Net als van die idioten die snelwegen gaan blokkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html soms wil je toch wel dat er veel harder wordt opgetreden tegen dit soort idioten
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik was te lui om thee te maken vanavond
de crux zit volgens mij vooral in het demonstratierecht en het feit dat ze niet echt geweld gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, de bias is en blijft dat zij de 'good guys' zijn dus politie pakt ze met zijden handschoentjes aan
Heeft zelf ook genoeg drugs op.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:17 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over flakka. Dat is drugs waar je een soort zombie van wordt. Tygo presenteert het weer en hij doet dit soort dingen altijd wel goed
Kennelijk gelden voor dergelijke lieden de normale regels niet. Volgens mij mag zitten op snelweg en lopen over een spoorlijn gewoon nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de crux zit volgens mij vooral in het demonstratierecht en het feit dat ze niet echt geweld gebruiken
maarja. helaas kan je er snel weinig aan veranderen
Ja hij heeft wel zo'n typische kop maar volgens mij gebruikt hij niks meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zelf ook genoeg drugs op.
Hoort op een PAAZ afdeling thuis, vies verlopen junkenhoofd ook, net als die zwakbegaafde Friesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zelf ook genoeg drugs op.
Als je zonder lampje fietst krijg je een boete, je mag ook niet op een snelweg gaan zitten, waar zijn de boetes?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kennelijk gelden voor dergelijke lieden de normale regels niet. Volgens mij mag zitten op snelweg en lopen over een spoorlijn gewoon niet
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de laptop uit doen..
Gute Nacht Freunde
Dit voelt als chantage.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat kom jij naar Woerden? Want dan moet ik er ook wel bij zijn.
Of ben je weer een immer bang en vochtig poesje?
even gizmo voeren om 0.01 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel zo'n typische kop maar volgens mij gebruikt hij niks meer.
Foeiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even gizmo voeren om 0.01 uur
Maar ik moet juist rustig doen nu dus dan kan ik niet achter Gremlins aan.quote:
dan blijft het gewoon een snoezige mogwaiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet juist rustig doen nu dus dan kan ik niet achter Gremlins aan.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan blijft het gewoon een snoezige mogwai
Je gaat daar dus een schorpioen in je bed vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hotel is boos dat ik ze via booking geboekt hebHallo.. ten eerste had ik jullie anders nooit gevonden, en ten tweede is het daar goedkoper. Als je niet wil dat mensen via daar boeken, moet je je hotel er niet opzetten hè.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hotel is boos dat ik ze via booking geboekt hebHallo.. ten eerste had ik jullie anders nooit gevonden, en ten tweede is het daar goedkoper. Als je niet wil dat mensen via daar boeken, moet je je hotel er niet opzetten hè.
Heb geannuleerd. Wilde iets weten over de spa, en toen ze hoorden dat ik via booking had geboekt kreeg ik eerst een hele preek. Ja dan ga ik wel ergens anders heen hè vriendquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat daar dus een schorpioen in je bed vinden.
Zo is dat, lekker de graftering aan zulke mensen hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geannuleerd. Wilde iets weten over de spa, en toen ze hoorden dat ik via booking had geboekt kreeg ik eerst een hele preek. Ja dan ga ik wel ergens anders heen hè vriend
De strategie is een hotel via booking.com vinden en dan elders de rest doen. Iedereen haat dat bedrijf, maar de monopolie vereist het gebruik ervan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg daar altijd de beste deals en erg goede klantenservice. Heb niks te klagen eigenlijk. Elke keer als ik ook volgens de hotelpolicy een deel van de betaling niet terug zou krijgen, regelen ze dat alsnog met het hotel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De strategie is een hotel via booking.com vinden en dan elders de rest doen. Iedereen haat dat bedrijf, maar de monopolie vereist het gebruik ervan.
Ik bedoel de hoteleigenaren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de beste deals en erg goede klantenservice. Heb niks te klagen eigenlijk. Elke keer als ik ook volgens de hotelpolicy een deel van de betaling niet terug zou krijgen, regelen ze dat alsnog met het hotel.
Ja dat is zo, maar bij het hotel direct boeken is voor mij als klant minder voordelig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel de hoteleigenaren.
Ze moeten via booking.com dezelfde prijs aanbieden, maar een deel moeten ze dan afstaan. Door direct te boeken als dat mogelijk is, verdwijnt er minder geld in de zakken van deze monopolist en gaat er meer naar de hotels.
Dat is de afweging. Persoonlijk vind ik booking niet zo veel toevoegen, maar soms maken hotels het zelf onmogelijk om het anders te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar bij het hotel direct boeken is voor mij als klant minder voordelig.
Nou 9 uur doe ik nooit, want dat is veel te vroeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je jezelf nog als je dat zo plant?
Is het niet.quote:
Kom dan gewoonquote:
Ze luistert in ieder geval niet naar de naam Gizmo. Maar goed naar haar eigen naam luistert ze ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon hedwig in een kostuum steken
het is een hele dag geweest, je zal wel kapot zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:48 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar bed. Ik ben wel een beetje trots op mezelf hoe ik er vandaag mee om ben gegaan.
Ik heb vanmiddag ook al veel geslapen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een hele dag geweest, je zal wel kapot zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook al veel geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |