abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218959124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
Een 6 jarige kan wel zo denken. Zeker als er sprake is van ziekte. Of Bob ook zo kan denken.. geen idee. Ik weet ook niet hoeveel hij daadwerkelijk weet van haar ziek zijn. Ooit zou hij wel ingelicht moeten worden toch?
pi_218959125
Als je de "drukke" dagen/ schema's zie bij DBM, milou en AM lees moet ik altijd denken aan m'n opa. Toen hij met pensioen was had hij het druk als hij op vrijdag moest stofzuigen. Dan was de hele dag vol gepland in zijn hoofd.
pi_218959164
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.

100% dit ja, goed verwoord. Zij maakt er nu een heel ding van alsof dit haar zo uniek maakt. Maar eigenlijk is het toch vooral sneu dat zelf niet inziet dat dit vooral in haar eigen hoofd zit, of dat iemand in haar omgeving het ziet en tot haar doordringt. Denk echt dat ze een leuker en relaxter leven zou hebben als ze hiermee aan de slag zou gaan.
pi_218959186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
Ik denk het ook. Je ziet bij meer fluflu kinderen dat ze meteen "doen alsof" ze filmen als ze een telefoon in hun handen krijgen.
Ik denk dat hij gewoon Judith imiteert, die zit ook hele dagen in dr mobiel te praten.
pi_218959194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze praat alsof ze ongeneeslijk ziek is.
En ook nu weer: normaal praten mensen hier niet over, maar wij ( geertsen) nu wel.
Ehmm....AM, heel veel mensen denken hier over na en bespreken dit. Misschien zou het goed zijn als jij eens buiten je eigen gecreëerde bubbeltje gaat kijken? In het echte leven, bij echte mensen.
Als je niet beter weet zou je denken dat ze terminaal is en net haar euthanasie plannen heeft gemaakt, wat kan zij dingen toch overdreven gewichtig brengen. 😅

En hoe zou het influencen invloed hebben gehad op haar gedachten over sterven? Vloggend zoals bij de geboorte van lot, winacties voor een kist, samenwerking met de bloemist? Kan echt niet wachten op het boek hoor jongens!🤪
pi_218959195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:20 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zou sowieso wel eens in haar hoofd willen rondlopen.
Ze geeft geen spoilers over een boek, want nog niet iedereen heeft het gelezen?
Iedereen? Er blijven denk ik altijd mensen die het (nog) niet gelezen hebben. Of gaat dit over de 90.000 vokgmoekes en melden die allemaal wanneer ze het boek gelezen hebben?
Krijgen we dan wel spoilers?
Zoveel vragen...
Met iedereen bedoeld ze ongetwijfeld iedereen van het grooooooote gezin. En misschien nog Mirjam (van IJsland)
pi_218959205
Ik noem geen namen, zodat het nooit over een specifiek kind gaat, maar wat hebben een aantal fluflu's toch slechte smaak (kleding/kapsel)voor hun kinderen. Sommigen gewoon in wat ze kiezen, maar ook dingen kiezen die totaal niet bij het soort kind passen.
pi_218959232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je de "drukke" dagen/ schema's zie bij DBM, milou en AM lees moet ik altijd denken aan m'n opa. Toen hij met pensioen was had hij het druk als hij op vrijdag moest stofzuigen. Dan was de hele dag vol gepland in zijn hoofd.
Ik race na mn nachtdienst naar huis om de kinderen naar school te brengen, slapen, zwemles, boodschappen, koken.. tussendoor nog ff klusjes die je tussendoor doet ( niks geen taaktober) en dan weer naar een volgende nachtdienst.

Een gemiddelde influ moeder zou hier aan sterven.
pi_218959235
Ik begrijp niet waarom iemand zoals AM meerdere boeken tegelijk leest/luistert. Als dit al waar is dan blijft er maar vrij weinig hangen. Dan leest ze al die zelfhulpboeken voor niets.
pi_218959344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die filmpje van bezorgde bob post... ik vind er zoveel van..
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
Ook omdat zijn moeder vaak zo in de telefoon ziet praten, dus dat neemt ie ook iver
pi_218959353
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Misschien laat ze dan wel een zielig artikeltje in een krant zetten waarin ze scheef in haar rolstoel zit met een zielig gezicht, met haar mooie zonnebloemketting en dan Roy er gebukt naast die ook erg zielig en serieus kijkt. 🫩 Ik zou echt niet verrast zijn. Zij krijgt namelijk echt alles voor elkaar.
Ik denk dat zij zoveel voor elkaar krijgt omdat ze continue tegen instanties enz zegt dat zij deelt over haar ziekte enz. Was toen ook met die Schiphol medewerker over die zonnebloem ketting
pi_218959367
En waarom gaat het AD iemand interviewen die zo duidelijk schijt heeft aan milieu of een leefbare toekomst voor haar ENORME nageslacht?
Alleen al dat gezin heeft een voetafdruk waar een paard van gaat liggen!
Het interesseert AM duidelijk geen hol of ze daar met hun gedrag de planeet vern..ken.
pi_218959399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iemand zoals AM meerdere boeken tegelijk leest/luistert. Als dit al waar is dan blijft er maar vrij weinig hangen. Dan leest ze al die zelfhulpboeken voor niets.
Dat is alleen vanwege haar inkomsten. AM leest niet, dat blijkt wel uit de " recensie" die ze deelde over Al het blauw van de hemel. Net een middelbare scholier die het boek niet las maar wel een boekverslag moest inleveren.
pi_218959548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En waarom gaat het AD iemand interviewen die zo duidelijk schijt heeft aan milieu of een leefbare toekomst voor haar ENORME nageslacht?
Alleen al dat gezin heeft een voetafdruk waar een paard van gaat liggen!
Het interesseert AM duidelijk geen hol of ze daar met hun gedrag de planeet vern..ken.
Omdat ze een groot gezin heeft. En dus veel ervaring met het zindelijk (laten) maken. Punt.
Voor de rest boeit het AD het verder niet.
pi_218959727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze een groot gezin heeft. En dus veel ervaring met het zindelijk (laten) maken. Punt.
Voor de rest boeit het AD het verder niet.
Ze is tegen druk zetten maar besteedde het vervolgens uit aan de psz zodat het binnen een week gepiept was.
Interessante denkwijze wel.

Maar idd, het AD zal gekeken hebben naar moeders met grote gezinnen. Ongetwijfeld ook in Staphorst en op Urk geweest.
pi_218959792
ze heeft het ook over gesubsidieerde luiers.......wat zijn dat in hemelsnaam?

En haar kinderen zijn zo laat zindelijk omdat zij te lui is om ze fatsoenlijk te begeleiden. Bij ons in de familie en kennissenkring zijn ze allemaal rond de max 2 jaar zindelijk en tis niet dat wij een of andere wonderlijke techniek gebruiken hoor.
pi_218959816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze is tegen druk zetten maar besteedde het vervolgens uit aan de psz zodat het binnen een week gepiept was.
Interessante denkwijze wel.

Maar idd, het AD zal gekeken hebben naar moeders met grote gezinnen. Ongetwijfeld ook in Staphorst en op Urk geweest.
En Lot ging toch alleen op donderdag naar de psz of ook net als Jet 2x
Dan leer je echt niet met n week zindelijk te zijn hoor.
Trouwens Lot hebben we nog met ongelukjes gezien op school. Niet dat dat geeft maar doe niet net alsof je het leert op de psz
pi_218959833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:31 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die HEAO geloof ik echt niks van.
Ik ook niet.
pi_218959882
quote:
Daar begrijp ik ook niks van.
Mijn conclusie is dan ook dat ze hier en daar een stukje leest/luistert voor de promotie, in plaats van het hele boek.
pi_218959944
Ooo mn haren gaan recht overeind staan van dst verhaal over zindelijkheid.
De psz (kinderopvang) is er niet voor om kinderen zindelijk te krijgen. En support voor ouders? Denk dat ik er wat anders onder versta dan AM.
Ik maak geen kinderen zindelijk, zie ik echt niet als mijn taak. Wel het doorgaan met de zindelijkheid als ouders het al op de rit hebben.
Sommige ouders beslissen letterlijk op zondagavond dat het kind zindelijk moet worden en zetten het maandagochtend zonder luier zo bij de kinderopvang af. Zo werkt het dus niet.
pi_218960104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:
*uitslapen tot 10.30
*krant lezen tot 12.30 en brunch
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*thee drinken en tv kijken
*eten koken en eten
*tv kijken
*gaap......zo druk....en slapen
pi_218960205
quote:
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijd
Dochter leest nu een boek voor haar lijst een boek voor de lol in het Nederlands en een boek voor de lol in het Engels 👌
Gewoon soms geen zin in het ene boek dus verder in de ander
pi_218960288
Het huis van Janneke en de ingang oogt echt prachtig.

Jullie al een linkje gevonden van haar woning 🤭.
pi_218960363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Ja ik ken het huis door de omgeving.
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.

Voor andere 'bekenden' : hoort de rechterzijkant daar ook bij, de laagbouw?
De online foto's laten sowieso geen bovenverdieping en badkamer zien.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
pi_218960451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Grappig ik en oudste dochter doen dit ook 😂 ik lees 2 papieren boeken momenteel en een luisterboek en 1 op de ereader 🤷zo doe ik dat altijd
Dochter leest nu een boek voor haar lijst een boek voor de lol in het Nederlands en een boek voor de lol in het Engels 👌
Ik 1 luisterboek en 1 boek via de ereader.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:47:31 #76
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218960454
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik zie het bij buren die met pensioen zijn "we hebben het drukker dan toen we werkten" zeggen ze. Hun dag:
*uitslapen tot 10.30
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*eten koken en eten
*tv kijken
Dat hebben mijn ouders, die nemen dan de telefoon op, 'we zijn druk, we zitten aan de tweede koffie'
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218960474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ja ik ken het huis door de omgeving.
Linkjes kunnen uiteraard niet gedeeld worden dat heet doxing: iemand zijn adres openbaar maken.

Voor andere 'bekenden' : hoort de rechterzijkant daar ook bij, de laagbouw?
De online foto's laten sowieso geen bovenverdieping en badkamer zien.
Wel een gekke situatie met alle ramen van de achterburen die in je tuin kijken, letterlijk ramen op de erfafscheiding muur.
Volgens mij hoort die rechterkant met de zonnepanelen er niet bij. Dat is van de buren. Zoals ik al eerder zei, zou ik ook zijn afgeknapt op het gebrek aan privacy in de achtertuin.
pi_218960558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:50 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Volgens mij hoort die rechterkant met de zonnepanelen er niet bij. Dat is van de buren. Zoals ik al eerder zei, zou ik ook zijn afgeknapt op het gebrek aan privacy in de achtertuin.
Volgens mij ook niet.

En die ingebouwde tuin, aan alle (?) kanten zou mijn keuze ook niet zijn. Lijkt me ook dat alle geluiden in de tuin van spelende kinderen of de gabberfamilie-feestjes behoorlijk zullen galmen.
pi_218960577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar ik zeg ook niet dat niemand dat kan hè. Maar iemand zoals AM… begrijpend lezen is voor haar heel moeilijk en ze schijnt dyslexie te hebben. Tel daarbij op haar ongelooflijke chaos in haar hoofd. Dan snap ik het niet, nee.
pi_218960651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar ik zeg ook niet dat niemand dat kan hè. Maar iemand zoals AM… begrijpend lezen is voor haar heel moeilijk en ze schijnt dyslexie te hebben. Tel daarbij op haar ongelooflijke chaos in haar hoofd. Dan snap ik het niet, nee.
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)
pi_218960794
Hvk filmt vechtende tweeling die ruzie hebben over een bikini....
Iedereen heeft nu toch dezelfde vragen bij het zien van deze beelden?
Waarom film je en corrigeer je niet? En hoezo bikini???? Ik heb het steenkoud...
pi_218960827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk filmt vechtende tweeling die ruzie hebben over een bikini....
Iedereen heeft nu toch dezelfde vragen bij het zien van deze beelden?
Waarom film je en corrigeer je niet? En hoezo bikini???? Ik heb het steenkoud...
Ze moeten naar zwemles.. 😁

Maar dat filmen en dat de een de ander blijkbaar bijt.. 🙄
pi_218961021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Geef haar aub geen ideeën zeg. Volgens mij maakt ze er meer van dan het werkelijk is.
Van wie moet ze het hele land door om te tekenen?
Van zichzelf ben ik bang.
pi_218961187
En gesponsorde kleding voor IJsland (zonder Mirjam). En ze willen het laten bedrukken.

Met ‘ik ben de mamma van en het 90.000 volgers’? En Jim ‘ik ben de zoon van en kom nog 4x per week eten bij haar’?
pi_218961190
D
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Dat was vrij eenvoudig te vinden. Door iedereen denk ik.
pi_218961267
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
*uitslapen tot 10.30
*douchen en in de kleren
*daarvan bijkomen
*boodschapje doen
*eten koken en eten
*tv kijken
Bijzonder. De ouderen in mijn omgeving staan vroeg op en hebben het best druk. Huishouden gaat bijvoorbeeld niet meer zo gemakkelijk als vroeger, net als boodschappen doen en andere verplichtingen. Plus nog vaak gezondheidsklachten erbij, dus veel dokters/ ziekenhuisbezoek.
pi_218961340
AM ‘had zo zitten stressen om de regenkleding voor IJsland’

Waar je je al niet druk om maakt zeg. Je krijgt het gesponsord en het duurt nog maanden voor je gaat.
pi_218961360
En in plaats van haar BFF AM een appje te sturen, tagt Debbie haar in een bericht. In de hoop dat AM het bericht deelt en ze er weer 3 volgers bij krijgt.
pi_218961406
AM zegt dat ze in training was voor Kamp van Koningsbrugge, maar dat ze daar uiteindelijk niet voor werd uitgekozen

Dat leest als ‘ik zat al ver in de selectie’. Maar ze had zich toch gewoon opgegeven n.a.v. een oproep? Net als 13.698 andere mensen?

Ik keek toen nog nog niet zo vaak bij haar.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:41:34 #90
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218961417
Kamp van Koningsbrugge training met 2 km rennen... geen wonder dat ze niet gekozen is
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218961485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Benieuwd of ze nog een bouwkundige keuring hebben laten doen, en daar nog iets mee kunnen qua aansprakelijk stellen voor het lekkende/rotte dak. Het lijkt me sterk dat de vorige bewoners nooit wat van de lekkage hebben gemerkt?
Ik heb zo’n vermoeden (nergens op gebaseerd) dat ze geen bouwkundige keuring hebben uitgevoerd. En wellicht dat de lekkage boven water (no pun) is gekomen tijdens het slopen van de plafonds. Dan hadden de vorige bewoners dit niet perse kunnen weten en dan is het misschien geen verborgen gebrek? Maar ik weet niet precies hoe dat werkt hoor.
pi_218961551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef popje het volgende:
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Dan duurt omkleden en schoenen aan en uit doen (en op de eettafel zetten) nog langer dan het hardlopen zelf 😂
pi_218961572
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is denk ik. Ze doet echt maar wat.

Terwijl ze volgens mij een heel fancy horloge heeft (een Garmin dacht ik); die app kan prima een trainingsplan voor in je horloge laden, hoef je alleen maar te volgen, niet nadenken. Van 0 naar 5 km, van 5 naar 10, een snellere 5 km... alles kan!
pi_218961581
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
pi_218961584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 ik heb ook officieel dyslexie en dochter ook! En beide ADD! schijnt ook vaker voor te komen juist omdat je hoofd die chaos van meerdere verhalen fijn vind 🤷 soms heb je "moetje" boeken (net als dochter nu voor haar lijst) en dan is het juist heerlijk om af te kunnen wisselen (en nee het gaat dan niet door elkaar lopen gelukkig)
Ik heb het niet over jou of over add. Ik heb het over AM, die aantoonbaar vrij weinig informatie verwerkt.
pi_218961588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Post-its het volgende:

[..]
Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
Volgens mij bestond de huishoudschool toen zij jong was al helemaal niet meer. Dat is volgens mij uit de generatie van haar moeder.
pi_218961619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef Miepje77 het volgende:
En ze vond het een hoger tempo. Bijna 7 minuten per kilometer is niet echt snel .
maar normaal bouw je je schema toch eerst op op afstand en daarna pas op snelheid? (of heb ik het zelf verkeerd gedaan ....)
pi_218961658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Volgens mij bestond de huishoudschool toen zij jong was al helemaal niet meer. Dat is volgens mij uit de generatie van haar moeder.
Toen ik tiener was bestond de huishoudschool zeker nog wel. Die heette toen lhno. Ik ben een paar jaar ouder dan Annemarie.
pi_218961724
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet dyslectisch wel ADD en ik lees/luister ook meerdere boeken door elkaar.
pi_218961727
Ik ben dus die Ellen gaan volgen nav dit topic. Jezus... Over prive gesproken. Die gooit dus echt alles online.🤪

Over Bob is sneu, ben benieuwd wat ze geregeld heeft mochten zaken niet goed gaan bij haar. Voogd? Haar ouders zijn ook vrij oud toch. Hoop dat ze opknapt. En die bob is echt wel een lief mannetje volgens mij

En over die drukte
Ik zit zelf nu vier maanden thuis. Ik begrijp het ook volledig. Ben zo "druk"en de dagen vliegen om. Vraag je me wat ik doe? 😂 Vooral manisch het huishouden bijhouden. Dat ik me afvraag hoe ik dat gecombineerd heb met 40 uur van huis af te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')