Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Natuurlijk. Net als je bonkjes en je sliertjes. Of het smakelijk is, is een ander verhaal.quote:
nou ja als je ongesteld bent kun je ook doorlekkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of tijdens een sollicitatiegesprek. Even persen en dan zo'n bobbel in je broek, maar dat zit te strak dus dan breekt dat ei meteen.
Goed idee welquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben in afwachting van de T levering
Dus heb net nog maar weer T geZ
Iewliequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net als je bonkjes en je sliertjes. Of het smakelijk is, is een ander verhaal.
Gewoon 1 moment per maandquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik liever een ei leg, mits ik dan ook van de hormoonbende af ben
CL begon.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan niet alle dagen. Daarnaast is Woerden ver weg.
zou je hem dan ook bakken?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik liever een ei leg, mits ik dan ook van de hormoonbende af ben
Oef.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 uur 3 kwartier, zonder files.
Zeker. Er zaten ook sokken bij de bestelling, maar die zullen sws wel passen.quote:
voor mij nog een uur extraquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 uur 3 kwartier, zonder files.
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eerder iemand die daar eens gepikeerd om was?
Ambar is wel gek op eiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou hem wel aan de buren kunnen geven dan
Of tegen de gevel van een vervelende vent yeeten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou hem wel aan de buren kunnen geven dan
Ja maar daar hebben we snuggs voor.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je ongesteld bent kun je ook doorlekken
blijkbaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]woon jij nog verder weg dan ik?
Die kan je dan ook aan met dat eiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we snuggs voor.
"Bijna"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar.
Maar ik ben dan ook bijna duitser
En dan leeglikken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kan je dan ook aan met dat ei
Je deed een voorzet en ik kopte m in.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon deze keer eens niet over bonkjes en sliertjes.
Jij at toch geen ei tenzij in een baksel?quote:
Bonkjestaartquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ging dat over de sliertjes en bonkjes?
Even in een pan en dan wat cacao en bloem en boter erbij.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij at toch geen ei tenzij in een baksel?
Dank u, ik doe mn best.quote:
quote:Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen.
misschien smaakt dat wel heel lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
Berliner bol met bonkies en sliertjes?
geen twijfelquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie liever mooie schoenen kopen of lekker zittende schoenen?
ik koop natuurlijk liever mooie schoenen, maar dan merk ik daarna vanzelf dat ik die niet draag en alleen de lekker zittende draagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb wel schoenen die hier op lijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht aan deze
[ afbeelding ]
Iets wijder ook bij de tenen, verder uberlelijk. Maar honduitlaten is soberso geen modeshow
Jij mag dat best proberenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien smaakt dat wel heel lekker
Lekker zittendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
neuj, ik nip gewoon verder aan mn theequote:
Lekker zittende lopende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Niks mis met Chelsea bootsquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker zittende lopende.
Zoals die bruine instappers hierboven.
En die vind ik er nog leuk uitzien ook.
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Is dat met een treintje?
Zeer terechte angstquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
het blijft een bijzonder pretpark dat USAquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
hahaha een amerikaanse Karen heeft een fundme geopend omdat ze backlash heeft gekregen door een filmpje.
Op dat filmpje is te zien dat ze een Amerikaanse vrouw die in het leger heeft gediend een hoer noemt en begint te zingen "ice ice baby"
Het bedrijfsbusje waarin ze rijdt is volledig te zien, adres, website, telefoonnummer. Nu need ze lawyer money....
al 14 dollar opgehaald![]()
soms zijn de dingen die je op threads leest wel erg komisch
ja dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft een bijzonder pretpark dat USA
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
jeetje. ik wist dat er kattencafe's waren, maar Boedapest heeft nu een biggencafe
OWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ga verhuizen naar Boedapestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
jeetje. ik wist dat er kattencafe's waren, maar Boedapest heeft nu een biggencafe
Het grootste varken van die stad zal er denk ik niet komenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
Lol watquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
https://www.minipig.cafequote:
Ik dacht dat we op betere voet stondenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het grootste varken van die stad zal er denk ik niet komen
Where your coffee comes with a snortquote:
Waarquote:
quote:
Als ik me moest beperken tot één paar? Lekker zittende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooie schoenen zijn mijn werk schoenenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik me moest beperken tot één paar? Lekker zittende.
Ik heb zat schoenen die ik mooi vind, maar waar ik geen wandeling op zou willen maken.
Sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op betere voet stonden
Tretorn Hybridquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb snel aantrekkende hondenuitlaat schoenen nodig
Redelijk. Merk dat ik wel weer wat onrustig wordt in mijn hoofd maar die medicatie is ook uitgewerkt dus ik heb even net nieuwe ingenomen.quote:
Klinkt niet heel verkeerd voor de 1e dagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Redelijk. Merk dat ik wel weer wat onrustig wordt in mijn hoofd maar die medicatie is ook uitgewerkt dus ik heb even net nieuwe ingenomen.
Qua pijn is het best te doen met een paracetamol dieet zolang ik mijn middelvinger maar niet beweeg want dat wil ik uit reflex nog wel doen en dat voelt niet zo heel prettig.
Maar ik heb vanmiddag voornamelijk geslapen want die medicatie maakt mij ook heel suf wat ook normaal is want je kan er ook beter door slapen.
Het zal erg wennen zijn denk ik ...... en lastig met "gewone dingen" .....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Redelijk. Merk dat ik wel weer wat onrustig wordt in mijn hoofd maar die medicatie is ook uitgewerkt dus ik heb even net nieuwe ingenomen.
Qua pijn is het best te doen met een paracetamol dieet zolang ik mijn middelvinger maar niet beweeg want dat wil ik uit reflex nog wel doen en dat voelt niet zo heel prettig.
Maar ik heb vanmiddag voornamelijk geslapen want die medicatie maakt mij ook heel suf wat ook normaal is want je kan er ook beter door slapen.
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het zal erg wennen zijn denk ik ...... en lastig met "gewone dingen" .....
En slapen is lekker! Hopelijk slaap je vannacht ook goed!
Test 456quote:
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.
Ik dacht even dat dit over de FOK!servers gingquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....
en voorlopig zit er nog wel verband om toch?
die kunnen ook wel een verbandje gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over de FOK!servers ging
geen slaapmedicatiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kunnen ook wel een verbandje gebruiken
kan ook een oplossing zijn... diepe rustquote:
pAnIeK !!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook een oplossing zijn... diepe rust
Hmmquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom moet ik nu denken dat het achter de rug is?
gewoon helemaal vergeten je sterkte te wensen, sorry ben druk met werkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.
503 is al terugquote:
Tetten!quote:
Hoeft in principe maar tot zondag en dan mag dit eraf en mag er een pleister op. Maar ik doe wel nog zolang de hechting er zit een dun verbandje om zodat ik er rustig aan kan wennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....
en voorlopig zit er nog wel verband om toch?
zaten ze zonder?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
De hamsters hebben eindelijk weer eten?
Geeft nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon helemaal vergeten je sterkte te wensen, sorry ben druk met werk![]()
las wel dat het goed leek te zijn gegaan? en je je telefoon nog steeds prima kan vasthouden?
kan me wel voorstellenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een naar gezicht met die hechtingen erbij.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietEn het is allemaal wel goed gegaan en qua pijn is het best te doen en ik kan inderdaad gewoon mijn telefoon vasthouden maar ook andere dingen wel want ik moest net ook een bakje meenemen naast mijn glas drinken en dat gaat ook prima.
dat is alles met hechtingenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een naar gezicht met die hechtingen erbij.
Fijn dat dat allemal goed gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietEn het is allemaal wel goed gegaan en qua pijn is het best te doen en ik kan inderdaad gewoon mijn telefoon vasthouden maar ook andere dingen wel want ik moest net ook een bakje meenemen naast mijn glas drinken en dat gaat ook prima.
Wat zijn dat?quote:
quote:
OEHHHH lekker!!quote:
Geniet ervan!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muskaatdruif?useskin=vector
gaat wel lukken.. helaas had de groenteboer niet zo veel meer, dus echt dooreten tot ik buikpijn ervan krijg zal niet lukkenquote:
twee week geleden lekkere knapperige op donderdagmarkt in dorp A gehaald... Vorige week op vrijdag in dorp B waren ze wel wat minderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel lukken.. helaas had de groenteboer niet zo veel meer, dus echt dooreten tot ik buikpijn ervan krijg zal niet lukken
C.E.⁰?quote:
Koksschool?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Ambar ingeschreven voor school
Betekent dit dar C.E.¹ en C.E.² dan niet echt zijn?quote:
Hondenschool.quote:
Weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muskaatdruif?useskin=vector
ik heb hier op de markt geen muskaatdruiven gezien.., de lokale turk had vorig jaar maar dit jaar niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee week geleden lekkere knapperige op donderdagmarkt in dorp A gehaald... Vorige week op vrijdag in dorp B waren ze wel wat minder
willekeurquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier op de markt geen muskaatdruiven gezien.., de lokale turk had vorig jaar maar dit jaar niet..
Misschien kan ie dat al, alleen spreekt ie geen Nederlands.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hondenschool.
Kijken of we als we 150 euro betaald hebben, hij het commando zit wil doen
Neequote:
Ik heb Portugees en Engels geprobeerd, maar helaasquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan ie dat al, alleen spreekt ie geen Nederlands.
Achterlijk klotebeestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Portugees en Engels geprobeerd, maar helaas
ah, jammer. Misschien spreekt ie een Portugees accent.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een hond uit Roemenië o.i.d. Maar die is te oud en/of te eigenwijs om nog wat te leren, dus die luistert gewoon voor geen meterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Catalaans spreektquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar de buurhond luistert ook alleen naar zwitsersduits met het juiste accentquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah, jammer. Misschien spreekt ie een Portugees accent.
Ik heb wel wat bij hem geleerd. Wachten en over bij de straat gaat prima. En hij luistert buiten ook naar zijn naam om hem te roepen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een hond uit Roemenië o.i.d. Maar die is te oud en/of te eigenwijs om nog wat te leren, dus die luistert gewoon voor geen meter
Crème de catalanaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Catalaans spreekt
Misschien is ie op dieetquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bij hem geleerd. Wachten en over bij de straat gaat prima. En hij luistert buiten ook naar zijn naam om hem te roepen.
Alleen andere praktische basis dingen wil hij niet leren. Hij wil geen moeite doen voor snacks.
quote:
quote:
Ik ben op twee diëten. Eentje had wel erg weinig eten er inquote:
Geef je 'm dan een croissant als-ie een man in z'n kruis bijt?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Of mss moet ik hem trainen met het juiste eten. Hij heeft de laatste tijd een ding voor croissants
Ja, zal je net zien dat Ambar ook alleen maar een apart accent begrijpt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar de buurhond luistert ook alleen naar zwitsersduits met het juiste accentDe rest zal ie niet als een commando begrijpen dan denk ik.
das vroeg!quote:
spelen ze niet door het water?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wordt er al vuurwerk afgestoken in Deventer? @:dr_flash
Mannen op afstand houden en er naar blaffen als ze naar mij kijken, is al voldoendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je 'm dan een croissant als-ie een man in z'n kruis bijt?
Heb je daar de hond voor nodig?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen op afstand houden en er naar blaffen als ze naar mij kijken, is al voldoende
ow ik zie dat ze gewonnen hebben.quote:
Ja voor de mannen die alle overige signalen niet oppikkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar de hond voor nodig?
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordtquote:
laatste nieuwsbericht dat ik gehoord heb.. ergens rond 4 denk ik ofzo... sprak over het slechte weer daar in Griekenland dus de vraag of het wel door kon gaan...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
AZ is anders nog zonder verliespuntenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.
Heb vanmorgen al gedouchtquote:
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bedquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bed
Maar vanmorgen hoefde ik er niet uit dus vandaag weer beetje normaal proberen
Nee. Dat heb ik gisteren al gedaan. Zo snel groeit dat haar bij mij nietquote:
Een heel nieuw bed?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nieuw bedje. Slaap er maar 1 nachtje in want weekendje weg
mijn T was lauwig....quote:
ik heb een fles licht bruisend water staan voor me neusquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik was te lui om thee te maken vanavond
dus nu had je koffie?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik vooral dorst, en daardoor kan ik niet slapen. Maar wil m'n bed ook niet uit want lig zo lekkerquote:
Ja ik ook. Ben al moe genoeg zonder thee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
hahahahahahahahahaaaaaaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu heb ik vooral dorst, en daardoor kan ik niet slapen. Maar wil m'n bed ook niet uit want lig zo lekker
Ik ook, zat er net aan te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben al moe genoeg zonder thee.
Wel nu al zin in de koffie morgen
zorgen dat je genoeg drinkt!quote:
AZ begint al lekker met een rode kaart na 1,5 minuut.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AZ is anders nog zonder verliespunten
Zou best kunnen, want als ze vermoeidheid veroorzaken is die vermoeidheid morgen eerder weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik nu alvast mijn avondmeds in ga nemen. Misschien dat ik dan een keer wat minder moe wakker word.
Geen idee of dat zo werkt hoor...
Ja. ik heb het hier aan staan, maar volg het niet echt. Ben wel even gaan kijken toen die rode kaart vielquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AZ begint al lekker met een rode kaart na 1,5 minuut.
agreequote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html soms wil je toch wel dat er veel harder wordt opgetreden tegen dit soort idioten
Treinen gewoon lekker laten rijden. Problem solved.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html soms wil je toch wel dat er veel harder wordt opgetreden tegen dit soort idioten
Tsja, de bias is en blijft dat zij de 'good guys' zijn dus politie pakt ze met zijden handschoentjes aanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
Slapsequote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot morgen maar weerWelterusten allen.
Oh je laat niet even de hond uit voor mij? Tegenvallerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot morgen maar weerWelterusten allen.
Ik heb het even teruggekeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb het hier aan staan, maar volg het niet echt. Ben wel even gaan kijken toen die rode kaart viel
Net als van die idioten die snelwegen gaan blokkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
de crux zit volgens mij vooral in het demonstratierecht en het feit dat ze niet echt geweld gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, de bias is en blijft dat zij de 'good guys' zijn dus politie pakt ze met zijden handschoentjes aan
Heeft zelf ook genoeg drugs op.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:17 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over flakka. Dat is drugs waar je een soort zombie van wordt. Tygo presenteert het weer en hij doet dit soort dingen altijd wel goed
Kennelijk gelden voor dergelijke lieden de normale regels niet. Volgens mij mag zitten op snelweg en lopen over een spoorlijn gewoon nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de crux zit volgens mij vooral in het demonstratierecht en het feit dat ze niet echt geweld gebruiken
maarja. helaas kan je er snel weinig aan veranderen
Ja hij heeft wel zo'n typische kop maar volgens mij gebruikt hij niks meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zelf ook genoeg drugs op.
Hoort op een PAAZ afdeling thuis, vies verlopen junkenhoofd ook, net als die zwakbegaafde Friesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zelf ook genoeg drugs op.
Als je zonder lampje fietst krijg je een boete, je mag ook niet op een snelweg gaan zitten, waar zijn de boetes?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kennelijk gelden voor dergelijke lieden de normale regels niet. Volgens mij mag zitten op snelweg en lopen over een spoorlijn gewoon niet
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de laptop uit doen..
Gute Nacht Freunde
Dit voelt als chantage.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat kom jij naar Woerden? Want dan moet ik er ook wel bij zijn.
Of ben je weer een immer bang en vochtig poesje?
even gizmo voeren om 0.01 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel zo'n typische kop maar volgens mij gebruikt hij niks meer.
Foeiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even gizmo voeren om 0.01 uur
Maar ik moet juist rustig doen nu dus dan kan ik niet achter Gremlins aan.quote:
dan blijft het gewoon een snoezige mogwaiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet juist rustig doen nu dus dan kan ik niet achter Gremlins aan.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan blijft het gewoon een snoezige mogwai
Je gaat daar dus een schorpioen in je bed vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hotel is boos dat ik ze via booking geboekt hebHallo.. ten eerste had ik jullie anders nooit gevonden, en ten tweede is het daar goedkoper. Als je niet wil dat mensen via daar boeken, moet je je hotel er niet opzetten hè.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hotel is boos dat ik ze via booking geboekt hebHallo.. ten eerste had ik jullie anders nooit gevonden, en ten tweede is het daar goedkoper. Als je niet wil dat mensen via daar boeken, moet je je hotel er niet opzetten hè.
Heb geannuleerd. Wilde iets weten over de spa, en toen ze hoorden dat ik via booking had geboekt kreeg ik eerst een hele preek. Ja dan ga ik wel ergens anders heen hè vriendquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat daar dus een schorpioen in je bed vinden.
Zo is dat, lekker de graftering aan zulke mensen hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geannuleerd. Wilde iets weten over de spa, en toen ze hoorden dat ik via booking had geboekt kreeg ik eerst een hele preek. Ja dan ga ik wel ergens anders heen hè vriend
De strategie is een hotel via booking.com vinden en dan elders de rest doen. Iedereen haat dat bedrijf, maar de monopolie vereist het gebruik ervan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg daar altijd de beste deals en erg goede klantenservice. Heb niks te klagen eigenlijk. Elke keer als ik ook volgens de hotelpolicy een deel van de betaling niet terug zou krijgen, regelen ze dat alsnog met het hotel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De strategie is een hotel via booking.com vinden en dan elders de rest doen. Iedereen haat dat bedrijf, maar de monopolie vereist het gebruik ervan.
Ik bedoel de hoteleigenaren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de beste deals en erg goede klantenservice. Heb niks te klagen eigenlijk. Elke keer als ik ook volgens de hotelpolicy een deel van de betaling niet terug zou krijgen, regelen ze dat alsnog met het hotel.
Ja dat is zo, maar bij het hotel direct boeken is voor mij als klant minder voordelig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel de hoteleigenaren.
Ze moeten via booking.com dezelfde prijs aanbieden, maar een deel moeten ze dan afstaan. Door direct te boeken als dat mogelijk is, verdwijnt er minder geld in de zakken van deze monopolist en gaat er meer naar de hotels.
Dat is de afweging. Persoonlijk vind ik booking niet zo veel toevoegen, maar soms maken hotels het zelf onmogelijk om het anders te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar bij het hotel direct boeken is voor mij als klant minder voordelig.
Nou 9 uur doe ik nooit, want dat is veel te vroeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je jezelf nog als je dat zo plant?
Is het niet.quote:
Kom dan gewoonquote:
Ze luistert in ieder geval niet naar de naam Gizmo. Maar goed naar haar eigen naam luistert ze ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon hedwig in een kostuum steken
het is een hele dag geweest, je zal wel kapot zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:48 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar bed. Ik ben wel een beetje trots op mezelf hoe ik er vandaag mee om ben gegaan.
Ik heb vanmiddag ook al veel geslapen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een hele dag geweest, je zal wel kapot zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook al veel geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |