quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
jeetje. ik wist dat er kattencafe's waren, maar Boedapest heeft nu een biggencafe
OWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ga verhuizen naar Boedapestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
jeetje. ik wist dat er kattencafe's waren, maar Boedapest heeft nu een biggencafe
Het grootste varken van die stad zal er denk ik niet komenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
Lol watquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:06 schreef gianni61 het volgende:
https://www.minipig.cafequote:
Ik dacht dat we op betere voet stondenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het grootste varken van die stad zal er denk ik niet komen
Where your coffee comes with a snortquote:
Waarquote:
quote:
Als ik me moest beperken tot één paar? Lekker zittende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie liever mooie schoenen kopen of lekker zittende schoenen?
Mooie schoenen zijn mijn werk schoenenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik me moest beperken tot één paar? Lekker zittende.
Ik heb zat schoenen die ik mooi vind, maar waar ik geen wandeling op zou willen maken.
Sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op betere voet stonden
Tretorn Hybridquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb snel aantrekkende hondenuitlaat schoenen nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |