Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Vreselijk vind ik haar, kil onpersoonlijk en afstandelijk. Ik volg haar niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?
Haar gezin staat helemaal in dienst van haar insta-account.
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb een tijdje onder een steen geleefd denk ik, maar wie is Lotte? En Bonjoerie?
Knap dat je naar die podcast kan luisteren, ik ben na vijf minuten afgehaakt, ik kan er niet naar luisteren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:
Mb in de podcast: ik heb de kids niet elke dag
Iris: tijdelijk/voor nu
Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Dat kb en mb toch weer bij elkaar komen?
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?
Maximale liefde natuurlijk. En als hij bij haar is en de kinderen zijn er niet dan gaan ze gezellig beide met oortjes in werken influencen
Dat denk ik echt niet. Als we de juice mogen geloven gaat Mies straks verder met psv-man en Jacqueline met Koen. Ik kan me daar eerlijkgezegd nog niet veel bij voorstellen (bij het eerste setje). Koen en Jacqueline zou kunnen. Dan zouden de 7 kinderen ook weer samenkomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:
Mb in de podcast: ik heb de kids niet elke dag
Iris: tijdelijk/voor nu
Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Dat kb en mb toch weer bij elkaar komen?
Joeri Pechlerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂
Sterke reactie idd! Want hoe "oprecht" en "spontaan" kunnen influencers oprecht zijn? Dat begrijp ik nog steeds niet, hoe ze daar zo overtuigd van zijn. Terwijl de camera op een tripod gepositioneerd staat voor de ideale angle.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij Lotte nu een zeer sterke reactie geplaatst door “uitdetweedehand”. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk en open en verbindend 🤪 op gaat reageren.
Heeft ze nog niet gezegd volgens mij, denkniers met spiritualiteitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
Welke nieuw business gaat Maike starten?
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
🙈🙈quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
Als het op het forum staat is het kwestie van aftellen wanneer ze het krijgt.. benieuwd of ze dan ook gewoon auto rijd net als toen ze heftige pillen kreeg waar een paard niet meer op zijn benen zou blijven staan 🤔quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
Dit is gewoon zoals het is, het belangrijkst in haar leven!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "toen ik bedacht wie mijn story's allemaal bekeken ging dat teveel mijn content bepalen".
Dat lijkt mij nu juist heel verstandig. Waarbij Annemarie volledig voorbij gaat aan het feit dat haar jongere kinderen nog niet bij machte zijn hun moeder tot de orde te roepen.
Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Dat doet ze al langer, ik ben bang dat ze ook gaat zwevenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?
Hopelijk niks met fillers 🫣quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
Minibelle houdt zichzelf geen spiegel voor. Zij is volgens eigen zeggen een supermom. Weet niet precies wat de criteria daarvoor zouden moeten zijn, maar als je de kwetsbaarheid van je kinderen zo te grabbel gooit op internet dan verdien je wat mij betreft toch een andere titel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:20 schreef Weerikier het volgende:
Goeie reactie die Minibelle heeft gekregen. En ook weer deze; het boeit me niet en ik ga er nieteens meer op reageren. Vervolgens wordt er uitgebreid op gereageerd. 🤤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |