Nee. Dat heb ik gisteren al gedaan. Zo snel groeit dat haar bij mij nietquote:
Een heel nieuw bed?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nieuw bedje. Slaap er maar 1 nachtje in want weekendje weg
mijn T was lauwig....quote:
ik heb een fles licht bruisend water staan voor me neusquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik was te lui om thee te maken vanavond
dus nu had je koffie?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik vooral dorst, en daardoor kan ik niet slapen. Maar wil m'n bed ook niet uit want lig zo lekkerquote:
Ja ik ook. Ben al moe genoeg zonder thee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
hahahahahahahahahaaaaaaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu heb ik vooral dorst, en daardoor kan ik niet slapen. Maar wil m'n bed ook niet uit want lig zo lekker
Ik ook, zat er net aan te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben al moe genoeg zonder thee.
Wel nu al zin in de koffie morgen
zorgen dat je genoeg drinkt!quote:
AZ begint al lekker met een rode kaart na 1,5 minuut.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AZ is anders nog zonder verliespunten
Zou best kunnen, want als ze vermoeidheid veroorzaken is die vermoeidheid morgen eerder weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik nu alvast mijn avondmeds in ga nemen. Misschien dat ik dan een keer wat minder moe wakker word.
Geen idee of dat zo werkt hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |