ah misschien zag ik het daarom idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, het is dit weekend wel de switch naar zomertijd voor Australië blijkbaar. Gezien bal d'r locatie niet heel vreemd om die langs te zien komen.
Ah ok.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah misschien zag ik het daarom idd.
de enige echte tijdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik was even vergeten dat we die wintertijd rotzooi nog krijgen.
Ik vraag me af hoe vaak je iets laat donderen de komende tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Oke vriendin is weg.
Ik dacht dat ik minder zou kunnen maar ik kan mijn rechterhand gewoon nog gebruiken om mijn telefoon bijvoorbeeld vast te houden of iets anders kleins. Geen idee hoe het voelt als de verdoving uit is gewerkt maar alleen mijn middelvinger is verdoofd. Moet alleen wel zoveel mogelijk omhoog houden maar dat doe je toch al als je je telefoon vasthoudt.
Het ziet er wel extra heftig uit nu omdat er een behoorlijke dikke laag verband omheen zit (alleen die vinger). Dat mag er zondag af en dan hoef ik er alleen nog maar een pleistertje op te doen en heb ik de 13de controle.
Ja ik vind het kut maar ik probeer de situatie maar zo goed mogelijk te accepteren. Ik kan in ieder geval wel een stuk meer dan toen ik vorig jaar bij huis zat.
Vast niet minder vaak of vaker dan normaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak je iets laat donderen de komende tijd.
Nee, sowieso niet. In het voorjaar gaat ie vooruit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
gaat de klok bij jullie dit weekend vooruit?
Ik ben daar ervaringsdeskundige inquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak je iets laat donderen de komende tijd.
Het zal sowieso enorm schelen wanneer het gezond genezen is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel 2 seconden gekeken voor hij het ging inpakken met verband. Hij vroeg of ik het wou zien en toen heb ik toch maar heel snel gekeken.Ik vond het vreselijk om te zien maar hopelijk ziet het er "mooier" uit als het is genezen.
Beterschapquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:42 schreef STING het volgende:
Bleh, de man flu te pakken in m'n eerste weekje in m'n nieuwe teamgelukkig ben ik niet de enige, dat scheelt dan weer
"Oh je grip is niet zo goed meer zo, je laat echt veel vallen"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast niet minder vaak of vaker dan normaal.![]()
Het scheelt al dat wat er nu nog zit gezond is natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Oke vriendin is weg.
Ik dacht dat ik minder zou kunnen maar ik kan mijn rechterhand gewoon nog gebruiken om mijn telefoon bijvoorbeeld vast te houden of iets anders kleins. Geen idee hoe het voelt als de verdoving uit is gewerkt maar alleen mijn middelvinger is verdoofd. Moet alleen wel zoveel mogelijk omhoog houden maar dat doe je toch al als je je telefoon vasthoudt.
Het ziet er wel extra heftig uit nu omdat er een behoorlijke dikke laag verband omheen zit (alleen die vinger). Dat mag er zondag af en dan hoef ik er alleen nog maar een pleistertje op te doen en heb ik de 13de controle.
Ja ik vind het kut maar ik probeer de situatie maar zo goed mogelijk te accepteren. Ik kan in ieder geval wel een stuk meer dan toen ik vorig jaar bij huis zat.
Ik ben sowieso een debieltje. Zie bericht hierboven als voorbeeld al.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Oh je grip is niet zo goed meer zo, je laat echt veel vallen"
"Oh nee hoor ik liet altijd al alles vallen"
Goede afleiding van je hand wel, pijn in je teenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben nu ook TV aan het kijken maar ik heb natuurlijk ook weer tijdelijk even medicatie tegen de onrust enz in mijn hoofd dus weet niet of dat ook echt werkt nu.
Godverdomme terwijl ik op verstuur wil klikken hoor ik de kat, loop heen en stoot mijn teen tyfus hard tegen de tafel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goede afleiding van je hand wel, pijn in je teen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |