Net als van die idioten die snelwegen gaan blokkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ranten-op-spoor.html soms wil je toch wel dat er veel harder wordt opgetreden tegen dit soort idioten
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik was te lui om thee te maken vanavond
de crux zit volgens mij vooral in het demonstratierecht en het feit dat ze niet echt geweld gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, de bias is en blijft dat zij de 'good guys' zijn dus politie pakt ze met zijden handschoentjes aan
Heeft zelf ook genoeg drugs op.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:17 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over flakka. Dat is drugs waar je een soort zombie van wordt. Tygo presenteert het weer en hij doet dit soort dingen altijd wel goed
Kennelijk gelden voor dergelijke lieden de normale regels niet. Volgens mij mag zitten op snelweg en lopen over een spoorlijn gewoon nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de crux zit volgens mij vooral in het demonstratierecht en het feit dat ze niet echt geweld gebruiken
maarja. helaas kan je er snel weinig aan veranderen
Ja hij heeft wel zo'n typische kop maar volgens mij gebruikt hij niks meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zelf ook genoeg drugs op.
Hoort op een PAAZ afdeling thuis, vies verlopen junkenhoofd ook, net als die zwakbegaafde Friesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zelf ook genoeg drugs op.
Als je zonder lampje fietst krijg je een boete, je mag ook niet op een snelweg gaan zitten, waar zijn de boetes?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kennelijk gelden voor dergelijke lieden de normale regels niet. Volgens mij mag zitten op snelweg en lopen over een spoorlijn gewoon niet
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de laptop uit doen..
Gute Nacht Freunde
Dit voelt als chantage.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:33 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat kom jij naar Woerden? Want dan moet ik er ook wel bij zijn.
Of ben je weer een immer bang en vochtig poesje?
even gizmo voeren om 0.01 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel zo'n typische kop maar volgens mij gebruikt hij niks meer.
Foeiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even gizmo voeren om 0.01 uur
Maar ik moet juist rustig doen nu dus dan kan ik niet achter Gremlins aan.quote:
dan blijft het gewoon een snoezige mogwaiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet juist rustig doen nu dus dan kan ik niet achter Gremlins aan.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan blijft het gewoon een snoezige mogwai
Je gaat daar dus een schorpioen in je bed vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hotel is boos dat ik ze via booking geboekt hebHallo.. ten eerste had ik jullie anders nooit gevonden, en ten tweede is het daar goedkoper. Als je niet wil dat mensen via daar boeken, moet je je hotel er niet opzetten hè.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Hotel is boos dat ik ze via booking geboekt hebHallo.. ten eerste had ik jullie anders nooit gevonden, en ten tweede is het daar goedkoper. Als je niet wil dat mensen via daar boeken, moet je je hotel er niet opzetten hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |