geen slaapmedicatiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kunnen ook wel een verbandje gebruiken
kan ook een oplossing zijn... diepe rustquote:
pAnIeK !!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook een oplossing zijn... diepe rust
Hmmquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom moet ik nu denken dat het achter de rug is?
gewoon helemaal vergeten je sterkte te wensen, sorry ben druk met werkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal vooral wennen zijn qua hoe het eruit ziet want ik verwacht niet dat ik echt dingen niet meer kan.
503 is al terugquote:
Tetten!quote:
Hoeft in principe maar tot zondag en dan mag dit eraf en mag er een pleister op. Maar ik doe wel nog zolang de hechting er zit een dun verbandje om zodat ik er rustig aan kan wennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou bang zijn om ergens tegenaan te stoten enzo ....
en voorlopig zit er nog wel verband om toch?
zaten ze zonder?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
De hamsters hebben eindelijk weer eten?
Geeft nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon helemaal vergeten je sterkte te wensen, sorry ben druk met werk![]()
las wel dat het goed leek te zijn gegaan? en je je telefoon nog steeds prima kan vasthouden?
kan me wel voorstellenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een naar gezicht met die hechtingen erbij.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietEn het is allemaal wel goed gegaan en qua pijn is het best te doen en ik kan inderdaad gewoon mijn telefoon vasthouden maar ook andere dingen wel want ik moest net ook een bakje meenemen naast mijn glas drinken en dat gaat ook prima.
dat is alles met hechtingenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een naar gezicht met die hechtingen erbij.
Fijn dat dat allemal goed gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietEn het is allemaal wel goed gegaan en qua pijn is het best te doen en ik kan inderdaad gewoon mijn telefoon vasthouden maar ook andere dingen wel want ik moest net ook een bakje meenemen naast mijn glas drinken en dat gaat ook prima.
Wat zijn dat?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |