🤣 niks raars aan ik breng mijn kinderen altijd naar school in jarretels en lange jas. Helemaal trendy hoor, over straat gaan in je ondergoed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
Dit is nieuw voor haar. Blijkbaar deed Koen dat altijd. Of Jacq.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef Lampje88 het volgende:
Waarom doet Michelle bij alles wat een "normale" moeder doet alsof ze echt iets uitzonderlijks doet. Zoals broodtrommels klaarmaken.. zij deed in de poly blijkbaar echt niets
En “het kan verkeren”. Die vreselijke uitspraak heeft J nu ook overgenomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:00 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En altijd: " voel me bijna volwassen" of wat is die stomme uitspraak van haar ook al weer?
Nou ken niet anders van Lotte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een - veel woorden, weinig inhoud - zweverige post heeft Lotte nu de wereld ingegooid?
Heb je ook je taaktober taakje gedaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.
Ben ik nu ook speciaal? 😇
Viel mij ook op ja 🫣quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar loopt ze nou echt over straat met alleen een Creamy onder haar jas?! Die story op die roltrap, wat is dat voor outfit? Mis ik modenieuws? 😅
Ik heb na het koken wel een snijplank afgewassen 🤔🫠.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heb je ook je taaktober taakje gedaan?
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ken niet anders van Lotte.
Je weet wat ze zeggen he: wie geschoren wordt moet stilzitten, ze had er misschien beter helemaal niks meer over kunnen zeggen.
Volgens mij was het eerst een praktijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja ik ken het huis door de omgeving.
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.
Voor andere 'bekenden' : hoort de rechterzijkant daar ook bij, de laagbouw?
De online foto's laten sowieso geen bovenverdieping en badkamer zien.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?
Dan rock jij het grotemensenleven maximaal! Not normal!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eten gekookt en broodtrommels gemaakt.
Ben ik nu ook speciaal? 😇
En wie filmt die story? Die persoon gaat dus eerst naar beneden en dan klaar staan met de telefoon en pas dan kun je met je kind naar beneden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en wilde even kijken wat je bedoelde, MAAR WAT VEEL STORIES HEEFT ZIJ!!! Is dit elke dag zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.
Waarom?! 😂
Het enige wat ik heb meegekregen is dat bericht dat ze niet (hard) werkte. En iemand had een bericht gestuurd over haar kleding niet mooi was of de kleur niet mooi was ofzo bij haarquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is er dan gezegd/geschreven dat ze er zo van de leg van is? Ging dat over haar kleding, dat het niet haar kleur was en dat de kleding er niet uitzag ofzo? Of heb ik iets anders gemist?
😂😂😂 maximaal volwassen 💪💪quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan rock jij het grotemensenleven maximaal! Not normal!
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:44 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en wilde even kijken wat je bedoelde, MAAR WAT VEEL STORIES HEEFT ZIJ!!! Is dit elke dag zo?
Heerlijk was dat. Ik vind het shocking dat mensen tegenwoordig echt 0,0 zelfspot meer hebben. Zie de comments onder die post. Ze zijn allemaal meteen op de teentjes getrapt en typen hele wollige lappen tekst over lief zijn etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Henry van Loon prikte feilloos door alle influencer bullshit spirituele semi dankbare maniertjes heen en die deed even pijn
Yep, geen enkele zelfspot en zeer, zeer op de teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:54 schreef Nieve het volgende:
[..]
Heerlijk was dat. Ik vind het shocking dat mensen tegenwoordig echt 0,0 zelfspot meer hebben. Zie de comments onder die post. Ze zijn allemaal meteen op de teentjes getrapt en typen hele wollige lappen tekst over lief zijn etc.
Natuurlijk ben ik voor liefde en vrede op aarde, maar come on, een beetje lichtheid en lol (om jezelf) helpt ook om het leven een beetje leuk te maken.
Oh dat heb ik gezien ja heel smakelijk om gelachen en spot on van Henry. Triest dat ze dat niet konden incasseren en er dan ook nog eens over blijven door mekkeren. If you can’t stand the heat get out of the (insta)kitchen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik iets gemist van de week. Haar vlam Joeri werd gepersifliceerd door redelijk bekende komiek Henry van Loon. En het lukte ze niet om die sportief te incasseren.
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:15 schreef slowie het volgende:
Hahahaha Ellen's story over Koen dat hij geen afsluitend gesprek wilt. Als ik hem was had ik ook 'nee' gezegd, voor je het weet komt je hele gesprek op Instagram
Ik volg haar niet. Waarom zijn ze uit elkaar volgens haar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar is meer gebeurd dan Ellen zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |