quote:
quote:
Ik ben op twee diëten. Eentje had wel erg weinig eten er inquote:
Geef je 'm dan een croissant als-ie een man in z'n kruis bijt?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Of mss moet ik hem trainen met het juiste eten. Hij heeft de laatste tijd een ding voor croissants
Ja, zal je net zien dat Ambar ook alleen maar een apart accent begrijpt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar de buurhond luistert ook alleen naar zwitsersduits met het juiste accentDe rest zal ie niet als een commando begrijpen dan denk ik.
das vroeg!quote:
spelen ze niet door het water?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wordt er al vuurwerk afgestoken in Deventer? @:dr_flash
Mannen op afstand houden en er naar blaffen als ze naar mij kijken, is al voldoendequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je 'm dan een croissant als-ie een man in z'n kruis bijt?
Heb je daar de hond voor nodig?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen op afstand houden en er naar blaffen als ze naar mij kijken, is al voldoende
ow ik zie dat ze gewonnen hebben.quote:
Ja voor de mannen die alle overige signalen niet oppikkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar de hond voor nodig?
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordtquote:
laatste nieuwsbericht dat ik gehoord heb.. ergens rond 4 denk ik ofzo... sprak over het slechte weer daar in Griekenland dus de vraag of het wel door kon gaan...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
AZ is anders nog zonder verliespuntenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.
Heb vanmorgen al gedouchtquote:
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bedquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bed
Maar vanmorgen hoefde ik er niet uit dus vandaag weer beetje normaal proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |