abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218967991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:

Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Dat is toch ook zo?
Haar gezin staat helemaal in dienst van haar insta-account.
pi_218968098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat is toch ook zo?
Vreselijk vind ik haar, kil onpersoonlijk en afstandelijk. Ik volg haar niet meer
pi_218968147
Ik heb een tijdje onder een steen geleefd denk ik, maar wie is Lotte? En Bonjoerie?
pi_218968171
Mb in de podcast: ik heb de kids niet elke dag
Iris: tijdelijk/voor nu

Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Dat kb en mb toch weer bij elkaar komen?
pi_218968180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb een tijdje onder een steen geleefd denk ik, maar wie is Lotte? En Bonjoerie?
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?
Maximale liefde natuurlijk. En als hij bij haar is en de kinderen zijn er niet dan gaan ze gezellig beide met oortjes in werken influencen
pi_218968259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:

Uiteraard gingen ze daar niet verder op in, maar ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt.
Knap dat je naar die podcast kan luisteren, ik ben na vijf minuten afgehaakt, ik kan er niet naar luisteren.
Ik denk niet meer dat K&M bij elkaar komen, ik zie hem eerder eindigen met J. Ik vind Michelle ook geen type om de volledige voogdij aan te vragen (niet dat ik denk dat ze dit überhaupt zal krijgen). Misschien gaan ze wel samenwonende co-ouderschap aan, de boerderij/het erf is groot genoeg om dat te realiseren.
pi_218968349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Lotteballijns (voorheen MamaLotje) en haar nieuwe lover. Ik weet niet wat zijn insta is, Bonjoeri denk ik?
Maximale liefde natuurlijk. En als hij bij haar is en de kinderen zijn er niet dan gaan ze gezellig beide met oortjes in werken influencen
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂
pi_218968379
D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:49 schreef slowie het volgende:

Dat denk ik echt niet. Als we de juice mogen geloven gaat Mies straks verder met psv-man en Jacqueline met Koen. Ik kan me daar eerlijkgezegd nog niet veel bij voorstellen (bij het eerste setje). Koen en Jacqueline zou kunnen. Dan zouden de 7 kinderen ook weer samenkomen.
pi_218968383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 15:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zijn insta is joeri en dan zijn achternaam (weet niet wat ie is). Ik had t echt humor gevonden als ie nu ineens bonjoeri zou zijn 😂
Joeri Pechler
pi_218968452
Bij Lotte nu een zeer sterke reactie geplaatst door “uitdetweedehand”. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk en open en verbindend 🤪 op gaat reageren.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 15:41:17 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218968523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij Lotte nu een zeer sterke reactie geplaatst door “uitdetweedehand”. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk en open en verbindend 🤪 op gaat reageren.
Sterke reactie idd! Want hoe "oprecht" en "spontaan" kunnen influencers oprecht zijn? Dat begrijp ik nog steeds niet, hoe ze daar zo overtuigd van zijn. Terwijl de camera op een tripod gepositioneerd staat voor de ideale angle.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218968629
Die minibelle
Plaatst een reactie die ze kreeg incl screenshot.
Zij verschuilt zich ook echt altijd achter die hb van haar kinderen.
Blijkbaar beseft ze niet dat het strakke schema van haar kinderen echt niet standaard is.
pi_218968773
Goeie reactie die Minibelle heeft gekregen. En ook weer deze; het boeit me niet en ik ga er nieteens meer op reageren. Vervolgens wordt er uitgebreid op gereageerd. 🤤

AM deelt gelukkig geen poep verhalen van zichzelf meer. Plas perikelen van haar 2 jongste dochters zijn echter geen probleem om te delen met de Johan Kruijf Arena.
pi_218968819
[..]
Dat is toch ook zo?
[/quote]

Dat denk ik ook. Haar telefoon is haar schild geworden. Een eigen gecreëerde ( deels gefantaseerde) werkelijkheid om overeind te blijven.
pi_218968932
Welke nieuw business gaat Maike starten?
pi_218968947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:44 schreef Rimboequeen het volgende:
Heeft ze nog niet gezegd volgens mij, denkniers met spiritualiteit
pi_218968975
quote:
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?
pi_218969004
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
pi_218969064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Ik lees nu in een artikel dat long covid ook in verband wordt gebracht met epilepsie.
Hoop dat 1 bepaald persoon dit niet ook heeft gelezen( alhoewel ik dit wel heftig vind)
🙈🙈
pi_218969130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:54 schreef Henrike het volgende:
Oh no
Als het op het forum staat is het kwestie van aftellen wanneer ze het krijgt.. benieuwd of ze dan ook gewoon auto rijd net als toen ze heftige pillen kreeg waar een paard niet meer op zijn benen zou blijven staan 🤔
pi_218969228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "toen ik bedacht wie mijn story's allemaal bekeken ging dat teveel mijn content bepalen".

Dat lijkt mij nu juist heel verstandig. Waarbij Annemarie volledig voorbij gaat aan het feit dat haar jongere kinderen nog niet bij machte zijn hun moeder tot de orde te roepen.

Wat een vreselijk bizarre redenatie, ik ben bijna niet geloven dat iemand echt zo denkt. Soms denk ik weleens dat het influencerschap voor Annemarie het belangrijkste in haar leven is en datgene wat haar dag bepaalt.
Dit is gewoon zoals het is, het belangrijkst in haar leven!
pi_218969321
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Nog niks over gehoord. Misschien iets met vitamines ofzo?
Dat doet ze al langer, ik ben bang dat ze ook gaat zweven
pi_218969377
quote:
Hopelijk niks met fillers 🫣
pi_218969382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 16:20 schreef Weerikier het volgende:
Goeie reactie die Minibelle heeft gekregen. En ook weer deze; het boeit me niet en ik ga er nieteens meer op reageren. Vervolgens wordt er uitgebreid op gereageerd. 🤤
Minibelle houdt zichzelf geen spiegel voor. Zij is volgens eigen zeggen een supermom. Weet niet precies wat de criteria daarvoor zouden moeten zijn, maar als je de kwetsbaarheid van je kinderen zo te grabbel gooit op internet dan verdien je wat mij betreft toch een andere titel.
pi_218969435
De agenda van Milou is ook echt vol bezet 🤭. Bizar allemaal activiteiten die normale moeders naast hun baan hebben. Dingen die je gewoon kunt onthouden, moet allemaal uitgebreid beschreven worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')