Ja voor de mannen die alle overige signalen niet oppikkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar de hond voor nodig?
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordtquote:
laatste nieuwsbericht dat ik gehoord heb.. ergens rond 4 denk ik ofzo... sprak over het slechte weer daar in Griekenland dus de vraag of het wel door kon gaan...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
AZ is anders nog zonder verliespuntenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.
Heb vanmorgen al gedouchtquote:
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bedquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bed
Maar vanmorgen hoefde ik er niet uit dus vandaag weer beetje normaal proberen
Nee. Dat heb ik gisteren al gedaan. Zo snel groeit dat haar bij mij nietquote:
Een heel nieuw bed?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nieuw bedje. Slaap er maar 1 nachtje in want weekendje weg
mijn T was lauwig....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |