Ja voor de mannen die alle overige signalen niet oppikkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar de hond voor nodig?
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordtquote:
laatste nieuwsbericht dat ik gehoord heb.. ergens rond 4 denk ik ofzo... sprak over het slechte weer daar in Griekenland dus de vraag of het wel door kon gaan...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar GO AHEAD heeft zojuist gewonnen in Europa. Zou me niet verbazen als dat gevierd wordt
AZ is anders nog zonder verliespuntenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beste Nederlandse ploeg tot nu toe.
Heb vanmorgen al gedouchtquote:
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bedquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gister en eergisteren lag ik nu al te bed
Maar vanmorgen hoefde ik er niet uit dus vandaag weer beetje normaal proberen
Nee. Dat heb ik gisteren al gedaan. Zo snel groeit dat haar bij mij nietquote:
Een heel nieuw bed?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nieuw bedje. Slaap er maar 1 nachtje in want weekendje weg
mijn T was lauwig....quote:
ik heb een fles licht bruisend water staan voor me neusquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik was te lui om thee te maken vanavond
dus nu had je koffie?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik vooral dorst, en daardoor kan ik niet slapen. Maar wil m'n bed ook niet uit want lig zo lekkerquote:
Ja ik ook. Ben al moe genoeg zonder thee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
hahahahahahahahahaaaaaaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu heb ik vooral dorst, en daardoor kan ik niet slapen. Maar wil m'n bed ook niet uit want lig zo lekker
Ik ook, zat er net aan te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben al moe genoeg zonder thee.
Wel nu al zin in de koffie morgen
zorgen dat je genoeg drinkt!quote:
AZ begint al lekker met een rode kaart na 1,5 minuut.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AZ is anders nog zonder verliespunten
Zou best kunnen, want als ze vermoeidheid veroorzaken is die vermoeidheid morgen eerder weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik nu alvast mijn avondmeds in ga nemen. Misschien dat ik dan een keer wat minder moe wakker word.
Geen idee of dat zo werkt hoor...
Ja. ik heb het hier aan staan, maar volg het niet echt. Ben wel even gaan kijken toen die rode kaart vielquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AZ begint al lekker met een rode kaart na 1,5 minuut.
agreequote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html soms wil je toch wel dat er veel harder wordt opgetreden tegen dit soort idioten
Treinen gewoon lekker laten rijden. Problem solved.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html soms wil je toch wel dat er veel harder wordt opgetreden tegen dit soort idioten
Tsja, de bias is en blijft dat zij de 'good guys' zijn dus politie pakt ze met zijden handschoentjes aanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
Slapsequote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot morgen maar weerWelterusten allen.
Oh je laat niet even de hond uit voor mij? Tegenvallerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot morgen maar weerWelterusten allen.
Ik heb het even teruggekeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb het hier aan staan, maar volg het niet echt. Ben wel even gaan kijken toen die rode kaart viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |