SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja eerst Gemini en daaronder 'gewone' zoekresultatenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is Google nu ook meer AI. Kan het mis hebben hoor maar merk het ook.![]()
Ik heb dan ook de pioniers van de Nederhop als m'n inspiratie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
jij bent ook wel een woordenaar hoor ouwe grommert
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
DJ Marioquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Mario weet pas de Nederlandse taal goed te remixenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wel laatste bier van vandaag hoor.
Black Rabbit?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:46 schreef maily het volgende:
@:Lovely wat een rare serie.
Ik ga iets anders zoeken.![]()
Ben maar weer eens bezig met mijn Hogwarts set van lego. Vind hem eigenlijk niet zo leuk om te bouwen![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ook ff één van mijn favo Motley Crue's:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
lang geen ABGT geluisterd, best chill eigenlijk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net zoiets als ABBA maar dan anders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.![]()
Above & Beyondquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.![]()
![]()
dit zegt geminiquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.
ABGT staat voor Above & Beyond Group Therapy, een radioprogramma dat wekelijks wordt uitgezonden door het Britse trance-trio Above & Beyond. Het programma wordt beschouwd als de opvolger van hun eerdere programma Trance Around the World en is te beluisteren op platforms als Spotify en Apple Music.
Belangrijke kenmerken van ABGT:
Artiest: Above & Beyond, een invloedrijke trancegroep.
Formaat: Een wekelijks radioprogramma met een mix van trance, progressieve house en elektronische muziek.
Achtergrond: Het programma volgde Trance Around the World op en wordt wereldwijd uitgezonden, vaak vanuit verschillende landen.
Platformen: Het is beschikbaar via diverse muziekstreamingdiensten en radioplatformen.
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereldUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Trance.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klinkt dat wel best weer goed iig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
ABGT staat voor Above & Beyond Group Therapy, een radioprogramma dat wekelijks wordt uitgezonden door het Britse trance-trio Above & Beyond. Het programma wordt beschouwd als de opvolger van hun eerdere programma Trance Around the World en is te beluisteren op platforms als Spotify en Apple Music.
Formaat: Een wekelijks radioprogramma met een mix van trance, progressieve house en elektronische muziek.
Achtergrond: Het programma volgde Trance Around the World op en wordt wereldwijd uitgezonden, vaak vanuit verschillende landen.
Platformen: Het is beschikbaar via diverse muziekstreamingdiensten en radioplatformen.
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar wat zegt kreequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld![]()
ik zie het eigenlijk als een soort chillversie van ASOTquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt dat wel best weer goed iig.Uw ADH vitamine Worst
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld![]()
1 november hier naartoe: https://hall-fame.nl/programma/kadance-reuniequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het eigenlijk als een soort chillversie van ASOT
Gaat die ouwe grommert weer ff een keer helemaal gek.
Grindr ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik pers alles in een vorm gewoon."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Breeze? Nee nog niet. Wel een matig gesprek op Bumblequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?Uw ADH vitamine Worst
oh lekker manquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 november hier naartoe: https://hall-fame.nl/programma/kadance-reunie
Gaat die ouwe grommert weer ff een keer helemaal gek.
Uw ADH vitamine Worst
ik had gisteren druiven op, die kwamen er vandaag in geperste vorm uitquote:Uw ADH vitamine Worst
Direct afspreken met iemand, dat klinkt alsof het 999 van de 1000 keer kut is. Net zoals al andere dating apps uiteraard, maar dan wel sneller.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?
Ah ja, was benieuwd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Breeze? Nee nog niet. Wel een matig gesprek op Bumble![]()
Ik heb liever in een andere geperste vorm.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had gisteren druiven op, die kwamen er vandaag in geperste vorm uit![]()
Nou ja dat oppervlakkige gelul via chat schiet ook niet op. Vond het wel een interessante take op dating.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Direct afspreken met iemand, dat klinkt alsof het 999 van de 1000 keer kut is. Net zoals al andere dating apps uiteraard, maar dan wel sneller.![]()
Zin in ook echt.quote:Zorgen dat m'n haar goed zit, kan ik mooi achter de milfjes aan die nog één keer aan de pillen gaan.
ja heb je niet van dat heen en weer gechat waardoor je niet snel afspreekt. Vriend van me had best wel leuke dates gehad en nu eentje vrij serieus.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Direct afspreken met iemand, dat klinkt alsof het 999 van de 1000 keer kut is. Net zoals al andere dating apps uiteraard, maar dan wel sneller.Uw ADH vitamine Worst
Nee precies. Kan je beter meteen iemand voor je hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ja dat oppervlakkige gelul via chat schiet ook niet op. Vond het wel een interessante take op dating.
quote:Op zondag 28 september 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zin in ook echt.Zorgen dat m'n haar goed zit, kan ik mooi achter de milfjes aan die nog één keer aan de pillen gaan.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ken die club wel. Tilburg.quote:Op zondag 28 september 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zin in ook echt.Zorgen dat m'n haar goed zit, kan ik mooi achter de milfjes aan die nog één keer aan de pillen gaan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De realiteit is waarschijnlijk dat ik stomdronken op de dansvloer sta te stampen met in iedere hand een biertje en probeer om überhaupt nog mijn poten omhoog te krijgen.quote:![]()
Da's dan wel iig net als vroeger
Mijn Australian jasjes van vroeger gaan me iig niet meer passen.
quote:Op zondag 28 september 2025 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De realiteit is waarschijnlijk dat ik stomdronken op de dansvloer sta te stampen met in iedere hand een biertje en probeer om überhaupt nog mijn poten omhoog te krijgen.![]()
Da's dan wel iig net als vroeger
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bij Essosociaal.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Effe gekeken en ik heb ze nog in de kast hangenquote:Was ff bang dat ik ze weg had gedaan ooit. De elastiek in de mouwen lijkt alleen wel compleet vergaan te zijn, als je er in knijpt kraakt het
![]()
Die krengen zijn misschien nog wel iets van geld waard bedenk ik me net
De hangertjes er wel nog aan ?quote:Op zondag 28 september 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe gekeken en ik heb ze nog in de kast hangenWas ff bang dat ik ze weg had gedaan ooit. De elastiek in de mouwen lijkt alleen wel compleet vergaan te zijn, als je er in knijpt kraakt het
![]()
Die krengen zijn misschien nog wel iets van geld waard bedenk ik me net“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope.....quote:Op zondag 28 september 2025 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hangertjes er wel nog aan ?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Verkopenquote:Op zondag 28 september 2025 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hangertjes er wel nog aan ?
♡♡♡♡![]()
Dan daalt de waarde dus wel,sorry.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er horen toch geen hangertjes aan?quote:Op zondag 28 september 2025 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan daalt de waarde dus wel,sorry.♡♡♡♡![]()
Bij 2 van de 3 nog wel zie ik bij nader inzienquote:Op zondag 28 september 2025 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan daalt de waarde dus wel,sorry.![]()
Maar het elastiek is echt helemaal verrot."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er horen toch geen hangertjes aan?
Yepquote:
Dat zie ik vaker. Al werd er gister flink geboden op een jasje. Iets van 200 euro.quote:Op zondag 28 september 2025 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij 2 van de 3 nog wel zie ik bij nader inzien![]()
Maar het elastiek is echt helemaal verrot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ik hier mijn project voor de komende 2 jaar van maak: 35 kilo afvallen om m'n oude Australians weer aan te kunnen.
Wel een goede kleermaker vinden dan die die elastieken netjes kan vervangen
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 28 september 2025 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik hier mijn project voor de komende 2 jaar van maak: 35 kilo afvallen om m'n oude Australians weer aan te kunnen.
Wel een goede kleermaker vinden dan die die elastieken netjes kan vervangen :T![]()
Zit ook ff te kijken, 100-150 eu lijkt normaal voor jasjes uit de 90's in de staat die ze hebben bij mij.quote:Op zondag 28 september 2025 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker. Al werd er gister flink geboden op een jasje. Iets van 200 euro.
Daar ga ik ze iig niet voor weg doen, teveel jeugdsentiment."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja nee, maar het moet dan wel echt NETJES-netjes hè.quote:Niet dat je je 90's aussi verneukt door een beunhaas die er effe lomp een paar stiekjes doorheen trekt
Gewoon naar een kleermaker brengen.quote:Op zondag 28 september 2025 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja nee, maar het moet dan wel echt NETJES-netjes hè.Niet dat je je 90's aussi verneukt door een beunhaas die er effe lomp een paar stiekjes doorheen trekt
![]()
Als ik er ooit weer in ga passen ga ik dat doenquote:Op zondag 28 september 2025 00:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon naar een kleermaker brengen.
dat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff nachthoop machen toch.
Luister ik vaak naar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit Meer Slapen is hét nachtelijke cultuurprogramma van de VPRO. In de nacht voer je nu eenmaal de beste gesprekkenquote:Op zondag 28 september 2025 00:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Luisteren?
Is dat een serieus iets dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh meen je, wist ik nietquote:Op zondag 28 september 2025 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nooit Meer Slapen is hét nachtelijke cultuurprogramma van de VPRO. In de nacht voer je nu eenmaal de beste gesprekken
Ik heb het zelf bedacht, vind het een huiveringwekkende gedachte.![]()
Ik dacht dezequote:Op zondag 28 september 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit was in de long long ago bijna de theme song van DTS:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
why nut?quote:Op zondag 28 september 2025 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ik weet wel wat ik niet ga doen:
rum drinken![]()
Eentje nog joh, hoofdpijn is voor pussies.quote:Op zondag 28 september 2025 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ik weet wel wat ik niet ga doen:
rum drinken![]()
Koen en geen rum ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jezus, hier gaat iets mis hoor.quote:
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Iets met medicatie weet je nog ?quote:
Hahahaquote:Op zondag 28 september 2025 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met medicatie weet je nog ?Ik houd mijn mond wel.
![]()
Grapje freon.quote:Op zondag 28 september 2025 00:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
HahahaIk houd mijn mond wel.
Ik verveel me echt de tyfus en heb om 12 uur nog een kop koffie gehad dus slapen wordt hem ook nog niet.![]()
ja en?quote:Op zondag 28 september 2025 00:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik verveel me echt de tyfus en heb om 12 uur nog een kop koffie gehad dus slapen wordt hem ook nog niet.
hoef je ons niet te vervelen![]()
![]()
zondag vandaag hequote:Op zondag 28 september 2025 00:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we moeilijk doen Truusje?![]()
![]()
Goeie, het is wel een dag waarop ik ook echt op zeker die bak aan straat moet zetten.quote:
Vorige week was groen, daar zit nooit wat in.![]()
vandaag is rood?quote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goeie, het is wel een dag waarop ik ook echt op zeker die bak aan straat moet zetten.
Vorige week was groen, daar zit nooit wat in.![]()
zondagavond moet ie hier ookquote:Op zondag 28 september 2025 00:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goeie, het is wel een dag waarop ik ook echt op zeker die bak aan straat moet zetten.
Vorige week was groen, daar zit nooit wat in.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zeker, over een uur of 9 ofzoquote:Op zondag 28 september 2025 00:49 schreef maily het volgende:
[..]
zondag = vandaag is er vast nog wel ergens een Gall & Gall openSame shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker in je mondje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja, nog één biertje dan. Het moment om vroeg naar bed te gaan is toch wel voorbij nu toch?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In mijn studententijd hadden we Arie's Bierservice. Die kwam om 4 uur 's nachts nog even een overpriced kratje droppen als het op was.![]()
![]()
huh when?quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
@:mizzezamy en ik komen beiden terug uit Zuid-AfrikaZouden we in het zelfde vliegtuig zitten?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, proost.quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, nog één biertje dan. Het moment om vroeg naar bed te gaan is toch wel voorbij nu toch?
Ik vind dat we meer aan actieve werving moeten doen. We zijn nu met ons 5en dat is nog lang geen faction.quote:![]()
Zo hadden wij een wiettaxi. die ook andere dingen kon leveren.quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef KoningWouter het volgende:
In mijn studententijd hadden we Arie's Bierservice. Die kwam om 4 uur 's nachts nog even een overpriced kratje droppen als het op was.
Oh nice, ook midden in de nacht?quote:Op zondag 28 september 2025 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo hadden wij een wiettaxi. die ook andere dingen kon leveren.![]()
hij is wat ze zingen?quote:Op zondag 28 september 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik moest ineens denken aan @:Killemwieft
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Jazeker, wel handig als je in een dorpje woont.quote:Op zondag 28 september 2025 00:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nice, ook midden in de nacht?
Klinkt handig.quote:Op zondag 28 september 2025 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker, wel handig als je in een dorpje woont.![]()
ik bedoel de eerste halve minuutquote:Op zondag 28 september 2025 00:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , Killem zou zijn broek wss al uit hebben![]()
![]()
Torn en hier posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koen weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 28 september 2025 00:59 schreef maily het volgende:
[..]
zit het zo tussen jullie? nee toch?![]()
![]()
Die "nederlandse" faction waar murp in zit/zat is niet superactief meer, maar er zullen vast wel een aantal mee willen doen. En misschien lopen er meer spelers op FOK! rond. Maar om een faction te beginnen, heb je wel redelijk wat $$ nodig. Al die xanax en RW gear zijn niet goedkoopquote:Op zondag 28 september 2025 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind dat we meer aan actieve werving moeten doen. We zijn nu met ons 5en dat is nog lang geen faction.![]()
Klopt zo ver zijn we nog lang niet.quote:Op zondag 28 september 2025 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "nederlandse" faction waar murp in zit/zat is niet superactief meer, maar er zullen vast wel een aantal mee willen doen. En misschien lopen er meer spelers op FOK! rond. Maar om een faction te beginnen, heb je wel redelijk wat $$ nodig. Al die xanax en RW gear zijn niet goedkoop![]()
Maar overige nachtbrakers.
Doen jullie mee Torn? Het is een vet spel en goed te combineren met DTS.
https://www.torn.com/3883628
^^ hier klikken om te registreren![]()
Morgen of overmorgen ga ik trouwen en dan kan ik vanaf een PI vliegenquote:Op zondag 28 september 2025 01:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt zo ver zijn we nog lang niet.En dan zo snel mogelijk een grote kist kopen (geen grafkist
)
![]()
Grote kist? Koffer bedoel je?quote:Op zondag 28 september 2025 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen ga ik trouwen en dan kan ik vanaf een PI vliegenEn dan zo snel mogelijk een grote kist kopen (geen grafkist
)
![]()
Nee. Hier klikkenquote:Op zondag 28 september 2025 01:04 schreef KoningWouter het volgende:
Maar overige nachtbrakers.
Doen jullie mee Torn? Het is een vet spel en goed te combineren met DTS.
https://www.torn.com/3883628
^^ hier klikken om te registreren![]()
https://www.torn.com/3913078![]()
haha doe jouw link maar, ik heb al genoeg puntenquote:Op zondag 28 september 2025 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Hier klikken![]()
https://www.torn.com/3913078![]()
Ja, koffer. Maar ik vond kist en grafkist wel mooi uitkomenquote:Op zondag 28 september 2025 01:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Grote kist? Koffer bedoel je?![]()
![]()
Puzziequote:Op zondag 28 september 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik moest ineens denken aan @:Killemwieft
Bekijk deze YouTube-video
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heer Killem.quote:![]()
Meisje van de nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt al minimaal 4 mensen geworven die allemaal >10 levels hebben. dus 1000 points?quote:Op zondag 28 september 2025 01:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha doe die link maar, ik heb al genoeg punten![]()
Ja ik heb een merit gekocht uit gekkigheid. 300 punten of zo. weet bij god niet meer wat ik er mee moet doen.quote:Op zondag 28 september 2025 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt al minimaal 4 mensen geworven die allemaal >10 levels hebben. dus 1000 points?
En dan zijn Lilak en Amy ook weer bijna level 20 dus dan krijg ik weer punten. Plus nog de maandelijkse punten voor de subscription.
Ik heb geprobeerd de faction point bank te gebruiken om ze weg te geven maar dat wilde de leiding van de faction niet.![]()
Fresh!quote:Op zondag 28 september 2025 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Meisje van de nacht.
Zo irritant als je ballen in het water plonsen.quote:Op zondag 28 september 2025 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen op de wc ook
Jij hebt er dus ook wel eens last van? Ja, uitermate irritantquote:Op zondag 28 september 2025 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo irritant als je ballen in het water plonsen.![]()
![]()
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.![]()
![]()
Zal ik een aflevering van Mob Physic gaan kijken, wat lezen, of nog even een wandelingetje maken nu het nog licht is. Zoveel keuzes![]()
Ik ga zo lezen. Of lego.quote:Op zondag 28 september 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
Zal ik een aflevering van Mob Physic gaan kijken, wat lezen, of nog even een wandelingetje maken nu het nog licht is. Zoveel keuzes![]()
Mijn wcs hebben geen plateau.quote:Op zondag 28 september 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.![]()
Wat een slecht einde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @MizzezAmy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetjequote:![]()
![]()
Wandel zequote:Op zondag 28 september 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @:mizzezamy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetje![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.
Niet later dan gewoonlijk, hoezo?quote:Op zondag 28 september 2025 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je het laat maken Killem?
Effe vreten.
Lekker ite.quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet later dan gewoonlijk, hoezo?
Effe vreten.
Vroeg ik me af. Ben bang dat ik nog lang niet kan slapen. Heb om 12 uur nog een kop koffie gehad.quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe vreten.![]()
Broek al uit?quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe vreten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Owwquote:Op zondag 28 september 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, de rapture ging niet doorWe leven allemaal nog #bummer
♡♡♡♡![]()
beter dan wanneer je naar buitenlooptquote:Op zondag 28 september 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik thuiskom doe ik altijd meteen mn broek uit.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 28 september 2025 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan wanneer je naar buitenloopt
Nou ja zeg.quote:Op zondag 28 september 2025 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn te laat !
[ afbeelding ]![]()
Wie was ons voor dan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vioruit blijf ik ov ecenquote:Op zondag 28 september 2025 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik net thuis kwam? Mooi is dat zeg♡♡♡♡![]()
Ja verder slapen. Morgen gaat de wekker om half acht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vast een kapitalistische huisjesMelkertquote:Op zondag 28 september 2025 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Wie was ons voor dan ?
Keyboard Knight![]()
Dit is een leuke buurt om even te wandelen, zeker als het bijna donker wordt. Maar kennelijk denken alle hondenbezitters er ook zo over, en die honden willen altijd even aan mijn handen likkenquote:Maar even goed wassen
![]()
Veel success met je wandeltochtquote:Op zondag 28 september 2025 02:02 schreef DJMO het volgende:
Ja verder slapen. Morgen gaat de wekker om half acht![]()
En voor de nachtbrakers nog even in de herhaling : [Z]aan de wandel - in actie voor kankeronderzoekIk heb er één en ik ben er trots op
Whtquote:Op zondag 28 september 2025 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een leuke buurt om even te wandelen, zeker als het bijna donker wordt. Maar kennelijk denken alle hondenbezitters er ook zo over, en die honden willen altijd even aan mijn handen likkenMaar even goed wassen
♡♡♡♡![]()
Ik maak me daar niet druk om hoor. Het zijn allemaal schattige hondjes en ik denk dat ze mijn kat ruikenquote:![]()
![]()
Ohja viesquote:Op zondag 28 september 2025 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om hoor. Het zijn allemaal schattige hondjes en ik denk dat ze mijn kat ruiken
Maar kan wel♡♡♡♡![]()
Dank, ik hoop dat ik goed genoeg ben voorbereid. (mentaal dan, aan m'n uitrusting en ondersteuning door Rob zal het niet liggen.)quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik wist ditquote:Op zondag 28 september 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik thuiskom doe ik altijd meteen mn broek uit.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aan de support trouwens ook niet, Harrie komt speciaal vanuit Helmond naar zaandam om me onderweg aan te moedigen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben ik ineens een bekende Rotterdammer.quote:Op zondag 28 september 2025 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders beland je op de insta van crackcity010Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn te laat !
[ afbeelding ]wat voor iemand heeft hier gewoond
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/Uw ADH vitamine Worst
ben je dat niet al?quote:Op zondag 28 september 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben ik ineens een bekende Rotterdammer.
Uw ADH vitamine Worst
Die zal waarschijnlijk met voldoende vloeibaar support in de trein zittenquote:Op zondag 28 september 2025 02:07 schreef DJMO het volgende:
Aan de support trouwens ook niet, Harrie komt speciaal vanuit Helmond naar zaandam om me onderweg aan te moedigen.
Wel tof van hem![]()
@Harriequote:Op zondag 28 september 2025 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk met voldoende vloeibaar support in de trein zitten
Wel tof van hem
♡♡♡♡![]()
ligt er aan, nu het wat frisser wordt, vooral in de nachten , dan loop ik wel huiskloffie en met een dekentje op de bankquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zat eerst aan een oud stel te denken wat al jaren in dat huis had gewoond. Maar het kunnen ook studenten zijn geweest als je op sommige foto's kijkt. Wel erg smerig en hoop troep.quote:Op zondag 28 september 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]wat voor iemand heeft hier gewoond
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
Maar op zich is het nog wel op te knappen. Als al die spullen, gordijnen, tapijt, etc er uit zijn, dan is het wel te doen. Houten vloeren kun je schuren en nieuw verfje op doen, die keuken moet er sowieso uit. Alleen dat stuk kapotte vloer is wat erger, lijkt alsof je direct in de kruipruimte zit.![]()
Hoe lang kan je stilzitten? Correctie: kan je überhaupt stilzitten?quote:Op zondag 28 september 2025 02:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ligt er aan, nu het wat frisser wordt, vooral in de nachten , dan loop ik wel huiskloffie en met een dekentje op de bank
Die toiletpot.quote:Op zondag 28 september 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]wat voor iemand heeft hier gewoond
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
Van afwassen houden ze niet echtquote:Op zondag 28 september 2025 02:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er exact zo uit als ons studentenhuis vroeger![]()
![]()
Ik zie een leesbril zonder pootjes, pakkie shag, tondeuse, videorecorders. Volgens mij woonde Possetje daar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zie een leesbril zonder pootjes, pakkie shag, tondeuse, videorecorders. Volgens mij woonde Possetje daar.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7737 / +326 / +0 / 10881 / 12050 / 0.64
2. Dotteke / 1820 / +13 / +0 / 3448 / 4189 / 0.43
3. KillemWieft / 1161 / +17 / +9 / 717 / 1072 / 1.08
4. KoningWouter / 963 / +47 / +12 / 1417 / 1788 / 0.54
5. FreshFruit / 936 / +65 / +2 / 1065 / 1445 / 0.65
6. kree / 734 / +67 / +0 / 2156 / 2643 / 0.28
7. devzero / 614 / +7 / +3 / 560 / 779 / 0.79
8. hemarookworst / 537 / +35 / +0 / 941 / 1354 / 0.4
9. Homijn / 421 / +4 / +0 / 108 / 205 / 2.05
10. mario390 / 409 / +7 / +0 / 210 / 385 / 1.06
11. _UserName_ / 392 / +16 / +0 / 413 / 583 / 0.67
12. DJMO / 365 / +3 / +13 / 710 / 988 / 0.37
13. Pinnenmutske / 341 / +5 / +0 / 752 / 1017 / 0.34
14. Dr.Mikey / 339 / +0 / +0 / 202 / 338 / 1
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. maily / 276 / +57 / +1 / 1188 / 1366 / 0.2
17. ToT / 275 / +12 / +0 / 1707 / 1963 / 0.14
18. gebrokenglas / 273 / +8 / +0 / 1364 / 1756 / 0.16
19. RedShoe / 270 / +0 / +0 / 1102 / 1215 / 0.22
20. StevenHyde / 266 / +3 / +0 / 729 / 939 / 0.28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als het koud is ( ik woon de eerste etage en op de hoek ; het is heerlijk koel in de zomer maar behoorlijk koud in de winter, dan lig ik onder een dekentje op de bankquote:Op zondag 28 september 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe lang kan je stilzitten? Correctie: kan je überhaupt stilzitten?![]()
Maar ik heb een nieuwe hobby gevonden ,hopelijk kan dat mij wat actiever maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zie een leesbril zonder pootjes, pakkie shag, tondeuse, videorecorders. Volgens mij woonde Possetje daar.
Een oude PC met PCI sloten en IDE kabels. 2 VHS spelers. Dat zou best possetje's huis zijn geweest.![]()
Zelfde hier, 1e etage en hoekwoning. Onderbuurman is er zelden dus ik stook me een ongeluk hier.quote:Op zondag 28 september 2025 02:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het koud is ( ik woon de eerste etage en op de hoek ; het is heerlijk koel in de zomer maar behoorlijk koud in de winter, dan lig ik onder een dekentje op de bank![]()
Maar ik heb een nieuwe hobby gevonden ,hopelijk kan dat mij wat actiever maken
Is het al Hemelvaart?quote:Op zondag 28 september 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo maar naar boven denk ik
Same , en veel tocht in de muren. Ik moet mijn ketel ook weer bijvullen , geen vulslang meer dus laat maarquote:Op zondag 28 september 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfde hier, 1e etage en hoekwoning. Onderbuurman is er zelden dus ik stook me een ongeluk hier.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb wel een slang voor je.quote:Op zondag 28 september 2025 03:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same , en veel tocht in de muren. Ik moet mijn ketel ook weer bijvullen , geen vulslang meer dus laat maar
Maar kun je daar nog wel wat mee vullen? Je bent ook de jongste niet meerquote:Op zondag 28 september 2025 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb wel een slang voor je.
![]()
![]()
Het is geen hogedrukspuit meer, maar de trickle stand doet het nog wel.quote:Op zondag 28 september 2025 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar kun je daar nog wel wat mee vullen? Je bent ook de jongste niet meerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zeg tegen de onderbuurman dat die het aan hoeren moet verhurenquote:Op zondag 28 september 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfde hier, 1e etage en hoekwoning. Onderbuurman is er zelden dus ik stook me een ongeluk hier.Uw ADH vitamine Worst
Dit is geen Torn, hè?quote:Op zondag 28 september 2025 03:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeg tegen de onderbuurman dat die het aan hoeren moet verhuren
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: