misschien smaakt dat wel heel lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
Berliner bol met bonkies en sliertjes?
geen twijfelquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie liever mooie schoenen kopen of lekker zittende schoenen?
ik koop natuurlijk liever mooie schoenen, maar dan merk ik daarna vanzelf dat ik die niet draag en alleen de lekker zittende draagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb wel schoenen die hier op lijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht aan deze
[ afbeelding ]
Iets wijder ook bij de tenen, verder uberlelijk. Maar honduitlaten is soberso geen modeshow
Jij mag dat best proberenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien smaakt dat wel heel lekker
Lekker zittendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
neuj, ik nip gewoon verder aan mn theequote:
Lekker zittende lopende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Niks mis met Chelsea bootsquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker zittende lopende.
Zoals die bruine instappers hierboven.
En die vind ik er nog leuk uitzien ook.
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Is dat met een treintje?
Zeer terechte angstquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
het blijft een bijzonder pretpark dat USAquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
hahaha een amerikaanse Karen heeft een fundme geopend omdat ze backlash heeft gekregen door een filmpje.
Op dat filmpje is te zien dat ze een Amerikaanse vrouw die in het leger heeft gediend een hoer noemt en begint te zingen "ice ice baby"
Het bedrijfsbusje waarin ze rijdt is volledig te zien, adres, website, telefoonnummer. Nu need ze lawyer money....
al 14 dollar opgehaald![]()
soms zijn de dingen die je op threads leest wel erg komisch
ja dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft een bijzonder pretpark dat USA
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
jeetje. ik wist dat er kattencafe's waren, maar Boedapest heeft nu een biggencafe
OWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ga verhuizen naar Boedapestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
jeetje. ik wist dat er kattencafe's waren, maar Boedapest heeft nu een biggencafe
Het grootste varken van die stad zal er denk ik niet komenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
Lol watquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
https://www.minipig.cafequote:
Ik dacht dat we op betere voet stondenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het grootste varken van die stad zal er denk ik niet komen
Where your coffee comes with a snortquote:
Waarquote:
quote:
Als ik me moest beperken tot één paar? Lekker zittende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooie schoenen zijn mijn werk schoenenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik me moest beperken tot één paar? Lekker zittende.
Ik heb zat schoenen die ik mooi vind, maar waar ik geen wandeling op zou willen maken.
Sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op betere voet stonden
Tretorn Hybridquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb snel aantrekkende hondenuitlaat schoenen nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |