OEHHHH lekker!!quote:
Geniet ervan!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muskaatdruif?useskin=vector
gaat wel lukken.. helaas had de groenteboer niet zo veel meer, dus echt dooreten tot ik buikpijn ervan krijg zal niet lukkenquote:
twee week geleden lekkere knapperige op donderdagmarkt in dorp A gehaald... Vorige week op vrijdag in dorp B waren ze wel wat minderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel lukken.. helaas had de groenteboer niet zo veel meer, dus echt dooreten tot ik buikpijn ervan krijg zal niet lukken
C.E.⁰?quote:
Koksschool?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Ambar ingeschreven voor school
Betekent dit dar C.E.¹ en C.E.² dan niet echt zijn?quote:
Hondenschool.quote:
Weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Muskaatdruif?useskin=vector
ik heb hier op de markt geen muskaatdruiven gezien.., de lokale turk had vorig jaar maar dit jaar niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee week geleden lekkere knapperige op donderdagmarkt in dorp A gehaald... Vorige week op vrijdag in dorp B waren ze wel wat minder
willekeurquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier op de markt geen muskaatdruiven gezien.., de lokale turk had vorig jaar maar dit jaar niet..
Misschien kan ie dat al, alleen spreekt ie geen Nederlands.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hondenschool.
Kijken of we als we 150 euro betaald hebben, hij het commando zit wil doen
Neequote:
Ik heb Portugees en Engels geprobeerd, maar helaasquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan ie dat al, alleen spreekt ie geen Nederlands.
Achterlijk klotebeestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Portugees en Engels geprobeerd, maar helaas
ah, jammer. Misschien spreekt ie een Portugees accent.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft een hond uit Roemenië o.i.d. Maar die is te oud en/of te eigenwijs om nog wat te leren, dus die luistert gewoon voor geen meterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Catalaans spreektquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |