mijn broertje zegt altijd dat ik geen dure telefoon mag kopen, dat is zonde.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een debieltje. Zie bericht hierboven als voorbeeld al.
ik doe het zelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook TV aan het kijken maar ik heb natuurlijk ook weer tijdelijk even medicatie tegen de onrust enz in mijn hoofd dus weet niet of dat ook echt werkt nu.
Godverdomme terwijl ik op verstuur wil klikken hoor ik de kat, loop heen en stoot mijn teen tyfus hard tegen de tafel.
Oh ik laat mijn telefoon zo vaak vallen maar er gebeurt nooit wat mee. Zelfs niet toen hij op het fietspad is geflikkerd of toen ik hem een verdieping lager naar beneden heb laten vallen op de tegels.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn broertje zegt altijd dat ik geen dure telefoon mag kopen, dat is zonde.
Die laat ik namelijk minimaal 23x per dag vallen.
Als ik daar ben dan is hij meer gefocust op mijn telefoon redden dan ik
Oh dan heb je hem wel iets harder gestoten. Gelukkig geen bloed hier.quote:
Ze hadden je beter een verdoving mee kunnen geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook TV aan het kijken maar ik heb natuurlijk ook weer tijdelijk even medicatie tegen de onrust enz in mijn hoofd dus weet niet of dat ook echt werkt nu.
Godverdomme terwijl ik op verstuur wil klikken hoor ik de kat, loop heen en stoot mijn teen tyfus hard tegen de tafel.
Tegen mezelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden je beter een verdoving mee kunnen geven.
Ik wipte laatst m'n telefoon op de bank, ik gooide niet eens echt. Stuitert van de bank tegen m'n dure vaas aan, hup op de grondquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn broertje zegt altijd dat ik geen dure telefoon mag kopen, dat is zonde.
Die laat ik namelijk minimaal 23x per dag vallen.
Als ik daar ben dan is hij meer gefocust op mijn telefoon redden dan ik
Voorheen toen telefoons nog helemaal van plastic waren en je se batterij eruit kon halen.. dat was ideaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik laat mijn telefoon zo vaak vallen maar er gebeurt nooit wat mee. Zelfs niet toen hij op het fietspad is geflikkerd of toen ik hem een verdieping lager naar beneden heb laten vallen op de tegels.
Met blote voeten en dan je kleine teen zo hard stoten dat het mininageltje eraf ligt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan heb je hem wel iets harder gestoten. Gelukkig geen bloed hier.
Jaquote:
Dankjewel ik ben een beelddenker.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met blote voeten en dan je kleine teen zo hard stoten dat het mininageltje eraf ligt.
Iiiiieeeewlquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met blote voeten en dan je kleine teen zo hard stoten dat het mininageltje eraf ligt.
Oh dat waren juist tijden dat mijn telefoon wel kapot ging als ik hem liet vallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen toen telefoons nog helemaal van plastic waren en je se batterij eruit kon halen.. dat was ideaal.
Dan kwam ik de metrohalte uit, liet mijn telefoon zo van de betonnen trap vallen in 5 stukken. En dan kwam ik beneden, klikte alles weer in elkaar en dan deed ie het gewoon weer prima.
Jullie mogen ook gewoon leuke dingen plaatsen hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik pak ff de foto van spin in de wasbak vanmorgen er weer bij
Beter iewl beeld dan die van Gerrie
Ik wil de spin zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik pak ff de foto van spin in de wasbak vanmorgen er weer bij
Beter iewl beeld dan die van Gerrie
Talent noemen ze dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wipte laatst m'n telefoon op de bank, ik gooide niet eens echt. Stuitert van de bank tegen m'n dure vaas aan, hup op de grond
Alles is gelukkig nog heel.
Nokia 3310quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen toen telefoons nog helemaal van plastic waren en je se batterij eruit kon halen.. dat was ideaal.
Dan kwam ik de metrohalte uit, liet mijn telefoon zo van de betonnen trap vallen in 5 stukken. En dan kwam ik beneden, klikte alles weer in elkaar en dan deed ie het gewoon weer prima.
Komt het op youtube?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga groente snijden. Ik maak een traybake voor lunch.
Rillingenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |