Redelijk. Merk dat ik wel weer wat onrustig wordt in mijn hoofd maar die medicatie is ook uitgewerkt dus ik heb even net nieuwe ingenomen.quote:
Klinkt niet heel verkeerd voor de 1e dagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Redelijk. Merk dat ik wel weer wat onrustig wordt in mijn hoofd maar die medicatie is ook uitgewerkt dus ik heb even net nieuwe ingenomen.
Qua pijn is het best te doen met een paracetamol dieet zolang ik mijn middelvinger maar niet beweeg want dat wil ik uit reflex nog wel doen en dat voelt niet zo heel prettig.
Maar ik heb vanmiddag voornamelijk geslapen want die medicatie maakt mij ook heel suf wat ook normaal is want je kan er ook beter door slapen.
Het zal erg wennen zijn denk ik ...... en lastig met "gewone dingen" .....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Redelijk. Merk dat ik wel weer wat onrustig wordt in mijn hoofd maar die medicatie is ook uitgewerkt dus ik heb even net nieuwe ingenomen.
Qua pijn is het best te doen met een paracetamol dieet zolang ik mijn middelvinger maar niet beweeg want dat wil ik uit reflex nog wel doen en dat voelt niet zo heel prettig.
Maar ik heb vanmiddag voornamelijk geslapen want die medicatie maakt mij ook heel suf wat ook normaal is want je kan er ook beter door slapen.
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het zal erg wennen zijn denk ik ...... en lastig met "gewone dingen" .....
En slapen is lekker! Hopelijk slaap je vannacht ook goed!
Test 456quote:
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.
Ik dacht even dat dit over de FOK!servers gingquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....
en voorlopig zit er nog wel verband om toch?
die kunnen ook wel een verbandje gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over de FOK!servers ging
geen slaapmedicatiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kunnen ook wel een verbandje gebruiken
kan ook een oplossing zijn... diepe rustquote:
pAnIeK !!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook een oplossing zijn... diepe rust
Hmmquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom moet ik nu denken dat het achter de rug is?
gewoon helemaal vergeten je sterkte te wensen, sorry ben druk met werkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.
503 is al terugquote:
Tetten!quote:
Hoeft in principe maar tot zondag en dan mag dit eraf en mag er een pleister op. Maar ik doe wel nog zolang de hechting er zit een dun verbandje om zodat ik er rustig aan kan wennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....
en voorlopig zit er nog wel verband om toch?
zaten ze zonder?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
De hamsters hebben eindelijk weer eten?
Geeft nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon helemaal vergeten je sterkte te wensen, sorry ben druk met werk![]()
las wel dat het goed leek te zijn gegaan? en je je telefoon nog steeds prima kan vasthouden?
kan me wel voorstellenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een naar gezicht met die hechtingen erbij.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietEn het is allemaal wel goed gegaan en qua pijn is het best te doen en ik kan inderdaad gewoon mijn telefoon vasthouden maar ook andere dingen wel want ik moest net ook een bakje meenemen naast mijn glas drinken en dat gaat ook prima.
dat is alles met hechtingenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een naar gezicht met die hechtingen erbij.
Fijn dat dat allemal goed gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietEn het is allemaal wel goed gegaan en qua pijn is het best te doen en ik kan inderdaad gewoon mijn telefoon vasthouden maar ook andere dingen wel want ik moest net ook een bakje meenemen naast mijn glas drinken en dat gaat ook prima.
Wat zijn dat?quote:
quote:
OEHHHH lekker!!quote:
Geniet ervan!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muskaatdruif?useskin=vector
gaat wel lukken.. helaas had de groenteboer niet zo veel meer, dus echt dooreten tot ik buikpijn ervan krijg zal niet lukkenquote:
twee week geleden lekkere knapperige op donderdagmarkt in dorp A gehaald... Vorige week op vrijdag in dorp B waren ze wel wat minderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel lukken.. helaas had de groenteboer niet zo veel meer, dus echt dooreten tot ik buikpijn ervan krijg zal niet lukken
C.E.⁰?quote:
Koksschool?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Ambar ingeschreven voor school
Betekent dit dar C.E.¹ en C.E.² dan niet echt zijn?quote:
Hondenschool.quote:
Weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muskaatdruif?useskin=vector
ik heb hier op de markt geen muskaatdruiven gezien.., de lokale turk had vorig jaar maar dit jaar niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee week geleden lekkere knapperige op donderdagmarkt in dorp A gehaald... Vorige week op vrijdag in dorp B waren ze wel wat minder
willekeurquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier op de markt geen muskaatdruiven gezien.., de lokale turk had vorig jaar maar dit jaar niet..
Misschien kan ie dat al, alleen spreekt ie geen Nederlands.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hondenschool.
Kijken of we als we 150 euro betaald hebben, hij het commando zit wil doen
Neequote:
Ik heb Portugees en Engels geprobeerd, maar helaasquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan ie dat al, alleen spreekt ie geen Nederlands.
Achterlijk klotebeestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Portugees en Engels geprobeerd, maar helaas
ah, jammer. Misschien spreekt ie een Portugees accent.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een hond uit Roemenië o.i.d. Maar die is te oud en/of te eigenwijs om nog wat te leren, dus die luistert gewoon voor geen meterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Catalaans spreektquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar de buurhond luistert ook alleen naar zwitsersduits met het juiste accentquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah, jammer. Misschien spreekt ie een Portugees accent.
Ik heb wel wat bij hem geleerd. Wachten en over bij de straat gaat prima. En hij luistert buiten ook naar zijn naam om hem te roepen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een hond uit Roemenië o.i.d. Maar die is te oud en/of te eigenwijs om nog wat te leren, dus die luistert gewoon voor geen meter
Crème de catalanaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Catalaans spreekt
Misschien is ie op dieetquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bij hem geleerd. Wachten en over bij de straat gaat prima. En hij luistert buiten ook naar zijn naam om hem te roepen.
Alleen andere praktische basis dingen wil hij niet leren. Hij wil geen moeite doen voor snacks.
quote:
quote:
Ik ben op twee diëten. Eentje had wel erg weinig eten er inquote:
Geef je 'm dan een croissant als-ie een man in z'n kruis bijt?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Of mss moet ik hem trainen met het juiste eten. Hij heeft de laatste tijd een ding voor croissants
Ja, zal je net zien dat Ambar ook alleen maar een apart accent begrijpt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar de buurhond luistert ook alleen naar zwitsersduits met het juiste accentDe rest zal ie niet als een commando begrijpen dan denk ik.
das vroeg!quote:
spelen ze niet door het water?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wordt er al vuurwerk afgestoken in Deventer? @:dr_flash
Mannen op afstand houden en er naar blaffen als ze naar mij kijken, is al voldoendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je 'm dan een croissant als-ie een man in z'n kruis bijt?
Heb je daar de hond voor nodig?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen op afstand houden en er naar blaffen als ze naar mij kijken, is al voldoende
ow ik zie dat ze gewonnen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |