Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Beren kunnen ook zwemmenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 04:50 schreef LTVDK het volgende:
We zijn weer bij de kust (ver weg van de beertjes)
[ afbeelding ]
Best wel goed zelfsquote:
Krijg je last van de shut down ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 04:50 schreef LTVDK het volgende:
We zijn weer bij de kust (ver weg van de beertjes)
[ afbeelding ]
Misschien, voor nu is de NASA nog open, maar daar ben ik pas vrijdagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 05:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je last van de shut down ?
Ik zag gisteren een auto met een heel snel knipperlicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er waren veel auto's waarvan de knipperlichten het niet deden op de weg vanmorgen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Volhouden Ama! Dit is de allerlaatste stap van het hele gedoe met je hand.
Oh ja, dan is de andere stuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een auto met een heel snel knipperlicht.
Epilepsielicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een auto met een heel snel knipperlicht.
Niznoquote:
En?quote:
Gelukkig welquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Het is nog verdoofd. Ongeveer de helft is weg.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Even met je vingers knippen en het is al klaar.
Dat gaat nu niet meerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Wowquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Andere hand.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat nu niet meer
Scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere hand.
En blijkbaar doe ik dat met m'n ringvinger? Nooit eerder bij stilgestaan.
Mijn focus ligt overal behalve bij werk.quote:
Idem hier eigenlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn focus ligt overal behalve bij werk.
Focus?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn focus ligt overal behalve bij werk.
Zoiets.quote:
Een beetje wel ja.quote:
Je kan vliegen met focus?quote:
Ja redelijk oke. Ik vind het wel heftig maar ik probeer positief te blijven want het komt toch nooit meer terug.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
O wauw wat snel! Hoe ging het verder? Hoe voel je je?
Veel mensen denken dat.quote:
Eerder met de pocusquote:
met de RS lukt het misschien een paar meterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat.
Het is ook heftigquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja redelijk oke. Ik vind het wel heftig maar ik probeer positief te blijven want het komt toch nooit meer terug.
Oh, dus ik hoef niet een Ford Focus te kopen?quote:
Die heb ikquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef niet een Ford Focus te kopen?
en verkoop je hem aan essie?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja redelijk oke. Ik vind het wel heftig maar ik probeer positief te blijven want het komt toch nooit meer terug.
Is lease, dus neequote:
Dag mevrouw Bal.quote:
En, vliegt ie?quote:
Liever een Fiestaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef niet een Ford Focus te kopen?
Ehhh, ik dacht nog niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
gaat de klok bij jullie dit weekend vooruit?
Al gegeten?quote:
normaal pas eind van de maand dacht ikquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Net als de Focus niet meer nieuw te krijgenquote:
Soms voelt het wel zoquote:
Doe mij maar de focusquote:
Nah, lekker rondscheuren met m'n gebakje.quote:
Paar weken wachten nog.quote:
op de een of andere manier trekt mijn lichaam zich daar niks van aanquote:
Nog meer slaap dan afgelopen nacht?quote:
ah. zag iets voorbij komen op fb maar dat klopt dus nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, ik dacht nog niet?
Edit: 25-26 oktober
Kan zijn dat het elders in de wereld wel zo is hoor, staat niet wereldwijd vast ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. zag iets voorbij komen op fb maar dat klopt dus niet
ja had vannochtend bij het ontbijt niet zoveel gegeten dus was vanmiddag hier geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al gegeten?
[..]
normaal pas eind van de maand dacht ik
maar jij zou nooit meer etenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had vannochtend bij het ontbijt niet zoveel gegeten dus was vanmiddag hier geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen ook gewoon doorskippen naar dat weekend?quote:
Pah, dat was gisteren al niet meer zo.quote:
Dat acai spul ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Oeh dat ziet er lekker uit. Wat zit er onder dat fruit?
Als het op FB staat is het waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. zag iets voorbij komen op fb maar dat klopt dus niet
ah misschien zag ik het daarom idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, het is dit weekend wel de switch naar zomertijd voor Australië blijkbaar. Gezien bal d'r locatie niet heel vreemd om die langs te zien komen.
Ah ok.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah misschien zag ik het daarom idd.
de enige echte tijdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik was even vergeten dat we die wintertijd rotzooi nog krijgen.
Ik vraag me af hoe vaak je iets laat donderen de komende tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Oke vriendin is weg.
Ik dacht dat ik minder zou kunnen maar ik kan mijn rechterhand gewoon nog gebruiken om mijn telefoon bijvoorbeeld vast te houden of iets anders kleins. Geen idee hoe het voelt als de verdoving uit is gewerkt maar alleen mijn middelvinger is verdoofd. Moet alleen wel zoveel mogelijk omhoog houden maar dat doe je toch al als je je telefoon vasthoudt.
Het ziet er wel extra heftig uit nu omdat er een behoorlijke dikke laag verband omheen zit (alleen die vinger). Dat mag er zondag af en dan hoef ik er alleen nog maar een pleistertje op te doen en heb ik de 13de controle.
Ja ik vind het kut maar ik probeer de situatie maar zo goed mogelijk te accepteren. Ik kan in ieder geval wel een stuk meer dan toen ik vorig jaar bij huis zat.
Vast niet minder vaak of vaker dan normaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak je iets laat donderen de komende tijd.
Nee, sowieso niet. In het voorjaar gaat ie vooruit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben daar ervaringsdeskundige inquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak je iets laat donderen de komende tijd.
Het zal sowieso enorm schelen wanneer het gezond genezen is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel 2 seconden gekeken voor hij het ging inpakken met verband. Hij vroeg of ik het wou zien en toen heb ik toch maar heel snel gekeken.Ik vond het vreselijk om te zien maar hopelijk ziet het er "mooier" uit als het is genezen.
Beterschapquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:42 schreef STING het volgende:
Bleh, de man flu te pakken in m'n eerste weekje in m'n nieuwe teamgelukkig ben ik niet de enige, dat scheelt dan weer
"Oh je grip is niet zo goed meer zo, je laat echt veel vallen"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast niet minder vaak of vaker dan normaal.![]()
Het scheelt al dat wat er nu nog zit gezond is natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Oke vriendin is weg.
Ik dacht dat ik minder zou kunnen maar ik kan mijn rechterhand gewoon nog gebruiken om mijn telefoon bijvoorbeeld vast te houden of iets anders kleins. Geen idee hoe het voelt als de verdoving uit is gewerkt maar alleen mijn middelvinger is verdoofd. Moet alleen wel zoveel mogelijk omhoog houden maar dat doe je toch al als je je telefoon vasthoudt.
Het ziet er wel extra heftig uit nu omdat er een behoorlijke dikke laag verband omheen zit (alleen die vinger). Dat mag er zondag af en dan hoef ik er alleen nog maar een pleistertje op te doen en heb ik de 13de controle.
Ja ik vind het kut maar ik probeer de situatie maar zo goed mogelijk te accepteren. Ik kan in ieder geval wel een stuk meer dan toen ik vorig jaar bij huis zat.
Ik ben sowieso een debieltje. Zie bericht hierboven als voorbeeld al.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Oh je grip is niet zo goed meer zo, je laat echt veel vallen"
"Oh nee hoor ik liet altijd al alles vallen"
Goede afleiding van je hand wel, pijn in je teenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook TV aan het kijken maar ik heb natuurlijk ook weer tijdelijk even medicatie tegen de onrust enz in mijn hoofd dus weet niet of dat ook echt werkt nu.
Godverdomme terwijl ik op verstuur wil klikken hoor ik de kat, loop heen en stoot mijn teen tyfus hard tegen de tafel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goede afleiding van je hand wel, pijn in je teen
mijn broertje zegt altijd dat ik geen dure telefoon mag kopen, dat is zonde.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een debieltje. Zie bericht hierboven als voorbeeld al.
ik doe het zelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook TV aan het kijken maar ik heb natuurlijk ook weer tijdelijk even medicatie tegen de onrust enz in mijn hoofd dus weet niet of dat ook echt werkt nu.
Godverdomme terwijl ik op verstuur wil klikken hoor ik de kat, loop heen en stoot mijn teen tyfus hard tegen de tafel.
Oh ik laat mijn telefoon zo vaak vallen maar er gebeurt nooit wat mee. Zelfs niet toen hij op het fietspad is geflikkerd of toen ik hem een verdieping lager naar beneden heb laten vallen op de tegels.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn broertje zegt altijd dat ik geen dure telefoon mag kopen, dat is zonde.
Die laat ik namelijk minimaal 23x per dag vallen.
Als ik daar ben dan is hij meer gefocust op mijn telefoon redden dan ik
Oh dan heb je hem wel iets harder gestoten. Gelukkig geen bloed hier.quote:
Ze hadden je beter een verdoving mee kunnen geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Tegen mezelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden je beter een verdoving mee kunnen geven.
Ik wipte laatst m'n telefoon op de bank, ik gooide niet eens echt. Stuitert van de bank tegen m'n dure vaas aan, hup op de grondquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn broertje zegt altijd dat ik geen dure telefoon mag kopen, dat is zonde.
Die laat ik namelijk minimaal 23x per dag vallen.
Als ik daar ben dan is hij meer gefocust op mijn telefoon redden dan ik
Voorheen toen telefoons nog helemaal van plastic waren en je se batterij eruit kon halen.. dat was ideaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik laat mijn telefoon zo vaak vallen maar er gebeurt nooit wat mee. Zelfs niet toen hij op het fietspad is geflikkerd of toen ik hem een verdieping lager naar beneden heb laten vallen op de tegels.
Met blote voeten en dan je kleine teen zo hard stoten dat het mininageltje eraf ligt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan heb je hem wel iets harder gestoten. Gelukkig geen bloed hier.
Jaquote:
Dankjewel ik ben een beelddenker.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met blote voeten en dan je kleine teen zo hard stoten dat het mininageltje eraf ligt.
Iiiiieeeewlquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met blote voeten en dan je kleine teen zo hard stoten dat het mininageltje eraf ligt.
Oh dat waren juist tijden dat mijn telefoon wel kapot ging als ik hem liet vallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen toen telefoons nog helemaal van plastic waren en je se batterij eruit kon halen.. dat was ideaal.
Dan kwam ik de metrohalte uit, liet mijn telefoon zo van de betonnen trap vallen in 5 stukken. En dan kwam ik beneden, klikte alles weer in elkaar en dan deed ie het gewoon weer prima.
Jullie mogen ook gewoon leuke dingen plaatsen hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik pak ff de foto van spin in de wasbak vanmorgen er weer bij
Beter iewl beeld dan die van Gerrie
Ik wil de spin zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik pak ff de foto van spin in de wasbak vanmorgen er weer bij
Beter iewl beeld dan die van Gerrie
Talent noemen ze dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wipte laatst m'n telefoon op de bank, ik gooide niet eens echt. Stuitert van de bank tegen m'n dure vaas aan, hup op de grond
Alles is gelukkig nog heel.
Nokia 3310quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen toen telefoons nog helemaal van plastic waren en je se batterij eruit kon halen.. dat was ideaal.
Dan kwam ik de metrohalte uit, liet mijn telefoon zo van de betonnen trap vallen in 5 stukken. En dan kwam ik beneden, klikte alles weer in elkaar en dan deed ie het gewoon weer prima.
Komt het op youtube?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga groente snijden. Ik maak een traybake voor lunch.
Rillingenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat de tegel kapot was, maar niet de telefoon.quote:
Als ik het teruglees, voel ik het gewoon in m'n knieholtes en achter in mijn keel.quote:
Liefst iets kruimeligs of drabbigs, extra zooi om op te ruimen enzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar o wee als je iets in de prullenbak probeert te gooien.
mijn tablet lazerde vorige week van de verwarming af. landde precies plat op zn scherm dus met het scherm was niks aan de hand. Daarna zag ik dat die wel helemaal uit zn casing los gesprongen wasquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom leg je je tablet op de verwarmingquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tablet lazerde vorige week van de verwarming af. landde precies plat op zn scherm dus met het scherm was niks aan de hand. Daarna zag ik dat die wel helemaal uit zn casing los gesprongen was
Wat een gek idee Amaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jullie mogen ook gewoon leuke dingen plaatsen hoor.
+1quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom leg je je tablet op de verwarming
Nee het is hoofdzakelijk groente snijden. Dat is niet spannend.quote:
Rustaagh, ik was koffie aan het pakkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jullie mogen ook gewoon leuke dingen plaatsen hoor.
Wat een knapperd. Buiten losgelaten?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
picture maker
Aww, geen cameo van de turbojoekser.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is hoofdzakelijk groente snijden. Dat is niet spannend.
Is een goede hoogte om hem staand te kunnen bedienen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom leg je je tablet op de verwarming
Nee rauwe winterpeen trekt de turbojoekser niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww, geen cameo van de turbojoekser.
Ooit een keer een gloednieuwe telefoon, met zo'n beschermingsflap erbij. Je moest dan het achterkantje van je telefoon eraf halen, en die van xe flap erop schuiven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tablet lazerde vorige week van de verwarming af. landde precies plat op zn scherm dus met het scherm was niks aan de hand. Daarna zag ik dat die wel helemaal uit zn casing los gesprongen was
Ik heb nu een heel vreemd beeld van je interieur geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is een goede hoogte om hem staand te kunnen bedienen.
doe ik best vaak. maar de truc is dus om hem voor meer dan 50%op de verwarming te leggen, anders blijft die niet liggen
Nee, ik ben een garnaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Nu is de vraag van de dag doen jullie dat ook of gedraag ik mij al als een bejaarde.
Na de foto van @LTVDK zijn keuken vinden we hier niks meer gek.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel vreemd beeld van je interieur geloof ik.
Ik heb erg veel plezier van m'n Pop socket, denk dat ik m'n mobiel anders wel zo nu en dan had laten vallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik laat mijn telefoon zo vaak vallen maar er gebeurt nooit wat mee. Zelfs niet toen hij op het fietspad is geflikkerd of toen ik hem een verdieping lager naar beneden heb laten vallen op de tegels.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook weleens mijn kleine teen zo hard gestoten dat hij in een hoek van 90 graden stond en zo terugwipte.
Toen heb ik ook even in een kussen gehuild geloof ik.
Zo'n ding lijkt mij wel handig, niet eens zo zeer nu maar gewoon in het algemeen. Ik denk dat het misschien wel iets prettiger vasthoudt. Ik laat dat ding nu echt regelmatig flikkeren in ieder geval.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb erg veel plezier van m'n Pop socket, denk dat ik m'n mobiel anders wel zo nu en dan had laten vallen.
Ja, buiten op de deurmat bij de schuifpuiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een knapperd. Buiten losgelaten?
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook weleens mijn kleine teen zo hard gestoten dat hij in een hoek van 90 graden stond en zo terugwipte.
Toen heb ik ook even in een kussen gehuild geloof ik.
Een horrorscenarioquote:
Altijd met familie en uiteindelijk vriendin gedaan. Dus neequote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Wie viert hier Oud en Nieuw ook wel eens alleen? Ik zit er aan te denken omdat dit jaar te doen maar dat zou dan de eerste keer zijn.
Nuttig antwoord wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd met familie en uiteindelijk vriendin gedaan. Dus nee
Ik vier het altijd met de top 2000 en FOK!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Wie viert hier Oud en Nieuw ook wel eens alleen? Ik zit er aan te denken omdat dit jaar te doen maar dat zou dan de eerste keer zijn.
Dat overweeg ik dit jaar ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vier het altijd met de top 2000 en FOK!
Eigenlijk stelt het ook niet zo heel veel voor. Vuurwerk kijken om 12 uur is wel leuk en de top 2000 beetje volgen die dag. Maar ja daarna is het toch wel voorbij.quote:
Ik. Altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel vreemd beeld van je interieur geloof ik.
regelmatig jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
euhh... volgens mij 1 of max 2x gedaan, meestal bij familie of ik wordt uitgenodigd bij mn collega (want die vind dat ik niet alleen moet zitten)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
ik fiets desnoods naar huisquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
sinds dat ik naar rotterdam ben verhuist heb ik het elk jaar dacht ik alleen gevierd omdat ik geen zin had om ergens te moeten blijven slapen
en in Thailand?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat doe ik niet van zoetermeer of den haag snachts
dat lijkt me ook nog wel eens leuk, om gewoon een hotel ergens in een hoofdstad te pakken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het een keer in Londen gevierd, dat was wel tof.
Kijk eerst maar eens naar de prijzen, dan is de lol er gauw afquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me ook nog wel eens leuk, om gewoon een hotel ergens in een hoofdstad te pakken.
dat heb ik voor kerst ook al vaker overwogen, maar dan vind ik het weer een nadeel dat dan overdag alles dicht is door de feestdagen
quote:
Dat jeb ik ook een keer gedaan met een vriendinquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het een keer in Londen gevierd, dat was wel tof.
Heb ik wel eens gedaan, plan was met O&N naar een concert in Helsinki.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat jeb ik ook een keer gedaan met een vriendin
Hadden we vantevoren een feest in een kroeg uitgezocht enzo. Dat was leuk
Klinkt als een onvergetelijke oud & nieuwquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, plan was met O&N naar een concert in Helsinki.
Uiteindelijk liepen we allebei voedselvergiftiging op in Estland en moesten we vechten om de wc.
Denk dat ie trek had in een snackquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Zat net een hond mij achterna op de scooterheb dat beestje al eerder gezien maar deed die voorheen nooit.
Nu zag die mij aankomen. Ging in een soort jachthouding staanen toen ik hem voorbij ging ging die er voor. Moest echt flink gassen
Zag net een lesauto, Lessie van Essie.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ie trek had in een snack
Dat was het.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als een onvergetelijke oud & nieuw
Ja dat is stiekem wat ik doequote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag net een lesauto, Lessie van Essie.
Moest aan je denken.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
@:ltvdk, zo te lezen is NASA nu wel grotendeels lamgelegd.
https://www.space.com/spa(...)ment-shutdown-begins
Oh shit, als de aliens dat maar niet doorhebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
Prima selectiecriterium.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dus volgend jaar zomer weer naar Londen en heb een hotel gezien waar ik naartoe wil vanwege het ontbijt.
Pics van het ontbijt?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dus volgend jaar zomer weer naar Londen en heb een hotel gezien waar ik naartoe wil vanwege het ontbijt.
Ik heb nu het album London Calling van de Clash opstaanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon alles. Duh.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van het ontbijt?
Aha. Keuzestress met een bakje keuzestress op een bedje van keuzestress.
Uiteindelijk verhongeren.
ik ben nog niet overtuigd.quote:
ik zie ook geen spek, kaas, vleeswaren, lekker brood, koffie..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog geen Disneyhotel-ontbijt nee.
Koffie staat toch nooit in de koeling.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie ook geen spek, kaas, vleeswaren, lekker brood, koffie..
scrambled eggs, black pudding, hash browns, champignons, gegrilde tomaat...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie ook geen spek, kaas, vleeswaren, lekker brood, koffie..
reed net naar huis met een hondensnack in de hand maar zag hem nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als een onvergetelijke oud & nieuw
Nee, ik wil zoete troepquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scrambled eggs, black pudding, hash browns, champignons, gegrilde tomaat...
dit ja, behalve die tomaat dan. die mogen ze houdenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scrambled eggs, black pudding, hash browns, champignons, gegrilde tomaat...
Er zit toch wel verband omheen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Oké nu moet ik toch iets voorzichtiger zijn met mijn rechterhand gebruiken.
Ik wilde in London-topic nog reageren dat Imperial War Museum wel de moeite waard isquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
ja ik was net aan het kijkenquote:
Cabinet War Rooms ookquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde in London-topic nog reageren dat Imperial War Museum wel de moeite waard is
Waarom vraag je dat niet aan mij, ook al weet je het antwoord?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij, ook al weet je het antwoord?![]()
Om mijn vinger jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit toch wel verband omheen?
Die ken ik alquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde in London-topic nog reageren dat Imperial War Museum wel de moeite waard is
Kom je ook naar de meet, Air?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij, ook al weet je het antwoord?![]()
Het staat in de OP en topic pointer, ik ga niet iedereen persoonlijk uitnodigenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom niet ondanks dat niemand wat gevraagd heeft. Ik kan ook niet. Alle dagen. Druk sociaal leven enzo.
Wat lief dat je het vraagt.quote:
Je vroeg Fles welquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat in de OP en topic pointer, ik ga niet iedereen persoonlijk uitnodigenOf willen jullie dat?
Boeien wat de rest wil maar van jou waardeer ik een persoonlijke uitnodiging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat in de OP en topic pointer, ik ga niet iedereen persoonlijk uitnodigenOf willen jullie dat?
jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat is het prima. En we hebben het er ook gewoon hier over. Dan moet men maar goed lezen en jou aanspreken. OP lezen en topicpointer is zo gepiept.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom je ook, Bal?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt.![]()
Maar nee, ik kom niet.
Nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mits ik niet persoonlijk gevraagd wordt ga ik er wel vanuit dat ik niet gewenst ben
Wat een rare gedachtequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mits ik niet persoonlijk gevraagd wordt ga ik er wel vanuit dat ik niet gewenst ben
Klopt. We haten je. Jankerdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
met de meet worden nooit mensen persoonlijk gevraagdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je wel Ambar komen brengen en ophalen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee Ambar mag niet komenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je wel Ambar komen brengen en ophalen?
Behalve Dimmyquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de meet worden nooit mensen persoonlijk gevraagd
Was er niet eerder iemand die daar eens gepikeerd om was?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de meet worden nooit mensen persoonlijk gevraagd
Niet heel inclusief dat er geen ruimte is voor mijn mensenschuwheid.quote:
vast welquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eerder iemand die daar eens gepikeerd om was?
Ben je aan het skydiven en leg je ineens een ei.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Dames
willen jullie liever elke maand ongesteld zijn of op random momenten een ei leggen ter grootte van een kippenei?
Egoïst.quote:
Die kans is klein maar dat kan jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je aan het skydiven en leg je ineens een ei.
Of tijdens een sollicitatiegesprek. Even persen en dan zo'n bobbel in je broek, maar dat zit te strak dus dan breekt dat ei meteen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kans is klein maar dat kan ja
ik zie alleen maar voordelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |