel haar hoofd boven water houden? Neem aan dat zijn "inkomen" voor het gezin is weggevallen. Voor de oudste kids krijgt ze ook geen toeslagen meer. Kunnen Sint cadeaus gekocht worden enz.
Als je dan kijkt naar Debbie die zogenaamd niets kan betalen terwijl Roy flink verdiend (althans het gemiddelde van die functie)
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
Zou het echt daar over gaan? Ik vind het zo misleidend hoe ze zich neerzet als liefde verspreidende liefdehart, ik vermoed dat ze gewoon vooral geïnteresseerd is in geld verdienen en zichzelf. Naar aanleiding van hier weer eens gekeken, maar het is gewoon, tja hoe zal ik he5 zeggen, niet zo erg interessant wat ze laat zien. Keihard werken de hele dag om reclamespotjes met jezelf in de hoofdrol op te nemen en in liefde te verspreiden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Gaat daar die jankpost over? Zij neemt zichzelf wel heel serieus.
Ik denk dat Tamara een stuk verstandiger met geld om kan gaan. Die koopt geen onzin dingen en kattenbakken van ¤300, lakt zelf haar nagels.Heeft geen auto enz..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP ook. Foto in haar laatste post, lange winterjas.
Nee geen tijd voor, ze zijn vaak pas om 19;30 thuis en moeten dan nog eten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.
Ik zou daar ook onhandelbaar van worden. Spreken die kinderen wel eens af?
Ik snap ook niet als ze het zelf terug leest dat ze dit normaal vindt. Die man heeft een kantoorbaan volgens mij en zij heeft het over apart eten, dus die optie is er wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:54 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me omdat waar die drukke schemas van de kinderen van minibelle goed voor zijn. Zelfs de 4 jarige al ballet, tennis en zwemles.
Ik zou daar ook onhandelbaar van worden. Spreken die kinderen wel eens af?
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:
Minibelle;
Ik vind het bizar dat drukke schema, en belachelijk dat ze het deelt alsof je daar trots op moet zijn.
De oudste 2 kunnen geen enkele middag lekker afspreken met vriendinnen. Geen tijd om thuis even met wat drinken en wat lekkers hun verhaal te doen.
Zij gaat hier straks denk ik spijt van krijgen. Sporten ok, maar waarom iedere dag activiteiten tot in de avond?
Blij dat mijn kinderen altijd heerlijk konden spelen na school, het lijkt daar wel een 40 urige werkweek.
Ooit hebben op haar gereageerd op insta maar zij is ervan overtuigd dat de kinderen dit nodig hebben.
Nou doe je ding, ik vind het triest.
Ik vond het eruit zien als Shein zooiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
De volgende stap en vereiste van Creamy is in de blote kont? Zo idioot dat hij iedere fluflu het filmpje nagenoeg hetzelfde is.
Alleen daarom koop ik het al niet. Vind het ook net of het ondergoed is wat in goedkope bakken ligt bij bijv de primark.
klopt! Haar kinderen zijn helemaal niet bijzonder vroeg zindelijk, laat zelfs maar de school of de psz mag het oplossen en dan komt het goed .....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben enorm mosterd, maar beweert AM nou dat al haar kinderen zo snel zindelijk waren, terwijl ze nog niet zo lang geleden stories lang eraan wijdde dat de jongste dochter moeite had met zindelijk worden in aanloop naar de basisschool?
Dat is niet tegendraads hè dat is hb😉quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:00 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nee want ze worden meegesleept met de rest. De jongste zal dat ook niet kunnen, want die zal mee moeten met de andere twee in de tijd.
Ik zou daar ook tegendraads van worden. 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |