Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eerder iemand die daar eens gepikeerd om was?
Ambar is wel gek op eiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou hem wel aan de buren kunnen geven dan
Of tegen de gevel van een vervelende vent yeeten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou hem wel aan de buren kunnen geven dan
Ja maar daar hebben we snuggs voor.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je ongesteld bent kun je ook doorlekken
blijkbaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]woon jij nog verder weg dan ik?
Die kan je dan ook aan met dat eiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we snuggs voor.
"Bijna"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar.
Maar ik ben dan ook bijna duitser
En dan leeglikken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kan je dan ook aan met dat ei
Je deed een voorzet en ik kopte m in.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon deze keer eens niet over bonkjes en sliertjes.
Jij at toch geen ei tenzij in een baksel?quote:
Bonkjestaartquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ging dat over de sliertjes en bonkjes?
Even in een pan en dan wat cacao en bloem en boter erbij.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij at toch geen ei tenzij in een baksel?
Dank u, ik doe mn best.quote:
quote:Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |